Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/30299

Назва: Зміст компетенції професійного розвитку викладача іноземних мов
Інші назви: The components of professional development competency of a foreign language lecturer
Автори: Щур, Н.
Shchur, N. M.
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя (Україна)
Бібліографічний опис: Щур Н. Зміст компетенції професійного розвитку викладача іноземних мов / Н. Щур // Збірник тез Ⅱ Міжнародної наукової конференції молодих учених та студентів „Філософські виміри техніки“, 4-5 грудня 2019 року. — Т. : ТНТУ, 2019. — С. 169–171. — (Основні засади формування професійної компетності у вищій школі).
Bibliographic description: Shchur N. M. (2019) Zmist kompetentsii profesiinoho rozvytku vykladacha inozemnykh mov [The components of professional development competency of a foreign language lecturer]. Zbirnyk tez Ⅱ Mizhnarodnoi naukovoi konferentsii molodykh uchenykh ta studentiv "Filosofski vymiry tekhniky" (Tern., 4-5 December 2019), pp. 169-171 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Збірник тез Ⅱ Міжнародної наукової конференції молодих учених та студентів „Філософські виміри техніки“, 2019
Конференція/захід: Ⅱ Міжнародна наукова конференція молодих учених та студентів „Філософські виміри техніки“
Журнал/збірник: Збірник тез Ⅱ Міжнародної наукової конференції молодих учених та студентів „Філософські виміри техніки“
Дата публікації: 4-гру-2019
Дата внесення: 13-січ-2020
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 4-5 грудня 2019 року
4-5 December 2019
УДК: 378 (3)
Кількість сторінок: 3
Діапазон сторінок: 169-171
Початкова сторінка: 169
Кінцева сторінка: 171
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/30299
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2019
URL-посилання пов’язаного матеріалу: http://learningforward.org/standards-for-professional-learning#.UROfm0eCWjY
Перелік літератури: 1. Андрущенко В. П. Неперервна професійна освіта: філософія, педагогічні парадигми, прогноз: [монографія] / В. П. Андрущенко, І. А. Зязюн та ін. // за ред. В. Г. Кременя. – К. : Наукова думка, 2003. – 853 с.
2. Десятов Т. М. Тенденції розвитку неперервної освіти в країнах Східної Європи (друга половина ХХ сторіччя) : [монографія] / Т. М. Десятов; за ред. Н. Г. Ничкало. – Видавництво “АртЕк”, 2005. – 427 с.
3. Карпухина А. Е. Мониторинг непрерывного образования: инструмент управления и социологические аспекты: [монография] / А. Е. Карпухина, С. А. Беляков, В. С. Вахштайн, В. А. Галичин и др.; под. общ. ред. А. Е. Карпухиной – Сер. “Мониторинг. Образование. Кадры”. – М. : МАКС Пресс, 2006. – 340 с.
4. Ничкало Н. Г. Неперервна професійна освіта як світова тенденція // Професійна освіта в зарубіжних країнах: порівняльний аналіз. – Черкаси : ВИБІР, 2000. – 322 с.
5. Сисоєва С. О. Проблеми неперервної професійної освіти: тезаурус наукового дослідження / С.О. Сисоєва, І. В. Соколова. – К. : ВД „ЕКМО”, 2010. – 362 с.
6. Щур Н. М. Підготовка вчителя біології в умовах неперервної педагогічної освіти у США : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти / Н. М. Щур // Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка. – Тернопіль, 2014. – 20 с.
7. Early Adolescence Science standards for teachers of students ages 11–15 / [developed by National Board for Professional Teaching Standards]. – 2003. – 69 p.
8. Louis K.S. School-wide professional community / K.S. Louis K. Kruse, H. Marks // In F. Newman and Associates (Eds.), Authentic achievement: Restructuring our schools for intellectual quality. – 1996. – San Franciso, CA : Jossey-Bass. – P. 179–203.
9. Standards for Professional Learning / Learning Forward. [Electronic recourse]. – 2011. – Online at : http://learningforward.org/standards-for-professional-learning#.UROfm0eCWjY
References: 1. Andrushchenko V. P. Neperervna profesiina osvita: filosofiia, pedahohichni paradyhmy, prohnoz: [monograph], V. P. Andrushchenko, I. A. Ziaziun and other, ed. V. H. Kremenia, K. : Naukova dumka, 2003, 853 p.
2. Desiatov T. M. Tendentsii rozvytku neperervnoi osvity v krainakh Skhidnoi Yevropy (druha polovyna KhKh storichchia) : [monograph], T. M. Desiatov; ed. N. H. Nychkalo, Vydavnytstvo "ArtEk", 2005, 427 p.
3. Karpukhina A. E. Monitorinh nepreryvnoho obrazovaniia: instrument upravleniia i sotsiolohicheskie aspekty: [monohrafiia], A. E. Karpukhina, S. A. Beliakov, V. S. Vakhshtain, V. A. Halichin and other; pod. obshch. red. A. E. Karpukhinoi – Ser. "Monitorinh. Obrazovanie. Kadry", M. : MAKS Press, 2006, 340 p.
4. Nychkalo N. H. Neperervna profesiina osvita yak svitova tendentsiia, Profesiina osvita v zarubizhnykh krainakh: porivnialnyi analiz, Cherkasy : VYBIR, 2000, 322 p.
5. Sysoieva S. O. Problemy neperervnoi profesiinoi osvity: tezaurus naukovoho doslidzhennia, S.O. Sysoieva, I. V. Sokolova, K. : VD "EKMO", 2010, 362 p.
6. Shchur N. M. Pidhotovka vchytelia biolohii v umovakh neperervnoi pedahohichnoi osvity u SShA : avtoref. dys. na zdobuttia nauk. stupenia kand. ped. nauk : 13.00.04 – teoriia i metodyka profesiinoi osvity, N. M. Shchur, Ternopilskyi natsionalnyi pedahohichnyi universytet imeni Volodymyra Hnatiuka, Ternopil, 2014, 20 p.
7. Early Adolescence Science standards for teachers of students ages 11–15, [developed by National Board for Professional Teaching Standards], 2003, 69 p.
8. Louis K.S. School-wide professional community, K.S. Louis K. Kruse, H. Marks, In F. Newman and Associates (Eds.), Authentic achievement: Restructuring our schools for intellectual quality, 1996, San Franciso, CA : Jossey-Bass, P. 179–203.
9. Standards for Professional Learning, Learning Forward. [Electronic recourse], 2011, Online at : http://learningforward.org/standards-for-professional-learning#.UROfm0eCWjY
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Ⅱ Міжнародна наукова конференція молодих учених та студентів „Філософські виміри техніки“ (2019)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.