Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33289
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorШпилик, Світлана Василівна-
dc.contributor.advisorShpylyk, Svitlana-
dc.contributor.authorЧабан, Тетяна Андріївна-
dc.contributor.authorChaban, Tetyana-
dc.date.accessioned2020-12-22T07:59:32Z-
dc.date.available2020-12-22T07:59:32Z-
dc.date.issued2020-12-21-
dc.identifier.citationЧабан Т. А. Розроблення стратегії удосконалення іміджу підприємства : дипломна робота магістра за спеціальністю „075 — маркетинг“ / Т. А. Чабан — Тернопіль : ТНТУ, 2020. — 98с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33289-
dc.descriptionМетою дослідження є розробка теоретичних положень і методичного інструментарію стратегічного управління іміджем промислового підприємства. Для досягнення даної мети були поставлені і вирішені такі дослідницькі завдання: • досліджено сутність стратегічного управління; • обгрунтовано розгляд іміджу промислового підприємства в якості одного з елементів конкурентної переваги в сучасних умовах; • розкрито зміст іміджу промислового підприємства; • сформована модель стратегічного управління іміджем підприємства; • апробовані методики стратегічного управління іміджем промислового підприємства на прикладі ТОВ «Тернопільхлібпром»uk_UA
dc.description.abstractДослідження на здобуття освітнього рівня магістра за напрямом підготовки 075 «Маркетинг» - Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. – Тернопіль, 2020. Метою роботи є розробка методичних підходів та практичних рекомендацій щодо удосконалення стратегії управління іміджем підприємства. Досліджена діюча практика комунікативної політики та стратегія управління іміджем підприємства. Проаналізовано і оцінено імідж ТОВ «Тернопільхлібпром» у порівнянні із найближчими конкурентами. Розроблено стратегію та заходи із підвищення іміджу ТМ «Пані Паляниця». Робота пройшла апробацію на ТОВ «Тернопільхлібпром», де підтвердили практичну цінність окремих положень дослідження. Research to obtain a master's degree in the field of specialty 075 "Marketing" - Ternopil National Technical University named after Ivan Pulyuy. - Ternopil, 2020. The aim of the work is to develop methodological approaches and practical recommendations for improving the image management strategy of the enterprise. The current practice of communication policy and strategy of enterprise image management is studied. The image of Ternopilkhlibprom LLC was analyzed and evaluated in comparison with the nearest competitors. A strategy and events to improve the image of TM "Pani Palyanytsia" have been developed. The work was tested at Ternopilkhlibprom LLC, where the practical value of some provisions of the study were confirmed.uk_UA
dc.description.tableofcontentsВступ...5uk_UA
dc.description.tableofcontentsРозділ 1. Теоретичні основи стратегічного управління іміджем промислового підприємства в умовах маркетингової орієнтації...8uk_UA
dc.description.tableofcontents1.1. Сутність та основні етапи процесу стратегічного планування. Види маркетингових стратегій...8uk_UA
dc.description.tableofcontents1.2. Парадигма іміджу в стратегічному управлінні промисловим підприємством...14uk_UA
dc.description.tableofcontents1.3. Стратегія управління іміджем і репутацією компанії...23uk_UA
dc.description.tableofcontentsВисновки до розділу 1...31uk_UA
dc.description.tableofcontentsРозділ 2 Аналіз діючої практики управління іміджем ТОВ «Тернопільхлібпром»…32uk_UA
dc.description.tableofcontents2.1. Оцінка маркетингової діяльності досліджуваного підприємства...32uk_UA
dc.description.tableofcontents2.2 Аналізування системи просування продукції, сильних та слабких сторін підприємства...41uk_UA
dc.description.tableofcontents2.3. Оцінка іміджу ТОВ «Тернопільхлібпром»…49uk_UA
