Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33429
Összes dokumentumadat
DC mezőÉrtékNyelv
dc.contributor.advisorФалович, Володимир Андрійович-
dc.contributor.advisorFalovych, Volodymyr-
dc.contributor.authorЯдчишин, Павло Андрійович-
dc.contributor.authorYadchyshyn, Pavlo-
dc.date.accessioned2020-12-24T10:04:57Z-
dc.date.available2020-12-24T10:04:57Z-
dc.date.issued2020-12-21-
dc.identifier.citationЯдчишин П. А. Формування маркетингової конкурентної стратегії (на прикладі підприємства пивоварної галузі) : дипломна робота магістра за спеціальністю „075 — маркетинг“ / П. А. Ядчишин. — Тернопіль : ТНТУ, 2020. — 85 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33429-
dc.descriptionМетою кваліфікаційної роботи є здійснення економічної оцінки рівня конкурентоспроможності ТОВ «Микулинецький Бровар» та розробка комплексної системи управління конкурентоздатністю пивзаводу з використанням маркетингових інструментів. Виходячи із мети, у роботі вирішено такі завдання: – розглянуто теоретичні основи формування конкурентних переваг; – зроблено класифікацію конкурентних переваг виробничого підприємства; – розглянуто особливості проведення маркетингових досліджень конкурентоспроможності підприємства; – дано оцінку рівня конкурентоспроможності досліджуваного підприємства – здійснено дослідження конкурентного становища підприємства на ринку Західного регіону України; – визначено подальші стратегічні напрями розвитку; – розроблено дієві стратегічні рішення для підприємства; – запропоновано заходи із вдосконалення конкурентної стратегії; – визначено економічну ефективність; – розглянуто особливості охороні праці на підприємстві та безпеки у надзвичайних ситуаціях. Об’єкт дослідження – конкурентоспроможність ТОВ «Микулинецький Бровар» на ринку. Предмет дослідження: управління конкурентоздатністю ТОВ «Микулинецький Бровар». Методи дослідження: опитування, спостереження, метод експертних оцінок, економіко-математичні методи, графічний і табличний методи, методи порівняння та групування.uk_UA
dc.description.abstractДослідження на здобуття освітнього ступеня магістра за спеціальністю 075 «Маркетинг» – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. – Тернопіль, 2020. На основі аналізу конкурентного становища, розроблено заходи із вдосконалення конкурентної стратегії для ТОВ «Микулинецький Бровар» та визначено економічну ефективність запропонованого проекту.uk_UA
dc.description.abstractResearch for obtaining a master's degree in specialty 075 «Marketing» – Ternopil National Technical University named after Ivan Pulyuy – Ternopil, 2020. Based on the analysis of the competitive situation, measures were developed to improve the competitive strategy for «Mykulynetsky Brovar» and the economic efficiency of the proposed project was determined.uk_UA
dc.description.tableofcontentsВступuk_UA
dc.description.tableofcontentsРозділ1. Формування конкурентних переваг 8uk_UA
dc.description.tableofcontents1.1.Поняття та класифікація конкурентних переваг виробничого підприємства 8uk_UA
dc.description.tableofcontents1.2.Моніторинг конкурентних переваг 13uk_UA
dc.description.tableofcontents1.3.Теоретичні основи дослідження конкурентоспроможності підприємства 18uk_UA
dc.description.tableofcontentsВисновки до розділу 1 21uk_UA
dc.description.tableofcontentsРозділ 2. Аналіз ефективності конкурентної стратегії підприємства 23uk_UA
dc.description.tableofcontents2.1.Опис діяльності підприємства 23uk_UA
dc.description.tableofcontents2.2.Оцінка рівня конкурентоспроможності підприємстваuk_UA
dc.description.tableofcontents2.3.Маркетингове дослідження конкурентного становища підприємства на ринку Західного регіону України 37uk_UA
dc.description.tableofcontentsВисновки до розділу 2 43uk_UA
dc.description.tableofcontentsРозділ 3. Вдосконалення конкурентної стратегії підприємства 44uk_UA
dc.description.tableofcontents3.1.Визначення стратегічних напрямків розвиткуuk_UA
dc.description.tableofcontents3.2.Розробка стратегічних рішеньuk_UA
dc.description.tableofcontents3.3.Економічна ефективність запропонованих заходівuk_UA
dc.description.tableofcontentsВисновки до розділу 3 61uk_UA
dc.description.tableofcontentsРозділ 4. Охорона праці та безпека у надзвичайних ситуаціяхuk_UA
dc.description.tableofcontentsВисновки до розділу 4uk_UA
dc.description.tableofcontentsВисновкиuk_UA
dc.description.tableofcontentsСписок використаних джерел 70uk_UA
dc.description.tableofcontentsДодатки 79uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНТУ ім. І Пулюяuk_UA
dc.subject075uk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectMaster Thesisuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможність підприємстваuk_UA
dc.subjectконкурентна перевагаuk_UA
dc.subjectкомплекс маркетингуuk_UA
dc.subjectкомунікаційна політикаuk_UA
dc.subjectбізнес-середовищеuk_UA
dc.subjectринокuk_UA
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk_UA
dc.subjectcompetitiveness of the enterpriseuk_UA
dc.subjectcompetitive advantageuk_UA
dc.subjectmarketing complexuk_UA
dc.subjectcommunication policyuk_UA
dc.subjectbusiness environmentuk_UA
dc.subjectmarketuk_UA
dc.subjectmarketing researchuk_UA
dc.subjectorganizational structureuk_UA
dc.subjectmarketuk_UA
dc.subjectmarketing researchuk_UA
dc.subjectrangeuk_UA
dc.titleФормування маркетингової конкурентної стратегії (на прикладі підприємства пивоварної галузі)uk_UA
dc.title.alternativeFormation of marketing competitive strategy (an enterprise of brewing industry as a case study)uk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Ядчишин Павло Андрійович, 2020uk_UA
dc.contributor.committeeMemberКрамар, Ірина Юріївна-
dc.contributor.committeeMemberKramar, Iryna-
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subject.udc339.138uk_UA
dc.relation.references1. Господарський кодекс України [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/436-15uk_UA
dc.relation.references2. Про рекламу: Закон України [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/270/96-%D0%B2%D1%80uk_UA
dc.relation.references3. Про захист прав споживачів: Закон України від 12.05. 1991 р. //Відомості Верховної Ради України. – 1991. – № 30. – С. 379.uk_UA
dc.relation.references4. Про захист економічної конкуренції: Закон України від 11.01.2001 р. //Відомості Верховної Ради України. – 2001. – № 12. – Ст. 64.01.2001 р. //Відомості Верховної Ради України. – 2001. – № 12. – Ст. 64uk_UA
dc.relation.references5. НПАОП 0.00-4.21-04 «Типове положення про службу охорони праці» // Наказ Держнаглядохоронпраці від 15.11.2004 р. – № 255.uk_UA
dc.relation.references6. НПАОП 0.00-4.33-99 «Положення щодо розробки планів локалізації та ліквідації аварійних ситуацій і аварій // Наказ Держнаглядохоронпраці від 17.06.1999 р. – № 112.uk_UA
dc.relation.references7. Бакуліна Н.М., Фалович В.А. Застосування інноваційних технологій при проведенні мотиваційного моніторингу персоналу організації/ теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки та маркетингу: моногр./ за ред.. д.е.н., доц.. В.А. Фаловича.- Тернопіль: «Бескиди», 2020.- 179с. С. 143-12.uk_UA
dc.relation.references8. Н. Бакуліна, В. Фалович. Розвиток креативних індустрій в Україні: аналіз і оцінка. Науковий журнал: Регіональні аспекти розвитку продуктивних сил України. №24, 2020, с.24-32uk_UA
dc.relation.references9. Бакуліна Н.М., Фалович В.А. Маркетингові технології формування репутації роботодавця в умовах гіг-економіки. Науковий журнал: Вчені записки таврійського національного університету імені В.І. вернадського. Серія «економіка і управління». Т.31(70), №2, 2020. С. 150-153.uk_UA
dc.relation.references10. «Деякі питання розслідування та ведення обліку нещасних випадків, професійних захворювань і аварій на виробництві» //Постанова Кабінету Міністрів України від 25.08.2004 р. – № 1112.uk_UA
dc.relation.references11. Рекомендації щодо побудови, впровадження та удосконалення системи управління охороною праці //Затверджено Головою Держгірпромнагляду 07.02.2008 р.uk_UA
dc.relation.references12. Андрушків Б.М. Корпоративне управління: навчальний посібник /Б.М. Андрушків, С.П. Черничинець. – К.: Видавничий дім «Кондор», 2011. – 528 с.uk_UA
dc.relation.references13. Ареф'єва О.В. Корпоративне управління: еволюція, становлення, розвитк: монографія /О.В. Ареф'єва, Н.В. Васюткіна. – К.: «Вид-во ЛІРА-К», 2016. – 200с.uk_UA
dc.relation.references14. Балабанова Л.В. Стратегічний маркетинг: підручник /Л.В. Балабанова, В.В. Холод, І. В. Балабанова. – К.: Центр учбової літератури, 2012. – 631 с.uk_UA
dc.relation.references15. Балабанова Л.В. Рекламний менеджмент /Л.В. Балабанова. – К.: «Центр учбової літератури», 2013. – 392 с.uk_UA
dc.relation.references16. Балабанова Л.В. SWOT-аналіз – основа формування маркетингових стратегій: навч. посіб. для вищ. навч. закл. /Л.В. Балабанова, І.В.Балабанова, А.В.Балабаниць; [за ред. Л. В.Балабанової]. – 2-е вид., вип. і доп. – К.: Знання, 2005. – 301 с.uk_UA
dc.relation.references17. Балджи М.Д. Торговельне підприємництво: навчальний посібник /М.Д. Балджи. – К.: Видавничий дім «Кондор», 2017. – 112 с.uk_UA
dc.relation.references18. Біловодська O.A. Маркетингова політика розподілу: Навч. посібник / O.A. Біловодська. –К. – : Знання, 2011. - 495 с.uk_UA
dc.relation.references19. Бойчик І.М. Економіка підприємства: підручник /І.М. Бойчик. – К.: Видавничий дім «Кондор», 2016. – 378 с.uk_UA
dc.relation.references20. Бугайчук Т.В. Маркетингові дослідження: Навч. посібник /Т.В. Бугайчук, В.А. Устименко. –Харків.: Торнадо, 2008. –280 с.uk_UA
dc.relation.references21. Васюткіна Н.В. Управління сталим розвитком підприємств: теоретико-методологічний аспект: монографія /Н.В. Васюткіна – К.: «Вид-во ЛІРА-К», 2014. – 336 с.uk_UA
dc.relation.references22. Гевко І.Б. Методи прийняття управлінських рішень: підручник /І.Б. Гевко. – К.: Видавничий дім «Кондор», 2018. – 187 с.uk_UA
dc.relation.references23. Гетьман О.О. Економічна діагностика: Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів /О.О. Гетьман, В.М. Шаповал.– К.: ЦУЛ, 2007.–307с.uk_UA
dc.relation.references24. Горбаченко С.А. Аналіз та прогнозування ринкової кон’юнктури: навчальний посібник /С.А. Горбаченко, В.А. карпов, Р.І. Шевченко-Перепьолкіна. – К.: Видавничий дім «Кондор», 2019. – 320 с.uk_UA
dc.relation.references25. Григорук П.М. Методологія і організація наукових досліджень: навчальний посібник /П.М. Григорук, Н.А. Хрущ. – К.: Видавничий дім «Кондор», 2017. – 206 с.uk_UA
dc.relation.references26. Гужвинская Л. Эффективная маркетинговая стратегия. Стратегия как дирижер маркетингового процесса /Л. Гужвинская //Маркетинг и реклама. – 2008. – № 2. – С. 13-15.uk_UA
dc.relation.references27. Джефкінс Ф. Реклама: практ. посібник:пер. з 4-го англ. вид. /Ф. Джефкінс, Д. Ядін (доп.і ред.) – 2-ге укр. вид., випр. і доп. – К. : Знання, 2008. – 565cuk_UA
dc.relation.references28. Діброва Т.Г. Маркетингова політика комунікацій: стратегії, вітчизняна практика: навч. посібник. /Т.Г. Діброва – К.: «Видавничій дім «Професіонал», 2009. – 320 с.uk_UA
dc.relation.references29. Іванов В.Б. Потенціал підприємства: навчальний посібник /В.Б. Іванов. – К.: Видавничий дім «Кондор», 2009. – 300 с.uk_UA
dc.relation.references30. Інфраструктура товарного ринку: навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. /О.В. Прокопенко, В.Ю. Школа, О.О. Дегтяренко, С.М. Махнуша. – К.: Центр учб. л-ри, 2007. – 296 с.uk_UA
dc.relation.references31. Кіндрацька Г.І. Стратегічний менеджмент: навч. посібник /Г.І. Кіндрацька. – 2-ге вид., перероб. і доповн. – Львів: Вид-во Львівської політехніки, 2010. – 406 с.uk_UA
dc.relation.references32. Конкурентная диагностика фирмы: концепция, содержание, методы: монография /Л.С. Шевченко, В.И. Торкатюк, Н.А. Кизим, А.Л. Шутенко; НИЦ индустр. пробл. развития, Харьк. нац. акад. гор. х-ва НАН Украины. – Х.: ИНЖЭК, 2008. – 240 с.uk_UA
dc.relation.references33. Конкурентні переваги підприємства: оцінка, формування та розвиток: монографія / Ю.Б. Іванов, П.А. Орлов, О.Ю. Іванова; НДЦ індустріал. пробл. розв. НАН України. – Х.: ІНЖЕК, 2008. – 352 c.uk_UA
dc.relation.references34. Конкурентоспроможність: проблеми науки та практики: моногр. / Харк. нац. екон. ун-т, НАН України. НДЦ індустр. пробл. розв. — Х.: ІНЖЕК, 2007. — 264 c.uk_UA
dc.relation.references35. Котлер Ф. Маркетинг менеджмент /Ф. Котлер, К.Л. Келлер; [пер. с англ.]. – [12-е изд.]. – СПб.: Питер, 2011. – 816 с.uk_UA
dc.relation.references36. Крикавський Є.В. Економіка логістики: навчальний посібник // Є.В. Крикавський, О.А.Похильченко, Н.В.Чорнописька, О.С. Костюк, Н.Б. Савіна, С.М.Нікшич, Л.Я.Якимишин; за заг. ред. Є.В.Крикавського, О.А.Похильченко. - Львів: Вид-во Львівської політехніки, 2014.- 640 с.uk_UA
dc.relation.references37. Крикавський Є.В. Маркетинговий менеджмент: навч. посібник / Є.В. Крикавський, І.О. Дейнега, О.В. Дейнега, І.Ф. Лорві. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2014. 380 с.uk_UA
dc.relation.references38. Курбан О.В. PR у маркетингових комунікаціях: навчальний посібник /О.В. Курбан – К.: Видавничий дім «Кондор», 2014. – 246 с.uk_UA
dc.relation.references39. Левченко Ю.Г. Економіка та організація інноваційної діяльності: навчальний посібник В5 /Ю.Г. Левченко. – К.: Видавничий дім «Кондор», 2018. – 448 с.uk_UA
dc.relation.references40. Лисогор В.М. Основи моделювання маркетингової діяльності сільськогосподарських підприємств регіону: навчальний посібник /В.М. Лисогор. – К.: Видавничий дім «Кондор», 2007. – 208 с.uk_UA
dc.relation.references41. Литовченко І.Л. Інтернет-маркетинг: навч. посібник /І.Л. Литовченко – К.: Центр учбової літератури, 2008. – 186с.uk_UA
dc.relation.references42. Маркетинг XXI століття. Тенденції концептуального розвитку / Л.О.Стрій. – О.: Фенікс, 2009. — 64 с.uk_UA
dc.relation.references43. Маркетинг. Менеджмент. Інновації: монографія /за ред. д.е.н, проф. С.М.Ілляшенка. – Суми: ТОВ «ТД «Папірус», 2010. – 624с.uk_UA
dc.relation.references44. Маркетинг: від теорії до практики: навч. посіб. /В.Н. Парсяк. – К.: Наук. думка, 2007. – 256 с.uk_UA
dc.relation.references45. Маркетинг: навч. посіб. /Н.І. Волкова, Т.О. Окландер, Е.М. Забарна, О.М. Козакова, О.Б. Мішина, С.І. Рассадникова, Н.О. Черепанова; Одес. нац. політехн. ун-т. – О.: Наука і техніка, 2009. – 160 с.uk_UA
dc.relation.references46. Маркетинг: підручник /А.О. Старостіна, Н.П. Гончарова, Є.В. Крикавський, В.Я. Заруба, О.Л. Каніщенко. – К.: Знання, 2009. – 1071 с.uk_UA
dc.relation.references47. Маркетинг: підручник /А.Ф. Павленко, І.Л. Решетнікова, А.В. Войчак, Н.В. Куденко, О.О. Бєляєв, Т.Є. Оболенська; ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана». – К., 2008. – 600 с.uk_UA
dc.relation.references48. Маркетинг: підручник /Н.В. Бутенко. – К.: Атіка, 2008. – 300 с.uk_UA
dc.relation.references49. Маркетингова інформація: навч. посіб. /Л.О. Шелюк, Є.В. Крикавський, І.О. Дейнега, О.В. Дейнега, Р. Патора; Рівнен. ін-т слов'янознавства Київ. славіст. ун-ту. – Рівне: [Вид. О.Зень], 2008. – 447 с.uk_UA
dc.relation.references50. Маркетингова політика в системі управління конкурентоспроможністю промислової продукції: монографія /Ю.В. Макогон, М.В. Корж; Донбас. держ. машинобуд. акад. – Краматорськ, 2009. – 244 с.uk_UA
dc.relation.references51. Маркетингова політика комунікацій: навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. Ч. 1. Теоретичні основи та приклади застосування комунікаційних технологій /Г.В. Афенченко, О.В. Богоявленський, В.С. Верлока, М.Д. Жердєв, О.Е. Наумова; Укр. держ. акад. залізн. трансп. – Х., 2007. – 332 с.uk_UA
dc.relation.references52. Маркетингова політика розподілу: навч. посіб. /В.А. Герцик, Ю.К. Федорова; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. – Луганськ, 2007. – 148 c.uk_UA
dc.relation.references53. Маркетингова політика розподілу: навч. посіб. /Є.В. Крикавський, Н.С. Косар, А. Чубала; Нац. ун-т «Львів. Політехніка». – Л., 2009. – 232 с.uk_UA
dc.relation.references54. Маркетингова товарна політика промислового підприємства: управління стратегіями диверсифікації: монографія /С.М. Ілляшенко. – Суми: Унів. книга, 2009. – 328 с.uk_UA
dc.relation.references55. Маркетингова товарна політика: навч. посіб. /Л.Ф. Романенко; Відкритий міжнар. ун-т розв. людини «Україна». – К., 2008. – 106 с.uk_UA
dc.relation.references56. Маркетингова товарна політика: навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. /Є. Крикавський, І. Дейнега, О. Дейнега, Р. Патора; НТУ «Львів. Політехніка». – 2-ге вид. – Л., 2008. – 276 c.uk_UA
dc.relation.references57. Маркетингова цінова політика: навч. посіб. /І.Р. Лошенюк, А.М. Гуменюк, Ю.Б. Чаплінський. – К.: Дакор: КНТ, 2008. – 184 с.uk_UA
dc.relation.references58. Маркетингова цінова політика: Навч. посіб. /Л.Г. Мельник, О.І. Карінцева, Л.В. Старченко. – Суми: Унів. кн., 2007. – 240 с.uk_UA
dc.relation.references59. Маркетингова цінова політика: навч. посіб. /С.Ю. Хамініч, С.Я. Касян, М.М. Зайцева; Дніпропетр. нац. ун-т ім. О.Гончара. – Д.: Наука і освіта, 2008. – 264 c. – Бібліогр.: с. 257-263.uk_UA
dc.relation.references60. Маркетингова цінова політика: навч. посіб. /Я.В. Литвиненко; Міжрегіон. акад. упр. персоналом. – К.: Персонал, 2008. – 244 с.uk_UA
dc.relation.references61. Маркетингове забезпечення антиризикових заходів промислових підприємств: монографія /Т.М. Борисова. – Т.: Навч. кн.-Богдан, 2009. – 188 с.uk_UA
dc.relation.references62. Маркетинговий аналіз: навч. посіб. /В.В. Липчук, І.Г. Яців, Б.М. Гошко, О.Й. Гошко. – К.: Академвидав, 2008. – 216 с.uk_UA
dc.relation.references63. Маркетинговий менеджмент у сучасній світовій практиці. Проект «Синергія» – фаховий аналіз іноземною мовою: навч. посіб. /Ю.Є. Петруня, С.П. Кожушко, Г.І. М'ясоїд; Дніпропетр. ун-т економіки та права. – Д., 2008. – 272с.uk_UA
dc.relation.references64. Маркетинговий менеджмент: підручник /А.В. Войчак; Держ. вищ. навч. закл. «Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана». – К., 2009. – 336 с.uk_UA
dc.relation.references65. Маркетингові дослідження: навч. посіб. /А.І. Федорчук; Укоопспілка, Львів. комерц. акад. – Л., 2008. – 367 c.uk_UA
dc.relation.references66. Маркетингові дослідження: Навч. посіб. /І.В. Кошкалда; Харк. нац. аграр. ун-т ім. В.В.Докучаєва. – Х., 2007. – 158 с.uk_UA
dc.relation.references67. Маркетингові дослідження: підруч. /А.В. Войчак, А.В. Федорченко; Держ. вищ. навч. закл. «Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана». – К., 2007. – 402 c.uk_UA
dc.relation.references68. Маркетингові дослідження: підручник /В.В. Ортинська, О.М. Мельникович; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. – К., 2007. – 376 с.uk_UA
dc.relation.references69. Маркетинговые показатели: Более 50 показателей, которые важно знать каждому руководителю = Marketing metrics: 50+ Metrics Every Executive Should Master / П.У. Фэррис, Н.Т. Бендл, Ф.И. Пфайфер, Д.Дж. Рейбштейн. – Д.: Баланс Бизнес Букс, 2009. – 480 с.uk_UA
dc.relation.references70. Мошек Г.Є. Менеджмент організацій. Теорія та практика: навчальний посібник /Г.Є. Мошек, В.Л. Федоренко, О.В. Коваленко та ін. – К.: «Вид-во ЛІРА-К», 2019. – 808 с.uk_UA
dc.relation.references71. Ніколенко І.В. Маркетинг технічних інновацій: підручник /І.В. Ніколенко, М.К. Сукач, Г.О. Оборський. – К.: «Вид-во ЛІРА-К», 2016. – 480 с.uk_UA
dc.relation.references72. Оксанич А.П., Петренко В.Р., Костенко О.П. Інформаційні системи і технології маркетингу: Навч. посіб. /А.П. Оксанич, В.Р. Петренко, О.П. Костенко. – К.: «Видавничий дім «Професіонал», 2008. – 320с.uk_UA
dc.relation.references73. Окландер М.А. Маркетингова цінова політика : навч. посіб. / М.А. Окландер, О.П. Чукурна. – К. : Центр учбової літератури, 2012. – 240 с.uk_UA
dc.relation.references74. Окландер М.А. Поведінка споживача : навч. посіб. / М.А. Окландер, І.О. Жарська - К. : «Центр учбової літератури», 2014. – 208 с.uk_UA
dc.relation.references75. Олексенко Л.В. Маркетингова політика розподілу: навчальний посібник /Л.В. Олексенко. – К.: «Вид-во ЛІРА-К», 2018. – 468 с.uk_UA
dc.relation.references76. Підприємництво і торгівля: навчальний посібник /під заг. ред. д.е.н., проф. Ковальської Л.Л. – К.: Видавничий дім «Кондор», 2018. – 620 с.uk_UA
dc.relation.references77. Поважний О.С. Корпоративне управління: підручник. В5 /О.С. Поважний, Н.С. Орлова, А.О. Харламова. – К.: Видавничий дім «Кондор», 2018. – 244 с.uk_UA
dc.relation.references78. Портер М. Конкуренция /Майкл Портер. – М.: Издательский дом «Вильямс», 2000. – 495с.uk_UA
dc.relation.references79. Прищенко С.В. Основи рекламного дизайну: підручник /С.В. Прищенко. – К.: Видавничий дім «Кондор», 2019. – 400 с.uk_UA
dc.relation.references80. Свінцицька О.М. Планування діяльності підприємства: навчальний посібник /О.М. Свінцицька. – К.: Видавничий дім «Кондор», 2009. – 264 с.uk_UA
dc.relation.references81. Фалович В.А., Використання засобів логістичної інфраструктури в ланцюгу поставок. Економіка та суспільство (Електронне наукове фахове видання) – Мукачево2017. – Випуск №10, С. 389 – 395. – Режим доступу до журн.: http://economyandsociety.in.ua/journal/10_ukr/68.pdfuk_UA
dc.relation.references82. Фалович В.А. Інвестування у відносини ланцюга поставок в концепції Індустрія 4.0 / В.А. Фалович // Електронний фаховий науковопрактичний журнал «Інфраструктура ринку». – 2018. – Вип. 15. – С. 127-136. – Режим доступу до журн.: http://www.market-infr.od.ua/uk/archiveuk_UA
dc.relation.references83. Фалович В.А. Інноваційність як засіб забезпечення розвитку емерджентних якостей в ланцюгах поставок інвестиційних товарів / В.А. Фалович, Л.Я. Якимишин // Науковий журнал «Інтелект ХХІ». – 2018. Вип. 3. – С. 129-132.uk_UA
dc.relation.references84. Фалович В.А. Нові виклики у розвитку ланцюгів поставок / В. А. Фалович // Вісник Приазовського державного технічного університету. Сер. : Економічні науки. – 2013. – Вип. 25. – С. 47-54.uk_UA
dc.relation.references85. Фалович В.А. Перспективи залучення промислових підприємств України до міжнародних ланцюгів поставок / В.А. Фалович. – Вісник Національного університету «Львівська політехніка». – 2016. – № 487. – С. 170-177. Режим доступу: http://ena.lp.edu.ua/bitstream/ntb/34898/1/27_170- 177.pdfuk_UA
dc.relation.references86. Фалович В.А. Розвиток емерджентних властивостей ланцюга поставок інвестиційних товарів: монографія. Тернопіль: ФОП Паляниця В.А., 266с.uk_UA
dc.relation.references87. Фордзюн Ю.І. Основи інтелектуальної власності: навчальний посібник. В5 /Ю.І. Фордзюн, В.М. Кабацій. – К.: Видавничий дім «Кондор», 2018. – 208 с.uk_UA
dc.relation.references88. Хомяков В.І. Потенціал і розвиток підприємства: навчальний посібник /В.І. Хомякова, В.М. Бєлінська. – К.: Видавничий дім «Кондор», 2012. – 432 с.uk_UA
dc.relation.references89. Череп О.Г. Інноваційний розвиток підприємства: навчальний посібник для здобувачів ступеня вищої освіти /О.Г. Череп. – К.: Видавничий дім «Кондор», 2019. – 548 с.uk_UA
dc.relation.references90. Чурсіна Л.А. Стандартизація продукції та послуг /Л.А. Чурсіна, О.П. Домбровська. – К.: «Вид-во ЛІРА-К», 2016. – 226 с.uk_UA
dc.relation.references91. Чухрай Н.І. Маркетинг інновацій: підручник / Н.І.Чухрай. – Видавництво Львівської політехніки, 2011. – 256с.uk_UA
dc.relation.references92. Шило В.П. Аналіз фінансового стану виробничої та комерційної діяльності підприємства: навчальний посібник /В.П. Шило. – К.: Видавничий дім «Кондор», 2007. –240 с.uk_UA
dc.relation.references93. Якимишин Л. Я. Логiстика ланцюгiв поставок товарiв повсякденного попиту: Монографiя / Л.Я.Якимишин. - Тернопiль: ФОП Паляниця В. А., 2017. - 220 с.uk_UA
dc.relation.references94. Якимишин Л. Я. Реконструкція бізнес-процесів в ланцюгу поставок у контексті аутсорсингу / Л.Я. Якимишин //Технологічний аудит і резерви виробництва. – 2015.– № 1/5 (21). –С. 4 –9.uk_UA
dc.relation.references95. Яковлєв А.І. Маркетинг промислового підприємства: Навчальний посібник /А.І. Яковлєв, М.І. Ларка, С.П. Сударкіна. – К.: Видавничий дім «Кондор», 2019. – 504 с.uk_UA
dc.relation.references96. Sadchenko, O., Davydova, I., Yakymyshyn, L., Kovalchuk, S., Chernenko, D., Zaitseva, A. (2020), Modern marketing to scale the business, International Journal of Advanced Research in Engineering and Technology, 11(4), pp. 324-333.uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Ebben a gyűjteményben:075 — маркетинг

Fájlok a dokumentumban:
Fájl Leírás MéretFormátum 
Диплом Ядчишин.pdf1,61 MBAdobe PDFMegtekintés/Megnyitás
Авторська довідка Ядчишин.pdf521,87 kBAdobe PDFMegtekintés/Megnyitás


Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!

Admin Tools