Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/34250
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРадинський, Сергій Віталійович-
dc.contributor.authorДячун, Ольга-
dc.contributor.authorРадынский, Сергей-
dc.contributor.authorДячун, Ольга-
dc.contributor.authorRadynskiy, Serghiy-
dc.contributor.authorDyachun, Olga-
dc.date.accessioned2021-02-19T14:46:58Z-
dc.date.available2021-02-19T14:46:58Z-
dc.date.issued2020-07-
dc.date.submitted2020-05-
dc.identifier.citationРадинський С. Оцінка результатів діяльності маркетингової служби промислового підприємства [Електронний ресурс] / Сергій Радинський, Ольга Дячун // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2020. — Вип. 1 (22). — С. 79-90. — Режим доступу: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2020/20rsvspp.pdfuk_UA
dc.identifier.issn2223-3822-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/34250-
dc.description.abstractРозглянуто зміст оцінки результатів діяльності відділу маркетингу і його основних підрозділів та визначення їх необхідності. Вказано на організаційний, методичний та стимулюючий аспект цієї проблеми. Відзначено сутність організаційного аспекту оцінки результатів діяльності, який полягає у певній ієрархії її проведення. В роботі визначено рекомендований перелік керівних працівників, яких доцільно залучати до оцінки результатів діяльності служби маркетингу. Звернено увагу на періодичність оцінювання роботи маркетингової служби. Вказано, що найбільш складним у даній оцінці є методичний аспект, а також наголошено на складових, які він містить. Серед них: обґрунтування вибору оціночних показників та їх критеріїв як в цілому служби маркетингу, так і окремих їх підрозділів. Запропоновано методичний інструментарій і визначено основні показники оцінки роботи відділу маркетингу та його підрозділів. Зроблено висновок, що вони повинні включати дві групи. Наголошено на необхідності використання оціночного критерія, без якого об’єктивна оцінка діяльності служби маркетингу є неможливою. Запропоновано оригінальне визначення його сутності. Обґрунтовано використання в підсумковій оцінці результатів діяльності узагальнюючого коефіцієнту. Вказані сфери застосування результатів оцінки роботи служби маркетингу. Підкреслено, що вони є основою пошуку маркетингових резервів, матеріального стимулювання працівників та вирішення кадрових питань. Для підвищення ефективності роботи маркетингових служб важлива роль належить матеріальній мотивації. В роботі відзначено, що лише правильно побудована система матеріальної мотивації дає керівникові відділу продажу можливість оптимізувати роботу команди продавців, погодивши її із цілями компанії.uk_UA
dc.description.abstractРассмотрено содержание оценки результатов деятельности отдела маркетинга и его основных подразделений, а также определения их необходимости. Указывается на организационный, методический и стимулирующий аспект этой проблемы. Отмечается сущность организационного аспекта оценки результатов деятельности, заключается в определенной иерархии ее проведения. Подчеркивается, что оценка работы нижестоящих звеньев, осуществляется вышестоящим органом управления. В работе определены рекомендованный перечень руководящих работников, которых целесообразно привлекать к оценке результатов деятельности службы маркетинга. Обращено внимание на периодичность оценки работы маркетинговой службы. Указывается, что наиболее сложным в данной оценке является методический аспект. Отмечено составляющие, которые он включает. Указаны такие из них, как обоснование выбора оценочных показателей и их критериев как в целом службы маркетинга, так и отдельных их подразделений. Предложен методический инструментарий и определены основные показатели оценки работы отдела маркетинга и его подразделений. Сделан вывод, что они должны включать две группы. Отмечена необходимость использования оценочного критерия, без которого невозможна объективная оценка деятельности службы маркетинга. Предложено оригинальное определение его сущности. Обосновано использование в итоговой оценке результатов деятельности обобщающего коэффициента. Указаны сферы применения результатов оценки работы службы маркетинга. Подчеркнуто, что они являются основой поиска маркетинговых резервов, материального стимулирования работников и решения кадровых вопросов. Для повышения эффективности работы маркетинговых служб важная роль принадлежит материальной мотивации. В работе отмечено, что только правильно построена система материальной мотивации дает руководителю отдела продаж возможность оптимизировать работу команды продавцов, согласовав ее с целями компании.uk_UA
dc.description.abstractThe content of the marketing department and its main divisions results evaluation as well as their necessity are discussed in the article. The organizational, methodical and stimulating aspects of this issue are highlighted. The essence of the organizational aspect of the performance results evaluation which consists of a certain hierarchy of its implementation is stated. It is emphasized that the evaluation of the lower-level units’ performance is carried out by a higher governing body. Attention is paid to the frequency of the marketing department performance evaluation. It is indicated that the methodological aspect is the most difficult among the others in the process of evaluation. Its constituents such as substantiation of the choice of evaluation indicators and their criteria for the marketing department as a whole and its sub-divisions are also emphasized. Indicators for evaluating the marketing department and its sub-divisions performance are proposed. It is concluded that they should include two groups. The need to use an evaluation criterion, without which it is impossible to objectively evaluate the marketing department performance, is emphasized. An original definition of its essence is proposed. The use of the generalizing coefficient in the final evaluation of the performance results is substantiated. The spheres of the evaluation of the marketing department performance results are specified. It is emphasized that they become the basis for finding marketing reserves, material benefits for employees and solving personnel issues. An important role in the increase of the marketing department performance efficiency belongs to material motivation. It is noted in the paper that only a properly constructed system of material motivation contributes to the opportunity to optimize the performance of the sales team, aligning it with the company’s goals.uk_UA
dc.description.sponsorshipThe authors received no direct funding for this research.uk_UA
dc.format.extent79-90-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя та Академія соціального управління (Україна)uk_UA
dc.relation.urihttp://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2020/20rsvspp.pdfuk_UA
dc.relation.urihttps://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D1%80%D0%B8%D1%82%D0%B5%D1%80%D1%96%D0%B9uk_UA
dc.relation.urihttps://uk.worldwidedictionary.org/%D0%BA%D1%80%D0%B8%D1%82%D0%B5%D1%80%D1%96%D0%B9uk_UA
dc.subjectоцінка роботиuk_UA
dc.subjectаспекти оцінки,uk_UA
dc.subjectоціночні показникиuk_UA
dc.subjectструктурні підрозділи,uk_UA
dc.subjectкритерії оцінкиuk_UA
dc.subjectрезультати оцінкиuk_UA
dc.subjectоценка работыuk_UA
dc.subjectкритерии оценкиuk_UA
dc.subjectоценочные показатели,uk_UA
dc.subjectструктурные подразделения,uk_UA
dc.subjectкритерии оценкиuk_UA
dc.subjectрезультаты оценкиuk_UA
dc.subjectperformance evaluationuk_UA
dc.subjectevaluation aspects,uk_UA
dc.subjectevaluation indicatorsuk_UA
dc.subjectstructural divisionsuk_UA
dc.subjectevaluation criteriauk_UA
dc.subjectevaluation resultsuk_UA
dc.titleОцінка результатів діяльності маркетингової служби промислового підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeОценка результатов деятельности маркетинговой служб промышленных предприятийuk_UA
dc.title.alternativeEvaluation of the industrial enterprise marketing department performance resultsuk_UA
dc.title.alternativeOtsinka rezultativ diialnosti marketynhovoi sluzhby promyslovoho pidpryiemstvauk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.rights.holderЕлектронне наукове фахове видання «Соціально-економічні проблеми і держава»uk_UA
dc.coverage.placenameТернопільuk_UA
dc.format.pages12-
dc.subject.udc339.138uk_UA
dc.relation.references1. Куценко В. М. Маркетинговий менеджмент: Навч. посіб. К.: МАУП, 2003. 184 с.uk_UA
dc.relation.references2. Ланкастер Дж., Джоббер Д. Продажи и управление сбытом. Минск, Амалфея, 2005. 366 с.uk_UA
dc.relation.references3. Райко Д. Оцінка результатів діяльності керівників маркетингових служб. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2012. № 1. URL: https://mmi.fem.sumdu.edu.ua/sites/default/files/mmi2012_1_123_131.pdf (дата звернення до ресурсу 11.06.2020 року)uk_UA
dc.relation.references4. Котлер Ф., Келлер К.П. Маркетинг менеджмент. СПб.: Питер. 2018. 848 с.uk_UA
dc.relation.references5. Маркетинговий менеджмент. Навч. Посібник./ за ред.Штефанича Д.А. Тернопіль. ТНЕУ. 2015. 241 с.uk_UA
dc.relation.references6. Бутенко Н. В. Основи маркетингу: Навчальний посібник. К.: Видавничо-поліграфічний центр «Київський університет», 2004. 140 с.uk_UA
dc.relation.references7. Критерії. URL: https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D1%80%D0%B8%D1%82%D0%B5%D1%80%D1%96%D0%B9 (дата звернення до ресурсу 12.06.2020 року)uk_UA
dc.relation.references8. Критерії. URL: https://uk.worldwidedictionary.org/%D0%BA%D1%80%D0%B8%D1%82%D0%B5%D1%80%D1%96%D0%B9 (дата звернення до ресурсу 12.06.2020 року)uk_UA
dc.relation.references9. Лукич Р. Управление продажами. Издательство Альпина Паблишер. 2013. 216 с.uk_UA
dc.relation.references10. Маркетинговий аналіз. Навчальний посібник / за ред.Штефанича Д.А. Тернопіль. Економічна думка. 2012. 296 с.uk_UA
dc.relation.referencesen1. Kutsenko, V. M. (2003) Marketynhovyi menedzhment [Marketing management]: K.: MAUP.uk_UA
dc.relation.referencesen2. Lankaster, Dzh., Dzhobber, D. (2005) Prodazhy y upravlenye sbytom [Sales and sales management]. Mynsk, Amalfeia.uk_UA
dc.relation.referencesen3. Raiko, D. (2012) Otsinka rezultativ diialnosti kerivnykiv marketynhovykh sluzhb. [Evaluation of the results of the heads of marketing services]. Marketing and innovation management. № 1. URL: https://mmi.fem.sumdu.edu.ua/sites/default/files/mmi2012_1_123_131.pdfuk_UA
dc.relation.referencesen4. Kotler, F., Keller, K.P. (2018) Marketynh menedzhment [Marketing management]. SPb.: Pyter.uk_UA
dc.relation.referencesen5. Shtefanych, D.A. (2015) Marketynhovyi menedzhment [Marketing management]. Ternopil. TNEU.uk_UA
dc.relation.referencesen6. Butenko, N.V. (2004) Osnovy marketynhu [Basics of marketing]. K.: Vydavnycho-polihrafichnyi tsentr «Kyivskyi universytet».uk_UA
dc.relation.referencesen7. Kryterii. URL: https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D1%80%D0%B8%D1%82%D0%B5%D1%80%D1%96%D0%B9uk_UA
dc.relation.referencesen8. Kryterii. URL: https://uk.worldwidedictionary.org/%D0%BA%D1%80%D0%B8%D1%82%D0%B5%D1%80%D1%96%D0%B9uk_UA
dc.relation.referencesen9. Lukych, R. (2013) Upravlenye prodazhamy. [Sales managment]. Yzdatelstvo Alpyna Pablysher.uk_UA
dc.relation.referencesen10. Shtefanych, D.A. (2012) Marketynhovyi analiz [Marketing analysis]. Ternopil: Ekonomichna dumka.uk_UA
dc.identifier.citationenRadynskiy, S. & Dyachun, O. (2020) Otsinka rezultativ diialnosti marketynhovoi sluzhby promyslovoho pidpryiemstva [Evaluation of the activity results of the industrial enterprise marketing department]. Sotsialno-ekonomichni problemy i derzhava [Socio-Economic Problems and the State] (electronic journal), Vol. 22, no. 1, pp. 79-90. Available at: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2020/20rsvspp.pdfuk_UA
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.33108/sepd2020.01.079-
dc.subject.jelG30uk_UA
dc.subject.jelM31uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, вул. Руська, 56, м. Тернопіль, Україна, 46001 e-mail: srv2011@ukr.net ORCID ID: https://orcid.org/0000-0002-5457-0143uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, вул. Руська, 56, м. Тернопіль, Україна, 46001 e-mail: happycja18@gmail.com ORCID ID: https://orcid.org/0000-0001-9389-5031uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопольский национальный технический университет имени Ивана Пулюя ул. Русская, 56, г. Тернополь, 46001, Украина e-mail: srv2011@ukr.net ORCID ID: https://orcid.org/0000-0002-5457-0143uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопольский национальный технический университет имени Ивана Пулюя ул. Русская, 56, г. Тернополь, 46001, Украина e-mail: happycja18@gmail.com ORCID ID: https://orcid.org/0000-0001-9389-5031uk_UA
dc.contributor.affiliationTernopil Ivan Pul'uj National Technical University 56 Ruska str., 46001, Ternopil, Ukraine e-mail: srv2011@ukr.net ORCID ID: https://orcid.org/0000-0002-5457-0143uk_UA
dc.contributor.affiliationTernopil Ivan Pul'uj National Technical University 56 Ruska str., 46001, Ternopil, Ukraine e-mail: happycja18@gmail.com ORCID ID: https://orcid.org/0000-0001-9389-5031uk_UA
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-5457-0143-
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0001-9389-5031-
dc.citation.journalTitleЕлектронне наукове фахове видання "Соціально-економічні проблеми і держава"-
dc.citation.issue1(22)-
dc.citation.spage79-
dc.citation.epage90-
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2020, Випуск 1(22)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20rsvspp.pdf427,66 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.