dc.description.tableofcontentsВисновки до розділу 2...59uk_UA
dc.description.tableofcontentsРозділ 3 Організаційно-економічні напрями вдосконалення стратегії управління іміджем ТОВ «Тернопільхлібпром» в умовах ринкової орієнтації..60uk_UA
dc.description.tableofcontents3.1. Розробка стратегії формування іміджу ТОВ «Тернопільхлібпром»...60uk_UA
dc.description.tableofcontents3.2. Розробка комунікативних заходів із просування на ринку та в мережі Інтернет як напрями формування іміджу ТМ Пані Паляниця»….64uk_UA
dc.description.tableofcontents3.3. Організаційна регламентація та оцінка ефективності пропонованих заходів на ТОВ «Тернопільхлібпром»….74uk_UA
dc.description.tableofcontentsВисновки до розділу 3..79uk_UA
dc.description.tableofcontentsРозділ 4. Охорона праці та безпека у надзвичайних ситуаціях…81uk_UA
dc.description.tableofcontentsВисновки до розділу 4….88uk_UA
dc.description.tableofcontentsВисновки….89uk_UA
dc.description.tableofcontentsСписок використаних джерел..92uk_UA
dc.description.tableofcontentsДодатки…99uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНТУ ім. І Пулюяuk_UA
dc.subject075uk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectMaster Thesisuk_UA
dc.subjectімідж підприємстваuk_UA
dc.subjectкомунікаційна політикаuk_UA
dc.subjectбрендuk_UA
dc.subjectінтернет маркетингuk_UA
dc.subjectsmmuk_UA
dc.subjectcompany imageuk_UA
dc.subjectcommunication policyuk_UA
dc.subjectbranduk_UA
dc.subjectinternet marketinguk_UA
dc.titleРозроблення стратегії удосконалення іміджу підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeDevelopment of the strategy of enterprise image improvementuk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
dc.rights.holder© ТНТУ ім. І Пулюя, 2020uk_UA
dc.rights.holder© Чабан Т. А., 2020-
dc.contributor.committeeMemberКрамар, Ірина Юріївна-
dc.contributor.committeeMemberKramar, Iryna-
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subject.udc339.138uk_UA
dc.relation.references1. Ансофф И. Стратегическое управление: сокр. пер. с англ. / И. Ансофф; под ред. Л. И. Евенко. – М.: Экономика, 1989. – 519 с .uk_UA
dc.relation.references2. Антонюк К. І. Дослідження конкуренції на українському ринку / К. І. Антонюк // Вчені записки КІПУ. Економічні науки. – Сімферополь : НІЦ КІПУ, 2007. – Вип. 10. – С. 23–26.uk_UA
dc.relation.references3. Арбітраж трафіку [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://narabotu-online.ru/arbitrazh-trafika/.uk_UA
dc.relation.references4. Балабанова Л.В. Маркетинг: Підручник. / Л.В. Балабанова– К.: Знання – Прес, 2005. - 645 с.uk_UA
dc.relation.references5. Безпека праці та промислова санітарія: курс охорони праці для студентів інженерно-економічного напряму підготовки / К. Н.Ткачук, О. Л. Гуменюк, Т. П. Бивойно, Н. М. Денисов. – Чернігів: ЧДТУ, 2010. – 368 с.uk_UA
dc.relation.references6. Блажнов Е. А. Паблик рилейшнз / Е. А. Блажнов. – М.: Логос , 1994. – 78 с.uk_UA
dc.relation.references7. Бутенко Н.В. Основи маркетингу: Навчальний посібник / Н. В. Бутенко– До.: Видавничо - поліграфічний центр «Київський університет», 2006. – 140 c.uk_UA
dc.relation.references8. Векслер А. Ф. Связи с общественностью для бизнеса / А. Ф. Векслер. – 1-е изд. – Н. Новгород: PR-эксперт, 2001. – 214 с.uk_UA
dc.relation.references9. Винокурова Л. Е. Основи охорони праці: підручник для проф.-техн. навч. закладів. 2-ге вид. / Л. Е. Винокурова, М. В. Васильчук, М. В. Гаман. – Київ: Вікторія, 2001. – 192 с.uk_UA
dc.relation.references10. Виханский О. С. Стратегическое управление / О. С. Виханский. – М.: Гардарики, 2002. – 252 с.uk_UA
dc.relation.references11. Відбулося перше освячення великодньої продукції від ТМ «Пані Паляниця» [Електронний ресурс]. - Режим доступу: https://ternopilhlib.com.ua/vidbulosya-pershe-osvyachennya-velykodnoyi-produkcziyi-vid-tm-pani-palyanyczya/uk_UA
dc.relation.references12. Віноградська О.М. Лекції з дисципліни «Стратегічний менеджмент» / О.М. Віноградська, В.С.Шевченко, Н.С. Віноградська.– Харків: ХНАМГ, 2008 – 159 с.uk_UA
dc.relation.references13. Вороніна А. А. Техніка безпеки при роботі в електроустановках / А. А. Вороніна, Н. Ф. Шибенко. – М: Вища школа, 1974. – 232 с.uk_UA
dc.relation.references14. Гаркавенко С.С. Маркетинг. підручник./ С.С. Гаркавенко. - Київ: Лібра, 2002. – 705 с.uk_UA
dc.relation.references15. Годин А. М. Брендинг / А. М. Годин, А. А. Дмитриев, И. Б. Бабленков. – М.: Дашков и Ко, 2004. – 424 с.uk_UA
dc.relation.references16. Голикова Е. В. Управление продвижением бренда товара российских предприятий-производителей: автореф. дис. … канд. эк. наук / Е. В. Голикова. – М. , 2002. – 21 с.uk_UA
dc.relation.references17. Голубков Е. П. Основы маркетинга / Е. П. Голубков. – М.: Финпресс, 1999. – 214 с.uk_UA
dc.relation.references18. Гусева О. В. Концепция формирования бренда в системе продвижения товара: автореф. дис. … канд. эк. наук / О. В. Гусева. – СПб., 1999. – 17 с.uk_UA
dc.relation.references19. Зубрилин П. В. Формирование и использование бренда в системе маркетинговых коммуникаций страховых компаний: автореф. дис. … канд. эк. наук / П. В. Зубрилин . – СПб., 2005. – 19 с.uk_UA
dc.relation.references20. Кіндрацька Г.І. Стратегічний менеджмент: Навч. посіб / Г.І. Кіндрацька. – К.: Знання, 2006. – 366 с.uk_UA
dc.relation.references21. Кіндрацька Г.І. Стратегічний менеджмент: навч. посібник/ Г.І. Кіндрацька. - 2-ге вид., перероб. і доповн. - К.: Знання, 2010. - 406 с.uk_UA
dc.relation.references22. Книш М.И. Конкурентные стратегии: Учебное пособие / М.И. Книш. – СПб.: Любавич, 2000.- 284 с.uk_UA
dc.relation.references23. Ковтун Н.В. Загальна теорія статистики: Курс лекцій / Н.В. Ковтун, Г.С. Столяров. – К.: Четверта хвиля, 1996. – 144с.:іл.uk_UA
dc.relation.references24. Королько В. Г. Основы паблик рилейшнз / В. Г. Королько. – М.: Рефмбук; Киев: Ваклер, 2001. – 493 с.uk_UA
dc.relation.references25. Короткий курс лекцій з дисципліни «Управлінський аналіз» [Електронний ресурс]. - Режим доступу: https://studme.com.ua/1652020510035/ekonomika/ matritsa_vozmozhnostey.htmuk_UA
dc.relation.references26. Краузе О. І. Активізація інноваційно-інвестиційної діяльності вітчизняних підприємств [Електронний ресурс] /О. І. Краузе, С. В. Радинський //Соціально-економічні проблеми і держава. – 2016. – Вип. 2. Режим доступу до журналу: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2016/16rsadvp.pdfuk_UA
dc.relation.references27. Крылов И. В. Маркетинг / И. В. Крылов. – М.: Центр, 1996. – 104 с.uk_UA
dc.relation.references28. Ксьондз С. ,Яскал І. ,Мадей І. Концептуальні підходи до кількісного визначення іміджу підприємства // Ефективна економіка.- 2013.- №3.- С.26-32uk_UA
dc.relation.references29. Леонтьев Д. А. От образа к имиджу. Психосемантический брендинг / Д. А. Леонтьев // Реклама и жизнь. – 2000. – № 1. – С. 20– 22.uk_UA
dc.relation.references30. Маслов М. Между имиджем и репутацией / М. Маслов // Лаборатория рекламы, маркетинга и PR. – 2003. – № 2. – С. 8–9.uk_UA
dc.relation.references31. Норіцина Н. Формування іміджу як інтегрованої комунікації підприємства / Н. Норіцина //Актуальні проблеми економіки. – 2002. – № 9. – C. 48-50.uk_UA
dc.relation.references32. НПАОП 0.00-4.03-04 «Положення про Державний реєстр нормативно-правових актів з питань охuk_UA
dc.relation.references33. НПАОП 0.00-4.09-07 «Типове положення про комісію з питань охорони праці підприємства» // Наказ Держгірпромнагляду від 21.03.2007 р. - № 55.uk_UA
dc.relation.references34. НПАОП 0.00-4.11-07 «Типове положення про діяльність уповноважених найманими працівниками осіб з питань охорони праці» // Наказ Держгірпромнагляду від 21.03.2007 р. - № 56.uk_UA
dc.relation.references35. НПАОП 0.00-4.12-05 «Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці» //Наказ Держнаглядохоронпраці від 26.01.2005 р. – No 15.орони праці» // Наказ Держнаглядохоронпраці від 08.06.2004 р. – No 151.uk_UA
dc.relation.references36. НПАОП 0.00-4.15-98 «Положення про розробку інструкцій з охорони праці» // Наказ Держнаглядохоронпраці від 29.01.1998 р. – No 9.uk_UA
dc.relation.references37. НПАОП 0.00-4.21-04 «Типове положення про службу охорони праці» // Наказ Держнаглядохоронпраці від 15.11.2004 р. - № 255.uk_UA
dc.relation.references38. НПАОП 0.00-6.03-93 «Порядок опрацювання та затвердження власником нормативних актів про охорону праці, що діють на підприємстві» // Наказ Держнаглядохоронпраці від 21.12.1993 р. – No 132.uk_UA
dc.relation.references39. Нугаева А. Т. Управление корпоративным брендом: автореф. дис. …канд. эк. наук / А. Т. Нугаева. – СПб., 2004. – 27 с.uk_UA
dc.relation.references40. Огляд ринку хлібобулочних виробів в Україні [Електронний ресурс]. - Режим доступу: https://pro-consulting.ua/ua/pressroom/obzor-rynka-hlebobulochnyh-i-muchnyh-konditerskih-izdelij-v-ukraineuk_UA
dc.relation.references41. Олехнович Г.И. Конкурентные стратеги на мирових рынках : Курс лекцій / Г.И. Олехнович. – М.: Изд-во деловой и учеб. лит.,2005. -256 с.uk_UA
dc.relation.references42. Оливер С. Стратегия в паблик рилейшнз / С. Оливер. – СПб.: Питер, 2003. – 160 с.uk_UA
dc.relation.references43. Олигви Д. Олигви о рекламе / Д. Олигви. – М.: Эксмо, 2003. – 304 с.uk_UA
dc.relation.references44. Піняк І. Маркетингові інтелектуальні активи: підходи до оцінки [Електронний ресурс] / І. Піняк, О. Бурліцька // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2012. — Вип. 2 (7). — С. 250-256. — Режим доступу до журн. : http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2012/12pilpdo.pdf.uk_UA
dc.relation.references45. Полубуткин А. Б. Совершенствование оценки эффективности брендов в российском предпринимательстве: автореф. дис. … канд. эк. наук / А. Б. Полубуткин. – СПб., 2002. – 21 с.uk_UA
dc.relation.references46. Портер М. Конкурентная стратегия. Методика анализа отраслей и конкурентов / М. Портер – М.: АльпинаБизнесБукс, 2006. – 454 с.uk_UA
dc.relation.references47. Почепцов Г. Г. Паблик рилейшнз для профессионалов / Г. Г. Поцепцов. – М.: Ваклер, 2001. – 624 с.uk_UA
dc.relation.references48. Рекомендації щодо організації роботи кабінету промислової безпеки та охорони праці // Затверджено Головою Держгірпромнагляду 16.01.2008 р.uk_UA
dc.relation.references49. Рекомендації щодо побудови, впровадження та удосконалення системи управлінння охороною праці // Затверджено Головою Держгірпромнагляду 07.02.2008 р.uk_UA
dc.relation.references50. Рыкова И. В. Товарный знак как способ защиты прав, торговая марка как средство продвижения. История и перспективы развития / И. В. Рыкова // Маркетинг в России и за рубежом. – 2002. – № 3. – С. 29–33.uk_UA
dc.relation.references51. Сайт ТОВ «Тернопільхлібпром https://ternopilhlib.com.ua/ 52. Сендидж Ч. Реклама: теория и практика: пер. с англ. / Ч. Сендидж. – М.: Сирин, 2001. – 449 с.uk_UA
dc.relation.references53. Стратегия управления имиджем и репутацией компании [Електронний ресурс]. – Режим доступу : https://adves.com/blog/strategiya-upravleniya-imidzhem-i-reputatsiej-kompaniiuk_UA
dc.relation.references54. Строцюк Ю.В. Сутність та значення позитивного іміджу для підприємства / Ю.В. Строцюк. [Електронний ресурс]. – Доступний з http://archive.nbuv.gov.ua/ portal/natural/VNULP/Ekonomika/2010_684/51.pdf.uk_UA
dc.relation.references55. Теоретичні основи конкурентної стратегії підприємства: Монографія / Іванова Ю.Б., Тищенка О.М. – Х.: ВД «ІНЖЕК», 2006. – 384 С.uk_UA
dc.relation.references56. Уткин Э. А. Управление связями с общественностью. PR / Э. А. Уткин, В. В. Баяндаев, М.Л. Баяндаева. – М.: ТЕИС, 2001. – 238 с.uk_UA
dc.relation.references57. Уэллс У. Реклама: принципы и практика: пер. с англ. / У. Уэллс, Дж. Бернет, С. Морнарти; под ред. С. Г. Бонук – СПб.: Питер, 2001. – 628 с.uk_UA
dc.relation.references58. Феофанов О.А. Реклама. Новые технологии в России / О. А. Феофанов. – СПб.: Питер, 2000. – 384 с.uk_UA
dc.relation.references59. Химич І.Г. Імідж як важливий показник діяльності підприємства у сучасних умовах розвитку корпоративної культури / І. Г. Химич // Економіка та держава. – 2009. – №9. – С. 59-61uk_UA
dc.relation.references60. Хомуленко Т.Б. Теоретичні та практичні аспекти дослідження іміджу / НДІ педагогіки та психології ім. ,В.О. Сухомлинського Харківського національного педагогічного ун-ту ім. Г.С.Сково-роди / Т.Б. Хомуленко.,Ю.Г. Падафет.,О.В.Скориніна.- Х.: ВД «Інжек», 2005.- 272 с.uk_UA
dc.relation.references61. Шавкун І. Г. Формування іміджу організації : [навчальний посібник для здобувачів ступеня вищої освіти бакалавра спеціальності «Менеджмент»] / І. Г. Шавкун, Я. С. Дибчинська. – Запоріжжя : ЗНУ, 2016. – 111 с.uk_UA
dc.relation.references62. Шпилик С.В. Інтернет як ефективний маркетинговий інструмент сучасного підприємства / Світлана Василівна Шпилик // Галицький економічний вісник, — Т. : ТНТУ, 2015 — Том 49. — № 2. — С. 212-223. — (Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі).uk_UA
dc.relation.references63. Шпилик С.В. Управлінський інструментарій оцінювання ефективності впровадження конкурентної стратегії як механізму підвищення конкурентоспроможності підприємства / Світлана Шпилик // Галицький економічний вісник. — Т. : ТНТУ, 2017. — Том 53. — № 2. — С. 89–102. — (Економіка та управління підприємствами).uk_UA
dc.relation.references64. Шпилик С. Інтерактивний маркетинг: стан розвитку в Україні / С.Семенюк, С.Шпилик // Галицький економічний вісник. — 2012. — №2(35). — с.87-95 - (економіка та управління національним господарством)uk_UA
dc.relation.references65. Шпилик С. Інформаційна війна, пропаганда та PR: такі схожі й такі різні... [Текст] / С. Шпилик // Галицький економічний вісник – Тернопіль : ТНТУ, 2014. – Т. 47, № 4. – С. 178–188uk_UA
dc.relation.references66. Шпилик. С.В. Інноваційні засоби маркетингових комунікацій та їх використання у практиці просування. Маркетинговий інструментарій формування попиту на товари та послуги на ринках України: монографія / за ред.. проф.. Р.В. Федоровича. – Тернопіль: ТНТУ ім.. І.Я. Пулюя, 2014.- с.381- 409.uk_UA
dc.relation.references67. 10 показників ефективності, за якими повинен слідкувати кожен власник Інтернет-магазину [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.cossa.ru/155/89250/.uk_UA
dc.relation.references68. Boulding, K. E. The Image / K. E. Boulding. – The University of Michicgan Press, 1956.uk_UA
dc.relation.references69. Dowling, G. Creating corporate reputations. Identity, Image, Performance / G. Dowling. – Oxford, University Press, 2001.uk_UA
dc.relation.references70. Garderner, B. The Product and The Brand / B. Garderner, S. Levy. – Harvard Busianess Review, 1955, Vol.33.uk_UA
dc.relation.references71. http: // ru. wikipedia. org / wiki / Коэффициент детерминации.uk_UA
dc.relation.references72. https://ukrstat.org/uk/operativ/oper_new.htmuk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:075 — маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Диплом_ЧАбан (2).pdf2,56 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Авторська довідка Чабан.pdf516,93 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора