Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33083

Назва: Маркетинг 3.0 – нова парадигма маркетингу
Інші назви: Marketing 3.0 – a new parading of marketing
Автори: Чорноус, Іванна
Chornous, Ivanna
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Чорноус І. Маркетинг 3.0 – нова парадигма маркетингу / Чорноус Іванна // МТПСНТС, 16 листопада 2020 року. — Т. : ТНТУ, 2020. — С. 28–29. — (Маркетингові інновації: теоретико-методичні засади та досвід).
Bibliographic description: Chornous I. (2020) Marketinh 3.0 – nova paradihma marketinhu [Marketing 3.0 – a new parading of marketing]. MTPSNTS (Tern., 16 November 2020), pp. 28-29 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2020
Конференція/захід: ⅩⅠ регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Журнал/збірник: Матеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Дата публікації: 16-лис-2020
Дата внесення: 13-гру-2020
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 16 листопада 2020 року
16 November 2020
УДК: 339.138
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 28-29
Початкова сторінка: 28
Кінцева сторінка: 29
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33083
Перелік літератури: 1. Котлер Ф. Маркетинг 3.0. От продуктов к потребителям и далее – к человеческой душе / Филип Котлер, Хермаван Картаджайя, Айвен Сетиаван. – М.:Изд-во «Альпина Бизнес Бук», 2012. – 240с.
2. Семенюк С.Б.; Фалович В.А. Сучасні тенденції використання маркетингу в діяльності підприємств. / С.Б. Семенюк, В.А. Фалович / Маркетинг і цифрові технології. – №1. – С.61-72.
References: 1. Kotler F. Marketinh 3.0. Ot produktov k potrebiteliam i dalee – k chelovecheskoi dushe, Filip Kotler, Khermavan Kartadzhaiia, Aiven Setiavan, M.:Izd-vo "Alpina Biznes Buk", 2012, 240p.
2. Semeniuk S.B.; Falovych V.A. Suchasni tendentsii vykorystannia marketynhu v diialnosti pidpryiemstv., S.B. Semeniuk, V.A. Falovych, Marketynh i tsyfrovi tekhnolohii, No 1, P.61-72.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:XІ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2020)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.