Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/31074

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДрач, В. П.
dc.contributor.authorГарматій, Наталія Михайлівна
dc.contributor.authorDrach, V. P.
dc.contributor.authorGarmatiy, N. M.
dc.coverage.temporal27-28 листопада 2019 року
dc.coverage.temporal27-28 november 2019
dc.date.accessioned2020-02-05T12:39:36Z-
dc.date.available2020-02-05T12:39:36Z-
dc.date.created2019-11-27
dc.date.issued2019-11-27
dc.identifier.citationДрач В. П. Вдосконалення стратегій розвитку збутової діяльності підприємства в контексті виходу на нові ринки збуту / В. П. Драч, Н. М. Гарматій // Збірник тез доповідей Ⅷ Міжнародної науково-технічної конференціїї молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“, 27-28 листопада 2019 року. — Т : ТНТУ, 2019. — Том 3. — С. 111. — (Економічні та соціальні аспекти нових технологій).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/31074-
dc.format.extent111
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofЗбірник тез доповідей Ⅷ Міжнародної науково-технічної конференціїї молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“ (3), 2019
dc.relation.ispartofActual problems of modern technologies: book of abstracts of the Ⅷ International scientific and technical conference of young researchers and students (3), 2019
dc.relation.urihttp://www.economy.nayka.com.ua/pdf/2_2016/21.pdf
dc.titleВдосконалення стратегій розвитку збутової діяльності підприємства в контексті виходу на нові ринки збуту
dc.title.alternativeImprovement of development strategies marketing activities of the enterprise in the context of entering new markets
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя та ін., 2019
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages1
dc.subject.udc339
dc.relation.references1. Терент'єва Н.В. Управління збутовою діяльністю в системі управління підприємством / Н. В. Терент'єва. – 2016. [Електронний ресурс] –Режим доступу до ресурсу: http://www.economy.nayka.com.ua/pdf/2_2016/21.pdf.
dc.relation.references2. Балабанова Л.В. Стратегічне маркетингове управління збутом підприємства / Монографія Л.В. Балабанова , Ю.П. Митрохіна; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. - Донецьк. - 245 с.
dc.relation.referencesen1. Terentieva N.V. Upravlinnia zbutovoiu diialnistiu v systemi upravlinnia pidpryiemstvom, N. V. Terentieva, 2016. [Electronic resource] –Access mode: http://www.economy.nayka.com.ua/pdf/2_2016/21.pdf.
dc.relation.referencesen2. Balabanova L.V. Stratehichne marketynhove upravlinnia zbutom pidpryiemstva, monograph L.V. Balabanova , Yu.P. Mytrokhina; Donets. nats. un-t ekonomiky i torhivli im. M.Tuhan-Baranovskoho, Donetsk, 245 p.
dc.identifier.citationenDrach V. P., Garmatiy N. M. (2019) Vdoskonalennia stratehii rozvytku zbutovoi diialnosti pidpryiemstva v konteksti vykhodu na novi rynky zbutu [Improvement of development strategies marketing activities of the enterprise in the context of entering new markets]. Actual problems of modern technologies: book of abstracts of the Ⅷ International scientific and technical conference of young researchers and students (Tern., 27-28 november 2019), vol. 3, pp. 111 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
dc.citation.journalTitleЗбірник тез доповідей Ⅷ Міжнародної науково-технічної конференціїї молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“
dc.citation.volume3
dc.citation.spage111
dc.citation.epage111
dc.citation.conferenceⅧ Міжнародна науково-технічна конференція молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“
Розташовується у зібраннях:Ⅷ Міжнародна науково-технічна конференція молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“ (2019)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.