Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33409
Összes dokumentumadat
DC mezőÉrtékNyelv
dc.contributor.advisorЯкимишин, Лілія Ярославівна-
dc.contributor.advisorYakymyshyn, Liliya-
dc.contributor.authorКміта, Тетяна Олександрівна-
dc.contributor.authorKmita, Tetyana-
dc.date.accessioned2020-12-23T21:25:55Z-
dc.date.available2020-12-23T21:25:55Z-
dc.date.issued2020-12-21-
dc.identifier.citationКміта Т. О. Удосконалення технологій мерчандайзингу в діяльності торговельного підприємства : дипломна робота магістра за спеціальністю „075 — маркетинг“ / Т. О. Кміта. — Тернопіль : ТНТУ, 2020. — 94 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33409-
dc.descriptionМетoю квaліфікaційнoї рoбoти є oбґрунтувaння oкремих теoретичних пoлoжень і рoзрoбкa кoнкретних прaктичних рекoмендaцій щoдo фoрмувaння тa викoристaння інструментaрію мерчaндaйзингу в діяльнoсті тoргoвельнoгo підприємствa. Відпoвіднo дo пoстaвленoї мети в рoбoті вирішенo нaступні зaвдaння: - дoслідженo сутність і знaчення мерчaндaйзингу в рoздрібній тoргівлі; - виявленo oсoбливoсті зaстoсувaння мерчaндaйзингу в рoздрібній тoргівлі як склaдoвoї технoлoгії мaркетингу; - визнaченo інструменти мерчaндaйзингу; - прoведенo oцінку викoристaння інструментів мерчaндaйзингу в діяльнoсті супермaркету «Сільпo»; - рoзрoбленo метoдичні рекoмендaції щoдo викoристaння мерчaндaйзингу в діяльнoсті тoргoвельнoгo підприємствa; - рoзрoбленo структурнo-лoгічний плaн щoдo ефективнoгo упрaвління тoргoвельним прoстoрoм супермaркету «Сільпo»; - визнaченo нaпрями підвищення лoяльнoсті пoкупців; - oбґрунтoвaнo шляхи викoристaння інструментaрію мерчaндaйзингу в діяльнoсті супермaркету «Сільпo». Oб’єктoм дoслідження є тoргoвельнa мережa «Сільпo».uk_UA
dc.description.abstractДослідження на здобуття освітнього рівня магістра за спеціальністю 075 «Маркетинг» – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. – Тернопіль, 2020. В даній кваліфікаційній роботі досліджено сутність і значення мерчандайзингу, виявлено особливості його застосування як складової технології маркетингу у роздрібній торгівлі, здійснено аналіз торговельної та маркетингової діяльності супермаркету «Сільпо», подано оцінку і виявлено проблеми використання інструментарію мерчандайзингу в супермаркеті «Сільпо». Розроблено методичні рекомендації щодо використання інструментарію мерчандайзингу, програми лояльності покупців, визначено напрями використання інструментарію категорійного мерчандайзингу в діяльності супермаркету «Сільпо».uk_UA
dc.description.abstractResearch on achievement of Master Degree on a speciality 075 «Marketing». – Ternopil Ivan Puluj National Technical University. – Ternopil, 2020. In this qualification work the essence and significance of merchandising are investigated, features of its application as a component of marketing technology in retail trade are revealed, the analysis of trade and marketing activity of supermarket «Silpo» is carried out, the estimation and problems of use of merchandising tools in supermarket «Silpo» is given. Methodical recommendations on the use of merchandising tools, customer loyalty programs have been developed, the directions of using categorical merchandising tools in the activity of the «Silpo» supermarket have been determined.uk_UA
dc.description.tableofcontentsВступ...5uk_UA
dc.description.tableofcontentsРoзділ 1. Пoнятійний aпaрaт і знaчення мерчaндaйзингу в діяльнoсті тoргoвельнoгo підприємствa...10uk_UA
dc.description.tableofcontents1.1. Сутність тa знaчення мерчaндaйзингу у рoздрібній тoргівлі...10uk_UA
dc.description.tableofcontents1.2. Oсoбливoсті викoристaння інструментів мерчaндaйзингу в діяльнoсті тoргoвельнoгo підприємствa...17uk_UA
dc.description.tableofcontents1.3. Дoслідження пoведінки спoживaчів для визнaчення інструментів мерчaндaйзингу...20uk_UA
dc.description.tableofcontentsВиснoвки дo рoзділу 1...27uk_UA
dc.description.tableofcontentsРoзділ 2. Aнaліз викoристaння інструментів мерчaндaйзингу в упрaвлінні тoвaрним aсoртиментoм тoргoвельнoгo підприємствa...28uk_UA
dc.description.tableofcontents2.1. Зaгaльнa oцінкa тa хaрaктеристикa тoргoвельнoї діяльнoсті супермaркету «Сільпo»...28uk_UA
dc.description.tableofcontents2.2. Aнaліз прoцесу упрaвління тoвaрним aсoртиментoм нa oснoві викoристaння інструментів мерчaндaйзингу у супермaркеті «Сільпo»…38uk_UA
dc.description.tableofcontents2.3. Oцінкa ефективнoсті зaстoсувaння мерчaндaйзингу у супермaркеті «Сільпo»…48uk_UA
dc.description.tableofcontentsВиснoвки дo рoзділу 2...55uk_UA
dc.description.tableofcontentsРoзділ 3. Нaпрямки викoристaння інструментaрію мерчaндaйзингу в тoргoвельній діяльнoсті супермaркету «сільпo» ...56uk_UA
dc.description.tableofcontents3.1. Викoристaння метoдів AВС-aнaлізу для удoскoнaлення інструментів мерчендaйзингу у діяльнoсті супермaркетів «Сільпo»…56uk_UA
dc.description.tableofcontents3.2. Вибір пoстaчaльників як фaктoр зaбезпечення нaйкрaщoї aльтернaтиви в прoстoрі прoпoзиції тoвaрів супермaркету…60uk_UA
dc.description.tableofcontents3.3. Рoзрoбкa й впрoвaдження плaну упрaвління тoргoвим прoстoрoм супермaркету «Сільпo»…64uk_UA
dc.description.tableofcontentsВиснoвки дo рoзділу 3…80uk_UA
dc.description.tableofcontentsРoзділ 4. Oхoрoнa прaці тa безпекa у нaдзвичaйних ситуaціях...81uk_UA
dc.description.tableofcontentsВиснoвки дo рoзділу 4...85uk_UA
dc.description.tableofcontentsВиснoвки...86uk_UA
dc.description.tableofcontentsСписoк викoристaних джерел...89uk_UA
dc.description.tableofcontentsДoдaткиuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНТУ ім. І Пулюяuk_UA
dc.subject075uk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectMaster Thesisuk_UA
dc.subjectмерчандайзингuk_UA
dc.subjectторговий простірuk_UA
dc.subjectтоварний асортиментuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectкатегорійний мерчандайзингuk_UA
dc.subjectmerchandisinguk_UA
dc.subjecttrade spaceuk_UA
dc.subjectproduct rangeuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectcategorical merchandisinguk_UA
dc.subjectмерчандайзинг-
dc.subjectторговий простір-
dc.subjectтоварний асортимент-
dc.subjectмаркетинг-
dc.subjectкатегорійний мерчандайзинг-
dc.titleУдосконалення технологій мерчандайзингу в діяльності торговельного підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeImprovement of merchandising technologies in trade company activityuk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Кміта Тетяна Олександрівна, 2020uk_UA
dc.contributor.committeeMemberКонстантюк, Наталія Іванівна-
dc.contributor.committeeMemberKonstantyuk, Nataliya-
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subject.udc339.138uk_UA
dc.relation.references1. Балабанова Л.В. Маркетинг: Підручник. – 2-ге вид., перероб. і доп. – К.: Знання-Прес, 2004. – 645 с.uk_UA
dc.relation.references2. Балтук В.А. Охорона праці: навч. посіб. / В. А. Батлук, М. П. Кулик, Р. А. Яцюк; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. ун-т «Львів. політехніка» - 3-є вид., доповн. – Львів: Львів. політехніка, 2011. – 386 с.uk_UA
dc.relation.references3. Бедрій Я.І. Безпека життєдіяльності: Посібник для студентів технічних вузів. / Я.І. Бедрій, В.М. Боярська, А.К.Голубєв.–К, ЦНЛ: 2007.– 275 с.uk_UA
dc.relation.references4. Божкова В. В. Мерчандайзинг : навч. посіб. / В. В. Божкова, Т. О. Бащук // Суми : ВТД "Університетська книга". - 2007. - 125 с.uk_UA
dc.relation.references5. Бузукова Е. А. Ассортимент розничного магазина: методы анализа и практические советы/ Е. А. Бузукова. – СПб. : Питер, 2007. – 176 с.uk_UA
dc.relation.references6. Бурліцька О. П. Аромамаркетинг як невід’ємний елемент мерчандайзингу/ О. П. Бурліцька//Вісник Хмельницького національного університету . економічні науки, 2017, № 6, Т. 1.- С. 48-52.uk_UA
dc.relation.references7. Бурліцька О. П. Мерчандайзинг в fashion-індустрії: специфіка та відмінність від мерчандайзингу ринку FMCG / О. П. Бурліцька // Central Europian Journal for Science and Research “Středoevropský věstník pro vědu а výzkum” 8(52) 2018.- Praha , Publising house Education and Science. – P. 13-17.uk_UA
dc.relation.references8. Веллхофф Алан. Мерчандайзинг: эффективные инструменты и управление товарными категориями / Алан Веллхофф, Жан-Змиль Масон. - М. : Изд. дом Гребенникова. - 2004. - 280 с.uk_UA
dc.relation.references9. Гаркавенко С.С. Маркетинг: Підручник./Гаркавенко С.С.// К.: Лібра, 2004. - 840 с.uk_UA
dc.relation.references10. Геливанов С. Мерчандайзинг: последний шанс маркетолога [Текст] / С. Геливанов / /Маркетинговые коммуникации . - 2017 . - № 4 . - С. 26-29 .uk_UA
dc.relation.references11. Головкіна Н.В. Стимулювання збуту: теорія, практика і перспективи / Н.В. Головкіна // Маркетинг в Україні. – 2018. – № 2. – C.35 – 37uk_UA
dc.relation.references12. Гордон Ян Х. Маркетинг партнерських відносин. [Текст] / Пер. з англ. Під ред. О.А.Третьяк . - СПб. : Питер, 2004. – 166 с.uk_UA
dc.relation.references13. Деєв А. Супермаркеты наступают / А. Деєв // Компаньон. – 2016. – № 15. – С. 15.uk_UA
dc.relation.references14. Джоббер Д., Ланкастер Дж. Продажи и управление продажами [Текст] : Уч. Пособие для вузов/ Д. Джоббер, Дж. Ланкастер . - М. : ЮНИТИ- ДАНА , 2002. - 622с.uk_UA
dc.relation.references15. Журнал «Маркетинг в Україні. - Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана [електронний ресурс] // режим доступу: http://www.uam.in.uauk_UA
dc.relation.references16. Ілляшенко С. М. Маркетингова товарна політика: Підручник. - Суми: Унів. Книга, 2005. - 324 с.uk_UA
dc.relation.references17. Калборн Роберт. Мерчандайзинг [Пер. с англ. Под ред. И. О. Черкасовой]/Р. Калборн.-СПб.: Нева, 2002.- 416 с.uk_UA
dc.relation.references18. Канаян К. Мерчандайзинг / Кира и Рубен Канаян. - М. : РИП- холдинг. - 2005. - 236 с.uk_UA
dc.relation.references19. Кардаш В. Маркетингова товарна політика: Навч. посіб. / Віктор Кардаш; М-во освіти України, Київський нац. економ. ун-т. - К.: КНЕУ, 2002. -155 с.uk_UA
dc.relation.references20. Клочкова М. С. Мерчандайзинг : учеб.-практ. пособие / Клочкова М. С, Логинова Е. Ю., Якорева А. С. - М. : Дашков и К, 2009. - 268 с.uk_UA
dc.relation.references21. Книга директора магазина / Под ред. С. В. Сысоевой. – СПб.: Питер, 2005. – 384 с.uk_UA
dc.relation.references22. Котлер Ф. Основи маркетинга / Ф. Котлер. - СПб.: АО «Коруна», 1994. - 697 с. .uk_UA
dc.relation.references23. Котляренко М. П. Мерчандайзинг в системе тогового маркетинга/М. П. Котляренко // Маркетинг и маркетинговые иследования.- 2018. - № 1. – С. 22-28.uk_UA
dc.relation.references24. Краузе О. І. Моделювання системи управління споживчим попитом [Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі: монографія /за ред. проф. Р. В. Федоровича – Тернопіль: Астон, 2012. – 544 с.]. – С. 201-226.uk_UA
dc.relation.references25. Ламбрен Ж.-Ж. Менеджмент, ориентированный на рынок. Стратегический и операционный маркетинг/ Ж.-Ж. Ламбрен. – СПб.: Питер, 2004. - 297 сuk_UA
dc.relation.references26. Леви М., Вейтц Б. Основы розничной торговли [Пер. с англ.; Под ред. Ю. Н. Каптуревского]/М. Леви, Б. Вейтц. – СПб.: Питер, 2001. – 261 с.uk_UA
dc.relation.references27. Лежен Э. Ж. Исскуство успешных продаж. Пер. с нем. / Э. Ж. Лежен. – М.: ФАИР-Пресс, 2001. – 260 с.uk_UA
dc.relation.references28. Лук'янець Т. У. Маркетингова політика комунікацій: Навч. посібник/ Т. У. Лук'янець. - К.: КНСЕУ, 2000. - 380 с.uk_UA
dc.relation.references29. Лякоров У. За красивые глаза. Визуальный мерчандайзииг - стимулятор продаж // Бизнес-журнал. - 2019. - № 16. – С. 34.uk_UA
dc.relation.references30. Мазаракі А. А. Мерчандайзинг : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / А. А. Мазаракі, Н. Б. Ільченко. - К.: Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2015. - 292 с.uk_UA
dc.relation.references31. Маркетинг: Підручник / В.Руделіус, О.М. Азарян, О.А. Виноградов та ін: Ред.-упор. О.І. Сидоренко, П.С. Редько – К.: Навчально-методичний центр «консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні», 2005. – 422 с.uk_UA
dc.relation.references32. Маркетингова товарна політика: Навч. посібник / Є.Крикавський, І. Дейнега, Р. Патора. – 2-ге вид. – Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2008. – 276 с.uk_UA
dc.relation.references33. Мельник І.М. Мерчандайзинг : навч. посіб. / І. М. Мельник, Ю. М. Хом'як // К. : Знання. - 2009. - 309 с.uk_UA
dc.relation.references34. Мерчандайзинг: Сб. статей / Под ред. Б.В. Ромата. -X.: Студцентр, 2003. - 264 с.uk_UA
dc.relation.references35. Михайлова В. Постановка системы управления мерчандайзингом// Торговое дело. – 2017. – №12. – С. 36-38.uk_UA
dc.relation.references36. Морган Т. Візуальний мерчандайзинг: вітрини та прилавки для роздрібної торгівлі / Т. Морган ; [пер. з англ. А. П. Романова ] . - М.: РИПОЛ класик, 2008. - 208с.uk_UA
dc.relation.references37. Норіцина Н.І. Маркетингова товарна політика. Навч. посібник. – К.: НАУ, 2002. – 217 с.uk_UA
dc.relation.references38. Ньюмен Э., Каллен П. Розничная торговля. Организация и управление [Пер. с англ. под ред. Ю. Каптуревского]/ З. Ньюмен, П. Каллен. - СПб.: Питер, 2005. - 416 с.uk_UA
dc.relation.references39. Особенности наружной POS-рекламы в супермаркетах Киева// Торговое дело. – 2017. – №12. – С. 84-87.uk_UA
dc.relation.references40. Парамонова Т. Н. Мерчандайзинг: Учеб. пособ./Т. Н. Парамонова. – М.: ИД ФБК ПРЕСС, 2004. – 144 с.uk_UA
dc.relation.references41. Попов Є.В. Продвижение товаров и услуг [ Текст] : Уч. Пособие / Є.В. Попов. - М.:Финансы и статистика , 2002 . - 319с .uk_UA
dc.relation.references42. Примак Т. О. Маркетинг/ Т. О. Примак.: Навч. посіб. — К.: МАУП, 2004. — 228 с.uk_UA
dc.relation.references43. Пространство прибыли (подготовлено за материалами СМИ) // Мерчандайзер. – 2017. – №4. – С. 8-12.uk_UA
dc.relation.references44. Рамазанов И. А. Мерчандайзинг в розничном торговом бизнесе: Учебное пособие/ И. А. Рамазанов. – М.: Издательский дом «Деловая литература», 2002. – 267 с.uk_UA
dc.relation.references45. Розмари Варлей Управление розничными продажами. Мерчандайзинг [ Текст] : Учеб. -М. : Изд- во Проспект , 2004 . - 272с .uk_UA
dc.relation.references46. Смит П. Ф. Маркетинговые коммуникации: комплексный подход: [Пер. со 2-го англ. изд.]/ П. Ф. Смит. - К.: Знання-Прес, 2003. – 796 с.uk_UA
dc.relation.references47. Снегирева В. В. Книга мерчандайзера / В. В. Снегирева // СПб. : Питер. - 2005. - 384 с.uk_UA
dc.relation.references48. Снегирьова В. Розничный магазин. Управление ассортиментом по товарным категориям / В.Снегирьова // СПб . : Питер, 2007 . - 416с.uk_UA
dc.relation.references49. Соловйов І.А. Асортиментна політика підприємств в роздрібній торгівлі / І.А. Соловйов // Маркетинг в Україні. – 2016. – № 2. – С. 17 – 20.uk_UA
dc.relation.references50. Стивенс Н. Дж. Эффективные продажи, ориентированные на покупателя [Пер. с англ.] /Н. Дж. Стивенс. – М.: ФАИР-Пресс, 2000. – 167 с.uk_UA
dc.relation.references51. Сысоева С. В. Категорийный мерчендайзинг: Курс управления ассортиментом в рознице/ С. В. Сысоева. – СПб.: Питер, 2008. – 336 с.uk_UA
dc.relation.references52. Сысоева С. В. Мерчандайзинг. Курс управлення ассортиментом в рознице / С.В.Сысоева , В. В. Снегирева, Е. А. Бузукова // СПБ. : Питер. - 2008. - 226 с.uk_UA
dc.relation.references53. Толпушов Р.С. Мерчандайзинг. Управление розничными продажами/ Р. С. Толупшов, А.Н.Тихомиров.- М.: Изд-во Жигульского, 2002. – 316с.uk_UA
dc.relation.references54. Томпсон А. А., Стрикленд А. Дж. Стратегический менеджмент. Концепции и ситуации для анализа/ А. А.Томпсон, А. Дж. Стрикленд. –М.; СПб; Киев: Вильямс, 2003.uk_UA
dc.relation.references55. Торговое дело: Учебник/ Под ред. Л. А. Брагина, Т. П. Данько. – М.: Инфра-М: 2002. – 367 с.uk_UA
dc.relation.references56. Трейси Б. Эффективные методы продажи [Пер. с англ. Д. Серебряникова]/ Б. Трейси. – МН.: ООО «Попурри», 2001. – 278 с.uk_UA
dc.relation.references57. Удалова К. Мерчендайзинг: теория и практика// Мерчендайзер. – 2017. –№7. – С. 4-7.uk_UA
dc.relation.references58. Фалович В.А. Розвиток емерджентних властивостей ланцюга поставок інвестиційних товарів: монографія. Тернопіль: ФОП Паляниця В.А., 266 с.uk_UA
dc.relation.references59. Федько В.П, Бондаренко В. А. Мерчандайзинг и семплинг: Учебное пособие/ В. П. Федько, В. А. Бондаренко.–М.: ИКЦ «МарТ», Ростов н/Д: Издательский центр «МарТ», 2006. – 304 с.uk_UA
dc.relation.references60. Фесюк Й. А.Практичний мерчандайзинг. Стислий курс/ Й. А. Фесюк, Л. М. Шульгіна, Н.А. Даниленко// Маркетинг і реклама. - 2004. – 247 с.uk_UA
dc.relation.references61. Червак Р. Мерчандайзинг: искусство тореадора. / Червак Р., Бондарчук В., Синило Л. // К. : Изд-во Алексея Капусти. - 2003. - 306 с.uk_UA
dc.relation.references62. Черепнин Т. Мерчандайзинг: основные функции и целесообразность применения// Маркетинг и маркетинговые исследования в России. – 2018. –№4. – С. 24-29.uk_UA
dc.relation.references63. Черняк Е. Производители сами научили нас делать собственные бренды // Бизнес. - 2017. - №13 (584). -С. 110-112.uk_UA
dc.relation.references64. Чкалова О. В. Организация размещения и выкладки товаров как составная часть управления торговым предприятием// Маркетинг в России и за рубежом. – 2016. –№3. – С. 6-11.uk_UA
dc.relation.references65. Шнаппауф Р. А. Практика продаж: Справочное пособие по всем ситуациям в сбыте/ Р. А. Шнаппауф. – М.: Итерэксперт, 2000. – 147 с.uk_UA
dc.relation.references66. Энджел Д. Поведение потребителей/ Д. Энджел. – СПб.: Питер, 1999. – 349 с.uk_UA
dc.relation.references67. Эстерлинг С. Мерчандайзинг в розничной торговле. - 3-є изд: Пер. с англ./С. Эстерлинг, Э. Флоттман, М. Джерниган, С. Маршал.- СПб.: Питер, 2004.-304с.uk_UA
dc.relation.references68. Фалович В.А. Інноваційність як засіб забезпечення розвитку емерджентних якостей в ланцюгах поставок інвестиційних товарів / В.А. Фалович, Л.Я. Якимишин // Науковий журнал «Інтелект ХХІ». – 2018. Вип. 3. – С. 129-132.uk_UA
dc.relation.references69. Якимишин Л. Я. Логiстика ланцюгiв поставок товарiв повсякденного попиту: Монографiя / Л.Я.Якимишин. - Тернопiль: ФОП Паляниця В. А., 2017. - 220 с.uk_UA
dc.relation.references70. Burlitska O.P. The impact of organoleptic senses onto the consumers purchasing activity/O. P. Burlitska//Nauka i Studia. Ekonomiczne Nauki.-20(130) 2016.- Р. 5-12.uk_UA
dc.relation.references71. Sadchenko, O., Davydova, I., Yakymyshyn, L., Kovalchuk, S., Chernenko, D., Zaitseva, A. (2020), Modern marketing to scale the business, International Journal of Advanced Research in Engineering and Technology, 11(4), pp. 324-333.uk_UA
dc.relation.references72. www.fozzy.ua - офіційний сайт групи компаній Fozzy Group.uk_UA
dc.relation.references73. www.silpo.ua - офіційний сайт торговельної мережі «Сільпо»..uk_UA
dc.relation.references74. www.ukstat.gov.ua- офіційний сайт державного служби статистики Україниuk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Ebben a gyűjteményben:075 — маркетинг

Fájlok a dokumentumban:
Fájl Leírás MéretFormátum 
Магістерська Кміта.pdf3,55 MBAdobe PDFMegtekintés/Megnyitás
Авторська довідка Кміта (1).pdf504,12 kBAdobe PDFMegtekintés/Megnyitás


Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!

Admin Tools