Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/30969
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФедорова, Тетяна-
dc.contributor.authorЛитовченко, Ірина-
dc.contributor.authorФедорова, Татьяна-
dc.contributor.authorЛитовченко, Ирина-
dc.contributor.authorFedorova, Tetiana-
dc.contributor.authorLytovchenko, Iryna-
dc.date.accessioned2020-02-03T00:36:34Z-
dc.date.available2020-02-03T00:36:34Z-
dc.date.issued2019-12-
dc.date.submitted2019-10-
dc.identifier.citationФедорова Т., Литовченко І. Цифрова деконструкція ціннісних ланцюгів: причини та наслідки. акцент на сервісних та інформаційних посередників. Соціально-економічні проблеми і держава. 2019. Вип. 2 (21). С. 321-330. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2019/19ftotip.pdfuk_UA
dc.identifier.issn2223-3822-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/30969-
dc.description.abstractУ статті розглянуто актуальні аспекти трансформації ціннісних ланцюгів створення вартості під впливом розвитку нових цифрових технологій. Наведено технологічні закони, які обумовлюють нові підходи до роботи з інформацією. Метою статті є дослідження трендів трансформації та деконструкції ціннісних ланцюгів. Визначено, що зростання технологічної світової потужності відбувається не з лінійною, а з експоненційною швидкістю, що дуже часто не береться до уваги компаніями, які вже давно існують на ринках. Це призводить до затримки у впроваджені нових цифрових рішень та втрати конкурентоспроможності. Визначено, що технологічні рішення добре засвоюють нові компанії, ─ стартапи, що будують свій бізнес за сучасними принципами цифрової економіки. Актуальними залишаються питання архітектури ціннісного ланцюга: як учасники індустрії організовані та доставляють цінність до кінцевих споживачів. В статті розглянуті деякі спільні риси поведінки учасників ринку. Формування «пластів» (layers) компаній зі схожими функціями ─ «пластова архітектура» (stack-based architecture), ─ призводить до створення спільноти учасників, які чутливі до економії на масштабі та мають тенденцію до об’єднання. На верхівці ланцюга, навпаки, з’являються компанії, які за допомогою цифрових рішень забезпечують більш специфічні сервісні рішення – «сервісний пласт». Як нові, так і існуючі в певній сфері бізнесу, такі компанії, частіше виконують посередницькі функції та пропонують сервісні цифрові рішення. перетворюють або повністю змінюють ціннісний ланцюг. Визначено що на ринку компанії можуть бути атаковані не тільки традиційними конкурентами, а й новими гравцями, які створюють цінність вже не для конкретного замовника, а для цілого «пласту» а іноді для всього ринку. «Пластова» архітектура ціннісних ланцюгів обумовлює появу нових функцій та можливостей посередників, що потребує подальшого вивчення.uk_UA
dc.description.abstractВ статье рассмотрены актуальные аспекты трансформации ценностных цепочек создания ценности под влиянием развития цифровых технологий. Обозначены цифровые законы, которые обуславливают новые подходы к работе с информацией. Целью данной статьи является изучение трендов трансформации и деконструкции ценностных цепочек. Определено, что рост технологической мировой мощи происходит не с линейною, а с экспоненциальной скоростью, что очень часто не рассматривается компаниями, которые давно существуют на рынке. Это приводит к задержке во внедрении новых цифровых решений и утрате конкурентоспособности. Определено, что технологические решения хорошо осваивают новые компании, - стартапы, которые строят свой бизнес согласно современным принципам цифровой экономики. Актуальными остаются вопросы архитектуры ценностной цепочки: как участники индустрии организованы и предоставляют ценность к конечным потребителям. В статье рассмотрены некоторые общие черты в поведении участников рынка. Формирование «пластов» (layers) компаний со схожими функциями – «пластовая архитектура» (stack-based architecture), - приводит к созданию сообщества из участников, которые становятся чувствительными к экономии на масштабе и имеют тенденцию к объединению. На вершине цепочки, наоборот появляются компании, которые с помощью цифровых решений обеспечивают более специфические сервисные решения – «сервисный пласт». Такие новые так и уже существующие в определенной сфере компании, построенные эффективно использующие цифровые решения, чаще выполняют посреднические функции и предоставляют сервисные цифровые решения, преобразовывая или полностью изменяя ценностную цепочку. Определено, что на рынке компании могут быть атакованы не только традиционными конкурентами, а и новыми игроками, которые создают ценность уже не для одного конкретного заказчика, а для всего «пласта», а иногда и для всего рынка. «Пластовая» архитектура ценностных цепочек обуславливает появление новых функций и возможностей для посреднических компаний, что вызывает необходимость их дальнейшего исследования.uk_UA
dc.description.abstractThe current aspects of the value chains transformation under the influence of the digital technologies development is discussed in the article. New approaches to information processing and its connection with the digital laws are observed. The purpose of this article is to study trends of value chains transformation and deconstruction. It has been determined that the growth of technological world power does not occur at linear, but at exponential speed. The incumbent companies do not consider this fact very often. This leads to a delay in the implementation of new digital solutions and loss of competitiveness. It has been determined that technological solutions are well developed by new companies - start-ups that build their business according to modern principles of digital economy. The issues of value chain architecture remain relevant: how industry participants are organized and provide value to end-users. Some common features in the behavior of market participants are discussed. The formation of "layers" within the companies with similar functions - "stack-based architecture" - leads to a community of participants who become sensitive to economies of scale and tend to merge. At the top of the chain, on the contrary, there are companies, which can provide digital solutions and suggest more specific service findings - "service layer". Such new and existing companies in a certain sphere efficiently use digital solutions, perform intermediary functions more often and provide service findings solutions, transforming or completely changing the value chain. It has been determined that companies can be attacked not only by traditional competitors, but also by new players at the market who create value not for one particular customer but for the whole "layer" and sometimes for the whole market. The "stack-based" architecture of value chains creates new functions and opportunities for intermediary companies which requires further research.uk_UA
dc.description.sponsorshipThe authors received no direct funding for this research.uk_UA
dc.format.extent322-331-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя та Академія соціального управління (Україна)uk_UA
dc.relation.urihttp://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2019/19ftotip.pdfuk_UA
dc.relation.urihttp://elibrary.ru/author_items.asp?authorid=587517uk_UA
dc.relation.urihttps://ru.m.wikipedia.org/wiki/%D0%97%D0%B0%D0%BA%D0%BE%D0%BD_%D0%9C%D1%83%D1%80%D0%B0uk_UA
dc.relation.urihttp://www.digitaldeliverance.com/the-rise/interactions-of-the-three-laws/uk_UA
dc.relation.urihttps://uk.m.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%80%D1%82%D0%B0%D0%BFuk_UA
dc.relation.urihttps://d3c33hcgiwev3.cloudfront.net/WBA_pRjkEeifsxJgH1Ecgg_582dd95018e411e8a46abd4c4fb495ac_DTR-Key-Points-Week-1.pdf?Expires=1566345600&Signature=adEGScab06FPs2lWnzeAhUde9ffydLA89PKsctJ~zJW4DY~jn86G6FuI3qXJILclg9JG73-KAcW-zd0L4GeRZ57RbNFc8IxuLN4-u1H66NJo4p3uQ3nfrTNRdq1MGVZ0yZOM6Y7WVjkTwr0OD2jqsWoJq9r7TCvxpRuqYzH1uEo_&Key-Pair-Id=APKAJLTNE6QMUY6HBC5Auk_UA
dc.relation.urihttps://www.coursera.org/learn/bcg-uva-darden-digital-transformation/home/week/2uk_UA
dc.relation.urihttps://economy_en_ru.academic.ru/21536/economies_of_scaleuk_UA
dc.relation.urihttps://www.bcg.com/publications/2017/digital-designing-tech-function-future.aspxuk_UA
dc.subjectцифрова економікаuk_UA
dc.subjectсервісно-інформаційні посередникиuk_UA
dc.subjectдеконструкція ціннісних ланцюгівuk_UA
dc.subjectВ2Вuk_UA
dc.subjectбізнес-моделіuk_UA
dc.subjectцифровая экономика,uk_UA
dc.subjectсервисно-информационные посредникиuk_UA
dc.subjectдеконструкция ценностных цепочекuk_UA
dc.subjectВ2Вuk_UA
dc.subjectбизнес-моделиuk_UA
dc.subjectdigital economyuk_UA
dc.subjectinformation intermediariesuk_UA
dc.subjectdeconstruction of value chainsuk_UA
dc.subjectB2Buk_UA
dc.subjectbusiness-modeluk_UA
dc.titleЦИФРОВА ДЕКОНСТРУКЦІЯ ЦІННІСНИХ ЛАНЦЮГІВ: ПРИЧИНИ ТА НАСЛІДКИ. АКЦЕНТ НА СЕРВІСНИХ ТА ІНФОРМАЦІЙНИХ ПОСЕРЕДНИКІВuk_UA
dc.title.alternativeЦИФРОВАЯ ДЕКОНСТРУКЦИЯ ЦЕННОСТНЫХ ЦЕПОЧЕК: ПРИЧИНЫ И СЛЕДСТВИЯ. АКЦЕНТ НА СЕРВИСНЫХ И ИНФОРМАЦИОННЫХ ПОСРЕДНИКОВuk_UA
dc.title.alternativeDIGITAL DECONSTRACTION OF VALUE CHAINS. REASONS AND CONSEQUENCES: FOCUS ON SERVICE AND INFORMATIONAL INTERMEDIATORIESuk_UA
dc.title.alternativeTsyfrova dekonstruktsiia tsinnisnykh lantsiuhiv: prychyny ta naslidky. aktsent na servisnykh ta informatsiinykh poserednykivuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.rights.holderЕлектронне наукове фахове видання «Соціально-економічні проблеми і держава»uk_UA
dc.coverage.placenameТернопільuk_UA
dc.format.pages10-
dc.subject.udc658.8uk_UA
dc.relation.references1. Зав’ялова Л. В., Китаєва Т. Н. К вопросу о роли и значении посреднической деятельности в рыночной економике. Вестник Омского университета. Серия «Экономика». 2011. № 2. С. 188–196.uk_UA
dc.relation.references2. Котлер Ф., Келлер К. Л. «Маркетинг менеджмент». 14-е изд. СПб.: Питер, 2014. 800 с.uk_UA
dc.relation.references3. Куценко С. В Посредничество как явление современного российского общества. Омский научный вестник. 2007. № 1. С. 84–88. URL: http://elibrary.ru/author_items.asp?authorid=587517.(дата звернення: 20.09.2019)uk_UA
dc.relation.references4. Couglan T. Anne, Anderson, E., Stern, W. L., El-Ansary, Adel. I. (2007) Marketing channels, 7th ed. (Upper Saddle River, NJ Prentice Hall).uk_UA
dc.relation.references5. Мура Закон Електронний ресурс «Wikipedia». Веб-сайт: URL: https://ru.m.wikipedia.org/wiki/%D0%97%D0%B0%D0%BA%D0%BE%D0%BD_%D0%9C%D1%83%D1%80%D0%B0 (дата звернення 21.08.2019).uk_UA
dc.relation.references6. When Moore’s, Cooper’s and Butters’ laws interact on Media Digital deliverance: веб-сайт. URL: http://www.digitaldeliverance.com/the-rise/interactions-of-the-three-laws/ (дата звернення: 22.08.2019).uk_UA
dc.relation.references7. Стартап Електронний ресурс «Wikipedia»: веб-сайт. URL: https://uk.m.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%80%D1%82%D0%B0%D0%BF (дата звернення: 16.08.2019).uk_UA
dc.relation.references8. Электрона навчальна платформа «Coursera»: веб-сайт. URL: https://d3c33hcgiwev3.cloudfront.net/WBA_pRjkEeifsxJgH1Ecgg_582dd95018e411e8a46abd4c4fb495ac_DTR-Key-Points-Week-1.pdf?Expires=1566345600&Signature=adEGScab06FPs2lWnzeAhUde9ffydLA89PKsctJ~zJW4DY~jn86G6FuI3qXJILclg9JG73-KAcW-zd0L4GeRZ57RbNFc8IxuLN4-u1H66NJo4p3uQ3nfrTNRdq1MGVZ0yZOM6Y7WVjkTwr0OD2jqsWoJq9r7TCvxpRuqYzH1uEo_&Key-Pair-Id=APKAJLTNE6QMUY6HBC5A (дата звернення: 20.08.2019).uk_UA
dc.relation.references9. Digital Transformation Eлeктронна навчальна платформа «Coursera» : веб-сайт. URL: https://www.coursera.org/learn/bcg-uva-darden-digital-transformation/home/week/2 (дата звернення 19.08.2019).uk_UA
dc.relation.references10. Перевод поняття: Economy of Scale Електронний економічний словник «Академик»: веб-сайт. URL: https://economy_en_ru.academic.ru/21536/economies_of_scale (дата звернення 23.08.2019).uk_UA
dc.relation.references11. Carl W. Stern Perspectives /Reprint №372 /The Deconstruction of Value Chains // Boston Consulting Group. p. 1-2.uk_UA
dc.relation.references12. Dreischmeier R., Evans P., Grebe M., Grebe M., Himmelreich H, Döschl S. Designing the Tech Function of Future – BCG (12.07.2017) Веб-сайт: URL: https://www.bcg.com/publications/2017/digital-designing-tech-function-future.aspx (дата звернення: 23.08.2019).uk_UA
dc.relation.referencesen1. Zav’yalova, L. V., Kitaєva, T. N. (2011) K voprosu o roli i znachenii posrednicheskoy deyatelnosti v ryinochnoy ekonomike. [To the question of knowledge and role of intermediators in Economy] Vestnik Omskogo universiteta. Seriya «Ekonomika». № 2. pp. 188–196.uk_UA
dc.relation.referencesen2. Kotler, F., Keller, K. L. «Marketing menedjment». [Marketing Management] 14-e izd. SPb.: Piter, 2014. (in Russian)uk_UA
dc.relation.referencesen3. Kutsenko, S. V (2007) Posrednichestvo kak yavlenie sovremennogo rossiyskogo obschestva. [Intermediatories activity as a phenomen of modern Russian society] Omskiy nauchnyiy vestnik. № 1. pp. 84–88. Available at: http://elibrary.ru/author_items.asp?authorid=587517 (accessed: 20.09.2019).uk_UA
dc.relation.referencesen4. Couglan, T. Anne, Anderson, E., Stern, W. L., El-Ansary, Adel. I. (2007) Markeungovi kanalu [Marketing channels], 7th ed. (Upper Saddle River, NJ Prentice Hall).uk_UA
dc.relation.referencesen5. Mura Zakon Elektronniy resurs «Wikipedia». (2019) [Moor’s law] Available at: https://ru.m.wikipedia.org/wiki/%D0%97%D0%B0%D0%BA%D0%BE%D0%BD_%D0%9C%D1%83%D1%80%D0%B0 (accessed 21.08.2019).uk_UA
dc.relation.referencesen6. When Moore’s, Cooper’s and Butters’ laws interact on Media Digital deliverance (2019): Avalable at: http://www.digitaldeliverance.com/the-rise/interactions-of-the-three-laws/ (accessed: 22.08.2019).uk_UA
dc.relation.referencesen7. Startup Elektronniy resurs «Wikipedia» (2019): Avialable at: https://uk.m.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%80%D1%82%D0%B0%D0%BF (accessed: 16.08.2019).uk_UA
dc.relation.referencesen8. Elektrona navchalna platforma «Coursera» (2019): [Educational platform «Coursera»] Avaliable at: https://d3c33hcgiwev3.cloudfront.net/WBA_pRjkEeifsxJgH1Ecgg_582dd95018e411e8a46abd4c4fb495ac_DTR-Key-Points-Week-1.pdf?Expires=1566345600&Signature=adEGScab06FPs2lWnzeAhUde9ffydLA89PKsctJ~zJW4DY~jn86G6FuI3qXJILclg9JG73-KAcW-zd0L4GeRZ57RbNFc8IxuLN4-u1H66NJo4p3uQ3nfrTNRdq1MGVZ0yZOM6Y7WVjkTwr0OD2jqsWoJq9r7TCvxpRuqYzH1uEo_&Key-Pair-Id=APKAJLTNE6QMUY6HBC5A (accessed: 20.08.2019).uk_UA
dc.relation.referencesen9. Digiital Transformation Elektronna navchalna platforma «Coursera» (2019): Available at: https://www.coursera.org/learn/bcg-uva-darden-digital-transformation/home/week/2 (accessed 19.08.2019).uk_UA
dc.relation.referencesen10. Perevod ponyattya: Economy of Scale Elektronniy ekonomіchniy slovnik «Akademik» (2019) [Conception «Economy of Scale”. Internet vocabulary “Academic»]: Available at: https://economy_en_ru.academic.ru/21536/economies_of_scale (accessed 23.08.2019).uk_UA
dc.relation.referencesen11. Carl, W. (2018) Stern Perspectives The Deconstruction of Value Chains. Boston Consulting. p. 1-2. (Group Reprint №372)uk_UA
dc.relation.referencesen12. Dreischmeier, R., Evans, P., Grebe, M., Grebe, M., Himmelreich, H, Döschl, S. Dezain tekhnichnogo budushego (12.07.2017) [Designing the Tech Function of Future – BCG]): Available at: https://www.bcg.com/publications/2017/digital-designing-tech-function-future.aspx (accessed: 23.08.2019).uk_UA
dc.identifier.citationenFedorova, T., Lytovchenko, I. (2019) Tsyfrova dekonstruktsiia tsinnisnykh lantsiuhiv: prychyny ta naslidky. aktsent na servisnykh ta informatsiinykh poserednykiv [Digital deconstraction of value chains. reasons and consequences: focus on service and informational intermediatories]. Sotsialno-ekonomichni problemy i derzhava [Socio-Economic Problems and the State] (electronic journal), Vol. 21, no. 2, pp. 321-330. Available at: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2019/19ftotip.pdfuk_UA
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.33108/sepd2019.02.321-
dc.subject.jelM31uk_UA
dc.subject.jelM15uk_UA
dc.subject.jelO32uk_UA
dc.contributor.affiliationОдесский национальный экономический университет ул. Преображенская, 8, г. Одесса, 65082, Украина *e-mail: tatyanafdr@gmail.com **e-mail: irinaltigrovna@ukr.netuk_UA
dc.contributor.affiliationOdessa national economic university 8 Preobrazhenska str., 65085, Odesa, Ukraine *e-mail: tatyanafdr@gmail.com **e-mail: irinaltigrovna@ukr.netuk_UA
dc.contributor.affiliationОдеський національний економічний університет вул. Преображенська, 8, м. Одеса, 65082, Україна *e-mail: tatyanafdr@gmail.com **e-mail: irinaltigrovna@ukr.netuk_UA
dc.citation.journalTitleЕлектронне наукове фахове видання "Соціально-економічні проблеми і держава"-
dc.citation.issue2(21)-
dc.citation.spage322-
dc.citation.epage331-
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2019, Випуск 2(21)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
19ftotip.pdfЦИФРОВА ДЕКОНСТРУКЦІЯ ЦІННІСНИХ ЛАНЦЮГІВ: ПРИЧИНИ ТА НАСЛІДКИ. АКЦЕНТ НА СЕРВІСНИХ ТА ІНФОРМАЦІЙНИХ ПОСЕРЕДНИКІВ823,09 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.