Defnyddiwch y dynodwr hwn i ddyfynnu neu i gysylltu â'r eitem hon: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33333
Cofnod metadata llawn
Maes DCGwerthIaith
dc.contributor.advisorКраузе, Ольга Ігорівна-
dc.contributor.advisorKrause, Olga-
dc.contributor.authorГораль, Олег Романович-
dc.contributor.authorHoral, Oleg-
dc.date.accessioned2020-12-23T14:19:36Z-
dc.date.available2020-12-23T14:19:36Z-
dc.date.issued2020-12-21-
dc.identifier.citationГораль О. Р. Формування конкурентних переваг промислового підприємства на засадах стратегічного маркетингу : дипломна робота магістра за спеціальністю „075 — маркетинг“ / О. Р. Гораль. — Тернопіль : ТНТУ, 2020. — 91 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33333-
dc.descriptionМетою кваліфікаційної роботи визначено розробку комплексу стратегічних маркетингових заходів формування та підсилення конкурентних переваг для досліджуваного підприємства. Виходячи з визначеної мети, у роботі сформульовано та вирішено ряд завдань: – опрацьовано теоретико-методичні аспекти формування конкурентних переваг промислового підприємства; – здійснено огляд тенденцій розвитку ринку кондитерських виробів; – проведено аналіз ефективності комплексу маркетингу досліджуваного підприємства; діагностовано конкурентні переваги ПрАТ «ТерА»; визначено стратегічні пріоритетів розвитку підприємства; розроблено комплексу маркетингових заходів з формування та підсилення конкурентних переваг на стратегічну перспективу; обґрунтовано комерційний ефекту запропонованих маркетингових заходів в стратегічній перспективі.uk_UA
dc.description.abstractДослідження на здобуття освітнього рівня «Магістр» за спеціальністю 075 «Маркетинг» – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. – Тернопіль, 2020. В кваліфікаційній роботі розроблено комплекс маркетингових заходів орієнтованих на формування та підсилення конкурентних переваг в стратегічній перспективі. Запропоновано та обґрунтовано систему заходів щодо оптимізація процесу роботи з організованими споживачами, виділення цільових сегментів ринку, зростання прихильності споживачів до торгової марки, зростання обсягів реалізації продукції та підвищення ефективності мотивування власного персоналу. Обґрунтовано комерційний ефект запропонованих заходів.uk_UA
dc.description.abstractResearch on receiving of Master Degree on a master's degree 075 «Marketing». Ternopil Ivan Puluj National Technical University. – Ternopil, 2020. The qualification work develops a set of marketing activities focused on the formation and strengthening of competitive advantages in the strategic perspective. A system of measures to optimize the process of working with organized consumers, selection of target market segments, increasing consumer commitment to the brand, increasing sales and increasing the effectiveness of motivating its own staff is proposed and substantiated. The commercial effect of the proposed measures is substantiated.uk_UA
dc.description.tableofcontentsПерелік умовних скорочень та абревіатур 6uk_UA
dc.description.tableofcontentsВступ 7uk_UA
dc.description.tableofcontentsРозділ 1. Теоретико-методичні аспекти формування конкурентних переваг промислового підприємства на засадах стратегічного маркетингу 11uk_UA
dc.description.tableofcontents1.1. Методичні підходи до визначення сутності понять «конкурентоспроможність» та «конкурентні переваги» 11uk_UA
dc.description.tableofcontents1.2. Формування конкурентних переваг промислового підприємства 17uk_UA
dc.description.tableofcontents1.3. Управління конкурентними перевагами промислового підприємства на засадах стратегічного маркетингу 22uk_UA
dc.description.tableofcontentsВисновки до розділу 1 28uk_UA
dc.description.tableofcontentsРозділ 2. Аналіз конкурентних переваг промислового підприємства 29uk_UA
dc.description.tableofcontents2.1. Огляд тенденцій розвитку ринку кондитерських виробів 29uk_UA
dc.description.tableofcontents2.2. Характеристика господарської діяльності промислового підприємства 36uk_UA
dc.description.tableofcontents2.3. Аналіз ефективності комплексу маркетингу промислового підприємства 41uk_UA
dc.description.tableofcontents2.4. Діагностика конкурентних переваг досліджуваного підприємства 48uk_UA
dc.description.tableofcontentsВисновки до розділу 2 55uk_UA
dc.description.tableofcontentsРозділ 3. Посилення стратегічної позиції промислового підприємств 57uk_UA
dc.description.tableofcontents3.1. Визначення стратегічних пріоритетів розвитку підприємства 57uk_UA
dc.description.tableofcontents3.2. Розробка комплексу маркетингових заходів з формування та підсилення конкурентних переваг на стратегічну перспективу 63uk_UA
dc.description.tableofcontents3.3. Обґрунтування комерційного ефекту запропонованих маркетингових заходів в стратегічній перспективі 69uk_UA
dc.description.tableofcontentsВисновки до розділу 3 73uk_UA
dc.description.tableofcontentsРозділ 4. Охорона праці та безпека у надзвичайних ситуаціях 76uk_UA
dc.description.tableofcontentsВисновки до розділу 4uk_UA
dc.description.tableofcontentsВисновкиuk_UA
dc.description.tableofcontentsСписок використаних джерелuk_UA
dc.description.tableofcontentsДодаткиuk_UA
dc.format.extent1-91-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНТУ ім. І Пулюяuk_UA
dc.subject075uk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectMaster Thesisuk_UA
dc.subjectринок кондитерських виробівuk_UA
dc.subjectконкурентні перевагиuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectconfectionery marketuk_UA
dc.subjectcompetitivenessuk_UA
dc.subjectcompetitive advantagesuk_UA
dc.titleФормування конкурентних переваг промислового підприємства на засадах стратегічного маркетингуuk_UA
dc.title.alternativeStrategic marketing-based formation of competitive advantages of an industrial enterpriseuk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Гораль О. Р., 2020uk_UA
dc.contributor.committeeMemberПанухник, Олена Віталіївна-
dc.contributor.committeeMemberPanuhnik, Olena-
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.format.pages91-
dc.subject.udc339.138uk_UA
dc.relation.references1. Конституція України [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/254%D0%BA/96-%D0%B2%D1%80;uk_UA
dc.relation.references2. Господарський кодекс України [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/436-15;uk_UA
dc.relation.references3. Податковий кодекс України [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/2755-17;uk_UA
dc.relation.references4. Про рекламу: Закон України [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/270/96-%D0%B2%D1%80;uk_UA
dc.relation.references5. Про захист прав споживачів: Закон України від 12.05. 1991 р. //Відомості Верховної Ради України. – 1991. – № 30. – С. 379.uk_UA
dc.relation.references6. Про захист економічної конкуренції: Закон України від 11.01.2001 р. //Відомості Верховної Ради України. – 2001. – № 12. – Ст. 64.uk_UA
dc.relation.references7. ДСТУ ISO 9001:2009 [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://20minut.ua/Новини-Тернополя/news/10183865uk_UA
dc.relation.references8. Бізнес-план ПрАТ «ТерА» 9. Офіційний сайт: Tera: кондитерська фабрика [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://tera.ua/uk_UA
dc.relation.references10. Річна інформація емітента цінних паперів за 2017-2019 рр. (ПрАТ «ТерА»)uk_UA
dc.relation.references11. Статут ПрАТ «ТерА»uk_UA
dc.relation.references12. Азоев Г.Л. Конкуренция: анализ, стратегия и практика /Г.Л. Азоев. – М.: Центр экономики и маркетинга, 1996. – 208 с. 13. Азоев Г.Л. Конкурентные преимущества фирмы /Г.Л. Азоєв, А.П. Челенков. – М.: ОАО «Типография «НОВОСТИ». – 2000. – 255 с. 14. Аналіз ринку кондитерських виробів в Україні, 2019 р. [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://pro-consulting.ua/ua/issledovanie-rynka/analiz-rynka-konditerskih-izdelij-v-ukraine-2019-god 15. Ансофф И.И. Стратегическое управление: Учебное пособие /И.И. Ансофф. Пер. с англ. – М.: Єкономика, 2002. – 453 с. 16. Армстронг Г. Маркетинг. Загальний курс: Учбовий посібник /Г. Армстронг, Ф. Котлер /пер. с англ.. – М.: Видавничий дім «Вільямс», 2001. – 608 с. 17. Балабанова Л.В. Стратегічне маркетингове управління конкурентоспроможністю підприємств: навч. посіб. /Л.В. Балабанова, В.В. Холод. – К.: ВД «Професіонал», 2006. – 448 с. 18. Барабас Д. Властивості та життєвий цикл конкурентної переваги підприємства /Д. Барабас// Економіка підприємства: теорія та практика: Зб. матеріалів ІІ Міжнар. наук.-практичної конф., 13-14 бер. 2008 р. – К. : КНЕУ, 2008. – С. 393-395. 19. Береговая И.Б. Система оценки конкурентоспособности предприятий: сущность и методология формирования: монография /И.Б. Береговая. – Оренбург : Оренбург : Оренб. гос. ин-т менеджмента, 2011. – 149 с. 20. Бережная Е.В. Математические методы моделирования экономических систем : учеб. пособие /Е.В. Бережная, В. И. Бережной. – 2-е изд., испр. и доп. – М. : Финансы и статистика, 2006. – 432 с. 21. Березин И. Практика исследования рынков /И. Березин. – М.: Бератор-Пресс, 2003.– 376 с. 22. Бондаренко С.М. Конкурентні переваги – унікальні особливості сучасних підприємств /С. М. Бондаренко, М. Ю. Лісовський //Науковий вісник Ужгородського національного університету. – 2017. – Вип. 15. – Ч. 1. – С. 42-45. 23. Василенко В.А. Стратегічне управління: навчальний посібник /В.А. Василенко, Т.І. Ткаченко – Київ: ЦУЛ. – 2003. – 254 с. 24. Войчак А. В., Камишніков Р. В. Конкурентні переваги підприємства: сутність і класифікація// Маркетинг в Україні. – 2005. – № 2 (30). – С. 50–53. 25. Герасимчук В.Г. Стратегічне управління підприємством: навчальний посібник. /В.Г. Герасимчук – К.: КНЕУ, 2000. – 240 с. 26. Гетьман О.О. Економічна діагностика: навчальний посібник. /О.О. Гетьман В.М. Шаповал. – К.: Центр навчальної літератури, 2007. – 307 с. 27. Гордієнко П.Л. Стратегічний аналіз: навчальний посібник. /П.Л. Гордієнко. – К.: Альтера, 2006. – 404 с. 28. Гогіташвілі Г. Г. Управління охороною праці та ризиком за міжнародними стандартами: навч. посіб. /Г. Г.Гогіташвілі, Є.Т. Карчевські, В. М. Лапін. – К.: Знання, 2007. – 367 с. 29. Грант Р. М. Ресурсная концепция конкурентных преимуществ: практические выводы для формулирования стратегии / Р. М. Грант // Вестник Санкт­Петербургского университета. Серия 8. Менеджмент. – 2003. – Вып. 3. – С. 12–19. 30. Греджева Т.В. Конкуренція в підприємницькій діяльності: теоретичні аспекти /Т.В. Греджева //Облік і фінанси АПК: бухгалтерський портал [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://magazine.faaf.org.ua/konkurenciya-v-pidpriemnickiy-diyalnosti-teoretichni-aspekti.html 31. Должанський І.З. Конкурентоспроможність підприємств. /І.З. Должанський Т.О. Загорна. – Дніпропетровськ, 2005. – 989 с. 32. Дойль П. Маркетинг – менеджмент и стратегии. 3-е изд. / пер. с англ. под ред. Ю.Н. Кан-туревского. – СПб.: Питер. – 2003. – 544 с. 33. Економіка підприємства: підручник /за заг. ред С. Ф. Покропивного. [вид. 2-ге, ерероб. та доп.]. – К. : КНЕУ, 2001. – 528 с. 34. Дюпюи А.И. Диагностика интенсивности конкурентной борьбы на рынке /А.И. Дюпюи, С.М. Котов. [Електронний ресурс]. Режим доступу до документу: http://www.marketing.spb.ru 35. Єлець О.П. Сутність конкуренції та конкурентоспроможності підприємства /О.П. Єлець //Економічний вісник Запорізької державної інженерної академії. – 2016. – №1(10). – С. 58-64 36. Захаров А.Н. Конкурентоспособность предприятия: сущность, методы, оценки и механизмы увеличения / А.Н. Захаров //Бизнес и банки. – 2004. – № 1-2. – С. 2-5. 37. Інформаційно-аналітичний звіт по ринкам кондитерських виробів [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://u-food.org/uk/post/section/analitika-rinku-konditerskih-virobiv 38. Кільницька О.С. Ринок кондитерської продукції в Україні: тенденції та перспективи розвитку /О. С. Кільницька, Н.І. Кравчук, Н.М. Куцмус //Економіка АПК. – 2018. – № 11 – С. 29-43. 39. Конкурентоспроможність підприємства: оцінка рівня та напрями підвищення [монографія /за заг. ред. О.Г. Янкового]. – Одеса: Атлант, 2013. – 470 с. 40. Костюк В. Стратегія формування конкурентних переваг підприємства в сучасних умовах ринку /В. Костюк, Т. Янчук //Галицький економічний вісник. – 2019 – № 3 (58). – [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu 41. Краузе О. І. Активізація інноваційно-інвестиційної діяльності вітчизняних підприємств [Електронний ресурс] /О. І. Краузе, С. В. Радинський //Соціально-економічні проблеми і держава. – 2016. – Вип. 2. Режим доступу: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2016/16rsadvp.pdf 42. Краузе О. І. Моделювання системи управління споживчим попитом [Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі: монографія /за ред. проф. Р. В. Федоровича – Тернопіль: Астон, 2012. – 544 с.]. – С. 201-226. 43. Ламбен Жан-Жак. Стратегический маркетинг. Европейская перспектива / Жан-Жак Ламбен ; пер. с франц. – СПб. : Наука, 1996. – 589 с. 44. Ламбен Жан-Жак. Менеджмент, ориентированный на рынок /Пер. с англ. под ред. В.В. Колганова. – СПб.: Питер. – 2004. – 800 с. 45. Ляшко К. Аналіз українського ринку цукерок /К. Ляшко [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://koloro.ua/ua/blog/issledovaniya/Analiz-ukrainskogo-rynka-konfet.html 46. Маренич А. Управление конкурентоспособностью предприятия /А. Маренич, І. Астахова //Бизнес Информ. – 1996. – № 5 – С. 23–27. 47. Меліхов А.А. Конкурентні переваги як чинник забезпечення конкурентоспроможності підприємства /А.А. Меліхов [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://tpa.pstu.edu/article/view/21886 48. Нємцов В.Д. Стратегічний менеджмент: [навч. посібн.] / В.Д. Нємцов, Л.Є. Довгань. – К.: ТОВ «УВПК «ЕксОб», 2001. — 539 с. 49. Паламарчук М.М. Категорія конкуренції: аналітичний огляд еволюційного розвитку наукової думки /М.М. Паламарчук //Агроінком – 2013. – №4-6. – С. 91-94. 50. Піняк І. Маркетингові інтелектуальні активи: підходи до оцінки [Електронний ресурс] / І. Піняк, О. Бурліцька // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2012. — Вип. 2 (7). — С. 250-256. — Режим доступу: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2012/12pilpdo.pdf. 51. Портер М. Конкуренция /М. Портер; пер. с англ. – С.Пб.: Вильямс, 2002. – 495 с. 52. Портер М. Э. Конкуренция /Майкл Э. Портер ; [пер. с англ.]. – М. : Издательский дом «Вильямс», 2005. – 608 с. 53. Портер М. Международная конкуренция: Пер. с англ. – М.: Международные отношения, 1993. – 407 с 54. Пуцентейло П.Р. Конкурентоспроможність підприємства: методологія аналізу дефініції /П.Р. Пуцентейло //Інноваційна економіка. – 2015. – № 4 (59). – С. 80-86. 55. Райс Э. Позиционирование. Битва за узнаваемость / Э. Райс, Дж. Траут. – СПб. : Питер, 2004. – 256 с. 56. Резнікова О.С. До визначення поняття «конкурентоспроможність підприємства» /О.С. Резнікова //Економічний вісник Донбассу. – 2013. – № 2 (32). – С. 123-128. 57. Рубин Ю.Б. Теория и практика предпринимательской конкуренции: [учеб. для студ. вузов] / Рубин Ю. Б. – [7-е изд.]. – М.: Маркет ДС, 2008. – 608 с. 58. Саєнко М.Г. Стратегія підприємства /М.Г. Саєнко – Т.: «Економічна думка», 2006. – 390 с.uk_UA
dc.relation.references13. Азоев Г.Л. Конкурентные преимущества фирмы /Г.Л. Азоєв, А.П. Челенков. – М.: ОАО «Типография «НОВОСТИ». – 2000. – 255 с.uk_UA
dc.relation.references14. Аналіз ринку кондитерських виробів в Україні, 2019 р. [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://pro-consulting.ua/ua/issledovanie-rynka/analiz-rynka-konditerskih-izdelij-v-ukraine-2019-goduk_UA
dc.relation.references15. Ансофф И.И. Стратегическое управление: Учебное пособие /И.И. Ансофф. Пер. с англ. – М.: Єкономика, 2002. – 453 с.uk_UA
dc.relation.references16. Армстронг Г. Маркетинг. Загальний курс: Учбовий посібник /Г. Армстронг, Ф. Котлер /пер. с англ.. – М.: Видавничий дім «Вільямс», 2001. – 608 с.uk_UA
dc.relation.references17. Балабанова Л.В. Стратегічне маркетингове управління конкурентоспроможністю підприємств: навч. посіб. /Л.В. Балабанова, В.В. Холод. – К.: ВД «Професіонал», 2006. – 448 с.uk_UA
dc.relation.references18. Барабас Д. Властивості та життєвий цикл конкурентної переваги підприємства /Д. Барабас// Економіка підприємства: теорія та практика: Зб. матеріалів ІІ Міжнар. наук.-практичної конф., 13-14 бер. 2008 р. – К. : КНЕУ, 2008. – С. 393-395.uk_UA
dc.relation.references19. Береговая И.Б. Система оценки конкурентоспособности предприятий: сущность и методология формирования: монография /И.Б. Береговая. – Оренбург : Оренбург : Оренб. гос. ин-т менеджмента, 2011. – 149 с.uk_UA
dc.relation.references20. Бережная Е.В. Математические методы моделирования экономических систем : учеб. пособие /Е.В. Бережная, В. И. Бережной. – 2-е изд., испр. и доп. – М. : Финансы и статистика, 2006. – 432 с.uk_UA
dc.relation.references21. Березин И. Практика исследования рынков /И. Березин. – М.: Бератор-Пресс, 2003.– 376 с.uk_UA
dc.relation.references22. Бондаренко С.М. Конкурентні переваги – унікальні особливості сучасних підприємств /С. М. Бондаренко, М. Ю. Лісовський //Науковий вісник Ужгородського національного університету. – 2017. – Вип. 15. – Ч. 1. – С. 42-45.uk_UA
dc.relation.references23. Василенко В.А. Стратегічне управління: навчальний посібник /В.А. Василенко, Т.І. Ткаченко – Київ: ЦУЛ. – 2003. – 254 с.uk_UA
dc.relation.references24. Войчак А. В., Камишніков Р. В. Конкурентні переваги підприємства: сутність і класифікація// Маркетинг в Україні. – 2005. – № 2 (30). – С. 50–53.uk_UA
dc.relation.references25. Герасимчук В.Г. Стратегічне управління підприємством: навчальний посібник. /В.Г. Герасимчук – К.: КНЕУ, 2000. – 240 с.uk_UA
dc.relation.references26. Гетьман О.О. Економічна діагностика: навчальний посібник. /О.О. Гетьман В.М. Шаповал. – К.: Центр навчальної літератури, 2007. – 307 с.uk_UA
dc.relation.references27. Гордієнко П.Л. Стратегічний аналіз: навчальний посібник. /П.Л. Гордієнко. – К.: Альтера, 2006. – 404 с.uk_UA
dc.relation.references28. Гогіташвілі Г. Г. Управління охороною праці та ризиком за міжнародними стандартами: навч. посіб. /Г. Г.Гогіташвілі, Є.Т. Карчевські, В. М. Лапін. – К.: Знання, 2007. – 367 с.uk_UA
dc.relation.references29. Грант Р. М. Ресурсная концепция конкурентных преимуществ: практические выводы для формулирования стратегии / Р. М. Грант // Вестник Санкт­Петербургского университета. Серия 8. Менеджмент. – 2003. – Вып. 3. – С. 12–19.uk_UA
dc.relation.references30. Греджева Т.В. Конкуренція в підприємницькій діяльності: теоретичні аспекти /Т.В. Греджева //Облік і фінанси АПК: бухгалтерський портал [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://magazine.faaf.org.ua/konkurenciya-v-pidpriemnickiy-diyalnosti-teoretichni-aspekti.htmluk_UA
dc.relation.references31. Должанський І.З. Конкурентоспроможність підприємств. /І.З. Должанський Т.О. Загорна. – Дніпропетровськ, 2005. – 989 с.uk_UA
dc.relation.references32. Дойль П. Маркетинг – менеджмент и стратегии. 3-е изд. / пер. с англ. под ред. Ю.Н. Кан-туревского. – СПб.: Питер. – 2003. – 544 с. 33. Економіка підприємства: підручник /за заг. ред С. Ф. Покропивного. [вид. 2-ге, ерероб. та доп.]. – К. : КНЕУ, 2001. – 528 с. 34. Дюпюи А.И. Диагностика интенсивности конкурентной борьбы на рынке /А.И. Дюпюи, С.М. Котов. [Електронний ресурс]. Режим доступу до документу: http://www.marketing.spb.ru 35. Єлець О.П. Сутність конкуренції та конкурентоспроможності підприємства /О.П. Єлець //Економічний вісник Запорізької державної інженерної академії. – 2016. – №1(10). – С. 58-64 36. Захаров А.Н. Конкурентоспособность предприятия: сущность, методы, оценки и механизмы увеличения / А.Н. Захаров //Бизнес и банки. – 2004. – № 1-2. – С. 2-5. 37. Інформаційно-аналітичний звіт по ринкам кондитерських виробів [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://u-food.org/uk/post/section/analitika-rinku-konditerskih-virobiv 38. Кільницька О.С. Ринок кондитерської продукції в Україні: тенденції та перспективи розвитку /О. С. Кільницька, Н.І. Кравчук, Н.М. Куцмус //Економіка АПК. – 2018. – № 11 – С. 29-43. 39. Конкурентоспроможність підприємства: оцінка рівня та напрями підвищення [монографія /за заг. ред. О.Г. Янкового]. – Одеса: Атлант, 2013. – 470 с. 40. Костюк В. Стратегія формування конкурентних переваг підприємства в сучасних умовах ринку /В. Костюк, Т. Янчук //Галицький економічний вісник. – 2019 – № 3 (58). – [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu 41. Краузе О. І. Активізація інноваційно-інвестиційної діяльності вітчизняних підприємств [Електронний ресурс] /О. І. Краузе, С. В. Радинський //Соціально-економічні проблеми і держава. – 2016. – Вип. 2. Режим доступу: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2016/16rsadvp.pdf 42. Краузе О. І. Моделювання системи управління споживчим попитом [Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі: монографія /за ред. проф. Р. В. Федоровича – Тернопіль: Астон, 2012. – 544 с.]. – С. 201-226. 43. Ламбен Жан-Жак. Стратегический маркетинг. Европейская перспектива / Жан-Жак Ламбен ; пер. с франц. – СПб. : Наука, 1996. – 589 с. 44. Ламбен Жан-Жак. Менеджмент, ориентированный на рынок /Пер. с англ. под ред. В.В. Колганова. – СПб.: Питер. – 2004. – 800 с. 45. Ляшко К. Аналіз українського ринку цукерок /К. Ляшко [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://koloro.ua/ua/blog/issledovaniya/Analiz-ukrainskogo-rynka-konfet.html 46. Маренич А. Управление конкурентоспособностью предприятия /А. Маренич, І. Астахова //Бизнес Информ. – 1996. – № 5 – С. 23–27. 47. Меліхов А.А. Конкурентні переваги як чинник забезпечення конкурентоспроможності підприємства /А.А. Меліхов [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://tpa.pstu.edu/article/view/21886 48. Нємцов В.Д. Стратегічний менеджмент: [навч. посібн.] / В.Д. Нємцов, Л.Є. Довгань. – К.: ТОВ «УВПК «ЕксОб», 2001. — 539 с. 49. Паламарчук М.М. Категорія конкуренції: аналітичний огляд еволюційного розвитку наукової думки /М.М. Паламарчук //Агроінком – 2013. – №4-6. – С. 91-94. 50. Піняк І. Маркетингові інтелектуальні активи: підходи до оцінки [Електронний ресурс] / І. Піняк, О. Бурліцька // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2012. — Вип. 2 (7). — С. 250-256. — Режим доступу: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2012/12pilpdo.pdf. 51. Портер М. Конкуренция /М. Портер; пер. с англ. – С.Пб.: Вильямс, 2002. – 495 с. 52. Портер М. Э. Конкуренция /Майкл Э. Портер ; [пер. с англ.]. – М. : Издательский дом «Вильямс», 2005. – 608 с. 53. Портер М. Международная конкуренция: Пер. с англ. – М.: Международные отношения, 1993. – 407 с 54. Пуцентейло П.Р. Конкурентоспроможність підприємства: методологія аналізу дефініції /П.Р. Пуцентейло //Інноваційна економіка. – 2015. – № 4 (59). – С. 80-86. 55. Райс Э. Позиционирование. Битва за узнаваемость / Э. Райс, Дж. Траут. – СПб. : Питер, 2004. – 256 с. 56. Резнікова О.С. До визначення поняття «конкурентоспроможність підприємства» /О.С. Резнікова //Економічний вісник Донбассу. – 2013. – № 2 (32). – С. 123-128. 57. Рубин Ю.Б. Теория и практика предпринимательской конкуренции: [учеб. для студ. вузов] / Рубин Ю. Б. – [7-е изд.]. – М.: Маркет ДС, 2008. – 608 с. 58. Саєнко М.Г. Стратегія підприємства /М.Г. Саєнко – Т.: «Економічна думка», 2006. – 390 с.uk_UA
dc.relation.references32. Дойль П. Маркетинг – менеджмент и стратегии. 3-е изд. / пер. с англ. под ред. Ю.Н. Кан-туревского. – СПб.: Питер. – 2003. – 544 с.uk_UA
dc.relation.references33. Економіка підприємства: підручник /за заг. ред С. Ф. Покропивного. [вид. 2-ге, ерероб. та доп.]. – К. : КНЕУ, 2001. – 528 с.uk_UA
dc.relation.references34. Дюпюи А.И. Диагностика интенсивности конкурентной борьбы на рынке /А.И. Дюпюи, С.М. Котов. [Електронний ресурс]. Режим доступу до документу: http://www.marketing.spb.ruuk_UA
dc.relation.references35. Єлець О.П. Сутність конкуренції та конкурентоспроможності підприємства /О.П. Єлець //Економічний вісник Запорізької державної інженерної академії. – 2016. – №1(10). – С. 58-64uk_UA
dc.relation.references36. Захаров А.Н. Конкурентоспособность предприятия: сущность, методы, оценки и механизмы увеличения / А.Н. Захаров //Бизнес и банки. – 2004. – № 1-2. – С. 2-5.uk_UA
dc.relation.references37. Інформаційно-аналітичний звіт по ринкам кондитерських виробів [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://u-food.org/uk/post/section/analitika-rinku-konditerskih-virobivuk_UA
dc.relation.references38. Кільницька О.С. Ринок кондитерської продукції в Україні: тенденції та перспективи розвитку /О. С. Кільницька, Н.І. Кравчук, Н.М. Куцмус //Економіка АПК. – 2018. – № 11 – С. 29-43.uk_UA
dc.relation.references39. Конкурентоспроможність підприємства: оцінка рівня та напрями підвищення [монографія /за заг. ред. О.Г. Янкового]. – Одеса: Атлант, 2013. – 470 с.uk_UA
dc.relation.references40. Костюк В. Стратегія формування конкурентних переваг підприємства в сучасних умовах ринку /В. Костюк, Т. Янчук //Галицький економічний вісник. – 2019 – № 3 (58). – [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntuuk_UA
dc.relation.references41. Краузе О. І. Активізація інноваційно-інвестиційної діяльності вітчизняних підприємств [Електронний ресурс] /О. І. Краузе, С. В. Радинський //Соціально-економічні проблеми і держава. – 2016. – Вип. 2. Режим доступу: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2016/16rsadvp.pdf 42. Краузе О. І. Моделювання системи управління споживчим попитом [Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі: монографія /за ред. проф. Р. В. Федоровича – Тернопіль: Астон, 2012. – 544 с.]. – С. 201-226. 43. Ламбен Жан-Жак. Стратегический маркетинг. Европейская перспектива / Жан-Жак Ламбен ; пер. с франц. – СПб. : Наука, 1996. – 589 с. 44. Ламбен Жан-Жак. Менеджмент, ориентированный на рынок /Пер. с англ. под ред. В.В. Колганова. – СПб.: Питер. – 2004. – 800 с. 45. Ляшко К. Аналіз українського ринку цукерок /К. Ляшко [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://koloro.ua/ua/blog/issledovaniya/Analiz-ukrainskogo-rynka-konfet.html 46. Маренич А. Управление конкурентоспособностью предприятия /А. Маренич, І. Астахова //Бизнес Информ. – 1996. – № 5 – С. 23–27. 47. Меліхов А.А. Конкурентні переваги як чинник забезпечення конкурентоспроможності підприємства /А.А. Меліхов [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://tpa.pstu.edu/article/view/21886 48. Нємцов В.Д. Стратегічний менеджмент: [навч. посібн.] / В.Д. Нємцов, Л.Є. Довгань. – К.: ТОВ «УВПК «ЕксОб», 2001. — 539 с. 49. Паламарчук М.М. Категорія конкуренції: аналітичний огляд еволюційного розвитку наукової думки /М.М. Паламарчук //Агроінком – 2013. – №4-6. – С. 91-94. 50. Піняк І. Маркетингові інтелектуальні активи: підходи до оцінки [Електронний ресурс] / І. Піняк, О. Бурліцька // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2012. — Вип. 2 (7). — С. 250-256. — Режим доступу: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2012/12pilpdo.pdf. 51. Портер М. Конкуренция /М. Портер; пер. с англ. – С.Пб.: Вильямс, 2002. – 495 с. 52. Портер М. Э. Конкуренция /Майкл Э. Портер ; [пер. с англ.]. – М. : Издательский дом «Вильямс», 2005. – 608 с. 53. Портер М. Международная конкуренция: Пер. с англ. – М.: Международные отношения, 1993. – 407 с 54. Пуцентейло П.Р. Конкурентоспроможність підприємства: методологія аналізу дефініції /П.Р. Пуцентейло //Інноваційна економіка. – 2015. – № 4 (59). – С. 80-86. 55. Райс Э. Позиционирование. Битва за узнаваемость / Э. Райс, Дж. Траут. – СПб. : Питер, 2004. – 256 с. 56. Резнікова О.С. До визначення поняття «конкурентоспроможність підприємства» /О.С. Резнікова //Економічний вісник Донбассу. – 2013. – № 2 (32). – С. 123-128. 57. Рубин Ю.Б. Теория и практика предпринимательской конкуренции: [учеб. для студ. вузов] / Рубин Ю. Б. – [7-е изд.]. – М.: Маркет ДС, 2008. – 608 с. 58. Саєнко М.Г. Стратегія підприємства /М.Г. Саєнко – Т.: «Економічна думка», 2006. – 390 с.uk_UA
dc.relation.references42. Краузе О. І. Моделювання системи управління споживчим попитом [Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі: монографія /за ред. проф. Р. В. Федоровича – Тернопіль: Астон, 2012. – 544 с.]. – С. 201-226.uk_UA
dc.relation.references43. Ламбен Жан-Жак. Стратегический маркетинг. Европейская перспектива / Жан-Жак Ламбен ; пер. с франц. – СПб. : Наука, 1996. – 589 с.uk_UA
dc.relation.references44. Ламбен Жан-Жак. Менеджмент, ориентированный на рынок /Пер. с англ. под ред. В.В. Колганова. – СПб.: Питер. – 2004. – 800 с.uk_UA
dc.relation.references45. Ляшко К. Аналіз українського ринку цукерок /К. Ляшко [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://koloro.ua/ua/blog/issledovaniya/Analiz-ukrainskogo-rynka-konfet.htmluk_UA
dc.relation.references46. Маренич А. Управление конкурентоспособностью предприятия /А. Маренич, І. Астахова //Бизнес Информ. – 1996. – № 5 – С. 23–27.uk_UA
dc.relation.references47. Меліхов А.А. Конкурентні переваги як чинник забезпечення конкурентоспроможності підприємства /А.А. Меліхов [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://tpa.pstu.edu/article/view/21886uk_UA
dc.relation.references48. Нємцов В.Д. Стратегічний менеджмент: [навч. посібн.] / В.Д. Нємцов, Л.Є. Довгань. – К.: ТОВ «УВПК «ЕксОб», 2001. — 539 с.uk_UA
dc.relation.references49. Паламарчук М.М. Категорія конкуренції: аналітичний огляд еволюційного розвитку наукової думки /М.М. Паламарчук //Агроінком – 2013. – №4-6. – С. 91-94.uk_UA
dc.relation.references50. Піняк І. Маркетингові інтелектуальні активи: підходи до оцінки [Електронний ресурс] / І. Піняк, О. Бурліцька // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2012. — Вип. 2 (7). — С. 250-256. — Режим доступу: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2012/12pilpdo.pdf.uk_UA
dc.relation.references51. Портер М. Конкуренция /М. Портер; пер. с англ. – С.Пб.: Вильямс, 2002. – 495 с.uk_UA
dc.relation.references52. Портер М. Э. Конкуренция /Майкл Э. Портер ; [пер. с англ.]. – М. : Издательский дом «Вильямс», 2005. – 608 с.uk_UA
dc.relation.references53. Портер М. Международная конкуренция: Пер. с англ. – М.: Международные отношения, 1993. – 407 сuk_UA
dc.relation.references54. Пуцентейло П.Р. Конкурентоспроможність підприємства: методологія аналізу дефініції /П.Р. Пуцентейло //Інноваційна економіка. – 2015. – № 4 (59). – С. 80-86.uk_UA
dc.relation.references55. Райс Э. Позиционирование. Битва за узнаваемость / Э. Райс, Дж. Траут. – СПб. : Питер, 2004. – 256 с.uk_UA
dc.relation.references56. Резнікова О.С. До визначення поняття «конкурентоспроможність підприємства» /О.С. Резнікова //Економічний вісник Донбассу. – 2013. – № 2 (32). – С. 123-128.uk_UA
dc.relation.references57. Рубин Ю.Б. Теория и практика предпринимательской конкуренции: [учеб. для студ. вузов] / Рубин Ю. Б. – [7-е изд.]. – М.: Маркет ДС, 2008. – 608 с.uk_UA
dc.relation.references58. Саєнко М.Г. Стратегія підприємства /М.Г. Саєнко – Т.: «Економічна думка», 2006. – 390 с.uk_UA
dc.relation.references59. Саттон Д., Кляйн Т. Новая наука маркетинга. Маркетинговое управление предприятием / Пер. с англ. – СПб. – 2004. – 240 с.uk_UA
dc.relation.references60. Семенюк С. Ефективний пошук покупців – основа бізнесу /С. Семенюк //Галицький економічний вісник, 2018. — Т. 55. — №2. – С.98-106.uk_UA
dc.relation.references61. Семенюк С.Б. Сучасні тенденції використання маркетингу в діяльності підприємств /С.Б. Семенюк, В.А. Фалович //Маркетинг і цифрові технології. 2020. – № 1. – С.61-72.uk_UA
dc.relation.references62. Скібіцький О.М. Організація бізнесу: менеджмент підприємницької діяльності /О.М. Скібіцький, В.В. Матвєєв, Л.І. Скібіцька [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://pidru4niki.com/1609120941970/menedzhment/konkurentospromozhnist_konkurentni_perevagi_firmiuk_UA
dc.relation.references63. Сміт А. Добробут націй. Дослідження про природу і причини добробуту націй /А. Сміт. – К.: Port-Royal, 2001. – 594 с.uk_UA
dc.relation.references64. Список областей України за чисельністю населення [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://uk.wikipedia.orguk_UA
dc.relation.references65. Тоболін О. Аналіз ринку кондитерських виробів України: тенденції /О. Тоболін. [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://koloro.ua/ua/blog/brending-i-marketing/analiz-rynka-konditerskikh-izdeliy-ukrainy-tendentsii.htmluk_UA
dc.relation.references66. Тоболін О. Аналіз ринку борошняних кондитерських виробів України з 2016 р. //О. Тоболін. [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://koloro.ua/ua/blog/issledovaniya/analiz_runka_muchnyh_konditerskih_izdeliy_2016.htmluk_UA
dc.relation.references67. Топ-експортери кондитерських виробів України [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://www.epravda.com.ua/news/2019/04/2/646646/uk_UA
dc.relation.references68. Трофименко О.О. Економіко-організаційні засади розвитку підприємств кондитерського ринку України / О.О. Трофименко, М.А. Золотопер //Сучасні проблеми економіки і підприємництво. – 2019. – Вип. 24. – С. 165-171.uk_UA
dc.relation.references69. Троян А. В. Класифікація та можливості досягнення конкурентних переваг підприємством /А. В. Троян //Ефективна економіка. – 2013. – № 11. [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=2498 70. Труніна І.М. Характеристики та види конкурентних переваг підприємства в їхньому прогнозуванні /І.М. Труніна //Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. – 2012. – № 1 (52). – С. 207-211.uk_UA
dc.relation.references71. Тутунджан А.К. Реструктуризация предприятий в условиях перехода к рыночной экономике. Проблемы теории и практики /А.К. Тутунджан. − М.: Экономика 2000. – 238 с.uk_UA
dc.relation.references72. Фатхутдинов Р.А. Управление конкурентоспособностью организации /Р.А. Фатхутдинов – М.: Эксмо, 2005. – 544 с.uk_UA
dc.relation.references73. Фатхутдинов Р. А. Стратегический менеджмент /Р. А.Фатхутдинов. – М.: ЗАО «Бизнес-школа Интел-Синтез», 1997. – 312 с.uk_UA
dc.relation.references74. Халімон Т.М. Управління конкурентними перевагами іпдприємства /Т.М. Халімон //Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія:економічні науки. – 2017. – Вип. 24 Ч. 1. – С. 152-156.uk_UA
dc.relation.references75. Хайек Ф. О свободе /Ф. Хайек, М. Фридмен. — М.: Соци -ум; Три квадрата, 2003. — 182 с.uk_UA
dc.relation.references76. Цьвок Д.Р. Формування конкурентних переваг підприємства /Д.Р. Цьвок, Н.П. Яворська //Економіка та управління підприємствами. – 2017. – № 5 (61). – С. 141-147.uk_UA
dc.relation.references77. Шаповал А.С. Маркетингові аспекти підвищення конкурентоспроможності підприємства /А.С. Шаповал, Н.Ю. Буга //Економіка та управління підприємствами. – 2020. – Вип. 43. – С. 307-312.uk_UA
dc.relation.references78. Шпилик С. В. Управлінський інструментарій оцінювання ефективності впровадження конкурентної стратегії як механізму підвищення конкурентоспроможності підприємства /С. Шпилик //Галицький економічний вісник. – Т.: ТНТУ, 2017. – Том 53. – № 2. – С. 89-102.uk_UA
dc.relation.references79. Шумпетер Й. Теория экономического развития (исследования предпринимательской прибыли, капитала, кредита, процента и цикла конъюнктуры) /Й. Шумпер – М.: Прогресс, 1982. – 436 с.uk_UA
dc.relation.references80. Юданов А.Ю. Конкуренция: теория и практика: [учеб.-практич. пособие] /А.Ю. Юданов А. Ю. – М.: Акалис, 1996. – 272 сuk_UA
dc.relation.references81. Якимишин Л. Я. Логiстика ланцюгiв поставок товарiв повсякденного попиту: монографiя /Л.Я.Якимишин. – Тернопiль: ФОП Паляниця В. А., 2017. – 220 с.uk_UA
dc.relation.references82. Яців І.Б. Конкурентоспроможінсть сільськогосподарських підприємств : монографія /І.Б. Яців. – Львів: Український бестселер, 2013. – 427 с.uk_UA
dc.relation.references83. Aaker David A. Strategic market management. – USA: John Wiley & Sons, Inc., 1995. – 379p.uk_UA
dc.relation.references84. Barnett W.P. The Red Queen Among Organizations. How Competitiveness Evolves / William P. Barnett. – New Jersey : Princeton University Press, 2008. – 296р.uk_UA
dc.relation.references85. Krugman H. E. The Measurement of Advertising Involvement / Herbert E. Krugman // Public Opinion Quarterly. − 1966. − № 30. − Р.583-596.uk_UA
dc.relation.references86. Liakhovych, G., Pavlykivska, O., Marushchak, L., Kilyar, O., & Shpylyk, S. (2019). The organizational-economic aspects of land relations provision by administrativeterritorial reform in Ukraine. Problems and Perspectives in Management, 17(2), 479-492.uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Ymddengys yng Nghasgliadau:075 — маркетинг

Ffeiliau yn yr Eitem Hon:
Ffeil Disgrifiad MaintFformat 
ДИПЛОМ ГОРАЛЬ.pdf2 MBAdobe PDFGweld/Agor
Авторська довідка Гораль.pdf508,3 kBAdobe PDFGweld/Agor


Diogelir eitemau yn DSpace gan hawlfraint, a chedwir pob hawl, onibai y nodir fel arall.

Offer Gweinyddol