Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33132

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДжерелейко, Мар’яна
dc.contributor.authorDzhereleiko, Maryana
dc.coverage.temporal16 листопада 2020 року
dc.coverage.temporal16 November 2020
dc.date.accessioned2020-12-13T11:53:53Z-
dc.date.available2020-12-13T11:53:53Z-
dc.date.created2020-11-16
dc.date.issued2020-11-16
dc.identifier.citationДжерелейко М. Формування та дослідження попиту на інновації в Україні / Джерелейко Мар’яна // МТПСНТС, 16 листопада 2020 року. — Т. : ТНТУ, 2020. — С. 10–11. — (Маркетингові інновації: теоретико-методичні засади та досвід).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33132-
dc.format.extent10-11
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofМатеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2020
dc.titleФормування та дослідження попиту на інновації в Україні
dc.title.alternativeFormation and research of demand for nnovations in ukrain
dc.typeConference Abstract
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc339.138
dc.identifier.citationenDzhereleiko M. (2020) Formuvannia ta doslidzhennia popytu na innovatsii v Ukraini [Formation and research of demand for nnovations in ukrain]. MTPSNTS (Tern., 16 November 2020), pp. 10-11 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
dc.citation.journalTitleМатеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
dc.citation.spage10
dc.citation.epage11
dc.citation.conferenceⅩⅠ регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Розташовується у зібраннях:XІ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2020)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.