Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33160

Назва: Взаємозв'язок асортиментної політики та ефективності діяльності торгового підприємств
Інші назви: The relationship of assortment policy and efficiency of the trading company
Автори: Паньків, Дарина
Pankiv, Daryna
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Паньків Д. Взаємозв'язок асортиментної політики та ефективності діяльності торгового підприємств / Паньків Дарина // МТПСНТС, 16 листопада 2020 року. — Т. : ТНТУ, 2020. — С. 172–173. — (Маркетингові технології підприємств сфери послуг).
Bibliographic description: Pankiv D. (2020) Vzaiemozviazok asortymentnoi polityky ta efektyvnosti diialnosti torhovoho pidpryiemstv [The relationship of assortment policy and efficiency of the trading company]. MTPSNTS (Tern., 16 November 2020), pp. 172-173 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2020
Конференція/захід: ⅩⅠ регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Журнал/збірник: Матеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Дата публікації: 16-лис-2020
Дата внесення: 13-гру-2020
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 16 листопада 2020 року
16 November 2020
УДК: 339.138
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 172-173
Початкова сторінка: 172
Кінцева сторінка: 173
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33160
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:XІ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2020)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.