Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/32467

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧеботарьов, Єгор Вячеславович
dc.contributor.authorЧеботарьов, Вячеслав Анатолійович
dc.contributor.authorChebotarov, Iegor
dc.contributor.authorChebotarov, Viacheslav
dc.date.accessioned2020-09-17T10:39:20Z-
dc.date.available2020-09-17T10:39:20Z-
dc.date.created2020-04-14
dc.date.issued2020-04-14
dc.date.submitted2020-03-31
dc.identifier.citationЧеботарьов Є. В. Польща, Литва, Україна: національні ділові культури як детермінанта інтеграції на європейських і світових ринках / Єгор Вячеславович Чеботарьов, Вячеслав Анатолійович Чеботарьов // Галицький економічний вісник. — Т. : ТНТУ, 2020. — Том 63. — № 2. — С. 279–288. — (Міжнародні економічні відносини).
dc.identifier.issn2409-8892
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/32467-
dc.description.abstractПандемія COVID-2019 і недосконалість регуляторної політики нафтового картеля OPEC та Угоди OPEC+, внаслідок чого у сучасних умовах не тільки критично загострилася ситуація на світових товарних, фінансових і фондових ринках, а й посилилася інституціональна нестабільність у світі. Актуалізують також проблему формування нових інтеграційних центрів бізнесу. Вони виступають як системоутворюючі чинники суспільства. Найбільш ефективні такі інтеграційні центри може бути засновані на субрегіональній внутрішньоконтинентальній основі (однак, вони за суттю не можуть бути багаточисельними). На європейському континенті подібного роду інтеграційний бізнес-центр може бути сформований на основі близьких за своїм змістом національних ділових культур Польщі, Литви та України. На підґрунті дослідження еволюції розроблення даної проблематики у світовій науці надано авторську дефініцію категорії «національні ділові культури», показано композицію та співупорядкованість чинників, котрі формують зміст означеного міждисциплінарного феномену. Розкрито сутність параметрів, які у сучасній компаративістиці використовуються для характеристики національних ділових культур («Дистанція влади», «Індивідуалізм», «Мужність», «Уникання невизначеності», «Довготермінова орієнтація», «Індульгенція»). З використанням методичного інструментарію економічної компаративістики (та з заохоченням власних емпіричних розробок) проведено порівняльний аналіз ділових культур Польщі, Литви та України. Визначено пріоритетні галузі та сфери інтеграції бізнес-формувань в межах внутрішніх національних ринків даної групи країн, а також зміст відповідної міжрегіональної взаємодії. Висунуто ідею щодо сворення на основі інтеграції їх бізнесу (як функції близькості та взаємодоповнюваності національних ділових культур Польщі, Литви й України) розширеного інтеграційного бізнес-утворення в межах ринків країн колишньої Речі Посполитої: Польщі, Литви, України, Латвії, Естонії, Словаччини, Румунії, Болгарії й Білорусі та Молдови.
dc.description.abstractCOVID-2019 pandemia and the imperfection of regulatory policy of OPEC oil cartel and OPEC+ Agreement resulted at present not only in crusial escalation of situation in the world commodity, financial and stock markets, but in increased institutional instability in the world as well, making the problem of new integration business centers formation very important. They act as society system-forming factors. The most effective integration centers of such kind can be founded on subregional inland bases (however, in fact, they can not be numerous). On the European continent, such integration business center can be formed on the basis of close, in content, national business cultures of Poland, Lithuania and Ukraine. Based on the investigation of the evolution of this problem development in the world science, the author gives the definition of «national business cultures» category, shows the composition and co-ordination of the factors forming the content of the indicated interdisciplinary phenomenon. The essence of parameters used in modern comparative studies to characterize national business cultures («Power distance», «Individualism», «Courage», «Uncertainty avoidance», «Long Term Orientation», «Indulgence») is revealed. Comparative analysis of the business cultures of Poland, Lithuania, and Ukraine is carried out using the methodological tools of economic comparative studies (and with the implementation of own empirical developments). The priority areas and spheres of business entities integration within the domestic national markets of the given group of countries are identified, as well as the content of relevant interregional interaction. The idea to form on the basis of their business integration (as the function of proximity and complementarity of national business cultures of Poland, Lithuania and Ukraine) the extended integrational business formation within the markets of former Rzeczpospolita countries: Poland, Lithuania, Ukraine, Latvia, Estonia, Slovakia, Romania, Bulgaria, Belarus and Moldova is advanced.
dc.format.extent279-288
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofГалицький економічний вісник, 2 (63), 2020
dc.relation.ispartofGalician economic journal, 2 (63), 2020
dc.relation.urihttps://doi.org/10.5465/ame.1993.9409142061
dc.relation.urihttps://hi.hofstede-insights.com/national-culture/
dc.relation.urihttps://doi.org/10.15388/10.15388/Problemos.95.11
dc.relation.urihttps://doi.org/10.18778/8142-054-9.01
dc.relation.urihttps://doi.org/10.18778/1508-2008.23.01
dc.relation.urihttps://www.hofstede-insights.com/country-comparison/lithuania,poland
dc.relation.urihttps://www.hofstede-insights.com/country-comparison/lithuania,poland,Ukraine/
dc.subjectнаціональні ділові культури
dc.subjectпараметри національних ділових культур
dc.subjectміжнародна підприємницька діяльність
dc.subjectінтеграція
dc.subjectПольща
dc.subjectЛитва
dc.subjectУкраїна
dc.subjectnational business cultures
dc.subjectparameters of national business cultures
dc.subjectinternational entrepreneurial activity
dc.subjectintegration
dc.subjectPoland
dc.subjectLithuania
dc.subjectUkraine
dc.titleПольща, Литва, Україна: національні ділові культури як детермінанта інтеграції на європейських і світових ринках
dc.title.alternativePoland, Lithuania, Ukraine: national business cultures as integration determinant in european and world markets
dc.typeArticle
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2020
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages10
dc.subject.udc65.012.32
dc.subject.udc338
dc.subject.udc316.347
dc.relation.references1. Hofstede G. Culture and management development. Geneva: International Labour Office, Management Development Branch, Paper MAN, 1983. DEV/28.
dc.relation.references2. Hofstede G. Cultural constraints in management theories. Academy of Management Executive. 1993. Vol. 7. No. 1. P. 81–94. https://doi.org/10.5465/ame.1993.9409142061
dc.relation.references3. Trompenaars F. Riding the waves of culture: Understanding cultural diversity in business. London: Economist Books, 1993. 208 p.
dc.relation.references4. Hampden-Turner С., Trompenaars F. The seven cultures of capitalism: Value systems for creating wealth in the United States, Britain, Japan, German, France, Sweden and the Netherlands. London: Little, Brown Book Group, 1995. 416 p.
dc.relation.references5. Hofstede Insights. URL: https://hi.hofstede-insights.com/national-culture/.
dc.relation.references6. Lewis R. Cross Cultural Communication: A Visual Approach, Transcreen Publications, 2008. 287 p.
dc.relation.references7. Lewis R. D. When Cultures Collide: Managing successfully across cultures, 3nd ed, Nicholas Brealey Publishing, 1999. 336 p.
dc.relation.references8. Rapaille C. 7 Secrets of Marketing in a Multi-Cultural World, 2nd ed, Tuxedo Production, 2004. 318 p.
dc.relation.references9. Rapaille C. The Culture Code. Broadway Books, 2007. 213 p.
dc.relation.references10. Smetonienė I., Ganusauskaitė B. Wisdom in the Worldview of a Lithuanian. Problemos. 2019. Vol. 95. P. 130–143. https://doi.org/10.15388/10.15388/Problemos.95.11
dc.relation.references11. Glinkowska-Krauze B., Kaczmarek B., Chebotarov V. Współczesne problemy zarządzania. Teoria i praktyka. Lodz: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2020. Р. 184. https://doi.org/10.18778/8142-054-9.01
dc.relation.references12. Glinkowska-Krauze B., Chebotarov Іе., Chebotarov V. Comparative studies of national business cultures in the countries of Central and Eastern Europe: the basics for Improving International entrepreneurship in Poland and Ukraine. Comparative Economic Research. Central and Eastern Europe. 2020. Vol. 23. № 1. P. 7–18. https://doi.org/10.18778/1508-2008.23.01
dc.relation.references13. Hofstede Insights. URL: https://www.hofstede-insights.com/country-comparison/lithuania,poland, Ukraine/.
dc.relation.referencesen1. Hofstede G. Culture and management development. Geneva: International Labour Office, Management Development Branch, Paper MAN, 1983. DEV/28.
dc.relation.referencesen2. Hofstede G. Cultural constraints in management theories. Academy of Management Executive. 1993. Vol. 7. No. 1. P. 81–94. https://doi.org/10.5465/ame.1993.9409142061
dc.relation.referencesen3. Trompenaars F. Riding the waves of culture: Understanding cultural diversity in business. London: Economist Books, 1993. 208 p.
dc.relation.referencesen4. Hampden-Turner С., Trompenaars F. The seven cultures of capitalism: Value systems for creating wealth in the United States, Britain, Japan, German, France, Sweden and the Netherlands. London: Little, Brown Book Group, 1995. 416 p.
dc.relation.referencesen5. Hofstede Insights. URL: https://hi.hofstede-insights.com/national-culture/.
dc.relation.referencesen6. Lewis R. Cross Cultural Communication: A Visual Approach, Transcreen Publications, 2008. 287 p.
dc.relation.referencesen7. Lewis R. D. When Cultures Collide: Managing successfully across cultures, 3nd ed, Nicholas Brealey Publishing, 1999. 336 p.
dc.relation.referencesen8. Rapaille C. 7 Secrets of Marketing in a Multi-Cultural World, 2nd ed, Tuxedo Production, 2004. 318 p.
dc.relation.referencesen9. Rapaille C. The Culture Code. Broadway Books, 2007. 213 p. https://doi.org/10.18778/8142-054-9.01
dc.relation.referencesen10. Smetonienė I., Ganusauskaitė B. Wisdom in the Worldview of a Lithuanian. Problemos. 2019. Vol. 95. P. 130–143. https://doi.org/10.15388/10.15388/Problemos.95.11
dc.relation.referencesen11. Glinkowska-Krauze B., Kaczmarek B., Chebotarov V. Współczesne problemy zarządzania. Teoria i praktyka. Lodz: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2020. Р. 184. https://doi.org/10.18778/8142-054-9.01
dc.relation.referencesen12. Glinkowska-Krauze B., Chebotarov Іе., Chebotarov V. Comparative studies of national business cultures in the countries of Central and Eastern Europe: the basics for Improving International entrepreneurship in Poland and Ukraine. Comparative Economic Research. Central and Eastern Europe. 2020. Vol. 23. № 1. P. 7–18. https://doi.org/10.18778/1508-2008.23.01
dc.relation.referencesen13. Hofstede Insights. URL: https://www.hofstede-insights.com/country-comparison/lithuania,poland,Ukraine/.
dc.identifier.citationenChebotarov I., Chebotarov V. (2020) Polshcha, Lytva, Ukraine: natsionalni dilovi kultury yak determinanta intehratsii na yevropeiskykh i svitovykh rynkakh [Poland, Lithuania, Ukraine: national business cultures as integration determinant in european and world markets]. Galician economic journal (Tern.), vol. 63, no 2, pp. 279-288 [in Ukrainian].
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu2020.02.279
dc.contributor.affiliationДЗ «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка», Старобільськ, Україна
dc.contributor.affiliationLuhansk Taras Shevchenko National University, Starobilsk, Ukraine
dc.citation.journalTitleГалицький економічний вісник
dc.citation.volume63
dc.citation.issue2
dc.citation.spage279
dc.citation.epage288
Розташовується у зібраннях:Галицький економічний вісник, 2020, № 2 (63)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.