Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33215
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorСтухляк, Петро Данилович-
dc.contributor.authorБариш, Тетяна Володимирівна-
dc.contributor.authorBarysh, Tetianaen
dc.date.accessioned2020-12-20T13:27:32Z-
dc.date.available2020-12-20T13:27:32Z-
dc.date.issued2020-12-24-
dc.date.submitted2020-12-20-
dc.identifier.citationБариш Т. В. Розробка та дослідження автоматизованої системи підтримки взаємодії з клієнтами на поліграфічному підприємстві : дипломна робота магістра за спеціальністю „151 — автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології“ / Т. В. Бариш. — Тернопіль : ТНТУ, 2020. — 62 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33215-
dc.descriptionРоботу виконано на кафедрі ком’пютерно-інтегрованих технологій Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя Міністерства освіти і науки України Захист відбудеться 24 грудня 2020 р. о 08 .00 годині на засіданні екзаменаційної комісії № 24 у Тернопільському національному технічному університеті імені Івана Пулюя за адресою: 46001, м. Тернопіль, вул.Руська, 56, навчальний корпус №1, ауд. 403uk_UA
dc.description.abstractМетою даної кваліфікаційної роботи є моделювання інформаційних потоків для взаємодії з клієнтами, проектування системи бізнес-процесів та розробка інструментальних засобів управління взаємовідносинами з клієнтами поліграфічного підприємства. В ході роботи було розглянуто актуальність управління взаємовідносинами з клієнтами, вивчено їх автоматизацію у напрямку підтримки прийняття рішень. Детальний аналіз існуючих CRM-систем дозволив виділити і структурувати інформаційні потоки, які існують на поліграфічному підприємстві, а також дослідити алгоритмічне забезпечення окремих видів взаємодії. При виконанні роботи були побудовані діаграми, що описують функціональні схеми бізнес-процесів для взаємодії з клієнтами по методології IDEF0 і DFD, створено проект структури інформаційної моделі CRM – системи, а також розроблено інструментальні засоби системи управління взаємовідносинами на поліграфічному підприємстві. The purpose of this qualification work is to model information flows for interaction with customers, designing a system of business processes and development of tools for managing relationships with customers of a printing company. In the course of the work the urgency of customer relationship management was considered, their automation in the direction of decision support was studied. Detailed analysis of existing CRM-systems allowed to identify and structure information flows that exist in the printing company, as well as to explore the algorithmic support of certain types of interaction. During the work the diagrams describing functional schemes of business processes for interaction with clients on IDEF0 and DFD methodology were constructed, the project of structure of information model of CRM - system is created, and also tools of system of management of mutual relations at the polygraphic enterprise are developed.uk_UA
dc.description.tableofcontentsПерелік умовних позначень, символів, скорочень, термінів...5 ВСТУП...6 РОЗДІЛ 1. Аналітична частина...8 1.1 Управління взаємовідносинами з клієнтами на підприємстві...8 1.2 Автоматизація процесів взаємовідносин з клієнтами...9 1.3 Аналіз CRM-систем та постановка задачі дослідження...10 РОЗДІЛ 2. Технологічна частина...12 2.1 Аналіз інформаційних потоків CRM-системи на підприємстві...12 2.2 Інформаційна структура CRM-систем...15 2.3 Алгоритмічне забезпечення окремих видів взаємодії з клієнтами на поліграфічному підприємстві...22 2.4 Система управління клієнтами на основі моделей APM...25 2.5 Розробка моделі CRM-системи, для комерційного відділу підприємства...26 РОЗДІЛ 3. Конструкторська частина...29 3.1 . Аналіз вихідних даних на проектування і розробка технічного завдання на проектування...29 3.2 Моделювання бізнес-процесів для взаємодії з клієнтами...30 3.3 Розробка мережі передачі даних автоматизованої системи...32 3.4 Проектування моделей систем методикою DFD...37 РОЗДІЛ 4. Науково-дослідна частина...39 4.1 Проектування структури інформаційної моделі CRM-системи...39 4.2 Побудова схематичної діаграми бізнес-процесу...41 РОЗДІЛ 5. Спеціальна частина ...48 5.1 Розробка системи взаємодії з клієнтами поліграфічного підприємства...48 5.2 Розробка системи інструментальних засобів в ІС...50 5.3 Автоматизація процесу обміну документами на базі 1С...53 РОЗДІЛ 6. Охорона праці та безпека в надзвичайних ситуаціях...56 6.1 Загрози безпеці системи...56 6.2 Сфери захисту безпеки...57 6.3 Облік трансакційної системи захисту інформації від несанкціонованого доступу...58 ВИСНОВКИ...60 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ...62uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопіль, ТНТУuk_UA
dc.subject151uk_UA
dc.subjectавтоматизація та комп’ютерно-інтегровані технологіїuk_UA
dc.subjectCRM-системаuk_UA
dc.subjectполіграфіяuk_UA
dc.subjectбізнес-процесuk_UA
dc.subjectавтоматизована система керуванняuk_UA
dc.subjectполіграфія 1Сuk_UA
dc.subjectCRM-system ,uk_UA
dc.subjectbusiness processuk_UA
dc.subjectautomated system controluk_UA
dc.subjectprintinguk_UA
dc.subject1Cuk_UA
dc.titleРозробка та дослідження автоматизованої системи підтримки взаємодії з клієнтами на поліграфічному підприємствіuk_UA
dc.title.alternativeDevelopment and study of an automated system of customer communications support on a printing plantuk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Бариш Т.В., 2020uk_UA
dc.contributor.committeeMemberДмитрів, Олена Романівна-
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.format.pages62-
dc.subject.udc681.5.075uk_UA
dc.relation.references1. Барлоу Дж., Мёллер К. 8 шагов работы с клиентом – инструмент маркетинговой стратегии / Дж.Барлоу, К. Мёллер. – 2006. – 340 с. 2. Богомолова М. А. Анализ инструментов исследования бизнес-процессов телекоммуникационной сети // Матер. ХVІ Росс. науч. конф. проф.-преп. состава, научн. сотрудников и асп. Поволжского гос. унив-та телекоммуникаций и информатики. – Самара, 2009. – С. 257. 3. Василів В. Б. Інформаційні системи в менеджменті: Інтерактивний комплекс навчально-методичного забезпечення / В. Б. Василів. – Рівне: НУВГП, 2008. – 167 с. 4. Васин Ю. В. Эффективные программы лояльности. Как привлечь и удержать клиентов / Васин Ю.В., Лаврентьев Л. Г., Самсонов А. В. – М. : Альпина, 2005. – 340с. 5. Васєлевскі М . Зв'язок з клієнтом в електронних системах CRM як тренд маркетингово-логістичної діяльності // Вісник Національного університету «Львівська політехніка». – 2009. – № 640. 6. Деревянко П. М. Нечеткое моделирование деятельности предприятия и оценка риска принятия стратегических финансовых решений в условиях неопределенности / П. М. Деревянко // Современные проблемы прикладной информатики : сб. докл. – СПб. : СПбГИЭУ, 2005. – C. 81–83. 7. Димов Э. М., Богомолова М. А. Обобщенный алгоритм имитационного моделирования бизнес-процесса управления взаимоотношениями с клиентами телекоммуникационной компании // Инфокоммуникационные технологии. – 2008. – Т. 6. – № 2. – С. 94–98. 8. Ілляшенко С. М. Формування ринку екологічних інновацій: економічні основи управління : монографія / С. М. Ілляшенко, О. В. Прокопенко ; за ред. С. М. Ілляшенка. – Суми : Університетська книга, 2012. – 250 с.uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:151 — автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dyplom_Barysh T.V._2020.pdfкваліфікаційна робота магістра1,5 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Avtorska_Barysh T.V._2020.pdfавторська довідка563,23 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора