Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33965
Назва: Раціоналізація транспортних перевезень з використанням інформаційних технологій
Інші назви: Rationalization of transportation using information technology
Автори: Жарський, Андрій Володимирович
Zharsky, Andriy
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Жарський А. В. Раціоналізація транспортних перевезень з використанням інформаційних технологій : дипломна робота магістра за спеціальністю „275 — транспортні технології (на автомобільному транспорті)“ / А. В. Жарський. — Тернопіль : ТНТУ, 2020. — 58 с.
Bibliographic description: Zharsky А. Rationalization of transportation using information technology : qualification work of the master on a specialty 275 − «Transport technologies (on motor transport)» / А. Zharsky. − Ternopil : TNTU, 2020. – 58 р.
Дата публікації: 2020
Дата подання: 2020
Дата внесення: 7-січ-2021
Видавництво: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Науковий керівник: Вовк, Юрій Ярославович
Члени комітету: Олексюк, Василь Петрович
УДК: 656.02
Теми: 275
транспортні технології (на автомобільному транспорті)
транспортні перевезення
інформаційні технології
раціоналізація перевезень
transportation
information technologies
rationalization of transportation
Кількість сторінок: 58
Короткий огляд (реферат): Раціоналізація транспортних перевезень з використанням sнформаційних технологій – Рукопис. Кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр за спеціальністю 275.03 – транспортні технології (на автомобільному транспорті). – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, – Тернопіль, 2020. В першому розділі розглянуто теоретичні засади оптимізування транспортування пасажирів. В другому розділі проведено удосконалення моделі транспортної задачі. Здійснено побудову наміру перевезень на основі удосконаленої моделі. В третьому розділі проведено вивчення удосконаленої моделі транспортної задачі та її використання. В четвертому розділі розглянуто заходи з охорони праці при проведенні шиномонтажних робіт, вплив природних факторів, метеорологічних умов та добових змін освітленості на безпеку життєдіяльності на транспорті. Кваліфікаційна робота викладена на 58 сторінках і містить 14 таблиць та 12 рисунків. Робота складається з вступу, 4 розділів і висновків. Для написання дипломної роботи було використано 16 літературних джерел.
Опис: Роботу виконано на кафедрі автомобілів Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя Міністерства освіти і науки України. Захист відбудеться 21 грудня 2020 р. о 10:00 годині на засіданні екзаменаційної комісії № 20 у Тернопільському національному технічному університеті імені Івана Пулюя за адресою: 46001, м. Тернопіль, вул. Текстильна, 28, навчальний корпус № 9.
Зміст: ВСТУП 8 1. ТЕОРЕТИЧНИЙ РОЗДІЛ. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ОПТИМІЗУВАННЯ ТРАНСПОРТУВАННЯ ПАСАЖИРІВ 10 1.1. Опис актуальності вивчення методів оптимізування транспортних перевезень 10 1.2. Аналізування наявних методів оптимізування транспортних перевезень 12 1.3. Обґрунтування мети та формування вимог до удосконалення математичної моделі транспортної задачі 22 1.4. Формування критеріїв оптимальності до удосконаленої математичної моделі транспортної задачі 24 1.5. Постановка задачі вивчення 25 2. АНАЛІТИКО-ДОСЛІДНИЦЬКИЙ РОЗДІЛ. РАЦІОНАЛІЗАЦІЯ МОДЕЛІ ТРАНСПОРТНОЇ ЗАДАЧІ 27 2.1. Оцінювання можливості удосконалення математичної моделі 27 2.2. Втілення послідовності реалізації моделі перевезень 31 2.3. Побудова наміру перевезень на основі моделі 35 3. ПРОЕКТНО-РЕКОМЕНДАЦІЙНИЙ РОЗДІЛ. ВИВЧЕННЯ УДОСКОНАЛЕНОЇ МОДЕЛІ ТРАНСПОРТНОЇ ЗАДАЧІ ТА ЇЇ ВИКОРИСТАННЯ 36 3.1. Здійснення досліджень удосконаленої моделі й аналізування ефективності 36 3.2. Інформаційне забезпечення задачі оптимізування транспортних перевезень 44 3.3. Аналізування використання удосконаленої моделі транспортної задачі 494. ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ 52 4.1. Охорона праці при проведенні шиномонтажних робіт 4.2. Вплив природних факторів на безпеку життєдіяльності на транспорті. Метеорологічні умови та добові зміни освітленості 52 55 4.3. Надзвичайні ситуації на автомобільному транспорті 57 ВИСНОВКИ 59 ПЕРЕЛІК ПОСИЛАНЬ 61
