Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/30585
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorМатвіїшин, Анатолій Йосипович-
dc.contributor.authorКурій, Тарас Ярославович-
dc.contributor.authorKuriy, Taras-
dc.date.accessioned2020-01-20T10:40:30Z-
dc.date.available2020-01-20T10:40:30Z-
dc.date.issued2020-01-
dc.date.submitted2020-01-
dc.identifier.citationКурій Т. Я. Дослідження впливу функціонального стану водія на безпечні режиму руху транспортних засобів: дипломна робота магістра за спеціальністю 275 - Транспортні технології (на автомобільному транспорті)/Т. Я. Курій. Тернопіль:, ТНТУ , 2020 р. - ст. 123uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/30585-
dc.description.abstractУ дипломній роботі було проведено аналіз досліджень функціонального стану водія і показників його діяльності, представлена інформаційна база для встановлення безпечних режимів руху транспортних засобів, та обґрунтування безпечних режимів руху транспортних засобів з урахуванням функціонального стану водія.uk_UA
dc.description.abstractIn the diploma work the analysis of researches of a functional state of the driver and indicators of its activity was carried out, the information base for establishment of safe modes of movement of vehicles was presented, and justification of safe modes of movement of vehicles taking into account the functional state of the driver.-
dc.description.tableofcontentsВступ………………………………………………………………………………... 1 Аналіз досліджень функціонального стану водія і показників його діяльності…………………………………………………………………………… 1.1 Методи і моделі визначення безпечних режимів руху……………………. 1.2 Функціональні стани водіїв транспортних засобів………………………… 1.3 Вплив умов зовнішнього середовища на функціональний стан водія…… 1.4 Постановка завдання вибору безпечних режимів руху…………………… 2 Інформаційна база для встановлення безпечних режимів руху транспортних засобів………………………………………………………………………………. 2.1 Вплив транспортного затору на функціональний стан водія……………… 2.2 Аналіз причин та класифікація дорожньо-транспортних пригод………… 3 Обгрунтування безпечних режимів руху транспортних засобів з урахуванням функціонального стану водія…………………………………….. 3.1 Моделювання транспортної інфраструктури перетину в різних рівнях…… 3.2 Модель зміни стану водія під час роботи у межах населеного пункту…. 3.3 Модель зміни стану водія під час роботи у різних умовах руху…………. 3.4 Методика визначення ефективності моделювання при імовірності виникнення дорожньо-транспортної пригоди від стану водія у заторі……… 4 Спеціальна частина……………………………………………………………… 4.1 Управління безпекою дорожнього руху у місті за допомогою транспортного моделювання…………………………………………………….. 4.2 Результати моделювання та оцінка параметрів дорожньої обстановки…. 5 Обґрунтування економічної ефективності……………………………………. 5.1 Обґрунтування вибору об’єкта моделювання……………………………… 5.2 Отримання транспортно-економічних показників в ПЗ PTVVISSIM……… 6 Охорона праці та безпека у надзвичайних ситуаціях………………………… 6.1 Безпека руху…………………………………………………………………… 6.2 Шляхи підвищення безпеки руху на автомобільному транспорті……….. 7 Екологія…………………………………………………………………………... 9 7.1 Екологічна безпека……………………………………………………………. 7.2 Транспорт та його вплив на довкілля……………………………………….. 7.3 Заходи щодо зменшення впливу транспорту на довкілля………………… 7.4 Заходи щодо запровадження в Україні сучасних міжнародних екологічних вимог…………………………………………………………………. Висновок……………………………………………………………………………. Перелік посилань…………………………………………………………………...-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНТУuk_UA
dc.subject275uk_UA
dc.subjectтранспортні технології (на автомобільному транспорті)uk_UA
dc.subjectтранспортuk_UA
dc.subjectлогістика-
dc.subjectбезпека руху-
dc.subjectобґрунтування-
dc.subjecttransport-
dc.subjectlogistics-
dc.subjecttraffic safety-
dc.subjectjustification-
dc.subject275-
dc.subjectтранспортні технології (на автомобільному транспорті)-
dc.titleДослідження впливу функціонального стану водія на безпечні режиму руху транспортних засобівuk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
dc.rights.holderКурій Тарас Ярославович, 2019-
dc.contributor.committeeMemberКлендій, Володимир Миколайович-
dc.coverage.placenameТНТУ, Тернопіль, Українаuk_UA
dc.format.pages123-
dc.subject.udc656.02uk_UA
dc.relation.references1. Гюлев Н.У. К вопросу о формировании транспортных потоков в городах с учетом психофизиологии водителя / Н.У. Гюлев // науковотехнічний збірник “Комунальне господарство міст”. – 2012. – № 103. – С. 485–489. 2. Бабков В.Ф. Ландшафтное проектирование автомобильных дорог. – М.: Транспорт, 1969. – 168 с. 3. Бабков В.Ф. Дорожные условия и безопасность движения: Учебник для вузов. – М.: Транспорт, 1993. – 271с. 4. Пугачёв И.Н. Организация и безопасность дорожного движения: учебное пособие для студ. высш. учеб.заведений / И.Н. Пугачёв, А.Э. Горев, Е.М. Олещенко. – М.: Издательский центр “Академия”, 2009. – 272 с. 5. Сильянов В.В. Транспортно-эксплуатационные качества автомобильных дорог и городских улиц: учебник для студ. высш. учеб.заведений / В.В. Сильянов, Э.Р. Домке. – 2-е изд. стер. – М.: Издательский центр “Академия”, 2008. – 352 с. 6. Лобашов О.О. Практикум з дисципліни “Організація дорожнього руху”: навч. посіб. / О.О. Лобашов, О.В. Прасоленко; Харк. нац. акад. міськ. госп-ва. – Х.: ХНАМГ, 2011. – 221 с. 7. Лобанов Е.М. Пропускная способность автомобильных дорог / Е.М. Лобанов, В.В. Сильянов, Ю.М. Ситников, Л.Н. Сапегин. – М.: Транспорт, 1970. – 152 с. 9. Жук М.М. Методика досліджень впливу психофізіологічних особливостей водія на час його реакції у реальних умовах/ М. М. Жук, В.В. Ковалишин // науково-технічний збірник “Комунальне господарство міст”. – 2012. – № 103. – С. 479–484. 8. Васильев А. П. Эксплуатация автомобильных дорог и организация дорожного движения: учеб. для вузов / А. П. Васильєв, В. М. Сиденко. – М.: Транспорт, 1990. – 304 с. 9. Курій Т.Я. Методи і моделі визначення безпечних режимів руху / А.Й. Матвіїшин, Т.Я. Курій, А.В. Макогін // Збірник тез доповідей VІІI Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“, 27-28 листопада 2019 року. — Т. : ТНТУ, 2019. — Том 1. — С. 190–191. — (Сучасні технології на транспорті).uk_UA
dc.contributor.affiliationТНТУ, ФМТ, Тернопіль, Українаuk_UA
dc.contributor.affiliationТНТУ,ФМТ, Тернопіль, Україна-
dc.coverage.countryUAuk_UA
dc.coverage.countryua-
dcterms.publisherТНТУ-
dcterms.titleStudy of driver functional state influence on safe traffic modes of vehicles-
Розташовується у зібраннях:275 — транспортні технології (на автомобільному транспорті)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора