Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/34248
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДудкін, Павло-
dc.contributor.authorДудкіна, Олена-
dc.contributor.authorДудкин, Павел-
dc.contributor.authorДудкина, Елена-
dc.contributor.authorDudkin, Pavlo-
dc.contributor.authorDudkina, Olena-
dc.date.accessioned2021-02-19T14:14:47Z-
dc.date.available2021-02-19T14:14:47Z-
dc.date.issued2020-07-
dc.date.submitted2020-05-
dc.identifier.citationДудкін П. Логістична та інфраструктурна складові дестинацій в індустрії гостинності [Електронний ресурс] / Павло Дудкін, Олена Дудкіна // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2020. — Вип. 1 (22). — С. 57-65. — Режим доступу: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2020/20dpdvig.pdfuk_UA
dc.identifier.issn2223-3822-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/34248-
dc.description.abstractУ статті розглянуто сутнісні, структурні та функціональні характеристики дестинацій в індустрії гостинності. Проаналізовано сучасні тенденції розвитку дестинацій сфери гостинності, систему чинників, що на них впливають та зумовлюють потребу вироблення нових методів і управлінських інструментів на засадах системного підходу. Виокремлено інфраструктурну та логістичну складові туристичних дестинацій. Зосереджено увагу на об’єктивній необхідності удосконалення організаційно-функціонального, інформаційного та управлінського аспектів логістичного й інфраструктурного забезпечення дестинацій індустрії гостинності, як підґрунтя її сталого розвитку і зайняття конкурентних ринкових позицій. Висвітлено певні напрями інноватизації логістичної та інфраструктурної підсистем дестинацій індустрії гостинності в умовах сучасних викликів та загроз. Актуалізовано необхідність акцентувати більше уваги в умовах всесвітньої пандемії COVID-19 саме на здійсненні внутрішньої розбудови вітчизняних дестинацій, з орієнтацією на українського споживача, як стабільного джерела наповнення місцевих бюджетів. Звернуто увагу на низькому рівні доходів населення в Україні, недостатній якості обслуговування споживачів, що також є стримуючим чинником зростання індустрії гостинності. Обґрунтовано засади застосування прозорого логістичного механізму просування товарів, послуг, фінансів у сфері туризму та готельно-ресторанного бізнесу за допомогою сучасних смарт-технологій. Наголошено на доцільності впровадження сучасних інформаційно-комунікативних технологій, логістичного та кластерного підходів до функціонування дестинацій індустрії гостинності.uk_UA
dc.description.abstractВ статье рассмотрены сущностные, структурные и функциональные характеристики дестинаций в индустрии гостеприимства. Проанализированы современные тенденции развития дестинаций сферы гостеприимства и система факторов, которые на них влияют и предопределяют потребность выработки новых методов и управленческих инструментов на принципах системного подхода. Выделена инфраструктурная и логистическая составляющие туристических дестинаций. Сосредоточено внимание на объективной необходимости усовершенствования организационно-функционального, информационного и управленческого аспектов логистического и инфраструктурного обеспечения дестинаций индустрии гостеприимства, как основы ее устойчивого развития и завоевания конкурентных рыночных позиций. Высветлены отдельные направления инноватизации логистической и инфраструктурной подсистем дестинаций индустрии гостеприимства в условиях современных вызовов и угроз. Актуализирована необходимость акцентировать больше внимания в условиях всемирной пандемии COVID-19 в первую очередь на развитии отечественных дестинаций, с ориентацией на украинского потребителя, как стабильного источника наполнения местных бюджетов. Подчеркнуто низкий уровень доходов населения в Украине, недостаточное качество обслуживания потребителей, что также является фактором, сдерживающим рост индустрии гостеприимства. Обоснованы принципы применения прозрачного логистического механизма продвижения товаров, услуг, финансов в сфере туризма и гостинично-ресторанного бизнеса с помощью современных смарт-технологий. Подчеркнута целесообразность внедрения современных информационно-коммуникативных технологий, логистического и кластерного подходов к функционированию дестинаций индустрии гостеприимства.uk_UA
dc.description.abstractThe essential structural and functional characteristics of destinations in the hospitality industry have been considered in the article. The current trends in the hospitality destinations and the influential factors determining the need to develop new methods and managerial tools based on systematic approach have been analyzed. The infrastructural and logistical components of tourist destinations are singled out. The attention was focused on the objective need to improve the organizational, functional, informational and managerial aspects of logistics and infrastructure support of the hospitality industry destinations as a basis for its sustainable development and achieving strong competitive market positions. Certain areas for innovative logistic and infrastructural subsystem improvements concerning the hospitality industry destinations in the conditions of current challenges and threats have been described. Due to Covid-19 pandemic, the necessity to concentrate efforts on building up national destinations, oriented on Ukrainian consumer as a stable source of income to the local budget rises. Also authors stress the low level of average income of Ukrainians and insufficient customer service as a restraining factor for hospitality industry. The principles of a transparent logistical promotion of goods, services, finances in the field of tourism, hotel and restaurant business by using modern smart technologies have been substantiated. The main emphasis has been placed on the expediency of introducing modern information and communication technologies, logistics and cluster approaches into the hospitality industry destinations.uk_UA
dc.description.sponsorshipThe authors received no direct funding for this research.uk_UA
dc.format.extent57-65-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя та Академія соціального управління (Україна)uk_UA
dc.relation.urihttp://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2020/20dpdvig.pdfuk_UA
dc.relation.urihttps://science.kname.edu.ua/images/dok/konferentsii/2020konf/17_04_2020_compressed.pdfuk_UA
dc.relation.urihttp://www.market-infr.od.ua/journals/2019/28_2019_ukr/28_2019.pdfuk_UA
dc.relation.urihttp://dspace.nbuv.gov.ua/bitstream/handle/123456789/20996/56-Tkachenko.pdf?sequence=1uk_UA
dc.relation.urihttps://ppt-online.org/208672uk_UA
dc.relation.urihttps://doba.ua/ukr/lvov/odnokomnatnye-kvartiryiuk_UA
dc.relation.urihttps://hoteliernews.ru/servis-bronirovaniya-zhilya-airbnb-poluchit-ot-investorov-1-mlrd/uk_UA
dc.relation.urihttps://uk.wikipedia.org/uk_UA
dc.subjectдестинаціяuk_UA
dc.subjectіндустрія гостинностіuk_UA
dc.subjectінфраструктура сфери гостинностіuk_UA
dc.subjectлогістичне забезпеченняuk_UA
dc.subjectінформаційно-комунікативні технологіїuk_UA
dc.subjectкластерний підхідuk_UA
dc.subjectдестинацияuk_UA
dc.subjectиндустрия гостеприимстваuk_UA
dc.subjectинфраструктура сферы гостеприимстваuk_UA
dc.subjectлогистическое обеспечениеuk_UA
dc.subjectинформационно-коммуникативные технологииuk_UA
dc.subjectкластерный подходuk_UA
dc.subjectdestinationsuk_UA
dc.subjecthospitality industry,uk_UA
dc.subjecthospitality infrastructureuk_UA
dc.subjectlogisticsuk_UA
dc.subjectinformation and communication technologiesuk_UA
dc.subjectcluster approachuk_UA
dc.titleЛогістична та інфраструктурна складові дестинацій в індустрії гостинностіuk_UA
dc.title.alternativeЛогистическая и инфраструктурная составляющие дестинаций в индустрии гостеприимностиuk_UA
dc.title.alternativeLogistical and infrastructural components of hospitality industry destinationsuk_UA
dc.title.alternativeLohistychna ta infrastrukturna skladovi destynatsii v industrii hostynnostiuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.rights.holderЕлектронне наукове фахове видання «Соціально-економічні проблеми і держава»uk_UA
dc.coverage.placenameТернопільuk_UA
dc.format.pages9-
dc.subject.udc338.48uk_UA
dc.relation.references1. Бець М. Т., Брунець Б. Р. Принципи формування туристичної інфраструктури. Географія та туризм. 2012. № 21. С. 8–16.uk_UA
dc.relation.references2. Богдан Н. М., Корчагіна Д. С. Фактори туристичної привабливості дестинації: готельно-ресторанний бізнес. Сучасні тенденції розвитку індустрії туризму та гостинності у конкурентному середовищі: матеріали міжнар.наук.-практ. конф. Харків: Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова, 2020. 232 с. URL: https://science.kname.edu.ua/images/dok/konferentsii/2020konf/17_04_2020_compressed.pdfuk_UA
dc.relation.references3. Бойко О. В. Комплексний збалансований розвиток туристської інфраструктури. Економічний простір. 2016. № 109. С. 72–84.uk_UA
dc.relation.references4. Куценко В. О., Решетняк А. І. Природно-інфраструктурний потенціал туристичного бізнесу та шляхи його ефективного використання. Економіка природокористування і охорони довкілля. 2011. № 2. С. 55–61.uk_UA
dc.relation.references5. Поколодна М. М., Писарева І. В. Розвиток туристської інфраструктури: регіональний аспект. Інфраструктура ринку. 2019. Вип. 28, С. 209-217. URL: http://www.market-infr.od.ua/journals/2019/28_2019_ukr/28_2019.pdf (дата звернення 20.05.2020).uk_UA
dc.relation.references6. Ткаченко Т. І. Територіально сфокусований розвиток суб’єктів туристичного бізнесу. URL: http://dspace.nbuv.gov.ua/bitstream/handle/123456789/20996/56-Tkachenko.pdf?sequence=1 (дата звернення 20.05.2020).uk_UA
dc.relation.references7. Ткаченко Т. І. Туристичні дестинації: лекції для студентів магістратури напряму підготовки 030601 «Менеджмент», спеціальності «Менеджмент організацій і адміністрування» магістерської програми «Менеджмент туристичного бізнесу». К. КНТЕУ. 2012. 44 с. URL: https://ppt-online.org/208672 (дата звернення 20.05.2020).uk_UA
dc.relation.references8. Ткаченко Т. І. Сталий розвиток туризму: теорія, методологія, реалії бізнесу: монографія. К.: КНТЕУ, 2009. 463 с.uk_UA
dc.relation.references9. Leiper N. Tourist attraction system. Annals of Tourism Research. 1990, no. 17. pp. 367-384.uk_UA
dc.relation.references10. https://doba.ua/ukr/lvov/odnokomnatnye-kvartiryi (дата звернення 20.05.2020).uk_UA
dc.relation.references11. https://hoteliernews.ru/servis-bronirovaniya-zhilya-airbnb-poluchit-ot-investorov-1-mlrd/ (дата звернення 20.05.2020).uk_UA
dc.relation.references12. https://uk.wikipedia.org/ (дата звернення 20.05.2020).uk_UA
dc.relation.referencesen1. Becj, M. T., Brunecj, B. R. (2012) Pryncypy formuvannja turystychnoji infrastruktury [Principles of forming of tourist infrastructure] Gheoghrafija ta turyzm. no. 21, pp. 8–16.uk_UA
dc.relation.referencesen2. Boghdan, N. M., Korchaghina, D. S. (2020) Faktory turystychnoji pryvablyvosti destynaciji: ghoteljno-restorannyj biznes [Factors of tourist attractiveness of destination: hotel-restaurant business] Proceedings of the Suchasni tendenciji rozvytku industriji turyzmu ta ghostynnosti u konkurentnomu seredovyshhi: materialy mizhnarodnoji naukovo-praktychnoji konferenciji. (Kharkiv, Kharkivsjkyj nacionaljnyj universytet misjkogho ghospodarstva imeni O. M. Beketova, 2020. 232 p.) Available at: https://science.kname.edu.ua/images/dok/konferentsii/2020konf/17_04_2020_compressed.pdf (accessed 20 May 2020)uk_UA
dc.relation.referencesen3. Bojko, O. V. (2016) Kompleksnyj zbalansovanyj rozvytok turystsjkoji infrastruktury [Complex balanced development of tourist infrastructure] Ekonomichnyj prostir. no 109, pp. 72–84.uk_UA
dc.relation.referencesen4. Kucenko, V. O., Reshetnjak, A. I. (2011) Pryrodno-infrastrukturnyj potencial turystychnogho biznesu ta shljakhy jogho efektyvnogho vykorystannja [Naturally infrastructural potential of tourist business and ways of him the effective use] Ekonomika pryrodokorystuvannja i okhorony dovkillja. 2011. no. 2, pp. 55–61.uk_UA
dc.relation.referencesen5. Pokolodna, M. M., Pysareva, I. V. (2019) Rozvytok turystsjkoji infrastruktury: reghionaljnyj aspect [Development of tourist infrastructure: regional aspect] Infrastruktura rynku. vol.28, pp. 209-217. Available at: http://www.market-infr.od.ua/journals/2019/28_2019_ukr/28_2019.pdf (accessed 20 May 2020)uk_UA
dc.relation.referencesen6. Tkachenko, T. I. Terytorialjno sfokusovanyj rozvytok sub'jektiv turystychnogho biznesu [Territorial accented development of subjects of tourist business] Available at: http://dspace.nbuv.gov.ua/bitstream/handle/123456789/20996/56-Tkachenko.pdf?sequence=1 (accessed 20 May 2020)uk_UA
dc.relation.referencesen7. Tkachenko, T. I. (2012) Turystychni destynaciji : lekciji dlja studentiv maghistratury naprjamu pidghotovky 030601 «Menedzhment», specialjnosti «Menedzhment orghanizacij i administruvannja» maghistersjkoji proghramy «Menedzhment turystychnogho biznesu» [Tourist destinations : lectures for the students of city council straight preparations a 030601 «Management», specialities «Management of organizations and administration» of the master's degree program «Management of tourist business»] K.: KNTEU. 44p. Available at.: https://ppt-online.org/208672 (accessed 20 May 2020)uk_UA
dc.relation.referencesen8. Tkachenko, T. I. (2009) Stalyj rozvytok turyzmu: teorija, metodologhija, realiji biznesu [Steady development of tourism: theory, methodology, business realities] : monoghrafija. K.: KNTEU. 463p.uk_UA
dc.relation.referencesen9. Leiper, N. (1990) Tourist attraction system. Annals of Tourism Research. no. 17. pp.367-384. https://doi.org/10.1016/0160-7383(90)90004-Buk_UA
dc.relation.referencesen10. https://doba.ua/ukr/lvov/odnokomnatnye-kvartiryi (accessed 20 May 2020)uk_UA
dc.relation.referencesen11. https://hoteliernews.ru/servis-bronirovaniya-zhilya-airbnb-poluchit-ot-investorov-1-mlrd/ (accessed 20 May 2020)uk_UA
dc.relation.referencesen12. https://uk.wikipedia.org/ (accessed 20 May 2020)uk_UA
dc.identifier.citationenDudkin, P. & Dudkina, O. (2020) Lohistychna ta infrastrukturna skladovi destynatsii v industrii hostynnosti [Logistical and infrastructural components of hospitality industry destinations]. Sotsialno-ekonomichni problemy i derzhava [Socio-Economic Problems and the State] (electronic journal), Vol. 22, no. 1, pp. 57-65. Available at: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2020/20dpdvig.pdfuk_UA
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.33108/sepd2020.01.057-
dc.subject.jelL83uk_UA
dc.subject.jelO18uk_UA
dc.subject.jelR58uk_UA
dc.contributor.affiliationTernopil Ivan Pul'uj National Technical University 56 Ruska str., 46001, Ternopil, Ukraine e-mail: pavlo.dudkin@gmail.com ORCID ID: https://orcid.org/0000-0003-1517-7119uk_UA
dc.contributor.affiliationTernopil National Economic University 11 Lvivska str., 46020 Ternopil, Ukraine e-mail: olenadudkina65@gmail.comuk_UA
dc.contributor.affiliationТернопольский национальный технический университет имени Ивана Пулюя ул. Русская, 56, г. Тернополь, 46001, Украина e-mail: pavlo.dudkin@gmail.com ORCID ID: https://orcid.org/0000-0003-1517-7119uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопольский национальный экономический университет ул. Львовская, 11, г. Тернополь, 46020, Украина e-mail: olenadudkina65@gmail.comuk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, вул. Руська, 56, м. Тернопіль, Україна, 46001 e-mail: pavlo.dudkin@gmail.com ORCID ID: https://orcid.org/0000-0003-1517-7119uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний економічний університет вул. Львівська, 11, м. Тернопіль, 46020, Україна e-mail: olenadudkina65@gmail.comuk_UA
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0003-1517-7119-
dc.citation.journalTitleЕлектронне наукове фахове видання "Соціально-економічні проблеми і держава"-
dc.citation.issue1(22)-
dc.citation.spage57-
dc.citation.conference65-
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2020, Випуск 1(22)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20dpdvig.pdf398,62 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.