Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33872
Назва: Особистісні якості як передумова ефективної діяльності дистриб’ютора
Інші назви: Личностные качества как условие эффективной деятельности дистрибьютора
Personal qualities as a precondition for effective distribution
Автори: Овчарук, Лариса Василівна
Ovcharuk, Larysa
Приналежність: ТНТУ ім. І.Пулюя, ФЕМ, Тернопіль, Україна
Бібліографічний опис: Овчарук Л. В. Особистісні якості як передумова ефективної діяльності дистриб’ютора : кваліфікаційна робота магістра за спеціальністю „053 — психологія“ / Л. В. Овчарук. — Тернопіль : ТНТУ, 2020. — 70 с.
Дата публікації: 23-гру-2020
Дата подання: 23-гру-2020
Дата внесення: 29-гру-2020
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, кафедра психології, Тернопіль, Україна
Науковий керівник: Моначин, Інна Леонідівна
Члени комітету: Кирич, Наталія Богданівна
УДК: 159.9
Теми: 053
психологія
особистісні якості
personal qualities
дистриб’ютор
діяльність
distributor
activity
риси характеру
character traits
Короткий огляд (реферат): Овчарук Л.В. Особистісні якості як передумова ефективної діяльності дистриб’ютора. – Рукопис. 200-300 слів Магістерська робота на здобуття освітнього ступеня «Магістр» за спеціальністю 053 – «Психологія» – Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя. – Тернопіль, 2020. Магістерська робота розкриває особливості проявів особистісних якостей людини, стає актуальною та набуває більшого значення у професійному рості та становленні дистриб’ютора, визначаючи не лише важливість та інтенсивність його зусиль, але й вектор та напрям саморозвитку. Цілий спектр практичних питань оптимізації фахової підготовки дистриб’юторів найбільш успішно вирішується при вивченні особистісних якостей індивіда та в процесі формування системних зв’язків всередині цілісності психіки особистості. Відтак, в систему нашого наукового дослідження покладено розуміння особистісних якостей індивіда, що є передумовою ефективної діяльності майбутнього професіонала в системі «людина-людина» в процесі якого відбуваються зміни та розвиток. У роботі запропоновано та обґрунтовано зв’язок особистісних і соціально-психологічних якостей в діяльності дистриб’юторів. Здійснено теоретичний огляд наукових доробок на проблему вивчення особистісних якостей дистриб’юторів і визначено міру її розробленості. Проаналізовано та виокремлено основні особистісні якості дистриб’ютора, які сприяють його діяльності. З’ясовано взаємопов’язаність особистісних якостей дистриб’юторів із різнорівневими індивідуальними властивостями. Розроблено та апробовано тренінгову програму розвитку особистісних якостей дистриб’юторів для ефективної діяльності. Таким чином, результати експериментального дослідження дають можливість стверджувати, що заходи, які спрямовані на формування особистісних якостей необхідні для успішної діяльності. Саме за допомогою заходів, які використовувались на тренінгах досліджувані мали можливість пізнати та виокремити власні риси характеру, а також означити ті якості, які необхідно розвивати та використовувати для дистриб’юторської успішної професійної діяльності. Оцінено ефективність програми «Формування особистісних якостей консультантів для їх успішної діяльності», запропоновані та систематизовані вправи в проведенні тренінгової роботи є тим унікальним матеріалом розвитку особистості, який збагачує її уявлення про особистісні риси та якості, спроможність володіти собою у вибудові власного життєвого шляху, а також слугує підґрунтям у подальшому стимулюванні професійного розвитку.
Ovcharuk L. V. Personal qualities as a precondition for effective distribution . – Manuscript. 200-300 слів Thesis for obtaining the Degree of Master of Psychology, specialty 053 – Ternopil Ivan Puluj National Technical University. – Ternopil, 2020. The master's thesis reveals the peculiarities of the manifestations of personal qualities, becomes relevant and more important in the professional growth and formation of the distributor, determining not only the importance and intensity of their efforts, but also the vector and direction of self-development. A whole range of practical issues of optimizing the professional training of distributors is most successfully solved in the study of personal qualities of the individual and in the process of forming systemic links inside the integrity of the individual psyche. Thus, the system of our research is based on understanding the personal qualities of the individual, which is a prerequisite for the effective operation of the future professional in the system "person-to-person" in the process of which both changes and development take place. The thesis proposes and validates the connection between personal and socio-psychological qualities in the activities of distributors. A theoretical review of scientific achievements on the problem of studying the personal qualities of distributors is done and the extent of its development is determined. The main personal qualities of the distributor that contribute to his activity are analysed and distinguished. The interrelationship of personal qualities of distributors with different levels of individual characteristics is found out. A training program for the development of personal qualities of distributors for effective activity has been developed and tested. Thus, the results of experimental research make it possible to state that activities aimed at the formation of personal qualities are necessary for successful activities. It was with the help of the activities used in the trainings that the subjects had the opportunity to learn and distinguish their own character traits, as well as to identify the qualities that need to be developed and used for successful and professional distribution. The effectiveness of the program "Formation of personal qualities of counsellors for their successful activities" is evaluated; the exercises for trainings are proposed and systematized. They are considered to be the unique material of personal development, which enriches their understanding of personal traits and qualities, abilities to self-control while living their own lives as well as serve as a basis for further stimulation of professional development.
Зміст: ВСТУП ...3 РОЗДІЛ І Теоретичні засади вивчення особистісних якостей як передумова ефективної діяльності дистриб’ютора...7 1.1. Основні підходи до вивчення особистісних якостей людини в психології ...7 1.2. Моделі розуміння співвідношення особистісних якостей та ефективної діяльності в процесі становлення професіонала ...17 1.3. Сучасні підходи формування ефективної діяльності дистриб’ютора...22 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ І ...26 РОЗДІЛ ІІ Експериментальне дослідження особистісних якостей як передумова ефективної діяльності дистриб’ютора ...28 2.1. Організація та методи дослідження особистісних якостей фахівців...28 2.2. Вивчення особистісних якостей дистриб’юторів та консультантів для їх успішної діяльності...33 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ ІІ...44 РОЗДІЛ ІІІ Розробка та проведення тренінгової програми розвитку особистісних якостей для ефективної діяльності дистриб’юторів...47 3.1. Організація тренінгової роботи для вдосконалення особистісних якостей дистриб’юторів та консультантів...47 3.2. Оцінка ефективності розробленої програми «Формування особистісних якостей консультантів для їх успішної діяльності»...51 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ ІІІ...61 ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ ...62 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ...66 ДОДАТКИ...70
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33872
Власник авторського права: © Овчарук Лариса Василівна, 2020
Перелік літератури: СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 1. АйзенкГ.Ю. Структура личности. / пер. с англ. - СПб.: Питер, 2001. - 512 с. 2. Атаманчук Н.М. Розвиток самосвідомості на ранніх етапах онтогенезу / Н.М. Атаманчук // Психологопедагогічні аспекти розвитку особистості в сучасному світі : зб. наук. праць. – Полтава : Освіта, 2007. – 154 с. 3. Барбер Д. Сетевой маркетинг. - М.: Фаир-пресс, 2001. - 192 с. 4. Белобрыкина O.A. Диагностика развития самосознания в детском возрасте / O.A. Белобрыкина. – СПб. : Речь, 2006. – 320 с. 5. Бернс Р. Развитие Я-концепции и воспитание / Р. Бернс. – М. : Прогресс, 1986. – 420 с. 6. Беттджер Ф. Вчера неудачник - сегодня преуспевающий коммерсант. - М.: Фаир-пресс, 2001. - 224 с. 7. Бодалев A. A. Общая психодиагностика / A. A. Бодалев, В. В. Столин. – СПб. : Речь, 2002. – 438 с. 8. Боришевський М. Самосвідомість як фактор психічного розвитку особистості / М. Боришевський // Психологія і суспільство. – 2009. – № 4. – С. 120. 9. Волянюк Н. Ю., Ложкін Г. В., «Аналіз понятійного ряду психологічного потенціалу суб’єкта наукової діяльності», Педагогіка і психологія сьогодення: теорія та практика: зб. наук. робіт учасників Міжнар. наук.‐практ. конф. (17–18 січ. 2020 р., м. Одеса). Одеса, Україна: ГО «Південна фундація педагогіки», 2020, с. 11–14. 10. Всехсвятский С, С. Психологические аспекты сетевого маркетинга. -М : Фаир-пресс, 2001.-293 с. 11. Выготский Л.С. Психология развития ребенка / Л.С. Выготский. – М. : Эксмо, 2006. – 512 с. Галкина Т.В. Самооценка как процесс решения задач: системный подход / Т.В. Галкина. – М. : Институт психологии РАН, 2011. – 399 с. 12. Галузяк В.М. Розвиток професійної самосвідомості студентів вищих навчальних закладів : монографія / В.М. Галузяк, К.М. Добровольська. – Вінниця : ТОВ «Нілан-ЛТД», 2015. – 256 с. 13. Гибсон Д.ж., Иванцевич Дж., Донелли Дж. Организации: поведение, структура, процессы: Пер. с англ. - М.: ИНФРА - М, 2000. - 662 с. 14. Євтух М. Б. Культура взаємин : підручник / М. Б. Євтух, Т. В. Черкашина. – 3-тє вид., переробл. і допов. – Черкаси : Видавець Чабаненко Ю. А., 2012. – 340 с. 15. Євтух М. Б. Культура взаємин : підручник / М. Б. Євтух, Т. В. Черкашина. – 3-тє вид., переробл. і допов. –Черкаси : Видавець Чабаненко Ю. А., 2012. – 340 с. 16. Заводський И. С. Менеджмент. - К.: 1999. - 542 с. 17. Зеер Э.Ф. Психология профессионального образования / Учебн. пособие. — 2-е изд., перераб. — М: Издательство Московского психолого-социального института; Воронеж: МОДЭК, 2003. — 480 с. 18. Зеличенко А. И. Психология духовности. — М., 1996. 19. Каленч Д. Лучший, каким Вы можете быть в МЛМ. - М: Фаир-пресс, 2001. - 290 с. Карамушка Л. М. Психологія управління закладами середньої освіти. - К.: Ніка-центр, 2000. - 332 с. 20. Климов Е. А. Введение в психологию труда — М., 1988. — 158 с. 21. Климов Е. А. Как выбирать профессию. — М., 1990. — 158 с. 22. Климов Е. А. Путь в профессию: психология профессионального самоопределения. — Ростов/н/Д: Феникс, 1996. — 512 с. 23. Кон И.С. Какими они себя видят / И.С. Кон. – М. : Знание, 1975. – 93 с. 24. Кононко О.Л. Соціально-емоційний розвиток особистості / О.Л. Кононко. – К. : Освіта, 1998. – 255 с. 25. Концепции деятельности в социологии К. Маркса и М. Вебера. — М. : Канон, 2002. — 120 с. 26. Ложкін Г. В. Переживання: структура та механізми / Ложкін Г.В., Моначин І.Л. // Практична психологія та соціальна робота. — с.1-6 27. Ложкін Г. В. Практикум з конфліктології / Ложкін Г.В., Юрківський Є.В., Моначин І.Л. — Тернопіль : Воля , 2005 — 168 с. 28. Мітіна Л.М. Психология развития конкурентноспособной личности./Л.М.Митина – М.: Московский психолого-социальний институт; Воронеж: Издательство НПО «МОДЄК», 2002. – 400с. 29. Мкртчян Г. М. Стратификация молодежи в сферах образования, занятости, потребления // Социологические исследования. — 2005. —№ 2. — С. 104–113. 30. Морис Μ. Начинающий менеджер. Сетевой маркетинг. - М: Фаир-пресс, 2001. - 336 с. 31. Налчаджян А.А. «Я-концепция» / А.А. Налчаджян // Психология самосознания. – Самара : Бахрах-М, 2003. – С. 270–332. 32. Немировский В. Г. Общая социология : учеб. пособ. — Ростов н-/Д. : Феникс, 2004. 33. Никифоров Г., Дмитриева М. Практикум по психологии профессиональной деятельности и менеджмента. - СПб.: Питер, 2001.-240 с. 34. Овчарук Л.В. Вимоги до особистісних якостей дистрибюторів в період сучасних змін. / Актуальні задачі сучасних технологій . Збірник тез доповідей Том ІІ ІX Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів 25-26 листопада 2020 р. С 186-187. 35. Орбан-Лембрик Л. Е. Соціальна психологія. — К., 2003. Социальная психология / А. В. Петровский, В. В. Абраменкова, М. Е. Зеленова и др. — М., 1987. 36. Помиткін Е. О. Психологічні закономірності та механізми духовного розвитку дітей і молоді : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня доктора психол. наук : спец. 19.00.07 "Педагогічна та вікова психологія" / Е. О. Помиткін. – К., 2009. – 45 с. 37. Психология самосознания : хрестоматия / [ред.-сост. Р. Я. Райгородский]. – Самара : Бахрах-М, 2003. – 448 с.. 38. Психологічний словник / за ред. Н.А. Побірченко. – К. : Наук. світ, 2007. – 274 с. 39. Рубинштейн С.Л. Основы общей психологии / С.Л. Рубинштейн. – СПб. : Питер, 1999. – 712 с. 40. Рубинштейн С.Л. Самосознание личности и её жизненный путь: Психология личности / С.Л. Рубинштейн ; под ред. Ю.Б. Гиппенрейтер, А.А. Пузырея. – М. : МГУ, 1982. – С. 127–131. 41. Тобиас Л. Психологическое консультирование и менеджмент: взгляд клинициста: Пер. с англ. - М, 1997. - 160 с. 42. Циба В. Т. Системна соціальна психологія : навч. посіб. — К. : Центр навч. Літ-ри, 2006. — 328 с. 43. Чамата П.Р. Самосвідомість та її розвиток у дітей / П.Р. Чамата. – К. : Знання, 1965. – 48 с. Актуальні проблеми психології. Том І. Випуск 51 42 44. Чепелєва Н.В. Ідентичність особистості в контексті психологічної герменевтики / Н.В. Чепелєва // Збірник наукової студії із соціальної та політичної психології. – Вип. 13 (16). – К. : Міленіум., 2006. – С. 13–24. 45. Черкашина Т. В. Формування культури взаємин між викладачами і студентами у навчально-виховному процесі технікуму : дис. … кандидата пед. наук : 13.00.07 / Черкашина Тетяна Вікторівна ; Черкаський нац. ун-т ім. Б. Хмельницького. – Черкаси, 2008. – 255 с. 46. Чеснокова И.И. Проблема самосознания в психологии / И.И. Чеснокова. – М. : Наука, 1977. – 144 с.. 47. Чирикова // Социс. — 2004. — № 10. — С. 80–86. 48. Шадриков В. Д. Психологический анализ деятельности. — Ярославль : Изд/во ЯрГУ, 1979. — 91 с. 49. Шмелев А. Г. Введение в экспериментальную психосемантику: теоретико-методологические основания и психодиагностические возможности. — М., 1983. 50. Rogers, C.R. Client Centered Theraphy / C.R. Rogers. – Boston, 1955. 51. http://medbib.in.ua/lichnostnyie-kachestva-sisteme.html 52. http://ap.uu.edu.ua/article/175 Курбатова в розділ 1.1, 1.2. 53. https://www.google.com.ua/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwi5rbrGu7ftAhU5AxAIHeq6ChkQFjAAegQIAxAC&url=https%3A%2F%2Fjhealth.donnu.edu.ua%2Farticle%2Fview%2F7515%2F7516&usg=AOvVaw2SO8fP3oMClFua_WitUSGC КОКУН 54. http://ekmair.ukma.edu.ua/bitstream/handle/123456789/7757/Bryk_Osoblyvosti_uchasti_praktychnykh_psykholohiv.pdf?sequence=1&isAllowed=y Брик О. М. 55. https://trademaster.ua/articles/312852
Тип вмісту: Master Thesis
Розташовується у зібраннях:053 — психологія

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
avtorska_magistr_Ovcharuk_L_2020.pdfавторська довідка366,07 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
dyplom_Ovcharuk_L_2020.pdfкваліфікаційна робота магістра1,13 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора