Mesedez, erabili identifikatzaile hau item hau aipatzeko edo estekatzeko:
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/35037
Metadatuen erregistro osatua
DC eremua | Balioa | Hizkuntza |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шеремета, Людмила | |
dc.coverage.temporal | 25–26 лютого 2021 року | |
dc.coverage.temporal | 25-26 February 2021 | |
dc.date.accessioned | 2021-04-27T05:58:40Z | - |
dc.date.available | 2021-04-27T05:58:40Z | - |
dc.date.created | 2021-02-25 | |
dc.date.issued | 2021-02-25 | |
dc.identifier.citation | Шеремета Л. Основні аспекти вивчення творчості Лесі Українки на початковому етапі навчання української мови як іноземної / Людмила Шеремета // Збірник наукових праць за матеріалами всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю „Ідеологиня національної аристократії“ (на пошану 150-річчя від дня народження Лесі Українки), 25–26 лютого 2021 року. — Львів : Друкарня Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького, 2021. — С. 597–602. — (Педагогіка. Психологія. Медицина. Леся Українка і національно-мовна освіта. Українська родина як національний архетип формування особистості Лариси Косач. Психологія мовотворчості Лесі Українки: тексти і контексти. Медичний аспект «тілесної драми» Лариси Косач-Квітки). | |
dc.identifier.isbn | 978-617-7196-31-9 | |
dc.identifier.uri | http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/35037 | - |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано особливості використання творчості Лесі Українки на початковому етапі навчання українського діалогічного мовлення іноземних студентів-медиків, запропоновано авторські методи і прийоми його засвоєння. Охарактеризовано шляхи формування навичок реплікування в процесі діалогічному мовленні, подано питання для обговорення, узагальнення і систематизації лінгвістичних знань. | |
dc.description.abstract | The paper analyses the peculiarities of using of Lesya Ykrainka literary heritage at the beginning phase of dialogue speech formation among foreign medicine students. The author proposes own methods and ways of formatiof of out the dialogue speech. Also concerning the process of dialogue speech, the ways of repeating habits formation have been characterised. The author rises the issue of discussion, generalisation and systematisation of the linguistic knowledge. | |
dc.format.extent | 597-602 | |
dc.language.iso | uk | |
dc.publisher | Друкарня Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького | |
dc.relation.ispartof | Збірник наукових праць за матеріалами всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю „Ідеологиня національної аристократії“ (на пошану 150-річчя від дня народження Лесі Українки), 2021 | |
dc.relation.ispartof | Materials of the All-Ukrainian scientific-practical conference with international participation "Ideologist of the national aristocracy" (in the honor of the 150th anniversary of the birth of Lesya Ukrainka), 2021 | |
dc.relation.uri | https://moodle.tdmu.edu.ua/mod/resource/view.php?id=152209 | |
dc.subject | діалогічне мовлення | |
dc.subject | методи і прийоми навчання | |
dc.subject | dialogic broadcasting | |
dc.subject | methods and receptions of studies | |
dc.title | Основні аспекти вивчення творчості Лесі Українки на початковому етапі навчання української мови як іноземної | |
dc.type | Conference Abstract | |
dc.rights.holder | © Львівський національний медичний університет імені Данила Галицького, 2021; © Автори матеріалів, 2021 | |
dc.coverage.placename | Львів | |
dc.coverage.placename | Lviv | |
dc.format.pages | 6 | |
dc.subject.udc | 811.161.2 (07) | |
dc.relation.references | 1. Українська мова як іноземна : навч. посіб. Тернопіль, 2018. 168 с. | |
dc.relation.references | 2. Українська мова як іноземна: Робоча програма для іноземних студентів вищих навчальних закладів МОЗ України. Галузь знань: 22 «Охорона здоров’я». – Тернопіль, 2019. – 36 с. URL : http: // https://moodle.tdmu.edu.ua/mod/resource/view.php?id=152209 | |
dc.relation.referencesen | 1. Ukrainska mova yak inozemna : tutorial Ternopil, 2018. 168 p. | |
dc.relation.referencesen | 2. Ukrainska mova yak inozemna: Robocha prohrama dlia inozemnykh studentiv vyshchykh navchalnykh zakladiv MOZ Ukrainy. Haluz znan: 22 "Okhorona zdorovia", Ternopil, 2019, 36 p. URL : http:, https://moodle.tdmu.edu.ua/mod/resource/view.php?id=152209 | |
dc.identifier.citationen | Sheremeta L. (2021) Osnovni aspekty vyvchennia tvorchosti Lesi Ukrainky na pochatkovomu etapi navchannia ukrainskoi movy yak inozemnoi. Materials of the All-Ukrainian scientific-practical conference with international participation "Ideologist of the national aristocracy" (in the honor of the 150th anniversary of the birth of Lesya Ukrainka) (Lviv, 25-26 February 2021), pp. 597-602 [in Ukrainian]. | |
dc.contributor.affiliation | Тернопільський національний медичний університет імені І.Я. Горбачевського МОЗ України (м. Тернопіль, Україна) | |
dc.citation.journalTitle | Збірник наукових праць за матеріалами всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю „Ідеологиня національної аристократії“ (на пошану 150-річчя від дня народження Лесі Українки) | |
dc.citation.spage | 597 | |
dc.citation.epage | 602 | |
dc.citation.conference | Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю „Ідеологиня національної аристократії“ (на пошану 150-річчя від дня народження Лесі Українки) | |
Bildumetan azaltzen da: | Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю „Ідеологиня національної аристократії“ (на пошану 150-річчя від дня народження Лесі Українки) (2021) |
Item honetako fitxategiak:
Fitxategia | Deskribapena | Tamaina | Formatua | |
---|---|---|---|---|
VNPK_INA_2021_Sheremeta_L-Osnovni_aspekty_vyvchennia_597-602.pdf | 706,43 kB | Adobe PDF | Bistaratu/Ireki | |
VNPK_INA_2021_Sheremeta_L-Osnovni_aspekty_vyvchennia_597-602.djvu | 74,12 kB | DjVu | Bistaratu/Ireki | |
VNPK_INA_2021_Sheremeta_L-Osnovni_aspekty_vyvchennia_597-602__COVER.png | 426,3 kB | image/png | Bistaratu/Ireki |
DSpaceko itemak copyright bidez babestuta daude, eskubide guztiak gordeta, baldin eta kontrakoa adierazten ez bada.