Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33085

Назва: Створення маркетингових служб в системі управління інтернет-маркетингом фірми
Інші назви: Creation of marketing services in the internet marketing management system of the firm
Автори: Грабовський, Вячеслав
Hrabovskyi, Viacheslav
Приналежність: Тернопільський національний технічний Університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Грабовський В. Створення маркетингових служб в системі управління інтернет-маркетингом фірми / Грабовський Вячеслав // МТПСНТС, 16 листопада 2020 року. — Т. : ТНТУ, 2020. — С. 32–33. — (Інтернет технології як основа та рушійна сила розвитку сучасного підприємництва).
Bibliographic description: Hrabovskyi V. (2020) Stvorennia marketynhovykh sluzhb v systemi upravlinnia internet-marketynhom firmy [Creation of marketing services in the internet marketing management system of the firm]. MTPSNTS (Tern., 16 November 2020), pp. 32-33 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2020
Конференція/захід: ⅩⅠ регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Журнал/збірник: Матеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Дата публікації: 16-лис-2020
Дата внесення: 13-гру-2020
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 16 листопада 2020 року
16 November 2020
УДК: 339.138
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 32-33
Початкова сторінка: 32
Кінцева сторінка: 33
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33085
Перелік літератури: 1. Ковбас І.М. Формування системи управління маркетинговою діяльністю підприємства / І.М. Ковбас // Сталий розвиток економіки. Міжнародний науково-виробничий журнал.- 2015.- № 3 [28]: Менеджмент, маркетинг, підприємництво. – С. 260-267.
References: 1. Kovbas I.M. Formuvannia systemy upravlinnia marketynhovoiu diialnistiu pidpryiemstva, I.M. Kovbas, Stalyi rozvytok ekonomiky. Mizhnarodnyi naukovo-vyrobnychyi zhurnal, 2015, No 3 [28]: Menedzhment, marketynh, pidpryiemnytstvo, P. 260-267.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:XІ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2020)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.