霂瑞霂��撘����迨��辣: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/31959

Title: Особливості формування страховиками комплексу страхового маркетингу
Other Titles: Features of formation of the insurance marketing mix by insurers
Authors: Баланюк, Т.
Balaniuk, T.
Affiliation: Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Pavlo Tychyna Uman State Pedagogical University
Bibliographic description (Ukraine): Баланюк Т. Особливості формування страховиками комплексу страхового маркетингу / Баланюк Т. // Матеріали Ⅲ Міжнародної студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 23-24 квітня 2020 року. — Т. : ТНТУ, 2020. — С. 187–188. — (Економіка, менеджмент та фінанси).
Bibliographic description (International): Balaniuk T. (2020) Osoblyvosti formuvannia strakhovykamy kompleksu strakhovoho marketynhu [Features of formation of the insurance marketing mix by insurers]. Materialy Ⅲ Mizhnarodnoi studentskoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Pryrodnychi ta humanitarni nauky. Aktualni pytannia" (Tern., 23-25 April 2020), pp. 187-188 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅲ Міжнародної студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 2020
Conference/Event: Ⅲ Міжнародна студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Journal/Collection: Матеріали Ⅲ Міжнародної студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Issue Date: 23-四月-2020
Date of entry: 4-六月-2020
Publisher: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 23-24 квітня 2020 року
23-25 April 2020
UDC: 368.022
Keywords: страхування
маркетингова діяльність
insurance
marketing activities
Number of pages: 2
Page range: 187-188
Start page: 187
End page: 188
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/31959
Copyright owner: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2020
URL for reference material: http://b2blogger.com/articles/manage/21.html/
http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Vzuk/2008_18/tom_2/251_258.pdf
References (Ukraine): 1. Бурчаков Р. Г. Комплекс маркетингу: 4 і більше «Р». URL: http://b2blogger.com/articles/manage/21.html/
2. Зубец А. Н. Маркетинговые исследования страхового рынка. Москва : Центр экономики и маркетинга, 2001. 224 с.
3. Чвертко Л. А., Корнієнко Т. О., Вінницька О. А. Правові та практичні аспекти діяльності страхових посередників у системі продажів страхових послуг в Україні. Економічні горизонти. 2018. № 3 (6). С. 86-94.
4. Чеберяко О. В., Смаль А. В. Роль маркетингу в підвищенні ефективності страхування та його особливості. Менеджмент та маркетинг в бізнесі ХХІ століття. 2008. № 18. URL: http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Vzuk/2008_18/tom_2/251_258.pdf
5. Melnychuk Yu. M., Chvertko L. A., Korniienko T. A., Vinnytska O. A., Garmatiuk O. V. Analysis of the factors influencing the market of insurance services in life insurance. TEM Journal. 2019. Vol. 8, Is. 1, P. 201-206.
References (International): 1. Burchakov R. H. Kompleks marketynhu: 4 i bilshe "R". URL: http://b2blogger.com/articles/manage/21.html/
2. Zubets A. N. Marketinhovye issledovaniia strakhovoho rynka. Moskva : Tsentr ekonomiki i marketinha, 2001. 224 p.
3. Chvertko L. A., Korniienko T. O., Vinnytska O. A. Pravovi ta praktychni aspekty diialnosti strakhovykh poserednykiv u systemi prodazhiv strakhovykh posluh v Ukraini. Ekonomichni horyzonty. 2018. No 3 (6). P. 86-94.
4. Cheberiako O. V., Smal A. V. Rol marketynhu v pidvyshchenni efektyvnosti strakhuvannia ta yoho osoblyvosti. Menedzhment ta marketynh v biznesi KhKhI stolittia. 2008. No 18. URL: http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Vzuk/2008_18/tom_2/251_258.pdf
5. Melnychuk Yu. M., Chvertko L. A., Korniienko T. A., Vinnytska O. A., Garmatiuk O. V. Analysis of the factors influencing the market of insurance services in life insurance. TEM Journal. 2019. Vol. 8, Is. 1, P. 201-206.
Content type: Conference Abstract
�蝷箔����:Ⅲ Міжнародна студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2020)



�DSpace銝剜�������★��������雿��.