Mesedez, erabili identifikatzaile hau item hau aipatzeko edo estekatzeko: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33323
Metadatuen erregistro osatua
DC eremuaBalioaHizkuntza
dc.contributor.advisorЯцишин, Василь Володимирович-
dc.contributor.advisorYatsyshyn, Vasyl-
dc.contributor.authorХацюр, Василь Валерійович-
dc.contributor.authorKhatsiur, Vasyl-
dc.date.accessioned2020-12-23T09:07:44Z-
dc.date.available2020-12-23T09:07:44Z-
dc.date.issued2020-12-
dc.date.submitted2020-12-15-
dc.identifier.citationХацюр В. В. Мульти-інтерфейсне навчально-розвивюче середовище для дітей дошкільного віку : дипломна робота магістра за спеціальністю „123 — комп’ютерна інженерія“ / В. В. Хацюр. — Тернопіль : ТНТУ, 2020. — 73 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33323-
dc.description.abstractМетою проекту є дослідження методів і засобів розробки мульти-інтерфейсного навчального-розвиваючого середовища, яке допоможе дітям дошкільного віку розвивати свої навички. У першому розділі проведено аналіз навчально-розвиваючих середовищ та їх класифікацію, крім того досліджено технології, які широко використовуються при розробці навчально-розвиваючих середовищ, а також проаналізовано аналіз особливості розвиваючих ігор. У другому розділі запропоновано формалізацію об’єктів та процесів у навчально-розвиваючому середовищі на основі фізичних характеристик об’єктів, що дало змогу забезпечити максимальну наближеність віртуальних процесів до процесів, які протікають в реальній предметній області. Обгрунтовано алгоритм генерації лабіринту на основі методу пошуку в глибину для реалізації гри «Розвивайко». У третьому розділі було спроектовано та реалізовано мульти-інтерфейсне навчально-розвиваюче середовище на основі визначених функціональних вимог, побудовано алгоритми роботи додатку і забезпечено його верифікацію шляхом різних видів тестування ПЗ. У четвертому розділі було розглянуте питання з охорони праці, а саме умов праці та розробка заходів при роботі користувача, а також проаналізовано питання організації та забезпечення заходів щодо розосередження робітників та службовців суб’єктів господарювання, що продовжують свою роботу в особливий період, і евакуація населення.uk_UA
dc.description.abstractThe aim of the project is to study the method and means of developing a multi-interface learning and development environment that will help preschool children to develop their skills. The first section analyzes the educational and developmental environments and their classification, in addition, explores the technologies that are widely used in the development of educational and developmental environments, as well as analyzes the analysis of the features of educational games. The second section proposes the formalization of objects and processes in the learning environment based on the physical characteristics of objects, which allowed to ensure maximum proximity of virtual processes to the processes that take place in the real subject area. The algorithm of labyrinth generation based on the depth search method for the implementation of the game "Rozvyvayko" is substantiated. In the third section, a multi-interface learning and development environment was designed and implemented on the basis of certain functional requirements, algorithms for the application and its verification by various types of software testing. The fourth section addressed issues of labor protection, namely working conditions and the development of measures for the work of the user, as well as the organization and provision of measures for the dispersal of workers and employees of economic entities that continue to work in a special period, and evacuation.uk_UA
dc.description.tableofcontentsПЕРЕЛІК ОСНОВНИХ ПОЗНАЧЕНЬ І СКОРОЧЕНЬ 8 ВСТУП 9 РОЗДІЛ 1 АНАЛІЗ СУЧАСНОГО СТАНУ ДОСЛІДЖЕНЬ ПРИ ПРОЕКТУВАННІ МУЛЬТИ-ІНТЕРФЕЙСНИХ СЕРЕДОВИЩ 12 1.1. Класифікація навчально-розвиваючих середовищ 12 1.2. Технології розробки 16 1.3. Аналіз особливостей розвиваючих ігор для дітей дошкільного віку 19 1.4. Висновки до розділу 21 РОЗДІЛ 2 ФОРМАЛІЗАЦІЯ МУЛЬТИ-ІНТЕРФЕЙСНИХ СЕРЕДОВИЩ 22 2.1. Формалізація об’єктів розвиваючої гри 22 2.2. Формалізація процесів 25 2.3. Алгоритм генерування лабіринтів 29 2.4. Висновки до розділу 33 РОЗДІЛ 3 РОЗРОБКА ТА ТЕСТУВАННЯ МУЛЬТИ-ІНТЕРФЕЙСНОГО СЕРЕДОВИЩА 35 3.1. Визначення вимог 35 3.2. Проектування архітектури 39 3.3. Алгоритми мульти-інтерфейсного середовища 41 3.4. Тестування мульти-інтерфейсного середовища 47 3.5. Висновки до розділу 54 РОЗДІЛ 4 ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ 56 4.1. Охорона праці 56 4.2. Організація та забезпечення заходів щодо розосередження робітників та службовців суб’єктів господарювання, що продовжують свою роботу в особливий період, і евакуація населення 60 ВИСНОВКИ 63 ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 65 Додаток А 67uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subject123uk_UA
dc.subjectкомп’ютерна інженеріяuk_UA
dc.subjectграuk_UA
dc.subjectпрограмаuk_UA
dc.subjectunityuk_UA
dc.subjectрозвитокuk_UA
dc.subjectреалізаціяuk_UA
dc.subjectпроектuk_UA
dc.subjectgameuk_UA
dc.subjectprogramuk_UA
dc.subjectdevelopmentuk_UA
dc.subjectimplementationuk_UA
dc.subjectprojectuk_UA
dc.titleМульти-інтерфейсне навчально-розвивюче середовище для дітей дошкільного вікуuk_UA
dc.title.alternativeMulti interface educational-developing environment for pre-school childrenuk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Хацюр Василь Валерійович, 2020uk_UA
dc.contributor.committeeMemberМихалик, Дмитро Михайлович-
dc.contributor.committeeMemberMykhalyk, Dmitriy-
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.format.pages73-
dc.subject.udc004.4’23uk_UA
dc.relation.references1. Базовые навыки для работы с Unity. URL: https://habr.com/ru/post/459184/ (дата звернення: 05.10.2020). 2. Туториал по Unreal Engine. Часть 1: знакомство с движком. URL: https://habr.com/ru/post/344394/ (дата звернення: 06.10.2020). 3. Godot feature. URL: https://godotengine.org/features (дата звернення: 07.10.2020). 4. Методология Kanban: введение. URL: https://habr.com/ru/post/230725/ (дата звернення: 08.10.2020). 5. П'ятнашки. URL: https://uk.wikipedia.org/wiki/П'ятнашки (дата звернення: 16.10.2020). 6. Хрестики-нулики. URL: https://uk.wikipedia.org/wiki/Хрестики-нулики (дата звернення: 20.10.2020). 7. Виявлення зіткнень. URL: https://uk.wikipedia.org/wiki/Виявлення_зіткнень (дата звернення: 30.10.2020). 8. Алгоритм створення лабіринту. URL: https://uk.wikipedia.org/wiki/Алгоритм_створення_лабіринту (дата звернення: 01.11.2020). 9. Генерация и решение лабиринта с помощью метода поиска в глубину по графу. URL: https://habr.com/ru/post/262345/ (дата звернення: 01.11.2020). 10. Игровой интерфейс и с чем его едят. URL: https://habr.com/ru/post/418055/ (дата звернення: 05.11.2020). 11. Sound Manager для небольших игр и прототипов на Unity. URL: https://habr.com/en/post/274529/ (дата звернення: 06.11.2020). 12. Windows Presentation Foundation. URL: https://uk.wikipedia.org/wiki/Windows_Presentation_Foundation (дата звернення: 07.11.2020). 13. Windows Communication Foundation. URL: https://uk.wikipedia.org/wiki/Windows_Communication_Foundation (дата звернення: 08.11.2020). 14. Закон України «Про охорону праці». URL: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/2694-12 (дата звернення: 15.11.2020). 15. Наказ України «Про затвердження Вимог щодо безпеки та захисту здоров’я працівників під час роботи з екранними пристроями». URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0508-18#Text (дата звернення: 15.11.2020). 16. Геврик Є. О. Охорона праці: Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл.. 2.вид., випр. та доп. –К. : Ніка-Центр, 2005. 294сuk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Bildumetan azaltzen da:123 — комп’ютерна інженерія

Item honetako fitxategiak:
Fitxategia Deskribapena TamainaFormatua 
Авторська_довідка.docx21,18 kBMicrosoft Word XMLBistaratu/Ireki
диплом.pdf10,69 MBAdobe PDFBistaratu/Ireki


DSpaceko itemak copyright bidez babestuta daude, eskubide guztiak gordeta, baldin eta kontrakoa adierazten ez bada.

Administratzailearen tresnak