Defnyddiwch y dynodwr hwn i ddyfynnu neu i gysylltu â'r eitem hon: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/30945
Cofnod metadata llawn
Maes DCGwerthIaith
dc.contributor.authorШумкова, Вікторія-
dc.contributor.authorШумкова, Олена-
dc.contributor.authorШумкова, Виктория-
dc.contributor.authorШумкова, Елена-
dc.contributor.authorShumkova, Viktoriia-
dc.contributor.authorShumkova, Olena-
dc.date.accessioned2020-02-02T13:39:25Z-
dc.date.available2020-02-02T13:39:25Z-
dc.date.issued2019-12-
dc.date.submitted2019-10-
dc.identifier.citationШумкова В., Шумкова, О. Управління асортиментною політикою аграрного підприємства. Соціально-економічні проблеми і держава. 2019. Вип. 2 (21). С. 40-48. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2019/19svipap.pdfuk_UA
dc.identifier.issn2223-3822-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/30945-
dc.description.abstractУ статті авторами досліджено питання управління асортиментною політикою аграрного підприємства з використанням матричних методів маркетингових досліджень та впровадження нових асортиментних груп, а саме - групи ненаркотичної конопляної продукції. Авторами було визначено, що при роботі з асортиментом використовують такі напрямки: класифікація, формування, оптимізація. Для аналізу асортименту аграрного підприємства та розробки стратегії було використано матрицю БКГ та АВС-аналіз. Авторами було застосовано підходи управління асортиментом на прикладі ДП ДГ ІСГ Північного сходу НААН України та запропоновано перспективний напрямок оптимізації асортименту даного підприємства. Авторами визначено, що перспективним напрямом удосконалення асортименту аграрного підприємства є вирощування технічної коноплі. Відповідно до інформації Інституту сільського господарства Північного Сходу НААН України, в Сумській області рентабельність вирощування конопель становить 53,2 %, що більше, ніж сої або олійного льону.uk_UA
dc.description.abstractВ статье авторами исследованы вопросы управления ассортиментной политикой аграрного предприятия с использованием матричных методов маркетинговых исследований и внедрения новых ассортиментных групп, а именно группы ненаркотического конопляной продукции. Авторами было установлено, что при работе с ассортиментом используют следующие направления: классификация, формирование, оптимизация. Для анализа ассортимента аграрного предприятия и разработки стратегии было использовано матрицу БКГ и АВС-анализ. Авторами были применены подходы управления ассортиментом на примере ГП ОХ ИСГ Северо-Востока НААН Украины и предложено перспективное направление совершенствования ассортимента данного предприятия. Авторами установлено, что перспективным направлением оптимизации ассортимента аграрного предприятия является выращивание технической конопли. Согласно информации Института сельского хозяйства Северо-Востока НААН Украины, в Сумской области рентабельность выращивания конопли составляет 53,2 %, что больше, чем сои или масличного льнаuk_UA
dc.description.abstractThe problems of management of the agricultural enterprise assortment policy using matrix methods of marketing research and introduction of new products groups, namely the group of non-narcotic hemp products, are researched in the article. The following areas are determined to be used while the enterprise is working on the assortment: classification, formation, optimization. The BCG matrix and the ABC analysis were used to analyze the agricultural enterprise assortment and its strategy development. Assortment management approaches were applied in the research on the example of State Enterprise “Experimental Farm of the Institute of Agriculture of the North East of the National Academy of Agrarian Sciences of Ukraine” and a perspective direction of its assortment optimization was suggested. The perspective direction of the agricultural enterprise’s assortment optimization is the cultivation of industrial hemp. According to the information of the Institute of Agriculture of the North-East of NAAS of Ukraine, the profitability of growing hemp in Sumy region is 53.2 %, which is more than soy or oil flax.uk_UA
dc.description.sponsorshipThe authors received no direct funding for this research.uk_UA
dc.format.extent40-48-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя та Академія соціального управління (Україна)uk_UA
dc.relation.urihttp://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2019/19svipap.pdfuk_UA
dc.relation.urihttp://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=3910uk_UA
dc.relation.urihttp://www.apk.sm.gov.ua/index.php/uk/uk_UA
dc.relation.urihttp://dpdg-sad.com.uauk_UA
dc.relation.urihttps://agroprod.biz/2018/04/24/suchasne-konoplyarstvo-osoblyvosti-efektyvnist-perspektyvy/uk_UA
dc.subjectасортиментuk_UA
dc.subjectасортиментна політикаuk_UA
dc.subjectаграрне підприємствоuk_UA
dc.subjectтехнічні конопліuk_UA
dc.subjectассортиментuk_UA
dc.subjectассортиментная политикаuk_UA
dc.subjectаграрное предприятиеuk_UA
dc.subjectтехническая конопляuk_UA
dc.subjectassortmentuk_UA
dc.subjectassortment policyuk_UA
dc.subjectagricultural enterpriseuk_UA
dc.subjectindustrial hempuk_UA
dc.titleУПРАВЛІННЯ АСОРТИМЕНТНОЮ ПОЛІТИКОЮ АГРАРНОГО ПІДПРИЄМСТВАuk_UA
dc.title.alternativeУПРАВЛЕНИЕ АССОРТИМЕНТНОЙ ПОЛИТИКОЙ АГРАРНОГО ПРЕДПРИЯТИЯuk_UA
dc.title.alternativeMANAGEMENT OF AGRICULTURAL ENTERPRISE’S ASSORTMENT POLICYuk_UA
dc.title.alternativeUpravlinnia asortymentnoiu politykoiu ahrarnoho pidpryiemstvauk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.rights.holderЕлектронне наукове фахове видання «Соціально-економічні проблеми і держава»uk_UA
dc.coverage.placenameТернопільuk_UA
dc.format.pages9-
dc.subject.udc658.628.011.48uk_UA
dc.relation.references1. Біленький О. Ю. Вдосконалення системи управління асортиментом продукції: напрями та результативність. Вісник ОНУ ім. І.І. Мечникова. 2013. Вип. 1/1. С. 31–37.uk_UA
dc.relation.references2. Виноградова О. В., Фабрая І. М. Стратегічний аналіз як інструмент маркетингового дослідження. Вісн. Нац. Ун. «Львів. Політехніка». Логістика. 2005. № 526. С. 19–23.uk_UA
dc.relation.references3. Діденко Є. О., Савельєв Д. С. Управління асортиментною політикою підприємства Ефективна економіка. 2015. № 3. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=3910.uk_UA
dc.relation.references4. Майсак О. С. SWOT-анализ: объект, факторы, стратегии. Проблема поиска связей между факторами. Управление и высокие технологи. 2013. № 1.uk_UA
dc.relation.references5. Марченко Ж. Ю. Напрями використання коноплепродукції у світі. Луб’яні та технічні культури. 2015. № 4. С. 159–165.uk_UA
dc.relation.references6. Офіційний сайт Департаменту агропромислового розвитку Сумської ОДА. URL: http://www.apk.sm.gov.ua/index.php/uk/.uk_UA
dc.relation.references7. Офіційний сайт ДП ДГ ІСГ Північного сходу НААН України. URL: http://dpdg-sad.com.ua.uk_UA
dc.relation.references8. Офіційний сайт Інституту луб’яних культур НААН України URL: http://ibc-naas.comuk_UA
dc.relation.references9. Примаков О. А. Сучасне коноплярство: особливості, ефективність, перспективи URL: https://agroprod.biz/2018/04/24/suchasne-konoplyarstvo-osoblyvosti-efektyvnist-perspektyvy/.uk_UA
dc.relation.references10. Разіна О.В. Маркетингова стратегія як одна із важливих функціональних стратегій Збірник наукових праць Подільського державного аграрно-технічного університету. 2012. Вип. 16. Т. 3. С. 291—294.uk_UA
dc.relation.referencesen1. Bilenkyi, O. Yu. (2013) Vdoskonalennia systemy upravlinnia asortymentom produktsii: napriamy ta rezultatyvnist [Improvement of the product assortment management system: directions and effectiveness]. Visnyk ONU imeni I. I. Mechnykova. Vol. 1/1, pp. 31-37.uk_UA
dc.relation.referencesen2. Vynohradova, O. V. (2005) Stratehichnyi analiz yak instrument marketynhovoho doslidzhennia [Strategic analysis as a marketing research tool]. Visn. Nats. un-tu «Lviv. Politekhnika». Vol. 526, pp. 19-23.uk_UA
dc.relation.referencesen3. Didenko, Ye. O. (2015) Upravlinnia asortymentnoiu politykoiu pidpryiemstva [Managing the assortment policy of the enterprise]. Efektyvna ekonomika [Efficient economy] (electronic journal), Vol. 3. Available at: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=3910 (accessed 10 September 2019).uk_UA
dc.relation.referencesen4. Maisak, O.S. (2013) SWOT-analiz [SWOT-analysis]. Upravlenie i vysokie tekhnologi. vol. 1.uk_UA
dc.relation.referencesen5. Marchenko, Zh. Yu. (2015) Napriamy vykorystannia konopleproduktsii u sviti [Areas of usage of hemp production in the world]. Lubiani ta tekhnichni kultury. Vol. 4, pp. 159-165.uk_UA
dc.relation.referencesen6. Ofitsiinyi sait Departamentu ahropromyslovoho rozvytku Sumskoi ODA (Official site of the Sumy Regional State Agricultural Development Department). Available at: http://www.apk.sm.gov.ua/index.php/uk/ (accessed 11 September 2019)uk_UA
dc.relation.referencesen7. Ofitsiinyi sait DP DH ISH Pivnichnoho skhodu NAAN Ukrainy (Official site of the SS of the ISG SE of the North-East of NAAS of Ukraine). Available at: http://dpdg-sad.com.ua (accessed 11 September 2019) 8. Ofitsiinyi sait Instytutu lubianykh kulturuk_UA
dc.relation.referencesen8. Ofitsiinyi sait Instytutu lubianykh kultur NAAN Ukrainy (Official site of the Institute of Binding Cultures of NAAS of Ukraine). Available at: http://ibc-naas.com (accessed 08 September 2019)uk_UA
dc.relation.referencesen9. Prymakov, O. A. (2018) Suchasne konopliarstvo: osoblyvosti, efektyvnist, perspektyvy [Modern hemp production: features, efficiency, prospects] (electronic resource). Available at: https://agroprod.biz/2018/04/24/suchasne-konoplyarstvo-osoblyvosti-efektyvnist-perspektyvy/ (accessed 09 September 2019)uk_UA
dc.relation.referencesen10. Razina, O. V. (2012) Marketynhova stratehiia yak odna iz vazhlyvykh funktsionalnykh stratehii [Marketing strategy as one of the important functional strategies]. Zbirnyk naukovykh prats Podilskoho derzhavnoho ahrarno-tekhnichnoho universytetu. Vol. 16, no. 3, pp. 291—294.uk_UA
dc.identifier.citationenShumkova, V. & Shumkova, O. (2019) Upravlinnia asortymentnoiu politykoiu ahrarnoho pidpryiemstva [Management of assortment policy of agricultural enterprise]. Sotsialno-ekonomichni problemy i derzhava [Socio-Economic Problems and the State] (electronic journal), Vol. 21, no. 2, pp. 40-48. Available at: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2019/19svipap.pdfuk_UA
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.33108/sepd2019.02.040-
dc.subject.jelF140uk_UA
dc.subject.jelM310uk_UA
dc.subject.jelQ130uk_UA
dc.subject.jelQ180uk_UA
dc.contributor.affiliationSumy National Agrarian University 160 Gerasim Kondratieva Str., Sumy, 40000, Ukraine e-mail: vikshumkova@gmail.comuk_UA
dc.contributor.affiliationСумский национальный аграрный университет ул. Герасима Кондратьева, 160, Сумы, 40000, Украина e-mail: vikshumkova@gmail.comuk_UA
dc.contributor.affiliationСумський національний аграрний університет вул. Герасима Кондратьєва, 160, Суми, 40000, Україна e-mail: vikshumkova@gmail.comuk_UA
dc.citation.journalTitleЕлектронне наукове фахове видання "Соціально-економічні проблеми і держава"-
dc.citation.issue2(21)-
dc.citation.spage40-
dc.citation.epage48-
dc.coverage.countryUAuk_UA
Ymddengys yng Nghasgliadau:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2019, Випуск 2(21)

Ffeiliau yn yr Eitem Hon:
Ffeil Disgrifiad MaintFformat 
19svipap.pdfУПРАВЛІННЯ АСОРТИМЕНТНОЮ ПОЛІТИКОЮ АГРАРНОГО ПІДПРИЄМСТВА793,37 kBAdobe PDFGweld/Agor


Diogelir eitemau yn DSpace gan hawlfraint, a chedwir pob hawl, onibai y nodir fel arall.