Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33148

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГолова, Віталій
dc.contributor.authorGolova, Vitaly
dc.coverage.temporal16 листопада 2020 року
dc.coverage.temporal16 November 2020
dc.date.accessioned2020-12-13T11:53:56Z-
dc.date.available2020-12-13T11:53:56Z-
dc.date.created2020-11-16
dc.date.issued2020-11-16
dc.identifier.citationГолова В. Роль упаковки при реалізації товару / Голова Віталій // МТПСНТС, 16 листопада 2020 року. — Т. : ТНТУ, 2020. — С. 150–151. — (Маркетингові технології підприємств сфери послуг).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33148-
dc.format.extent150-151
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofМатеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2020
dc.titleРоль упаковки при реалізації товару
dc.title.alternativeThe role of packaging in the sale of goods
dc.typeConference Abstract
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc339.138
dc.identifier.citationenGolova V. (2020) Rol upakovky pry realizatsii tovaru [The role of packaging in the sale of goods]. MTPSNTS (Tern., 16 November 2020), pp. 150-151 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
dc.citation.journalTitleМатеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
dc.citation.spage150
dc.citation.epage151
dc.citation.conferenceⅩⅠ регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Розташовується у зібраннях:XІ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2020)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.