Mesedez, erabili identifikatzaile hau item hau aipatzeko edo estekatzeko: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/31655

Metadatuen erregistro osatua
DC eremuaBalioaHizkuntza
dc.contributor.authorЯковець, Т. А.
dc.contributor.authorКовальчук, Ю. П.
dc.contributor.authorYakovets, T. A.
dc.contributor.authorKovalchuk, Y. P.
dc.coverage.temporal23 квітня 2020 року
dc.coverage.temporal23 April 2020
dc.date.accessioned2020-05-19T11:24:34Z-
dc.date.available2020-05-19T11:24:34Z-
dc.date.created2020-04-23
dc.date.issued2020-04-23
dc.identifier.citationЯковець Т. А. Створення бренду закладу вищої освіти в контексті підвищення якості освітніх послуг / Яковець Т. А., Ковальчук Ю. П. // Матеріали Ⅸ Всеукраїнської науково-практичної конференції пам’яті почесного професора ТНТУ, академіка НАН України Чумаченка Миколи Григоровича: „Соціальні та економічні вектори інноваційного розвитку бізнес-структур“, 23 квітня 2020 року. — Т. : ТНТУ, 2020. — С. 83–84.
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/31655-
dc.format.extent83-84
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅸ Всеукраїнської науково-практичної конференції пам’яті почесного професора ТНТУ, академіка НАН України Чумаченка Миколи Григоровича: „Соціальні та економічні вектори інноваційного розвитку бізнес-структур“, 2020
dc.relation.urihttps://cyberleninka.ru/article/n/osobennosti-formirovaniya-i-prodvizheniya-brenda-vuza
dc.relation.urihttps://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1146-2019-%D0%BF
dc.titleСтворення бренду закладу вищої освіти в контексті підвищення якості освітніх послуг
dc.title.alternativeFormation of a brand of a higher education institution in the context of improving the quality of educational services
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2020
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc378
dc.subject.udc659
dc.relation.references1. Сорока О.В. Бренд закладу вищої освіти – основа конкурентоспроможності на ринку освітніх послу. / О.В. Сорока, М.С. Кривцова // Науковий вісник Ужгородського національного університету // Серія «Міжнародні економічні відносини та світове господарство». ‒ 2018. ‒ Вип. 19. ‒ Ч. 3. ‒ С. 65-70.
dc.relation.references2. Лухменева Елена Петровна, Калиева Ольга Михайловна Особенности формирования и продвижения бренда вуза // Вестник ОГУ. ‒ 2012. ‒№13 (149). ‒ URL: https://cyberleninka.ru/article/n/osobennosti-formirovaniya-i-prodvizheniya-brenda-vuza (дата звернення: 13.04.2020).
dc.relation.references3. Про розподіл видатків державного бюджету між закладами вищої освіти на основі показників їх освітньої, наукової та міжнародної діяльності. Постанова Кабінету Міністрів України № 1146 від 24 грудня 2019 р. – URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1146-2019-%D0%BF (дата звернення: 13.04.2020).
dc.relation.referencesen1. Soroka O.V. Brend zakladu vyshchoi osvity – osnova konkurentospromozhnosti na rynku osvitnikh poslu., O.V. Soroka, M.S. Kryvtsova, Naukovyi visnyk Uzhhorodskoho natsionalnoho universytetu, Seriia "Mizhnarodni ekonomichni vidnosyny ta svitove hospodarstvo". ‒ 2018. ‒ Iss. 19. ‒ Ch. 3. ‒ P. 65-70.
dc.relation.referencesen2. Lukhmeneva Elena Petrovna, Kalieva Olha Mikhailovna Osobennosti formirovaniia i prodvizheniia brenda vuza, Vestnik OHU. ‒ 2012. ‒No 13 (149). ‒ URL: https://cyberleninka.ru/article/n/osobennosti-formirovaniya-i-prodvizheniya-brenda-vuza (Date of appeal: 13.04.2020).
dc.relation.referencesen3. Pro rozpodil vydatkiv derzhavnoho biudzhetu mizh zakladamy vyshchoi osvity na osnovi pokaznykiv yikh osvitnoi, naukovoi ta mizhnarodnoi diialnosti. Postanova Kabinetu Ministriv Ukrainy No 1146 vid 24 hrudnia 2019 y, URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1146-2019-%D0%BF (Date of appeal: 13.04.2020).
dc.identifier.citationenYakovets T. A., Kovalchuk Y. P. (2020) Stvorennia brendu zakladu vyshchoi osvity v konteksti pidvyshchennia yakosti osvitnikh posluh [Formation of a brand of a higher education institution in the context of improving the quality of educational services]. Materialy Ⅸ Vseukrainskoi naukovo-praktychnoi konferentsii pamiati pochesnoho profesora TNTU, akademika NAN Ukrainy Chumachenka Mykoly Hryhorovycha: "Sotsialni ta ekonomichni vektory innovatsiinoho rozvytku biznes-struktur" (Tern., 23 April 2020), pp. 83-84 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationЧортківський навчально-науковий інститут підприємництва і бізнесу ТНЕУ
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅸ Всеукраїнської науково-практичної конференції пам’яті почесного професора ТНТУ, академіка НАН України Чумаченка Миколи Григоровича: „Соціальні та економічні вектори інноваційного розвитку бізнес-структур“
dc.citation.spage83
dc.citation.epage84
dc.citation.conferenceⅨ Всеукраїнська науково-практична конференція пам’яті почесного професора ТНТУ, академіка НАН України Чумаченка Миколи Григоровича: „Соціальні та економічні вектори інноваційного розвитку бізнес-структур“
Bildumetan azaltzen da:ІХ Всеукраїнська науково-практична конференція пам’яті почесного професора Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя, академіка НАН України Миколи Григоровича Чумаченка: „Соціальні та економічні вектори інноваційного розвитку бізнес-структур“ (2020)



DSpaceko itemak copyright bidez babestuta daude, eskubide guztiak gordeta, baldin eta kontrakoa adierazten ez bada.