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33965
Власник авторського права: © Жарський Андрій Володимирович, 2020
Перелік літератури: 1.ДСТУ 3008-2016. Документація. Звіти у сфері науки і техніки. Структура і правила оформлення. - К., 2016. - 37 с. 2.Методичні вказівки виконання дипломної роботи за спеціальністю 275 – Транспортні технології (на автомобільному транспорті) освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр» / Уклад.: Попович, П.А., Шевчук О., Дзюра В.О. –Тернопіль: ТНТУ, 2018. – 24 с. 3.Тенденції розвитку транспорту і зв’язку [Електронний ресурс] // 2015 URL: http://buklib.net/books/33285/ (дата звернення: 24.11.2019). 4.Транспортная логистика: учебно-методическое пособие для вузов / Р. Б. Ивуть, Т. Р. Кисель. – Минск: БНТУ, 2012. – 377 с. 5.Решение задач по оптимизации транспортных перевозок [Електронний ресурс] // 2016 URL: http://provodim24.ru/optimizacija-transportnyhperevozok.html/ (дата звернення 25.11.2019). 6.Оптимизация перевозок и транспортной логистики [Електронний ресурс] // 2015 URL: https://www.axelot.ru/ /optimizatsiya-transportnoy-logistiki / – (дата звернення 27.11.2019). 7.Оптимизация работы транспорта: методы и решения логистики [Електронний ресурс] // 2017 URL: http://arprime.ru/optimizacia/transportnyeprocessy-i-rashody-predpriatia – (дата звернення 28.11.2019). 8.Широков А. П. Математические модели и методы в управлении транспортными системами. Учебно – методическое пособие. В 2 – х частях. Часть 2. Решение транспортных задач методами линейного программирования. – Хабаровск: ДВГУПС, 1999. – 51 с. 9.Транспортна задача. Математична постановка задачі [Електронний ресурс] // 2012 URL: http://www.mathros.net.ua/transportna-zadachamatematychna-postanovka-zadachi.html – (дата звернення 28.11.2019).10.Метод північно-західного кута [Електронний ресурс] // 2012 URL: http://www.mathros.net.ua/metod-pivnichno-zahidnogo-kuta.html – (дата звернення 28.11.2019). 11.Метод мінімального елемента [Електронний ресурс] // 2012 URL: http://www.mathros.net.ua/metod-minimalnogo-elementa.html – (дата звернення 28.11.2019). 12.Метод потенціалів [Електронний ресурс] // 2012 URL: http://www.mathros.net.ua/znahodzhennja-optymalnogo-planu-transportnoizadachi-metodom-potencialiv.html – (дата звернення 29.11.2019). 13.Левыкин, В.М. Обобщенная модель системы сбалансированных показателей [Текст] / В. М. Левыкин, О. С. Хворостинина // АСУ и приборы автоматики. – 2010. – № 153. – C. 40–45. 14.Методы исследования, как они есть [Електронний ресурс] // 2017 URL: https://nauchniestati.ru/blog/metody-issledovanija/ – (дата звернення 29.11.2019). 15.Вовк, Ю. Я., Вовк, И. П., & Ляшук, О. Л. (2018). Интеллектуальные транспортные системы в контексте ресурсосбережения. In Автомобиле-и Тракторостроение (pp. 63-66). 16.Aulin, V., Hrynkiv, A., Lyashuk, O., Vovk, Y., Lysenko, S., Holub, D., ... & Lavrentieva, O. (2020). Increasing the Functioning Efficiency of the Working Warehouse of the “UVK Ukraine” Company Transport and Logistics Center. Communications-Scientific letters of the University of Zilina, 22(2), 3-14.
Тип вмісту: Master Thesis
Розташовується у зібраннях:275 — транспортні технології (на автомобільному транспорті)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Авторська_Жарський.doc66 kBMicrosoft WordПереглянути/відкрити
Жарський.pdf2,42 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора