Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/30136
Назва: Дослідження особливостей реалізації європейських програм і проектів в освітній сфері України, на прикладі Загальноосвітньої середньої школи №10
Інші назви: Investigation of peculiarities of the European programs and projects realization in education sphere of Ukraine (on the example of the Ternopil secondary school №10)
Автори: Баб'як, Денис Андрійович
Babiak, D.A.
Приналежність: ТНТУ ім. І. Пулюя, вул. Руська, 56, м. Тернопіль
Бібліографічний опис: Баб'як Денис Андрійович. Дослідження особливостей реалізації європейських програм і проектів в освітній сфері України, на прикладі Загальноосвітньої середньої школи №10 : дипломна робота магістра за спеціальністю „281 — публічне управління та адміністрування“/ Д.А. Баб'як. — Тернопіль: ТНТУ, 2019. — 152 с.
Дата публікації: 26-гру-2019
Дата подання: 12-гру-2019
Дата внесення: 7-січ-2020
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: ТНТУ ім. І. Пулюя, кафедра менеджменту та адміністрування
Науковий керівник: Мосій, Ольга Бориславівна
Члени комітету: Стойко, Ігор Іванович
УДК: 377.35
Теми: 281
публічне управління та адміністрування
проектна діяльність
демократична школа
навчальна програма
розвиток
формування особистості
Європейські програми
project activity
democratic school
curriculum
development
creation of personality
European programs
Короткий огляд (реферат): Магістерська робота: 152 с., 22 рис., 22 табл., 45 літературних джерел. Об'єкт дослідження − процеси формування та розвитку проектної діяльності в публічних організаціях. Метою роботи є обґрунтування проектних рішень щодо удосконалення освітньої діяльності навчального закладу шляхом підвищення ефективності його проектної діяльності. Методи дослідження – економіко-статистичного, системного та порівняльного аналізу, метод експертного опитування, діалектичного пізнання, економічного синтезу. Розроблено проектні рішення щодо обґрунтування доцільності впровадження програми учнівської й учительської мобільності FLEX та TEA, участі освітнього закладу в проекті «Демократична школа», дослідження перспектив та можливостей впровадження навчальної Програми e-Twinning на базі ЗОШ №10. Результати впроваджено в публічну діяльність ЗОШ №10.
The Object of investigation − the process of forming and development of the project activity in the public institutions. The Objective − to interpret the project solutions for improvement of the education activity of the educational institution taking advantage of raising its project activity efficiency. The methods of investigations − economic-statistical, systematic and comparative analysis, method of experts interrogatory, dialectic cognition and economic synthesis. The project solutions as to the expediency of the pupils and teachers mobility programs FLEX and TEA being applied, as well as the participation of the education institution in the project “Democratic school”, investigation of prospects and possibilities of the Curriculum e-Twinning being introduced on the base of the school №10, have been developed. The results have been applied in the public activity of the school №10.
Зміст: Вступ..6 Розділ 1. Теоретичні засади та особливості реалізації Європейських програм і проектів в освітній сфері ..8 1.1 Європейські освітні програми розвитку та їх роль у формуванні українського освітнього простору ..8 1.2 Освітня сфера Тернопільської області у контексті реалізації проєвропейських реформ …18 1.3 Особливості реалізації програм та проектів у сфері шкільної освіти країн Європейського Союзу ..26 Розділ 2. Аналіз публічної діяльності Тернопільської загальнооствітньої школи І  ІІІ ступенів № 10 ..47 2.1 Загальна характеристика діяльності та аналіз організаційної структури освітнього закладу ..47 2.2 Дослідження основних аспектів освітньої діяльності школи ..52 2.3 Аналіз бюджетного процесу публічної установи..59 Розділ 3. Удосконалення процесів реалізації європейських програм і проектів у ЗОШ І – ІІІ ступенів №10 ..69 3.1 Формування пропозиції для участі школи в проекті «Демократична школа» ..69 3.2 Обґрунтування доцільності впровадження програми учнівської й учительської мобільності FLEX та TEA ..83 3.3 Дослідження перспектив та можливостей впровадження навчальної Програми e-Twinning на базі ЗОШ №10 .. 91 Розділ 4. Спеціальна частина..99 4.1 Дослідження основних тенденцій розвитку сфери освіти в Україні 99 4.2 Законодавча база функціонування Загальноосвітньої школи №10 м. Тернополя..110 Розділ 5. Обґрунтування економічної ефективності …112 5.1 Обґрунтування пропозиції щодо участі навчального закладу в проекті «Демократична школа»…112 5.2 Дослідження передумов впровадження програми учнівської й учительської мобільності FLEX та TEA ...118 Розділ 6. Охорона праці та безпека в надзвичайних ситуаціях ..126 Розділ 7. Екологія…138 Висновки та пропозиції…144 Список використаних джерел…147
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/30136
Власник авторського права: Баб'як Д.А.
Перелік літератури: 1. Statistics & Analyses of Ukrainian Participation in HORIZON 2020 (updated after 274 calls). Institute of Fundamental Technological Research of the Polish Academy of Sciences. URL: https://ri-links2ua.eu/object /document/234/attach/Statistics___Analyses_of_Ukrainian_Participation_in_HORIZON_2020__updated_after_274_calls_.pdf (дата звернення 04.02. 2019). 2. Горизонт 2020: передова наука, лідерство в галузях промисловості та суспільні виклики. Міністерство освіти і науки України : веб-сайт. URL: https://mon.gov.ua/ua/tag/gorizont-2020 (дата звернення 12.02. 2019). 3. Cankaya S., Kutlu Ö., Cebecic E. The educational policy of European Union. Social and Behavioral Sciences. 2015. Vol. 174. P. 886 – 893. URL: https://www.sciencedirect.com (дата звернення 18.02. 2019). 4. Equality of Opportunity: Expansion of European School Systems since the Second World War / Bernd Zymek // Problems and Prospects of European Education; Jurgen Schriewer (Editor). - Westport : Greenwood Publishing Group, Incorporated, 2010. - P. 99-117. 5. Farrell J.A. Conceptualizing Education and the Drive for Social Equality / Joseph P. Farrell // Emergent Issues in Education. Comparative Perspectives; Robert F. Amove, Philip G. Altbach, Gali P. Kelly (Editors). - Albany, NY : State University of New York Press, 2012. - P. 107–122. 6. Orivel F. The Economics of Education: Incentives, Control of Costs, Allocation of Resources / Francois Orivel // Problems and Prospects of European Education; Jurgen Schriewer (Editor). - Westport, CT : Greenwood Publishing Group, Incorporated, 2010. - P. 118-142. 7. Benavot A. The Diversification of Secondary Education: School Curricula in Comparative Perspective / Aaron Benavot // IBE Working Papers on Curriculum Issues. - 2016. - No. 6. - 27 p. 8. EURYDICE. Lifelong Learning: the Contribution of Education Systems in the Member States of the European Union. Results of the EURYDICE Survey 2. - Brussels : European Eurydice Unit, 2010. - 156 p. 9. Матвієнко О. В. Стратегії розвитку середньої освіти у країнах Європейського Союзу : моногр. / О. В. Матвієнко. - К. : Ленвіт, 2005. - 381 с. 10. European Union. European Communities Commission. For a Community Policy on Education. Report by Henri Janne // Bulletin of the European Communities. Supplement. - 2013. - October. - 61 p. 11. European Union. White Paper on Education and Training. Teaching and Learning: Towards the Learning Society. COM (95) 590 final, 29 November 1995. - Brussels : European Commission, 1995. - 66 p. 12. Kallen D. Secondary Education in Europe: Problems and Prospects / Denis Kallen. - Strasbourg : Council of Europe Publishing, 1997. - 232 p. 13. Rancuel M. Guide to Secondary Education in France / Marc Rancuel. - Strasbourg : Council of Europe Press, 1995. - 64 p. 14. Singh J. Secondary Education in England / John Singh. - Strasbourg : Council of Europe Press, 1995. - 37 p. 15. Blunkett D. A Modern Social Dimension for Europe: Principles for Reform / David Blunkett, Alan Johnson. - London : Cabinet of Ministers. - 2015. - 9 p. 16. Schlotter M. The Future of European Education and Training Systems: Key Challenges and Their Implications. Analytical Report for the European Commission prepared by the European Expert Network on Economics of Education (EENEE) / Martin Schlotter, Guido Schwerdt, Ludger Wößmann. - Munich : EENEE, 2017. - 21 p. 17. Dahl B. Tensions between the European and the Nordic Dimension in Education with Particular Reference to Sweden / Bettina Dahl // Implementing European Union Education and Training Policy. A Comparative Study of Issues in Four Member States; Edited by David Phillips and Hubert Ertl. - Dordrecht : Kluwer Academic Publishers, 2013. - P. 87-113. 18. European Union. Council Conclusions on Reference Levels of European Average Performance in Education and Training (Benchmarks). Outcome of Proceedings. 7 May 2013. 8981/3. EDUC 83. - Brussels : Council of the European Union, 2013. - 7 p. 19. European Union. Progress towards the Lisbon Objectives in Education and Training. Indicators and Benchmarks 2018. - Brussels : Commission of the European Communities, 2018. - 231 p. 20. Програма підтримки освітніх реформ в Україні «Демократична школа»: веб-сайт. Горизонт 2020: передова наука, лідерство в галузях промисловості та суспільні виклики. Міністерство освіти і науки України : веб-сайт. URL: https://www.schools-for-democracy.org/news/zaproshennya-do-uchasti-v-programi-2 (дата звернення 19.08. 2019). 21. The European Wergeland Centre : веб-сайт. URL: http://ukr.theewc.org/Content/What-we-do/Demokratichna-shkola/Pro-Programu (дата звернення 26.08. 2019). 22. Програма FLEX для школярів, які мріють побачити США. URL: https://studway.com.ua/flex/ (дата звернення 26.08. 2019). 23. Угода про асоціацію з ЄС [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.kmu.gov.ua/kmu/docs/ea/00_ukraineeu_association_agreement_(body).pdf. 24. Стратегія економічного і соціального розвитку України (2004–2015 роки) шляхом євро – пейської інтеграції [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.gov.lica.com.ua/ b_text.php?base=1&id=200656&type=3. 25. Демидюк Ф. П. Общая краткая характеристика орамочных программах ЕС [Електронний ресурс] / Ф. П. Демидюк. – Режим доступу: http://imo.kture.kharkov.ua/7rp/4.pdf. 26. Андрощук Г. О. Інноваційна політика Європейського Союзу / Г. О. Андрощук, Р. Є. Еннан // Наука та інновації. – 2009. – Т. 5. – № 5. – С. 85–97. 27. Егоров и. Состояние научно-технологической сферы в странах Европейского Союза / и. Егоров. – К., 2001. – С. 4–5. 28. Шелюбская Н. Новые направления инновационной политики ЕС [Електронний ресурс] / Н. Шелюбская. – Режим доступу: http://vasilievaa.narod.ru/12_4_03.htm. 29. Інновації у Європі / В. М. Троян // Наука та інновації. – 2005. – Т. 1. – № 3. – С. 120–123. 30. Новая европейская стратегия «Европа 2020» [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://eulaw.ru/content/307. 31. Горизонт-2020 – новая программа ЕС по исследованиям и инновациям. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://europa.eu/rapid/press-release_memo-13-1085_en.htm. 32. Нorizon-2020 – the Framework programme for Research and Innovation (2014–2020) [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http: ec.europa.eu/research/csfri/index_en.cfm. 33. Європейський проект та Україна : монографія [Текст] / А. В. Єрмолаєв та ін. – Київ : НІСД, 2012. 192 с. 34. Клименко І.В., Ус І.В. Ризики європейського інтеграційного проекту: виклики та можливості для України. Київ : НІСД, 2015. 88 с. 35. Сушко О. Шенгенська зона турбулентності. Дзеркало тижня. 2011. – №13. 08 квітня. URL: http://gazeta.dt.ua/POLITICS/shengenska_zona_ turbulentnosti.html (дата звернення 02.02. 2019). 36. Україна в координатах східного партнерства 2017-2010. Українська національна платформа форуму громадянського суспільства східного партнерства: веб-сайт. URL: http://eap-csf.org.ua/wp-content/uploads/2017/10/ Report_Ukrainian.pdf (дата звернення 02.02. 2019). 37. Андрощук Г. О. Інноваційна політика Європейського Союзу. Наука та інновації. 2009. Т. 5. № 5. С. 85–97. 38. Statistics & Analyses of Ukrainian Participation in HORIZON 2020 (updated after 274 calls). Institute of Fundamental Technological Research of the Polish Academy of Sciences. URL: https://ri-links2ua.eu/object /document/234/attach/Statistics___Analyses_of_Ukrainian_Participation_in_HORIZON_2020__updated_after_274_calls_.pdf (дата звернення 04.02. 2019). 39. Горизонт 2020: передова наука, лідерство в галузях промисловості та суспільні виклики. Міністерство освіти і науки України : веб-сайт. URL: https://mon.gov.ua/ua/tag/gorizont-2020 (дата звернення 12.02. 2019). 40. Cankaya S., Kutlu Ö., Cebecic E. The educational policy of European Union. Social and Behavioral Sciences. 2015. Vol. 174. P. 886 – 893. URL: https://www.sciencedirect.com (дата звернення 18.02. 2019). 41. Участь України у програмах та агентствах ЄС. Представництво України при Європейському Союзі та Європейському Співтоваристві з атомної енергії: веб-сайт. URL: https://ukraine-eu.mfa.gov.ua/ua/ukraine-eu/sectoral-dialogue/particiption (дата звернення 22.02. 2019). 42. Болонський процес у фактах і документах / Упор. : Степко М. Ф., Болюбаш Я. Я., Шинкарук В. Д., Грубінко В. В., Бабин І. І. – К. : Вид-во ТДПУ, 2006. – 52 с. 43. Гуляєва Н.М. Мобільність викладачів і студентів: проблеми та орієнтири / Н.М. Гуляєва // Матеріали VI щорічної міжнародної конференції «Розбудова менеджмент-освіти в Україні» (17–19 лютого 2005 р., м. Дніпропетровськ). – К. : Навч.-метод. центр «Консорціум із удосконалення менеджментосвіти в Україні», 2005. – С. 76–81. 44. Закон України «Про вищу освіту» від 1 лип. 2014 р. № 1556-VII [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/1556-18. 45. Постанова Кабінету Міністрів України від 12 серпня 2015 р. № 579 «Про затвердження Положення про порядок реалізації права на академічну мобільність» [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.kmu.gov.ua/control/ru/cardnpd?docid=248409199.
Тип вмісту: Master Thesis
Розташовується у зібраннях:281 — публічне управління та адміністрування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Магістерська робота_Баб'як Д.pdf1,87 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Автореферат_Баб'як Д.pdf219,85 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора