Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/30175
Назва: Brand Loyalty as a Tool of Reduction the Negative Business Risks
Автори: Markovych, Iryna
Бібліографічний опис: Markovych Iryna. Brand Loyalty as a Tool of Reduction the Negative Business Risks / Iryna Markovych // Theoretical and Methodological Approaches to the Formation of a Modern System of Enterprises, Organizations and Institutions’ Development: Collective Scientific Monograph (1st edition) Shneider B. (Ed.). Dallas , USA: Primedia eLaunch LLC, 2019, pp.22-28
Дата публікації: 2019
Дата внесення: 11-січ-2020
Країна (код): US
Місце видання, проведення: Dallas
Діапазон сторінок: 22-28
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/30175
ISBN: 978-1-64669-378-8
Тип вмісту: Monograph
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації працівників кафедри економіки та фінансів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
79-326-PB.pdf8,24 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора