Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/31640

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛабіб, Сара Алі
dc.contributor.authorФедишин, Ірина Богданівна
dc.contributor.authorLabib, Sara Ali
dc.contributor.authorFedyshyn, I. B.
dc.coverage.temporal23 квітня 2020 року
dc.coverage.temporal23 April 2020
dc.date.accessioned2020-05-19T11:24:32Z-
dc.date.available2020-05-19T11:24:32Z-
dc.date.created2020-04-23
dc.date.issued2020-04-23
dc.identifier.citationЛабіб С. А. Інноваційні і маркетингові стратегії компанії Starbucks на середньому сході під час невизначеності / Сара Алі Лабіб, Федишин І. Б. // Матеріали Ⅸ Всеукраїнської науково-практичної конференції пам’яті почесного професора ТНТУ, академіка НАН України Чумаченка Миколи Григоровича: „Соціальні та економічні вектори інноваційного розвитку бізнес-структур“, 23 квітня 2020 року. — Т. : ТНТУ, 2020. — С. 55–56.
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/31640-
dc.format.extent55-56
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅸ Всеукраїнської науково-практичної конференції пам’яті почесного професора ТНТУ, академіка НАН України Чумаченка Миколи Григоровича: „Соціальні та економічні вектори інноваційного розвитку бізнес-структур“, 2020
dc.titleІнноваційні і маркетингові стратегії компанії Starbucks на середньому сході під час невизначеності
dc.title.alternativeInnovative and marketing strategies of the Starbucks company in the middle eastern region during uncertainty
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2020
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc658.6
dc.identifier.citationenLabib S. A., Fedyshyn I. B. (2020) Innovatsiini i marketynhovi stratehii kompanii Starbucks na serednomu skhodi pid chas nevyznachenosti [Innovative and marketing strategies of the Starbucks company in the middle eastern region during uncertainty]. Materialy Ⅸ Vseukrainskoi naukovo-praktychnoi konferentsii pamiati pochesnoho profesora TNTU, akademika NAN Ukrainy Chumachenka Mykoly Hryhorovycha: "Sotsialni ta ekonomichni vektory innovatsiinoho rozvytku biznes-struktur" (Tern., 23 April 2020), pp. 55-56 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅸ Всеукраїнської науково-практичної конференції пам’яті почесного професора ТНТУ, академіка НАН України Чумаченка Миколи Григоровича: „Соціальні та економічні вектори інноваційного розвитку бізнес-структур“
dc.citation.spage55
dc.citation.epage56
dc.citation.conferenceⅨ Всеукраїнська науково-практична конференція пам’яті почесного професора ТНТУ, академіка НАН України Чумаченка Миколи Григоровича: „Соціальні та економічні вектори інноваційного розвитку бізнес-структур“
Розташовується у зібраннях:ІХ Всеукраїнська науково-практична конференція пам’яті почесного професора Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя, академіка НАН України Миколи Григоровича Чумаченка: „Соціальні та економічні вектори інноваційного розвитку бізнес-структур“ (2020)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.