Моля, използвайте този идентификатор за цитиране или линк към този публикация: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/30956
Пълен Запис на метаданни
DC ПолеСтойностЕзик
dc.contributor.authorКислова, Людмила-
dc.contributor.authorГорбашевська, Марина-
dc.contributor.authorКислова, Людмила-
dc.contributor.authorГорбашевская, Марина-
dc.contributor.authorKyslova, Liudmyla-
dc.contributor.authorHorbashevska, Maryna-
dc.date.accessioned2020-02-02T18:31:55Z-
dc.date.available2020-02-02T18:31:55Z-
dc.date.issued2019-12-
dc.date.submitted2019-10-
dc.identifier.citationКислова Л., Горбашевська М. Роль фірмового стилю у підвищенні конкурентоспроможності підприємств туристичної індустрії. Соціально-економічні проблеми і держава. 2019. Вип. 2 (21). С. 168-177. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2019/19klapti.pdfuk_UA
dc.identifier.issn2223-3822-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/30956-
dc.description.abstractТуристична індустрія виступає як основа для розвитку світового господарства і є фундаментальним компонентом для формування економіки багатьох країн. Це спонукає туристичні підприємства приймати участь у конкурентній боротьбі за потенційних клієнтів та висувати на перший план проблеми конкурентоспроможності, які є актуальними, але недостатньо вивченими з точки зору сучасної специфіки туризму. Метою статті є вивчення та поглиблення теоретико-концептуальних підходів щодо формування фірмового стилю, виявлення його ролі і впливу на підвищення рівня конкурентоспроможності підприємств туристичної індустрії. Будь-яка туристична фірма для стійкої та успішної діяльності повинна мати певний позитивний та сильний імідж, основу якого складає фірмовий стиль, який повинен поєднувати різні напрями діяльності, бути продуманим та професійно спроектованим для того, щоб фірма була конкурентоспроможною на світовому ринку. У статті розглянуто основні етапи формування фірмового стилю, а також теоретичні підходи, які акцентують увагу на управлінні фірмовим стилем. Результатом продуманого фірмового стилю є збільшення фінансово-економічних показників та зростання прибутку фірми. Чим ефективніше управляють фірмовим стилем, тим більш конкурентоспроможним стає туристичне підприємство.uk_UA
dc.description.abstractТуристическая индустрия выступает как основа для развития мирового хозяйства и является фундаментальным компонентом для формирования экономики многих стран. Это побуждает туристические предприятия участвовать в конкурентной борьбе за потенциальных клиентов и выдвигать на первый план проблемы конкурентоспособности, которые являются актуальными, но недостаточно изученными с точки зрения современной специфики туризма. Целью статьи является изучение и углубление теоретико-концептуальных подходов по формированию фирменного стиля, выявление его роли и влияния на повышение уровня конкурентоспособности предприятий туристической индустрии. Любая туристическая фирма для устойчивой и успешной деятельности должна иметь определенный положительный и сильный имидж, основу которого составляет фирменный стиль, который должен сочетать различные направления деятельности, быть продуманным и профессионально спроектированным для того, чтобы фирма была конкурентоспособной на мировом рынке. В статье рассмотрены основные этапы формирования фирменного стиля, а также теоретические подходы, акцентирующие внимание на управлении фирменным стилем. Результатом продуманного фирменного стиля является увеличение финансово-экономических показателей и роста прибыли фирмы. Чем эффективнее управляют фирменным стилем, тем более конкурентоспособным становится туристическое предприятие.uk_UA
dc.description.abstractTourism and tourism industry serve as the basis for the world economy development and is a fundamental basis for economy formation of many countries. This encourages tourism enterprises to compete for potential customers and highlight competitiveness issues that are sufficiently relevant and under-researched in terms of tourism contemporary specifics. The purpose of the article is to research, deepen theoretical and conceptual approaches for the corporate identity formation, identify its role and influence on improving the competitiveness of tourism industry. For a sustainable and successful business, any tourism firm must have a certain positive and strong image, based on a corporate identity, which must combine different activities, be thoughtful and professionally designed, in order for the firm to be competitive on the world market. The article deals with the main stages of corporate identity formation, as well as theoretical approaches that focus on the overall management of corporate identity. The result of a thoughtful corporate identity is an increase in financial, economic performance and increase in the firm's profits. More effective corporate management identity, the more competitive the tourism enterprise becomes.uk_UA
dc.description.sponsorshipThe authors received no direct funding for this research.uk_UA
dc.format.extent168-177-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя та Академія соціального управління (Україна)uk_UA
dc.relation.urihttp://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2019/19klapti.pdfuk_UA
dc.relation.urihttp://www.elitarium.ru/firmennyj-stil-tovarnyj-znak-marka-slogan-logotip-ehlement-tovar-upakovka-ideya-nositel-kommunikaciya-nazvanie/uk_UA
dc.subjectконкурентоспроможність туристичного підприємстваuk_UA
dc.subjectконкурентна перевагаuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможність послугuk_UA
dc.subjectфірмовий стильuk_UA
dc.subjectімідж туристичного підприємстваuk_UA
dc.subjectконкурентное преимуществоuk_UA
dc.subjectконкурентоспособность туристического предприятияuk_UA
dc.subjectконкурентоспособность услугuk_UA
dc.subjectфирменный стильuk_UA
dc.subjectимидж туристического предприятияuk_UA
dc.subjectcompetitiveness of tourist enterpriseuk_UA
dc.subjectcompetitive advantageuk_UA
dc.subjectcompetitiveness of servicesuk_UA
dc.subjectcorporate identityuk_UA
dc.subjectimage of tourist enterpriseuk_UA
dc.titleРОЛЬ ФІРМОВОГО СТИЛЮ У ПІДВИЩЕННІ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ ТУРИСТИЧНОЇ ІНДУСТРІЇuk_UA
dc.title.alternativeРОЛЬ ФИРМЕННОГО СТИЛЯ В ПОВЫШЕНИИ КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТИ ПРЕДПРИЯТИЙ ТУРИСТИЧЕСКОЙ ИНДУСТРИИuk_UA
dc.title.alternativeTHE ROLE OF CORPORATE IDENTITY IN ENHANCING THE COMPETITIVENESS OF TOURISM INDUSTRYuk_UA
dc.title.alternativeRol firmovoho styliu u pidvyshchenni konkurentospromozhnosti pidpryiemstv turystychnoi industriiuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.rights.holderЕлектронне наукове фахове видання «Соціально-економічні проблеми і держава»uk_UA
dc.coverage.placenameТернопільuk_UA
dc.format.pages10-
dc.subject.udc338.487:339.137uk_UA
dc.relation.references1. Блюм М. А., Молоткова Н. В. PR технологии в коммерческой деятельности: учебное пособие. Тамбов: ТГТУ, 2004. 104 с.uk_UA
dc.relation.references2. Владимирська Г. О., Владимирський П. О. Реклама: навч. посіб. Київ: Кондор, 2009. 334 c.uk_UA
dc.relation.references3. Володькина М. В. Стратегический менеджмент: Учеб. Пособие. Москва: Знание Прес., 2002. 149 с.uk_UA
dc.relation.references4. Гольман І. А., Добробабенко Н. С. Елементи та носії фірмового стилю. Практика реклами: навч. посібник. Київ: СП "Інтербук", 2007. 46 с.uk_UA
dc.relation.references5. Джефкинс Ф. Ядин Д. Паблик рилейшнз: Пер. с анг. под ред. Б.Л. Еремина - Уч. пос. для вузов. Москва: ЮНИТИ-ДАНА, 2003. 416 с.uk_UA
dc.relation.references6. Джи Б. Имидж фирмы: планирование, формирование, продвижение. Москва: «Центр», 2005.uk_UA
dc.relation.references7. Дойль П. Менеджмент: стратегия и тактика: Пер. с англ / П. Дойль. СПб.: Питер, 2006. 560 с.uk_UA
dc.relation.references8. Зорин Е. В., Виноградов П. А., Ильина Е. Н. Туризм и отраслевые системы : учебник. Москва: Финансы и статистика, 2008. 178 с.uk_UA
dc.relation.references9. Мороз О. В., Пашенко О. В. Теорія сучасного брендингу. Вінниця: Універсум-Вінниця, 2003. 103 с.uk_UA
dc.relation.references10. Подлепіна П. О. Конкурентоспроможність як чинник підвищення ефективності функціонування готельних підприємств. Вісник Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна. 2013. № 1042. С. 128-131.uk_UA
dc.relation.references11. Подорожная А. В. Фирменный стиль: его функции и основные элементы URL: http://www.elitarium.ru/firmennyj-stil-tovarnyj-znak-marka-slogan-logotip-ehlement-tovar-upakovka-ideya-nositel-kommunikaciya-nazvanie/.uk_UA
dc.relation.references12. Скараманга В. П. Фирменный стиль в гостеприимстве: учебное пособие. Москва: Финансы и статистика, 2005. 192 с.uk_UA
dc.relation.references13. Ценев В. Психология рекламы (Реклама, НЛП и 25 кадр). Москва: Бератор, 2007. 224 с.uk_UA
dc.relation.references14. Чумиков А. Н., Бочаров М. П. Связи с общественностью. Москва: Дело, 2006. 552 с.uk_UA
dc.relation.references15. Baker, M. J. (Ed.). (2001) The IEBM Encyclopedia of Marketing. London: Thomson Learning.uk_UA
dc.relation.references16. Baker, M.J. and Balmer J. M. T. (1997) Visual identity: trappings or substance? European Journal of Marketing 31: pp. 366-82.uk_UA
dc.relation.references17. Boulding K. (1956) The image: knowledge in life and society. Ann Arbor, MI: University of Michigan Press. 175 p.uk_UA
dc.relation.referencesen1. Blum, M. A. (2004) PR tekhnologii v kommercheskoy deyatelnosti [PR technologies in commercial activity]. Tambov: TSTU. (in Russian)uk_UA
dc.relation.referencesen2. Vladymyrsjka, Gh. O. (2009) Reklama [Advertising]. K.: Condor. (in Ukrainian)uk_UA
dc.relation.referencesen3. Volodkina, M. V. (2002) Strategicheskiy menedzhment [Strategic Management]. M.: Knowledge - Press. (in Russian)uk_UA
dc.relation.referencesen4. Gholjman, I. A. (2007) Elementy ta nosiji firmovogho stylju. Praktyka reklamy [Elements and carriers of corporate identity. Advertising Practice]. - K.: JV "Interbuk". (in Ukrainian)uk_UA
dc.relation.referencesen5. Dzhefkins, F. (2003) Pablik rileyshnz [Public Relations]. M.: UNITY-DANA. (in Russian)uk_UA
dc.relation.referencesen6. Dzhi, B. (2005) Imidzh firmy: planirovanie, formirovanie, prodvizhenie [The image of the company: planning, formation, promotion]. M.: Center. (in Russian)uk_UA
dc.relation.referencesen7. Doyl, P. (2006) Menedzhment: strategiya i taktika [Management: strategy and tactics]. St. Petersburg: Peter. (in Russian)uk_UA
dc.relation.referencesen8. Zorin, Ye. V. (2008) Turizm i otraslevye sistemy [Tourism and industry systems]. M.: Finance and Statistics. (in Russian)uk_UA
dc.relation.referencesen9. Moroz, O. V. (2003) Teorija suchasnogho brendynghu [The theory of modern branding]. Vinnytsia: Universum-Vinnytsia. (in Ukrainian)uk_UA
dc.relation.referencesen10. Podlepina, P. O. (2013) Konkurentospromozhnistj jak chynnyk pidvyshhennja efektyvnosti funkcionuvannja ghoteljnykh pidpryjemstv [Competitiveness as a Factor for Increasing the Efficiency of Hotel Enterprises Operation]. Bulletin of the Kharkiv National University Karazin, No. 1042, pp. 128-131. (in Ukrainian)uk_UA
dc.relation.referencesen11. Podorozhnaya, A. V. Firmennyy stil: ego funktsii i osnovnye elementy [Corporate identity: its functions and basic elements] (Electronic resource). Available at: http://www.elitarium.ru/firmennyj-stil-tovarnyj-znak-marka-slogan-logotip-ehlement-tovar-upakovka-ideya-nositel-kommunikaciya-nazvanie/.uk_UA
dc.relation.referencesen12. Skaramanga, V. P. (2005) Firmennyy stil v gostepriimstve [Corporate identity in hospitality]. M: Finance and Statistics. (in Russian)uk_UA
dc.relation.referencesen13. Tsenev, V. (2007) Psikhologiya reklamy (Reklama, NLP i 25 kadr) [Psychology of advertising (Advertising, NLP and frame 25)]. M.: Berator. (in Russian)uk_UA
dc.relation.referencesen14. Chumikov, A. N. (2006) Svyazi s obshchestvennostyu [Public Relations]. Moscow: Case. (in Russian)uk_UA
dc.relation.referencesen15. Baker, M. J. (Ed.). (2001) The IEBM Encyclopedia of Marketing. London: Thomson Learning.uk_UA
dc.relation.referencesen16. Baker, M. J. and Balmer, J. M. T. (1997) Visual identity: trappings or substance? European Journal of Marketing 31. pp. 366-82. https://doi.org/10.1108/03090569710167592uk_UA
dc.relation.referencesen17. Boulding, K. (1956) The image: knowledge in life and society. Ann Arbor, MI: University of Michigan Press. https://doi.org/10.3998/mpub.6607uk_UA
dc.identifier.citationenKyslova, L., & Horbashevska, M. (2019) Rol firmovoho styliu u pidvyshchenni konkurentospromozhnosti pidpryiemstv turystychnoi industrii [The role of corporate identity in enhancing the competitiveness of tourism industry]. Sotsialno-ekonomichni problemy i derzhava [Socio-Economic Problems and the State] (electronic journal), Vol. 21, no. 2, pp. 168-177. Available at: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2019/19klapti.pdfuk_UA
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.33108/sepd2019.02.168-
dc.subject.jelM310uk_UA
dc.contributor.affiliationMariupol State University 129a Budivelnykiv Ave., 87500, Mariupol, Ukraine e-mail: L.kyslova@mdu.in.uauk_UA
dc.contributor.affiliationМариупольский государственный университет ул. Строителей, 129а, г. Мариуполь, 87500, Украина e-mail: L.kyslova@mdu.in.uauk_UA
dc.contributor.affiliationМаріупольський державний університет пр. Будівельників, 129а, м. Маріуполь, 87500, Україна e-mail: L.kyslova@mdu.in.uauk_UA
dc.citation.journalTitleЕлектронне наукове фахове видання "Соціально-економічні проблеми і держава"-
dc.citation.issue2(21)-
dc.citation.spage168-
dc.citation.epage177-
dc.coverage.countryUAuk_UA
Показва се в Колекции:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2019, Випуск 2(21)

Файлове в Този Публикация:
Файл Описание РазмерФормат 
19klapti.pdfРОЛЬ ФІРМОВОГО СТИЛЮ У ПІДВИЩЕННІ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ ТУРИСТИЧНОЇ ІНДУСТРІЇ731,02 kBAdobe PDFИзглед/Отваряне


Публикацияте в DSpace са защитени с авторско право, с всички права запазени, освен ако не е указно друго.