Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/31140
Назва: Дослідження динаміки та системна реалізація просування сайтів електронної комерції
Інші назви: Study of dynamics and system implementation of e-commerce websites promotion
Автори: Комендат, Степан Юрійович
Komendat, Stepan
Приналежність: ТНТУ ім. І. Пулюя, Факультет комп’ютерно-інформаційних систем і програмної інженерії, Кафедра комп’ютерних наук, м.Тернопіль, Україна
Бібліографічний опис: Комендат С. Ю. Дослідження динаміки та системна реалізація просування сайтів електронної комерції : дипломна робота магістра за спеціальністю „126 — інформаційні системи та технології“ / С.Ю. Комендат. — Тернопіль: ТНТУ, 2019. — 101 с.
Дата публікації: 31-гру-2019
Дата подання: 24-гру-2019
Дата внесення: 28-лют-2020
Видавництво: ТНТУ
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: ТНТУ
Науковий керівник: Кунанець, Наталія Едуардівна
Члени комітету: Томашевський, Богдан Паїсійович
УДК: 004.9
Теми: 126
інформаційні системи та технології
Короткий огляд (реферат): Був вироблений план щодо подальшого розвитку сайту та поліпшення його структури, продовження заходів по мобільному оптимізації сайту, зовнішня оптимізація, а також наповнення його контентом за допомогою публікації різноманітних циклів статей, пов'язаних з основною темою сайту. Пошукове просування сайту - це комплект заходів, які дозволяють збільшити конверсію інтернет-продукту методом підвищення і утримання високих позицій сайту в видачі пошуку Отримані результати не в повній мірі виправдали очікувань з огляду на те, що зміна факторів не робить моментального впливу і вимагають часу, особливо при невисокій відвідуваності.
A plan was made to further develop the site and improve its structure, continue mobile site optimization activities, external optimization, and fill it with content through the publication of various cycles of articles related to the main topic of the site. Site Search Promotion is a set of measures that help increase your website's product conversion by boosting and retaining high search engine position The results obtained did not fully live up to expectations given that the change in factors does not have an immediate impact and take time, especially in low attendance.
Зміст: Вступ 1 Аналіз наукових публікацій 1.1 Аналіз принципів побудови інтернет-сайтів 1.2 Поняття SEO оптимізації 1.3 Історія пошукової оптимізації 1.4 Основні напрями SEO 1.5 Види оптимізації 1.6 Висновок до першого розділу 2 Фактори ранжування та оптимізація 2.1 Фактори ранжування 2.2 Текстовий зміст 2.3Заголовки 2.4 URL 2.4.1 Редіректи 2.5 Внутрішні посилання 2.6 структуровані дані 2.7 Мета-теги і атрибути 2.8 Коди станів 2.9 Мобільна оптимізація 2.10 Зовнішня оптимізація 2.11 Вибір та опис сайту 2.12 Опис програми для аналізу сайту 2.13 Виявлені проблеми та шляхи їх усунення 3 Архітектура систем електронної контент-комерції 3.1 Основні визначення 3.2 Загальні принципи проектування 3.3 Висновок до третього розділу 4 Спеціальна частина 4.1 Опис завдання на розробку програмного забезпечення 4.2 Архітектура e-commerce сайту 4.3 Операційна частина 4.4 Розробка серверної частини 4.5 Розробка адміністративної частини 4.6 Розробка клієнтської частини 4.7 Висновки до четвертого розділу 5 Обґрунтування економічної ефективності 5.1 Розрахунок норм часу на виконання науково-дослідної роботи 5.2 Визначення витрат на оплату праці та відрахувань на соціальні заходи 5.3 Розрахунок матеріальних витрат 5.4 Розрахунок витрат на електроенергію 5.5 Розрахунок суми амортизаційних відрахувань 5.6 Обчислення накладних витрат 5.7 Складання кошторису витрат та визначення собівартості науково-дослідницької роботи 5.8 Розрахунок ціни програмного продукту 5.9 Визначення економічної ефективності і терміну окупності капітальних вкладень 5.10 Висновок до п’ятого розділу 6 Охорона праці та безпека життєдіяльності 6.1 Забезпечення нормативних умов праці: опалення та електромагнітні випромінювання 6.2 Основні положення щодо атестації робочих місць за умовами праці 6.3 Освітлення виробничих приміщень для роботи з ВДТ та локальній комп’ютерній мережі 6.4 Основні принципи і способи забезпечення життєдіяльності 6.5 Висновок до шостого розділу 7 Екологія 7.1 Етапи та техніка збору та обробки екологічної інформації 7.2 Добування електроенергії за рахунок спалювання мінерального палива. Забруднення довкілля при цьому та шляхи його зменшення 7.3 Висновки до сьомого розділу Загальні висновки до дипломної роботи Список використаних джерел Додатки
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/31140
Власник авторського права: Комендат Степан Юрійович
URL-посилання пов’язаного матеріалу: https://moz.com/search-ranking-factors– 03.12.2019. https://moz.com/ learn/seo/on-page-factors– 03.12.2019. 1 https://moz.com/learn/seo/on-site-seo– 03.12.2019. 11. More than Keywords: https://moz.com/blog/7-advanced-seo-concepts– 03.12.2019. 1
Перелік літератури: 1. Использование robots.txt. Режим доступу: https://yandex.ru/support/ webmaster/ controlling-robot/robots-txt.xml– 03.12.2019. 2. Инвертированный файл. Режим доступу: http://wiki.liveinternet.ru/IR /InvertirovannyjjFajjl – 03.12.2019. 3. Ранжирование сайта. Внешние и внутренние факторы. Режим доступу: http://pr-cy.ru/lib/seo/Ranzhirovanie-sayta-Vneshnie-i-vnutrennie-faktory– 03.12.2019. 4. Классификация поисковых запросов. Режим доступу: https://seo-akademi ya.com/baza-znanij/podbor-zaprosov/klassifikacija-poiskovyh-zaprosov/– 03.12.2019. 5. Оптимальная плотность ключевых слов в тексте. Режим доступу: https://seo-akademiya.com/baza-znanij/kontent/optimalnaya-plotnost-klyuchevyix-slov-v-tekste/– 03.12.2019. 6. Заголовки H1 и TITLE. Делать ли их одинаковыми или разными? Режим доступу: https://devaka.ru/articles/title-and-h1– 03.12.2019. 7. Что такое "вес ссылки"? Режим доступу:http://webjunk.ru/2009/06/chto-takoe-ves-ssilki/– 03.12.2019. 8. 301 редирект - самое полное руководство. Режим доступу: https://seoprofy.ua/blog/optimizaciya-sajtov/301-redirekt– 03.12.2019. 9. Что такое внутренняя перелинковка. Режим доступу: https://seo-akademiya.com/seo-wiki/vnutrennjaja-perelinkovka/– 03.12.2019. 10. 21. Что такое карта сайта. Режим доступу:https://seo-akademiya.com/seo-wiki/karta-sajta/– 03.12.2019. 11. Использование HTML-элементов. Режим доступу: https://yandex.ru/ support/webmaster/controlling-robot/html.xml?lang=ru– 03.12.2019. 12. Берко А. Системи електронної контент-комерції / А. Берко, В. Висоцька, В. Пасічник. – Л.: Вид-во Львівської політехніки, 2009. – 612 с. 13. Большакова Е. Автоматическая обработка текстов на естественном языке и компьютерная лингвистика / Е. Большакова, Д. Ландэ, А. Носков, Э. Клышинский, О. Пескова, Е. Ягунова. – М: МИЭМ, 2011. –272 с. 14. Брайчевский С. Современные информационные потоки / С. Брайчевский, Д. Ландэ // Научно-техническая информация. – 2005. – № 11. – С. 21–33. 15. Клифтон Б. Google Analytics: профессиональный анализ посещаемости веб-сайтов / Б. Клифтон. – М: Вильямс, 2009. – 400 с. 16. Корнеев В. Базы данных. Интеллектуальная обработка информации / В. Корнеев, А. Гареев, С. Васютин, В. Райх. – М: Нолидж, 2000. – 352 с. 17. Ландэ Д. Основы моделирования и оценки електронных информационных потоков / Д. Ландэ, В. Фурашев, С. Брайчевский, О. Григорьев. – К: Інжиніринг, 2006. – 348 с. 18. Ландэ Д. Основы интеграции информационных потоков: монография / Д. Ландэ. – К: Інжиніринг, 2006. – 240 с. 19. Пасічник В. Математична лінґвістика / В. Висоцька, В. Пасічник, Ю. Щербина, Т. Шестакевич. – Л: “ Новий Світ – 2000”, 2012. – 359 с. 20. Советов Б. Моделирование систем / Б. Советов, С. Яковлев. – М: ВШ, 1998. 45. Федорчук А. Контент мониторинг информационных потоков / А. Федорчук. – К., 2005. – № 3. 21. Висоцька В.А. Архітектура систем електронної контент-комерції / В.А. Висоцька, Чирун Л.В. // Інформаційні системи та мережі. Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. – № 783. – Львів, 2014. – С.39-55. 22. ДБН В.2.5-67:2013 «Опалення, вентиляція та кондиціонування», затверджених наказом Мінрегіону від 25.01.2013 р. № 24. 23. Державні санітарні норми виробничого шуму, ультразвуку та інфразвуку ДСН 2.3.6.037-99, затверджені постановою Головного державного санітарного лікаря України від 01.12.99 р. № 37; 24. Державні санітарні норми виробничої загальної та локальної вібрації ДСН 3.3.6.039-99, затверджені постановою Головного державного санітарного лікаря України від 01.12.99 р. № 39; 25. 50. Державні санітарні норми мікроклімату виробничих приміщень ДСН 3.3.6.042-99, затверджені постановою Головного державного санітарного лікаря України від 01.12.99 р. № 42; 26. Правила охорони праці під час експлуатації електронно-обчислювальних машин, затверджені наказом Держгірпромнагляду від 26.03.2010 р. № 65 (далі — Правила № 65); 27. Загальні вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників, затверджені наказом МНС від 25.01.2012 р. № 67. 28. Постанова Кабінету Міністрів України від 24 червня 2016 року № 461) 29. Постанова Кабінету Міністрів України від 12 липня 2005 р. № 576
References: 1. Search Engine Ranking Factors 2015. Режим доступу: https://moz.com/search-ranking-factors– 03.12.2019. 2. On-Page Ranking Factors - SEO Best Practices. Режим доступу: https://moz.com/ learn/seo/on-page-factors– 03.12.2019. 3. On-Site SEO. Режим доступу: https://moz.com/learn/seo/on-site-seo– 03.12.2019. 4. More than Keywords: 7 Concepts of Advanced On-Page SEO. Режим доступу: https://moz.com/blog/7-advanced-seo-concepts– 03.12.2019. 5. SEO Best Practices for URLs. Режим доступу:https://moz.com/learn/seo/url– 03.12.2019. 6. Schema.org Structured Data. Режим доступу: https://moz.com/learn/seo/ schema-structured-data– 03.12.2019. 7. Schema.org. Режим доступу: https://yandex.ru/support/webmaster/schema-org/what-is-schema-org.xml – 03.12.2019. 8. Person - schema.org. Режим доступу: https://schema.org/Person– 03.12.2019. 9. Meta tags that Google understands. Режим доступу: https://support.google. com/ webmasters/answer/79812?hl=en– 03.12.2019. 10. The Wonderful World of SEO Meta Tags. https://moz.com/blog/seo-meta-tags– 03.12.2019. 11. SEO Meta Tags Best Practices. Режим доступу: https://www.hobo-web.co.uk/definitive-guide-to-using-important-meta-tags/– 03.12.2019. 12. HTTP Status Codes SEO Best Practices. Режим доступу: https://moz.com/learn/seo/http-status-codes– 03.12.2019. 13. Optimizing for Mobile - SEO Best Practices. Режим доступу: https://moz.com/learn/seo/mobile-optimization– 03.12.2019. 14. Off-Site SEO. Режим доступу: https://moz.com/learn/seo/off-site-seo– 03.12.2019. 15. Requests: HTTP for Humans. Режим доступу: http://docs.python-requests.org/en/master/#– 03.12.2019. 16. Korobov M.: Morphological Analyzer and Generator for Russian and Ukrainian Languages // Analysis of Images, Social Networks and Texts, P. 320-332 (2015). 17. Natural Language Toolkit. Режим доступу: http://www.nltk.org/index.html– 03.12.2019.
Тип вмісту: Master Thesis
Розташовується у зібраннях:126 — інформаційні системи та технології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
dyplom_Komendat_S_2020.pdfдипломна робота Комендат С.Ю.2,6 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Автореферат-Комендат.pdfавтореферат334,33 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора