Empreu aquest identificador per citar o enllaçar aquest ítem:
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/30299
Registre complet de metadades
Camp DC | Valor | Lengua/Idioma |
---|---|---|
dc.contributor.author | Щур, Н. | |
dc.contributor.author | Shchur, N. M. | |
dc.coverage.temporal | 4-5 грудня 2019 року | |
dc.coverage.temporal | 4-5 December 2019 | |
dc.date.accessioned | 2020-01-13T12:08:57Z | - |
dc.date.available | 2020-01-13T12:08:57Z | - |
dc.date.created | 2019-12-04 | |
dc.date.issued | 2019-12-04 | |
dc.identifier.citation | Щур Н. Зміст компетенції професійного розвитку викладача іноземних мов / Н. Щур // Збірник тез Ⅱ Міжнародної наукової конференції молодих учених та студентів „Філософські виміри техніки“, 4-5 грудня 2019 року. — Т. : ТНТУ, 2019. — С. 169–171. — (Основні засади формування професійної компетності у вищій школі). | |
dc.identifier.uri | http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/30299 | - |
dc.format.extent | 169-171 | |
dc.language.iso | uk | |
dc.publisher | ТНТУ | |
dc.publisher | TNTU | |
dc.relation.ispartof | Збірник тез Ⅱ Міжнародної наукової конференції молодих учених та студентів „Філософські виміри техніки“, 2019 | |
dc.relation.uri | http://learningforward.org/standards-for-professional-learning#.UROfm0eCWjY | |
dc.title | Зміст компетенції професійного розвитку викладача іноземних мов | |
dc.title.alternative | The components of professional development competency of a foreign language lecturer | |
dc.type | Conference Abstract | |
dc.rights.holder | © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2019 | |
dc.coverage.placename | Тернопіль | |
dc.coverage.placename | Ternopil | |
dc.format.pages | 3 | |
dc.subject.udc | 378 (3) | |
dc.relation.references | 1. Андрущенко В. П. Неперервна професійна освіта: філософія, педагогічні парадигми, прогноз: [монографія] / В. П. Андрущенко, І. А. Зязюн та ін. // за ред. В. Г. Кременя. – К. : Наукова думка, 2003. – 853 с. | |
dc.relation.references | 2. Десятов Т. М. Тенденції розвитку неперервної освіти в країнах Східної Європи (друга половина ХХ сторіччя) : [монографія] / Т. М. Десятов; за ред. Н. Г. Ничкало. – Видавництво “АртЕк”, 2005. – 427 с. | |
dc.relation.references | 3. Карпухина А. Е. Мониторинг непрерывного образования: инструмент управления и социологические аспекты: [монография] / А. Е. Карпухина, С. А. Беляков, В. С. Вахштайн, В. А. Галичин и др.; под. общ. ред. А. Е. Карпухиной – Сер. “Мониторинг. Образование. Кадры”. – М. : МАКС Пресс, 2006. – 340 с. | |
dc.relation.references | 4. Ничкало Н. Г. Неперервна професійна освіта як світова тенденція // Професійна освіта в зарубіжних країнах: порівняльний аналіз. – Черкаси : ВИБІР, 2000. – 322 с. | |
dc.relation.references | 5. Сисоєва С. О. Проблеми неперервної професійної освіти: тезаурус наукового дослідження / С.О. Сисоєва, І. В. Соколова. – К. : ВД „ЕКМО”, 2010. – 362 с. | |
dc.relation.references | 6. Щур Н. М. Підготовка вчителя біології в умовах неперервної педагогічної освіти у США : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти / Н. М. Щур // Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка. – Тернопіль, 2014. – 20 с. | |
dc.relation.references | 7. Early Adolescence Science standards for teachers of students ages 11–15 / [developed by National Board for Professional Teaching Standards]. – 2003. – 69 p. | |
dc.relation.references | 8. Louis K.S. School-wide professional community / K.S. Louis K. Kruse, H. Marks // In F. Newman and Associates (Eds.), Authentic achievement: Restructuring our schools for intellectual quality. – 1996. – San Franciso, CA : Jossey-Bass. – P. 179–203. | |
dc.relation.references | 9. Standards for Professional Learning / Learning Forward. [Electronic recourse]. – 2011. – Online at : http://learningforward.org/standards-for-professional-learning#.UROfm0eCWjY | |
dc.relation.referencesen | 1. Andrushchenko V. P. Neperervna profesiina osvita: filosofiia, pedahohichni paradyhmy, prohnoz: [monograph], V. P. Andrushchenko, I. A. Ziaziun and other, ed. V. H. Kremenia, K. : Naukova dumka, 2003, 853 p. | |
dc.relation.referencesen | 2. Desiatov T. M. Tendentsii rozvytku neperervnoi osvity v krainakh Skhidnoi Yevropy (druha polovyna KhKh storichchia) : [monograph], T. M. Desiatov; ed. N. H. Nychkalo, Vydavnytstvo "ArtEk", 2005, 427 p. | |
dc.relation.referencesen | 3. Karpukhina A. E. Monitorinh nepreryvnoho obrazovaniia: instrument upravleniia i sotsiolohicheskie aspekty: [monohrafiia], A. E. Karpukhina, S. A. Beliakov, V. S. Vakhshtain, V. A. Halichin and other; pod. obshch. red. A. E. Karpukhinoi – Ser. "Monitorinh. Obrazovanie. Kadry", M. : MAKS Press, 2006, 340 p. | |
dc.relation.referencesen | 4. Nychkalo N. H. Neperervna profesiina osvita yak svitova tendentsiia, Profesiina osvita v zarubizhnykh krainakh: porivnialnyi analiz, Cherkasy : VYBIR, 2000, 322 p. | |
dc.relation.referencesen | 5. Sysoieva S. O. Problemy neperervnoi profesiinoi osvity: tezaurus naukovoho doslidzhennia, S.O. Sysoieva, I. V. Sokolova, K. : VD "EKMO", 2010, 362 p. | |
dc.relation.referencesen | 6. Shchur N. M. Pidhotovka vchytelia biolohii v umovakh neperervnoi pedahohichnoi osvity u SShA : avtoref. dys. na zdobuttia nauk. stupenia kand. ped. nauk : 13.00.04 – teoriia i metodyka profesiinoi osvity, N. M. Shchur, Ternopilskyi natsionalnyi pedahohichnyi universytet imeni Volodymyra Hnatiuka, Ternopil, 2014, 20 p. | |
dc.relation.referencesen | 7. Early Adolescence Science standards for teachers of students ages 11–15, [developed by National Board for Professional Teaching Standards], 2003, 69 p. | |
dc.relation.referencesen | 8. Louis K.S. School-wide professional community, K.S. Louis K. Kruse, H. Marks, In F. Newman and Associates (Eds.), Authentic achievement: Restructuring our schools for intellectual quality, 1996, San Franciso, CA : Jossey-Bass, P. 179–203. | |
dc.relation.referencesen | 9. Standards for Professional Learning, Learning Forward. [Electronic recourse], 2011, Online at : http://learningforward.org/standards-for-professional-learning#.UROfm0eCWjY | |
dc.identifier.citationen | Shchur N. M. (2019) Zmist kompetentsii profesiinoho rozvytku vykladacha inozemnykh mov [The components of professional development competency of a foreign language lecturer]. Zbirnyk tez Ⅱ Mizhnarodnoi naukovoi konferentsii molodykh uchenykh ta studentiv "Filosofski vymiry tekhniky" (Tern., 4-5 December 2019), pp. 169-171 [in Ukrainian]. | |
dc.contributor.affiliation | Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя (Україна) | |
dc.citation.journalTitle | Збірник тез Ⅱ Міжнародної наукової конференції молодих учених та студентів „Філософські виміри техніки“ | |
dc.citation.spage | 169 | |
dc.citation.epage | 171 | |
dc.citation.conference | Ⅱ Міжнародна наукова конференція молодих учених та студентів „Філософські виміри техніки“ | |
Apareix a les col·leccions: | Ⅱ Міжнародна наукова конференція молодих учених та студентів „Філософські виміри техніки“ (2019) |
Arxius per aquest ítem:
Arxiu | Descripció | Mida | Format | |
---|---|---|---|---|
FVT_2019_Shchur_N_M-The_components_of_professional_169-171.pdf | 1,51 MB | Adobe PDF | Veure/Obrir | |
FVT_2019_Shchur_N_M-The_components_of_professional_169-171.djvu | 37,79 kB | DjVu | Veure/Obrir | |
FVT_2019_Shchur_N_M-The_components_of_professional_169-171__COVER.png | 445,65 kB | image/png | Veure/Obrir |
Els ítems de DSpace es troben protegits per copyright, amb tots els drets reservats, sempre i quan no s’indiqui el contrari.