Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33094

Назва: Використання інтернет-технологій в маркетингу підприємств сфери послуг
Інші назви: Use of internet technologies in marketing of service enterprises
Автори: Сукач, Галина
Sukach, Galyna
Приналежність: ДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі»
Бібліографічний опис: Сукач Г. Використання інтернет-технологій в маркетингу підприємств сфери послуг / Сукач Галина // МТПСНТС, 16 листопада 2020 року. — Т. : ТНТУ, 2020. — С. 48–50. — (Інтернет технології як основа та рушійна сила розвитку сучасного підприємництва).
Bibliographic description: Sukach G. (2020) Vykorystannia internet-tekhnolohii v marketynhu pidpryiemstv sfery posluh [Use of internet technologies in marketing of service enterprises]. MTPSNTS (Tern., 16 November 2020), pp. 48-50 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2020
Конференція/захід: ⅩⅠ регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Журнал/збірник: Матеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Дата публікації: 16-лис-2020
Дата внесення: 13-гру-2020
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 16 листопада 2020 року
16 November 2020
УДК: 339.138
Кількість сторінок: 3
Діапазон сторінок: 48-50
Початкова сторінка: 48
Кінцева сторінка: 50
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33094
URL-посилання пов’язаного матеріалу: file:///C:/Users/user/Downloads/Mvu_2014_5_12.pdf
Перелік літератури: 1. Маркетинг: Підручник / А.Ф. Павленко, І.Л. Решетнікова, А.В. Войчак та ін.; За наук. ред. д-ра екон. наук, проф., акад. АПН України А.Ф. Павленко; Кер. авт. кол. д-р. екон. наук, проф. І.Л. Решетнікова — К.: КНЕУ, 2008. — 600 ст.
2. Береза А.М. Основи створення інформаційних систем: Навч. посіб. /Київський нац. економічний ун-т. - К., 2001. - 139с. - ISBN 966-574-170-5
3. Заплатинський В.М. INTERNET-сучасна інформаційна технологія для маркетингу /В.М. Заплатинський// Маркетинг та логістика в системі менеджменту. - Львів, 1998. - С.181–182. - ISBN 978-966-553-743-4
4. Маркетинг в Україні // Ірина Решетнікова. Використання Інтернеттехнологій в маркетингу/ [Електронний ресурс] – 2014. – режим доступу: file:///C:/Users/user/Downloads/Mvu_2014_5_12.pdf
References: 1. Marketynh: Pidruchnyk, A.F. Pavlenko, I.L. Reshetnikova, A.V. Voichak and other; Za nauk. red. d-ra ekon. nauk, prof., akad. APN Ukrainy A.F. Pavlenko; Ker. avt. kol. d-r. ekon. nauk, prof. I.L. Reshetnikova - K., KNEU, 2008, 600 p.
2. Bereza A.M. Osnovy stvorennia informatsiinykh system: tutorial /Kyivskyi nats. ekonomichnyi un-t, K., 2001, 139p, ISBN 966-574-170-5
3. Zaplatynskyi V.M. INTERNET-suchasna informatsiina tekhnolohiia dlia marketynhu /V.M. Zaplatynskyi// Marketynh ta lohistyka v systemi menedzhmentu, Lviv, 1998, P.181–182, ISBN 978-966-553-743-4
4. Marketynh v Ukraini, Iryna Reshetnikova. Vykorystannia Internettekhnolohii v marketynhu/ [Electronic resource] – 2014, Access mode: file:///C:/Users/user/Downloads/Mvu_2014_5_12.pdf
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:XІ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2020)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.