Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33124

Назва: Роль маркетингової служби на підприємствах західного регіону України
Інші назви: The importance of the marketing service at the enterprises of the western region of Ukraine
Автори: Ядчишин, Павло
Yadchyshyn, Pavlo
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Ядчишин П. Роль маркетингової служби на підприємствах західного регіону України / Ядчишин Павло // МТПСНТС, 16 листопада 2020 року. — Т. : ТНТУ, 2020. — С. 106–107. — (Маркетингові технології в контексті забезпечення конкурентоспроможності промислових підприємств).
Bibliographic description: Yadchyshyn P. (2020) Rol marketynhovoi sluzhby na pidpryiemstvakh zakhidnoho rehionu Ukrainy [The importance of the marketing service at the enterprises of the western region of Ukraine]. MTPSNTS (Tern., 16 November 2020), pp. 106-107 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2020
Конференція/захід: ⅩⅠ регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Журнал/збірник: Матеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Дата публікації: 16-лис-2020
Дата внесення: 13-гру-2020
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 16 листопада 2020 року
16 November 2020
УДК: 339.138
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 106-107
Початкова сторінка: 106
Кінцева сторінка: 107
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33124
URL-посилання пов’язаного матеріалу: http://ena.lp.edu.ua/bitstream/ntb/34898/1/27_170-177.pdf
Перелік літератури: 1.Фалович В.А. Перспективи залучення промислових підприємств України до міжнародних ланцюгів поставок / В.А. Фалович. – Вісник Національного університету «Львівська політехніка». – 2016. – № 487. – С. 170-177. Режим доступу: http://ena.lp.edu.ua/bitstream/ntb/34898/1/27_170-177.pdf
References: 1.Falovych V.A. Perspektyvy zaluchennia promyslovykh pidpryiemstv Ukrainy do mizhnarodnykh lantsiuhiv postavok, V.A. Falovych, Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika", 2016, No 487, P. 170-177. Access mode: http://ena.lp.edu.ua/bitstream/ntb/34898/1/27_170-177.pdf
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:XІ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2020)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.