Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/31963

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВовченко, Л.
dc.contributor.authorVovchenko, L.
dc.coverage.temporal23-24 квітня 2020 року
dc.coverage.temporal23-25 April 2020
dc.date.accessioned2020-06-04T07:36:06Z-
dc.date.available2020-06-04T07:36:06Z-
dc.date.created2020-04-23
dc.date.issued2020-04-23
dc.identifier.citationВовченко Л. Інтернет-реклама та її ефективність / Вовченко Л. // Матеріали Ⅲ Міжнародної студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 23-24 квітня 2020 року. — Т. : ТНТУ, 2020. — С. 194–195. — (Економіка, менеджмент та фінанси).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/31963-
dc.format.extent194-195
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅲ Міжнародної студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 2020
dc.subjectінтернет
dc.subjectреклама
dc.subjectінтернет реклама
dc.subjectефективність реклами
dc.subjectthe internet
dc.subjectadvertising
dc.subjectinternet advertising
dc.subjectadvertising effectiveness
dc.titleІнтернет-реклама та її ефективність
dc.title.alternativeInternet advertising and its effectiveness
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2020
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc659.111
dc.subject.udc004.738.5
dc.relation.references1. Интернет-маркетинг: новые инструменты влияния на новых потребителей / [под ред. Г. Петренко]. — К. : Изд-во Алексея Капусты, 2010. — 195 с.
dc.relation.references2. Каптюхин Р.В., Романов А.А. Реклама. Интернетреклама / Московская финансово-промышленная академия. — М., 2004, 140 с.
dc.relation.references3. Литовченко І. Л. Інтернет-маркетинг : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / І. Л. Литовченко, В. П. Пилипчук ; Мво освіти і науки України, Одес. держ. екон. ун-т. — К. : Центр учб. л-ри, 2011. — 182 с.
dc.relation.references4. Чумаченко А. Важливість правильного позиціонування бренду в соціальних медіа / А. Чумаченко // Маркетинг в Україні. — 2011. — № 2. — C. 46–50
dc.relation.referencesen1. Internet-marketinh: novye instrumenty vliianiia na novykh potrebitelei, [ed. H. Petrenko], K. : Izd-vo Alekseia Kapusty, 2010, 195 p.
dc.relation.referencesen2. Kaptiukhin R.V., Romanov A.A. Reklama. Internetreklama, Moskovskaia finansovo-promyshlennaia akademiia, M., 2004, 140 p.
dc.relation.referencesen3. Lytovchenko I. L. Internet-marketynh : tutorial dlia stud. vyshch. navch. zakl., I. L. Lytovchenko, V. P. Pylypchuk ; Mvo osvity i nauky Ukrainy, Odes. derzh. ekon. un-t, K. : Tsentr uchb. l-ry, 2011, 182 p.
dc.relation.referencesen4. Chumachenko A. Vazhlyvist pravylnoho pozytsionuvannia brendu v sotsialnykh media, A. Chumachenko, Marketynh v Ukraini, 2011, No 2, P. 46–50
dc.identifier.citationenVovchenko L. (2020) Internet-reklama ta yii efektyvnist [Internet advertising and its effectiveness]. Materialy Ⅲ Mizhnarodnoi studentskoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Pryrodnychi ta humanitarni nauky. Aktualni pytannia" (Tern., 23-25 April 2020), pp. 194-195 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationЦентральноукраїнський національний технічний університет
dc.contributor.affiliationCentral Ukrainian National Technical University
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅲ Міжнародної студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
dc.citation.spage194
dc.citation.epage195
dc.citation.conferenceⅢ Міжнародна студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Розташовується у зібраннях:Ⅲ Міжнародна студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2020)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.