Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33143

Назва: Особливості життєвого циклу товару в умовах кризи
Інші назви: Features of the life cycle of goods in conditions of crisis
Автори: Дручків, Ганна
Druchkiv, Hanna
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Дручків Г. Особливості життєвого циклу товару в умовах кризи / Дручків Ганна // МТПСНТС, 16 листопада 2020 року. — Т. : ТНТУ, 2020. — С. 12–13. — (Маркетингові інновації: теоретико-методичні засади та досвід).
Bibliographic description: Druchkiv H. (2020) Osoblyvosti zhyttievoho tsyklu tovaru v umovakh kryzy [Features of the life cycle of goods in conditions of crisis]. MTPSNTS (Tern., 16 November 2020), pp. 12-13 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2020
Конференція/захід: ⅩⅠ регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Журнал/збірник: Матеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Дата публікації: 16-лис-2020
Дата внесення: 13-гру-2020
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 16 листопада 2020 року
16 November 2020
УДК: 339.138
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 12-13
Початкова сторінка: 12
Кінцева сторінка: 13
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33143
Перелік літератури: 1.Фалович В.А. Концептуальні підходи до управління ризиками на промислових підприємствах / В.А. Фалович, Г.В. Ціх, М.М. Тиммошик //Економічні, соціальні та психологічні аспекти сучасних маркетингових технологій: кол. моногр. – Тернопіль: 2019. – С.172-182.
References: 1.Falovych V.A. Kontseptualni pidkhody do upravlinnia ryzykamy na promyslovykh pidpryiemstvakh, V.A. Falovych, H.V. Tsikh, M.M. Tymmoshyk //Ekonomichni, sotsialni ta psykholohichni aspekty suchasnykh marketynhovykh tekhnolohii: kol. monohr, Ternopil: 2019, P.172-182.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:XІ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2020)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.