Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33129

Tüm üstveri kaydı
Dublin Core AlanıDeğerDil
dc.contributor.authorГораль, Олег
dc.contributor.authorHoral, Oleg
dc.coverage.temporal16 листопада 2020 року
dc.coverage.temporal16 November 2020
dc.date.accessioned2020-12-13T11:53:53Z-
dc.date.available2020-12-13T11:53:53Z-
dc.date.created2020-11-16
dc.date.issued2020-11-16
dc.identifier.citationГораль О. Формування стратегії конкурентних переваг промислового підприємства / Гораль Олег // МТПСНТС, 16 листопада 2020 року. — Т. : ТНТУ, 2020. — С. 116–117. — (Стратегічні маркетингові пріоритети розвитку бізнесу).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33129-
dc.format.extent116-117
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofМатеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2020
dc.titleФормування стратегії конкурентних переваг промислового підприємства
dc.title.alternativeFormation of a strategy of competitive advantages of an industrial enterprise
dc.typeConference Abstract
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc339.13
dc.relation.references1. Портер М. Конкурентное преимущество: как достичь высокого результата и обеспечить его устойчивость. М.: Альпина Бизнес Букс, 2005. 715 с.
dc.relation.references2. Азоєв Г. Л. Конкуренция: анализ, стратегия и практика. М.: Центр экономики и маркетинга, 2001. 270 с.
dc.relation.references3. Ансофф И. Стратегическое управление. М.: Экономика, 1989. 519 с.
dc.relation.references4. Іванов Ю. Б. Теоретичні основи конкурентної стратегії підприємства: монографія / ХНЕУ. Х.:
dc.relation.references5. Сухарев О. С. Экономика технологического развития: монография. М.: Финансы и статистика, 2008. 480 с.
dc.relation.references6. Погріщук Б. В., Ціхановська О. М., Янчук Т. В. Промисловий маркетинг. Тернопіль: Крок, 2010. 328 с.
dc.relation.referencesen1. Porter M. Konkurentnoe preimushchestvo: kak dostich vysokoho rezultata i obespechit eho ustoichivost. M., Alpina Biznes Buks, 2005. 715 p.
dc.relation.referencesen2. Azoiev H. L. Konkurentsiia: analiz, stratehiia i praktika. M., Tsentr ekonomiki i marketinha, 2001. 270 p.
dc.relation.referencesen3. Ansoff I. Stratehicheskoe upravlenie. M., Ekonomika, 1989. 519 p.
dc.relation.referencesen4. Ivanov Yu. B. Teoretychni osnovy konkurentnoi stratehii pidpryiemstva: monograph, KhNEU. Kh.:
dc.relation.referencesen5. Sukharev O. S. Ekonomika tekhnolohicheskoho razvitiia: monohrafiia. M., Finansy i statistika, 2008. 480 p.
dc.relation.referencesen6. Pohrishchuk B. V., Tsikhanovska O. M., Yanchuk T. V. Promyslovyi marketynh. Ternopil: Krok, 2010. 328 p.
dc.identifier.citationenHoral O. (2020) Formuvannia stratehii konkurentnykh perevah promyslovoho pidpryiemstva [Formation of a strategy of competitive advantages of an industrial enterprise]. MTPSNTS (Tern., 16 November 2020), pp. 116-117 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
dc.citation.journalTitleМатеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
dc.citation.spage116
dc.citation.epage117
dc.citation.conferenceⅩⅠ регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Koleksiyonlarda Görünür:XІ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2020)



DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.