Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33561
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorГолда, Надія Михайлівна-
dc.contributor.advisorGolda, Nadiia-
dc.contributor.authorПульків, Ірина Ігорівна-
dc.contributor.authorPulkiv, Iryna-
dc.date.accessioned2020-12-27T20:37:58Z-
dc.date.available2020-12-27T20:37:58Z-
dc.date.issued2020-12-21-
dc.identifier.citationПульків І. І. Розробка рекламної стратегії підприємств туристичної галузі : дипломна робота магістра за спеціальністю „075 — маркетинг“ / І. І. Пульків. — Тернопіль : ТНТУ, 2020. — 80 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33561-
dc.descriptionМетою кваліфікаційної роботи є розробка рекламної стратегії туристичного підприємства. Виходячи з поставленої мети, у роботі сформульовано і вирішено наступні завдання: – розкрити поняття і сутність реклами і рекламної стратегії як елемента маркетингу; – розкрити поняття рекламна стратегія; – проаналізувати підхід до формування рекламної стратегії; – дослідити ринок туристичних послуг Тернопільської області; – проаналізувати маркетингову діяльність ТК «Бамбуча Тур»; – розробити рекомендації для покращення рекламної стратегії туристичного підприємства. Об’єктом дослідження є процес формування рекламної стратегії підприємства. Предметом дослідження методи визначення рекламної стратегії ТК «Бамбуча Тур».uk_UA
dc.description.abstractДослідження на здобуття освітньо-кваліфакійного рівня магістра за спеціальністю 075 «Маркетинг» – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя – Тернопіль, 2020. У роботі проведено огляд теоретичного матеріалу з реклами, зокрема розкрито сутність рекламної стратегії як елемента маркетингу та методичний підхід до формування рекламної стратегії. Проведено огляд ринку туристичних послуг та аналіз діяльності ТК «Бамбуча Тур». У дипломній роботі розроблено шляхи покращення рекламної стратегії та запропоновано модель ¬ оцінки ефективності рекланої стратегії.uk_UA
dc.description.abstractResearch in education and master's level kvalifakiynoho specialty 075 "Marketing" - Ternopil State Technical University named after Ivan Pul'uj. - Ternopil, 2020. The paper reviews the theoretical material on advertising, in particular, reveals the essence of advertising strategy as an element of marketing and a methodical approach to the formation of advertising strategy. A review of the market of tourist services and analysis of the activities of TC "Bamboo Tour". In the diploma work the ways of improvement of advertising strategy are developed and the model ¬ of an estimation of efficiency of advertising strategy is offered.uk_UA
dc.description.tableofcontentsПерелік умовних скорочень та абревіатур 5uk_UA
dc.description.tableofcontentsВступ 6uk_UA
dc.description.tableofcontentsРозділ 1. Теоретичні підходи до формування рекламної стратегії 10uk_UA
dc.description.tableofcontents1.1. Реклама як елемент маркетингу 10uk_UA
dc.description.tableofcontents1.2. Особливості формування рекламної стратегії 16uk_UA
dc.description.tableofcontents1.3. Методичні підходи до планування рекламної стратегії 20uk_UA
dc.description.tableofcontentsВисновки до розділу 1 25uk_UA
dc.description.tableofcontentsРозділ 2. Аналіз рекламної стратегії тк «бамбуча тур» 27uk_UA
dc.description.tableofcontents2.1. Дослідження ринку туристичних послуг Тернопільської області 27uk_UA
dc.description.tableofcontents2.2. Аналіз маркетингової діяльності ТК «Бамбуча Тур» 34uk_UA
dc.description.tableofcontents2.3. Оцінка рекламної стратегії ТК «Бамбуча Тур» 43uk_UA
dc.description.tableofcontentsВисновки до розділу 2 50uk_UA
dc.description.tableofcontentsРозділ 3. Шляхи покращеня рекламної стратегії підприємства 52uk_UA
dc.description.tableofcontents3.1. Моделювання рекламного процесу 52uk_UA
dc.description.tableofcontents3.2. Розробка рекламної стратегії 56uk_UA
dc.description.tableofcontents3.3. Оцінка ефективності рекламної кампанії 67uk_UA
dc.description.tableofcontentsВисновки до розділу 3 70uk_UA
dc.description.tableofcontentsРозділ 4. Охорона праці та безпека в надзвичайних ситуаціях 71uk_UA
dc.description.tableofcontents4.1.Охорона праці на ТК „Бамбуча Тур” 71uk_UA
dc.description.tableofcontents4.2. Заходи захисту співробітників у надзвичайних ситуаціях 74uk_UA
dc.description.tableofcontentsВисновки до розділу 4 77uk_UA
dc.description.tableofcontentsВисновки 78uk_UA
dc.description.tableofcontentsДодатки 81uk_UA
dc.description.tableofcontentsСписок використаних джерел 101uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНТУ ім. І Пулюяuk_UA
dc.subject075uk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectMaster Thesisuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectрекламна стратегіяuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectринокuk_UA
dc.subjectтуризмuk_UA
dc.subjectтуристичний ринокuk_UA
dc.subjectтуристична агенціяuk_UA
dc.subjectadvertisinguk_UA
dc.subjectadvertising strategyuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjecttourismuk_UA
dc.subjectmarketuk_UA
dc.subjecttourist marketuk_UA
dc.subjecttravel agencyuk_UA
dc.titleРозробка рекламної стратегії підприємств туристичної галузіuk_UA
dc.title.alternativeDevelopment of advertising strategy of tourism industry enterprisesuk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Пульків Ірина Ігорівна, 2020uk_UA
dc.contributor.committeeMemberМаркович, Ірина Богданівна-
dc.contributor.committeeMemberMarkovich, Iryna-
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.format.pages80-
dc.subject.udc339.138uk_UA
dc.relation.references1. Закон України “Про рекламу” від 03.07.1996 №270/96–ВР зі змінами та доповненнями, внесеними від 11.02. 2003 // http://www.rada.gov.ua/uk_UA
dc.relation.references2. Азоев Г.ЛКонкурентные преимущества фирмы.// Челенков А.П. ОАО «Типография «Новости», Москва, 2000. – 255 с.uk_UA
dc.relation.references3. Ансофф И. Стратегическое управление: Пер.с. англ. / Науч. ред. и предисл. Л.И. Евенко. – М.: Экономика, 1989. –519 с.uk_UA
dc.relation.references4. Атанасова Л. Маркетинговые исследования в туризма. – Бургас: Селекта, 1998. – 271 с.uk_UA
dc.relation.references5. Балабанова Л.В. SWOT–аналіз – основа формування маркетингових стратегій підприємства: Навч.посіб. – Донецьк: ДонДУЕТ, 2001. – 180 с.uk_UA
dc.relation.references6. Бернет Дж., Мориарти С. Маркетинговые коммуникации: интегрированный подход. – СПб.: Питер, 2001. – 860с.uk_UA
dc.relation.references7. Бове К.Л. Современная реклама.// Аренс У.Ф. Пер. с англ. – Тольятти. Издательский дом Довгань, 1995.– 704 с.uk_UA
dc.relation.references8. Ванова А. Маркетинг и реклама: два в одном. Учеб.пособие. – М.: Изд-во РУДН, 2002. – 87с.uk_UA
dc.relation.references9. Войчак А.В. Маркетингові комунікації у концепції відносин // Маркетинг в Україні. – 2003. - №3. – С. 14 – 17.uk_UA
dc.relation.references10. Голда Н.М. Методи економічного аналізу в рекламній діяльності /Н.М. Голда// Науковий журнал. Галицький економічний вісник. № 1 (22), 2010. С. 171-182.uk_UA
dc.relation.references11. Голда Н.М. Новітні підходи до визначення ефективності реклами в туристичній індустрії/Н.М. Голда // Науковий журнал. Галицький економічний вісник. № 2 (53), 2017. С. 31-37.uk_UA
dc.relation.references12. Гаркавенко С.С. Маркетинг. – К.: Лібра, 1998. – 382 с. 13. Дэвис, Джоэл Дж. Исследования в рекламной деятельности: теория и практика: Пер. с англ.. – М.: Издательский дом „Вильямс”, 2003. – 864 с.uk_UA
dc.relation.references14. Дем’яненко В.В., Потапенко С.Д. Оптимізація розподілу бюджету рекламної кампанії для поширення рекламних повідомлень // Маркетинг в Україні, 2003. – №3. – С.10–12.uk_UA
dc.relation.references15. Друкер П. Практика менеджмента: Пер. с англ. – М.: Изд. дом "Вильямс", 2003. – 398 с.uk_UA
dc.relation.references16. Дейян А. Реклама: Пер. з фр. – М.: Прогрес–Універс, 1993. – 176 c.uk_UA
dc.relation.references17. Джефкінс Ф. Реклама. Практ. посібник. – К.: Т-во “Знання”, 2001. – 455с.uk_UA
dc.relation.references18. Джулер А., Дрюниани Б. Креативные стратегии в рекламе. – СПб.: Питер, 2002. – 384 с.uk_UA
dc.relation.references19. Запесоцкий А.С. Стратегический маркетинг в туризме: Теория и практика. – СПб.: СПбГУП, 0023. – 352 с.uk_UA
dc.relation.references20. Энджелл Дж., Блэкуэлл Р., Миниард П. Поведение потребителей. – СПб.: Питер Ком, 2000. – 759 с.uk_UA
dc.relation.references21. Исаенко Е.В., Васильев А.Г. Организация и планирование рекламной деятельности: Учеб.пос.для вузов. – М.:ЮНИТИ-ДАНА, 2004. – 252 с.uk_UA
dc.relation.references22. Иванов Ю.Б. Конкурентоспособность предприятий в условиях формирования рыночных отношений. – Харьков: ХГЭУ, 1997. – 248 с.uk_UA
dc.relation.references23. Каневский Е.М. Эффект рекламы. – М.: Экономика, 1980. – 176 с.(165_ 24. Карпова С.В. Международное рекламное дело: учебное пособие / 2-е изд.,перераб. И доп.– М.: КНОРУС, 2007.– 288с.uk_UA
dc.relation.references25. Краско Т.И. Психология рекламы. – Харьков: Студцентр, 2004. – 212 с.uk_UA
dc.relation.references26. Кваснюк Б.Є. Конкурентоспроможність національної економіки.– К.: Фенікс, 2005.– 582 с.uk_UA
dc.relation.references27. Кезин А.В. Менеджмент: теории управления организациями: Учеб.- метод. пособие. – М.: Гардарика, 2002. – 270 с.uk_UA
dc.relation.references28. Котлер Ф., Амстронг Г. Маркетинг: загальний курс. Пер. с англ. / Общ. ред. Н.В. Шульпіної. – М.: Видавничий дім «Вільямс 2001 – 608 с.uk_UA
dc.relation.references29. Котлер Ф., Боуэн Дж., Мейкенз Дж. Маркетинг. Гостеприимство и туризм: Учебник для вузов/ Пер. с англ. под ред. Р.Б. Ноздревой. – М.: ЮНИТИ, 1998. – 420 сuk_UA
dc.relation.references30. Крылов А., Зуенкова О. Рекламная стратегия: постановка задачи и оценка ффективности // www.reklamaster.com.uk_UA
dc.relation.references31. Куденко Н.В. Стратегічний маркетинг: Навч. посібник. – К.: КНЕУ, 1998. – 151с.uk_UA
dc.relation.references32. Куденко Н.В. Маркетингове стратегічне планування // Автореф.дис…докт. екон.наук: 08.06.01 / Київ.нац.екон.ун-т. – К., 2003. – 36 с.uk_UA
dc.relation.references33. Куденко Н.В. Маркетингові стратегії фірми. – К.: КНЕУ, 2002. – 246с.uk_UA
dc.relation.references34. Ламбен Ж.-Ж. Стратегический маркетинг: Европейская перспектива. – СПб.: Наука, 1996. – 381 с.uk_UA
dc.relation.references35. Лебедев-Любимов А. Психология рекламы. – СПб., 2002. – 368с. (84)uk_UA
dc.relation.references36. Лук’янець Т.І. Рекламний менеджмент: Навч.посібник. – 2-ге вид., доп. – К.: КНЕУ, 2003. – 440 с.uk_UA
dc.relation.references37. Лисенко Ю.Г., Динчов С.В., Гнатушенко В.В., Челахов С.В., Демьянов В.М. Ефективне управліня рекламним бізнесом. – Донецк: ДонНУ, 2003. – 228 с.uk_UA
dc.relation.references38. Лук’яненко Д.Г. Стратегія економічного розвитку. – К.: КНЕУ, 2003. – 538 с.uk_UA
dc.relation.references39. Мазур И.И., Шапиро В.Д. Реструктуризация предприятий и компаний: Справочное пособие для специалистов и предпринимателей. – М.: Высш. шк., 2000. – 587 с.uk_UA
dc.relation.references40. Маркетинг в отраслях и сферах деятельности. Учебник /Под ред. В.А. Алексунина. – М.: Издат.-книготорговый центр «Маркетинг». – 2001. – 516сuk_UA
dc.relation.references41. Маркетинг. / Под ред. М. Бейкера. – СПб.: Питер, 2002. – 1200 с.: ил.uk_UA
dc.relation.references42. Минцберг Г., Альстрэнд Б., Лэмпэл Дж. Школы стратегий / Пер. с англ. под ред. Ю.Н. Каптуревского. – СПб.: Питерс, 2000. – 336 с.uk_UA
dc.relation.references43. Музыкант В.Л. Теория и практика современной рекламы. – М.: Евразийский регион, 1998. – 328 с.uk_UA
dc.relation.references44. Обритько Б.А. Реклама і рекламна діяльність: Курс лекцій. – К.: МАУП, 2002. – 240uk_UA
dc.relation.references45. О’Шоннесси Дж. Принципы организации управления фирмой. – М.: ООО "МТ Пресс", 1999. – 396 с.uk_UA
dc.relation.references46. Павленко А.Ф. Маркетинг. Підручник. – К.: КНЕУ, 2003. – 246 с.uk_UA
dc.relation.references47. Павловская Е. Дизайн рекламы: поколение NEXT. – СПб.: Питер, 2003. – 320 сuk_UA
dc.relation.references48. Пазуха М.Д., Ігнатович М.В. Реклама в підприємницькій діяльності: Навч. Пос. – К.: Центр загальної літератури, 2006.– 176 с.uk_UA
dc.relation.references49. Панкратов Ф.Г., Серюгина Т.К., Шахурин В.Г. Рекламная деятельность. – М.: Маркетинг, 1998. – 302 сuk_UA
dc.relation.references50. Пелішенко В.П. Маркетинг менеджмент: Навч.посібник. – К.: Центр навчальної літератури, 2003. – 200 с.uk_UA
dc.relation.references51. Полукаров В.Л., Головлева Е.Л., Добренькова Е.В., Ефимова Е.М.. Рекламная коммуникация: Учеб.пос. М.: Межд.ун-т бизнеса и управления: Изд-во «Палеотип»: ИТК «Дашков и К», 2002. – 344 с.uk_UA
dc.relation.references52. Рожков И.Я. Реклама: планка для “профи”. – М.: Юрайт, 1997. – 208 с.uk_UA
dc.relation.references53. Ромат Е. Реклама. 6-е изд. – СПб.: Питер, 2003. – 560 с.uk_UA
dc.relation.references54. Ромат Е. Концепция интегрированных маркетинговых коммуникаций (ИМК): основные понятия и подходы // Маркетинг и реклама. – 2003. – №2. – C.18–21.uk_UA
dc.relation.references55. Росситер Дж., Перси Л. Реклама и продвижение товаров: пер. с англ. – 2-е изд. – СПб.: Питер, 2001. – 656 с.uk_UA
dc.relation.references56. Ривс Р.Реальность в рекламе: Пер. с англ. -М.: Северо, 1992uk_UA
dc.relation.references57. Старостіна А. Маркетинг. Навч.посібник. – К.: Знання, 2002. – 191 с.uk_UA
dc.relation.references58. Сэм Блэк. Паблик рилейшнз.: Пер. с англ. – М.: Сирин, 2002. – 202 с.uk_UA
dc.relation.references59. Сэндидж И., Фрайбургер В., Ротцол К. Реклама: теория и практика. – М.: Прогресс, 1989. – 630 с.uk_UA
dc.relation.references60. Сизоненко В.О. Підприємництво: Підручник. – К.: Вікар, 1999. – 435 с.uk_UA
dc.relation.references61. Скибінський С. Маркетинг: Навч.посібник. – К.: ІЗМК, 1997. – 328 с.uk_UA
dc.relation.references62. Скибінський С. Маркетинг. Ч1. – Львів, 2000. – 640 с.uk_UA
dc.relation.references63. Скибінський С.В., Кайструков С.Є. Організація рекламної діяльності:Підручник для студентів кооперативних вузів. – Львів, 1994. – 160 сuk_UA
dc.relation.references64Старостіна А. Маркетинг. Навч.посібник. – К.: Знання, 2002. – 191 с.uk_UA
dc.relation.references65. Тенденции и методики развития мирового туризма. / Под ред. А.В. Шлевкова. – Одеса, 2003. – 55 с.uk_UA
dc.relation.references66. Тоффлер Б.Э., Имбер Дж. Словарь маркетинговых терминов. – М.: ИНФРА-М, 2000. – 432 с.uk_UA
dc.relation.references67. Томпсон А., Стрикленд А. Стратегический менеджмент. Искусство разработки и реализации стратегии: Учебник для вузов / Пер. с англ. – М.: Банки и биржи, ЮНИТИ, 1998. – 576 с.uk_UA
dc.relation.references68. Траут Дж. Большие бренды – большие проблемы/Пер. с англ. Под ред. Ю.Н. Капуревского. – СПб.: Питер, 2002. – 240 с.uk_UA
dc.relation.references69. Чужиков В.І. Моделі туристичного бізнесу в Європейському Союзі // Наук. вісн. Чернів. торг.-екон. ун-ту КНТЕУ.–2005. – Вип. ІV. Ч. І – С. 146– 153uk_UA
dc.relation.references70. Уэллс У., Бернет Д, Мориарти С. Реклама: принципы и практика. – СПб.: Питер, 1999. – 736с.uk_UA
dc.relation.references71. Философский словарь / Под ред. И.Т. Фролова. – М.: Политиздат, 1987. – 590 с.uk_UA
dc.relation.references72. Шишкина М.А. Паблик рилейшнз в системе социального управления. – СПб.: Изд-ва «Паллада-медиа» и СЗРЦ «Русич», 2002, - 444 с.uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:075 — маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
диплом Пульків.pdf3,24 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Авторська довідка Пульків.pdf413,02 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора