Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/31610
Назва: | Проблеми виходу вітчизняних підприємств на європейські ринки |
Інші назви: | The problem of domestic enterprises entrance to the european markets |
Автори: | Бондаренко, Наталія Гринько, Ірина Bondarenko, Natalya Hrynko, Iryna |
Приналежність: | Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара, Дніпро, Україна Oles Honchar Dnipro National University, Dnipro, Ukraine |
Бібліографічний опис: | Бондаренко Н. Проблеми виходу вітчизняних підприємств на європейські ринки / Наталія Бондаренко, Ірина Гринько // Галицький економічний вісник. — Т. : ТНТУ, 2019. — Том 61. — № 6. — С. 56–62. — (Економіка та управління підприємством). |
Bibliographic description: | Bondarenko N., Hrynko I. (2019) Problemy vykhodu vitchyznianykh pidpryiemstv na yevropeiski rynky [The problem of domestic enterprises entrance to the european markets]. Galician economic journal (Tern.), vol. 61, no 6, pp. 56-62 [in Ukrainian]. |
Є частиною видання: | Галицький економічний вісник, 6 (61), 2019 Galician economic journal, 6 (61), 2019 |
Журнал/збірник: | Галицький економічний вісник |
Випуск/№ : | 6 |
Том: | 61 |
Дата публікації: | 19-гру-2019 |
Дата подання: | 4-гру-2019 |
Дата внесення: | 15-тра-2020 |
Видавництво: | ТНТУ TNTU |
DOI: | https://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu2019.06.056 |
УДК: | 658 001.895 |
Теми: | зовнішні ринки Європейський Союз конкурентоспроможність проблеми продукція інтеграція international markets European Union competitiveness problems products integration |
Кількість сторінок: | 7 |
Діапазон сторінок: | 56-62 |
Початкова сторінка: | 56 |
Кінцева сторінка: | 62 |
Короткий огляд (реферат): | Міжнародний ринок є надзвичайно містким, що створює значні перспективи для
підприємств, але одночасно висуває й додаткові вимоги до керівництва. Експортно-імпортна політика
підприємства потребує специфічного підходу до підтримання конкурентоспроможності продукції та
фірми безпосередньо як з кількісних, так і якісних параметрів і стараннішого дотримання принципів і
методів сучасного маркетингу. Вихід вітчизняних товаровиробників на європейський ринок – питання,
яке в останні часи набуло особливої актуальності. Для ефективного включення у світовий економічний
простір українським підприємствам необхідно виробляти таку продукцію, яка буде
конкурентоспроможною на зовнішніх ринках. Це може бути досягнуто на підставі розроблення
стратегії просування національного експорту на світовому ринку. Така стратегія повинна полягати не в
простому нарощуванні обсягів експорту, а в сприянні створенню довготермінових конкурентних переваг
і стабільному розширенні, якісному поліпшенні й на основі цих переваг, позицій країни на світовому ринку.
Розглянуто перспективи, що відкриваються перед вітчизняними підприємствами, пов`язані з їх виходом
на європейський ринок та існуючі проблеми зовнішнього і внутрішнього характеру, які потребують
негайного подолання. Проаналізовано динаміку торгівлі товарами та послугами України з країнами ЄС.
Досліджено основні стратегії виходу українських підприємств на зовнішні ринки. Також досліджено
процес реалізації політичного курсу України як європейської держави, котра прагне рівноправного
партнерства з країнами європейського простору. Окрім того, розроблено рекомендації щодо
відповідності продукції українських підприємств вимогам європейських стандартів. Отже, участь
України у міжнародних інтеграційних процесах є необхідною умовою формування економічної
стабільності країни, затвердження її позицій у системі міжнародних відносин. The international market is extremely vast creating significant prospects for enterprises, but at the same time put forward additional demands to management. The export-import policy of the enterprise requires the specific approach to maintaining the competitiveness of products and the firm directly, both in terms of quantity and quality parameters, and more careful adherence to the principles and methods of modern marketing. The entrance of domestic producers to the European market has been recently an important problem. For effectively integration into the world economic space, it is necessary for Ukrainian enterprises to produce products competitive in foreign markets. This can be achieved due to the strategy development for activities of national export promotion in the world market. Such strategy should not be to aimed only at the export volumes increase, but at the promotion of long-term competitive advantages and stable expansion, based on these advantages quality improvement of the country's position in the world market. The prospects for domestic enterprises concerning their entrance to the European market and the existing problems of external and internal nature, which require immediate solution are described in this paper. The dynamics of goods and services trade of Ukraine with EU countries is analyzed. The main strategies of Ukrainian enterprises entrance to foreign markets are investigated. The process of implementation of the political course of Ukraine as the European state, which tends to equal partnership with the countries of the European space is investigated in this paper. Moreover, recommendations concerning the Ukrainian enterprises products conformity with the requirements of European standards are developed. Therefore, Ukraine's participation in international integration processes is the necessary condition for the country economic stability formation, its position approval in the international relations system. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/31610 |
ISSN: | 2409-8892 |
Власник авторського права: | © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2019 |
URL-посилання пов’язаного матеріалу: | http://tib.znaimo.com.ua/docs/25500/index-10148-1.html http://www.niss.gov.ua/articles/1733/ https://ukraine-eu.mfa.gov.ua/ua/ukraine-eu/trade-and-economic/ukraine-eu-trade https://eeas.europa.eu/headquarters/headquartersHomepage/29685/node/29685_uk http://ebooktime.net/book_44_glava_42_4 http://www.stelmaschuk.info/archive-internet-conference/65-conferencia-17-10-2013/887-887.html |
Перелік літератури: | 1. Андрійчук В. Г. Детермінанти формування торгівельної політики України: регіональний аспект. К.: КНЕУ, 2011. 624 с. 2. Дем'яненко М. Я., Іванина Ф. В. Державна підтримка як фактор забезпечення конкурентоспроможного аграрного виробництва. Економіка АПК. 2009. № 9. С. 43. 3. Мостенська Т. Л. Основи маркетингу: навчальний посібник. К.: Кондор, 2012. 240 с. 4. Мерза Н. З. Режим вільної торгівлі з Європейським союзом як інструмент підвищення конкурентоспроможності вітчизняних товарів. URL: http://tib.znaimo.com.ua/docs/25500/index-10148-1.html. 5. Шаров О. М. Щодо економічних ринків, пов’язаних з існуванням неторгових бар’єрів у відносинах між Україною та Європейським Союзом. URL: http://www.niss.gov.ua/articles/1733/. 6. Торговельно-економічне співробітництво Україна-ЄС. URL: https://ukraine-eu.mfa.gov.ua/ua/ukraine-eu/trade-and-economic/ukraine-eu-trade. 7. Відносини між ЄС та Україною: інформаційна довідка. URL: https://eeas.europa.eu/headquarters/headquartersHomepage/29685/node/29685_uk. 8. Основні методи здійснення зовнішньої торгівлі суб'єктами ЗЕД. URL: http://ebooktime.net/book_44_glava_42_4. 9. Дрозд О. В. Проблеми та перспективи для економіки України після вступу в зону вільної торгівлі. URL: http://www.stelmaschuk.info/archive-internet-conference/65-conferencia-17-10-2013/887-887.html. |
References: | 1. Andriichuk V. H. Determinanty formuvannia torhivelnoi polityky Ukrainy: rehionalnyi aspekt. Kyiv, 2011. 624 p. [Іn Ukrainian]. 2. Demianenko M. Ya., Ivanyna F. V. Derzhavna pidtrymka yak faktor zabezpechennia konkurentospromozhnoho ahrarnoho vyrobnytstva: Ekonomika APK. 2009. No. 9. Р. 43. [Іn Ukrainian]. 3. Mostenska T. L. Osnovy marketynhu: navchalnyi posibnyk. Kyiv, 2012. 240 р. [Іn Ukrainian]. 4. Merza N. Z. Rezhym vilnoi torhivli z Yevropeiskym soiuzom yak instrument pidvyshchennia konkurentospromozhnosti vitchyznianykh tovariv. URL: http://tib.znaimo.com.ua/docs/25500/index-10148-1.html. 5. Sharov O. M. Shchodo ekonomichnykh rynkiv, poviazanykh z isnuvanniam netorhovykh barieriv u vidnosynakh mizh Ukrainoiu ta Yevropeiskym Soiuzom. URL: http://www.niss.gov.ua/articles/1733/. 6. Torhovelno-ekonomichne spivrobitnytstvo Ukraina-YeS. URL: https://ukraine-eu.mfa.gov.ua/ua/ukraine-eu/trade-and-economic/ukraine-eu-trade. 7. Vidnosyny mizh YeS ta Ukrainoiu: informatsiina dovidka. URL: https://eeas.europa.eu/headquarters/headquartersHomepage/29685/node/29685_uk. 8. Osnovni metody zdiisnennia zovnishnoi torhivli subiektamy ZED. URL: http:// ebooktime.net/book_44_glava_42_4. 9. Drozd O. V. Problemy ta perspektyvy dlia ekonomiky Ukrainy pislia vstupu v zonu vilnoi torhivli. URL: http://www.stelmaschuk.info/archive-internet-conference/65-conferencia-17-10-2013/887-887.html. |
Тип вмісту: | Article |
Розташовується у зібраннях: | Галицький економічний вісник, 2019, № 6 (61) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
GEB_2019v61n6_Bondarenko_N-The_problem_of_domestic_56-62.pdf | 3,19 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити | |
GEB_2019v61n6_Bondarenko_N-The_problem_of_domestic_56-62.djvu | 138,4 kB | DjVu | Переглянути/відкрити | |
GEB_2019v61n6_Bondarenko_N-The_problem_of_domestic_56-62__COVER.png | 1,1 MB | image/png | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.