Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/30044
Назва: Удосконалення комплексу комунікативної політики та впровадження сучасних методів комунікацій підприємства
Інші назви: Improvement of communicative policy complex and implementation of modern methods of enterprise communication
Автори: Огінський, Василь Ігорович
Ohinskyi, Vasyl
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Огінський В.І. Удосконалення комплексу комунікативної політики та впровадження сучасних методів комунікацій підприємства : автореферат дипломної роботи магістра за спеціальністю „075 — маркетинг“/ І. Б. Прізвище. — Тернопіль: ТНТУ, 2019. —11 с.
Дата публікації: 2019
Дата внесення: 3-січ-2020
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: ТНТУ ім. І.Пулюя
Тернопіль
Науковий керівник: Шпилик, Світлана Василівна
Члени комітету: Панухник, Олена Віталіївна
УДК: 339.13
Теми: 075
маркетинг
Master Thesis
маркетингові комунікації
ефективність комунікаційної політики
маркетингові дослідження
marketing communications
communication policy efficiency
marketing research
Кількість сторінок: 111
Короткий огляд (реферат): Дослідження на здобуття освітнього рівня магістра заспеціальності 075 «Маркетинг» - Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. – Тернопіль, 2019. Метою роботи є розробка методичних підходів та практичних рекомендацій щодо удосконалення комплексу комунікативної політики та впровадження сучасних методів комунікацій на підприємстві. Досліджена діюча практика удосконалення комплексу маркетингу та впровадження сучасних методів комунікацій підприємства. Проаналізовано і оцінено маркетингову комунікаційну політику ТОВ «ДАРТ. Робота пройшла апробацію на ТОВ «ДАРТ», де підтвердили практичну цінність окремих положень дослідження.
Research on achievement of Master Degree on speciality 075 «Marketing». Ternopil State Technical University named after IvanPul’yu. – Ternopil, 2019. The purpose of the work is to develop methodological approaches and practical recommendations for improving the complex of communication policy and implementation of modern methods of communications at the enterprise. The current practice of improving the complex of marketing and introduction of modern methods of communication of the enterpriseis. The marketing communication policy is analyzed and evaluated. The work was tested at the limited trusted company «DART», where confirmed the practical value of individual research provisions.
Зміст: Вступ Розділ 1. Теоретико-методичні аспекти маркетингової комунікаційної політики підприємства 1.1. Маркетингова комунікаційна політика у комплексі маркетингу підприємства 1.2. Методики оцінки ефективності маркетингової комунікаційної діяльності 1.3. Особливості маркетингової комунікаційної політики на ринку кондитерських виробів Висновки до розділу 1 Розділ 2. Аналіз і оцінювання маркетингової комунікаційної політики ТОВ «Дарт» 2.1. Маркетингові характеристики комерційної діяльності ТОВ «Дарт» 2.2. Дослідження комплексу маркетингу ТОВ «Дарт» 41 2.3. Аналіз формування комплексу маркетингових комунікацій на ринку кондитерських продуктів Висновки до розділу 2 Розділ 3. Розробка комплексу маркетингових заходів з метою вдосконалення діяльності підприємства та обґрунтування комерційної ефективності проекту Висновки до розділу 3 Розділ 4. Нормативно-правова база маркетингової діяльності підприємства Висновки до розділу 4 Розділ 5.обгрунтування економічної ефективності Висновки до розділу 5 Розділ 6. Охорона праці в галузі Висновки до розділу 6 Розділ 7. Безпека в надзвичайних ситуаціях Висновки до розділу 7 Висновки Список використаних джерел Додатки
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/30044
Власник авторського права: © Огінський, Василь Ігорович, 2019
Перелік літератури: 1. «Про Антимонопольний комітет України» 1993 р[Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=3659-12 2. «Про захист економічної конкуренції» 2001 р. [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=2210-14 3. «Про стандартизацію і сертифікацію» 1993 p. [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/46-93 4. Верховна Рада України, Закон України від 22.09.2011 № 3778-VI "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо заборони реклами, спонсорства та стимулювання продажу тютюнових виробів". –режим доступу: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/3778-17 5. Господарський кодекс України : Закон України від 16.01.2003 р. № 436- IV: за станом на 15.01.2011 р. [Електронний ресурс]. – Режим доступу : rada.gov.ua 6. Закон України «Про підприємство» 1991р. [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/698-12 7. Закон України "Про захист від недобросовісної конкуренції" від 1996р. [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://zakon.rada.gov.ua/cgibin/laws/main.cgi?nreg=236%2F96-%E2%F0 8. Закон України "Про захист прав споживачів" від 1991р. [Електронний ресурс]. – Режим доступу :http://zakon.rada.gov.ua/cgibin/laws/main.cgi?nreg=1023-12 9. Закон України "Про охорону прав на знаки для товарів і послуг" від 1994р. Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/z0481-95 10. Закон України "Про рекламу" від 1996р. [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/270/96-%D0%B2%D1%80 11. Кодекс законів про працю України, ст.178: Чинне законодавство зі змінами та доповненням на 01.08. 2004р.:К.:Вид. Паливода А.В., 2004.-112с. 12. Основні чинні кодекси і закони України укладач: Ю.П. Єлісовенко, видавництво: Київ, Махаон, 2003-976 ст.; 13. Ахрожов, Я.В. Системы электронной коммерции : учеб. пособ. / Я.В. Ахромов. - М. : Оникс, 2005. - 460 с. 14. Беклешов Д.М., Реклама в системі маркетінга Д.М Беклешов, В.І.Попирін..-М.: Вища школа, 1999.-278 с. 15. Бойчук І.В., Інтернет в маркетингу/ І.В. Бойчук, О.М. Музика - К.: Центр навчальної літератури, 2010. - 512 с. 16. Бугайчук Т. В. Маркетингові дослідження: Навч. посібник / Т.В.Бугайчук, В. А. Устименко. –Харків.: Торнадо, 2008. –280 с. 17. Бутенко Н. В. Основи маркетингу [Текст] : навч. посіб. / Н.В.Бутенко. – К. : ВПЦ «Київський ун-т», 2004. – 140 с 18. Войчак А. В. Маркетинговий менеджмент: Підручник. — А.В.Войчак : Вид-во КНЕУ, 1998. - 268 с. 19. Герасимчук С.С. Маркетинг : [підручник] / Герасимчук С.С. – К. : Лібра, 2004. – 712 с. 20. Голиков Е. А. Маркетинг и логистика:[навчальний посібник] Е.А.Голиков Учеб. пособие. — М.: Издат. дом"Дашков и К0", 1999. - 412 с. 21. Голік В.С. Ефективність Інтернет-маркетингу в бізнесі./В.С. Голік - К.: Академвидав, 2008. - С. 196 22. Голубков, Є.П. Маркетингові дослідження: теорія, методологія і практика - 2-е видання, перероблене і додаткове / Е. П. Голубков. - М.: Видавництво «Финпресс», 2009 - 464 с. 23. Голубкова Е.Н. Маркетинговые коммуникации. / Е.Н. Голубкова - М.: Финпресс, 2000. - 256с. 24. Голубкова. Е.Н. Маркетинговые коммуникации: Учебное пособие:. – 2-е издание и доп. – М.: Издательство «Финпресс», 2003. – 304 с 25. Довбуш Р.А.,Управління конкурентоспроможністю підприємств/ Довбуш Р.А., Зозуля А.Л.: Підручник. – Х. Основа, 2003. - 250 с. 26. Должанський І.З., Конкурентоспроможність підприємства І.З.Должанський, Т.О. Загорн: Навч. посібник. – К.: Центр навчальної літератури, 2012. – 384с. 27. Євдокимов Ф.І. Азбука маркетингу : [навчальний посібник] / Ф.І.Євдокимов, В.М. Гавва. – 3-є вид. переробл. і доповн. – Д. : Стакер, 1998. – 432 с. 28. Инькова, Н.А. Современные интернет-технологии в коммерческой деятельности : учеб. пособ. / Н. А. Инькова— М. : Омега, 2007. — 420 с. 29. Каніщенко О.Л. Міжнародний маркетинг в діяльності українських підприємств / О. Л. Каніщенко. – Київ: Знання-прес, 2007. – 446 с. 30. Квашина Т.А. Телереклама в зеркале зрительской психологи / Т.А.Квашина. // А & PR Digest, Маркетинг и реклама в Украине: исследования, имидж, практика: Материалы семинара. –Київ, 1997. – С. 105. 31. Кобилянський О. В. Методичні вказівки до виконання контрольної роботи з дисципліни «Основи охорони праці» для студентів напрямків підготовки 0306 - «Менеджмент» та 0401 «Екологія, охорона навколишнього середовища» / О. В. Кобилянський, І. В. Заюков, С. В. Королевська. – Вінниця. : ВНТУ, 2015. – 34 с. 32. Котлер Ф. Маркетинг, менеджмент /Пер. с англ. под ред. Л.А.Волковой, Ю.Н. Каптуревского. - СПб.: Питер, 2000. - 752 с. 33. Крикавський Є. В. Промисловий маркетинг : підручник для студ. екон. спец. / Є. В. Крикавський, Н І. Чухрай. Національний ун-т "Львівська політехніка". - 2-ге вид. - Л. : Видавництво Національного ун-ту "Львівська політехніка", 2004. - 472 с. 34. Куденко Н.В. Стратегічний маркетинг. [навчальний посібник] Н.В.Куденко – К. : КНЕУ, 1998. – 151 с. 35. Кули Ч. Общественная организация. В кн. «Тексты по истории социологии XІХ–ХХ веков». Хрестоматия. [навчальний посібник] Ч.Кули – М. : Наука, 1994. – 379 с. 36. Балабанова Л.В. Маркетинг: підручник / Л.В. Балабанова - Донецьк : ДонНУЕТ, 2011. – 467 с 37. Лемешев, М.С. Основи охорони праці для фахівців менеджменту: навчальний посібник / М.С.Лемешев, О.В.Березюк ; ВНТУ. – Вінниця : ВНТУ, 2009. – 206 с. – 28. 38. Лук'янець Т. І. Маркетингова політика комунікацій : навч.-метод. посібник / Т. І. Лук'янець ; Міністерство освіти і науки КНЕУ. — К. : 2002. — 271 с. 39. Мнушко З.М., Менеджмент та маркетинг у фармації ч.1, ІІ. Маркетинг у фармації. Підручник для фарм. вузів і факультетів / за ред. З.М.Мнушк,. Діхтярьова Н.М.– Харків „Основа” вид-во УкрФА. – 288 с. 40. Мороз Л.А., Маркетинг: Підручник / Л.А. Мороз, Н.І. Чухрай; за ред. Л.А. Мороз. - Львів: Національний університет "Львівська політехніка",- 244 с 41. Москаленко, А.3. Масова комунікація [Текст]:/А.З.Москаленко, Л.В. Губерсъкий, В.Ф. Іванов, В.А. Вергун// – К.: КНУ ім. Т. Шевченка, 2013. – 263 с 42. Норіцина Н. І. Маркетингова політика комунікацій: курс лекцій / Н.І. Норіцина. – К.: МАУП, 2003. – 120 с 43. Окландер М.А. Маркетингові комунікації промислових підприємств в умовах інформаційної економіки / М. А. Окландер, І. Л. Литовченко, М.І.Ботушан. – Київ: Знання, 2011.232с. 44. Оністрат О.В. Ефективність рекламної діяльності підприємств. /О.В.Оністрат/ Видавництво «Финпресс» Актуальні проблеми економіки. – 2008. - №7. – с.132. 45. Отенко І.П. Управління конкурентними перевагами підприємства. Наукове видання / І.П. Отенко, Є.О. Полтавська. – Харків: Вид. ХНЕУ, 2005. – 212 с. 46. Павленко А.Ф.,. Маркетинг: /Войчак А.В,Павленко Підручник – К.: КНЕУ, 2009 - 220 с 47. Панкрухин О.П. Маркетинг: . [навчальний посібник] О.П.Панкрухин Підручник. - М.: "Омега-Л", 2008. – 656 с 48. Почепцов Г.Г. Теория коммуникации / Почепцов Г.Г. – М. :«Рефлбук», К. : «Ваклер». – 2001. – 656 с. 49. Примак Т.О. Маркетингові комунікації в системі управління підпрємством: (Монографія) /Т.О. Примак К.: ТОВ «Експерт ЛТД», 2001. - 387с 50. Примак Т.О. Маркетингові комунікації в системі управління ринковою діяльністю підприємства / Т.О. Примак. – Київ: Київський національний економічний ун-т,2004. - 41с 51. Ромат Е. Реклама в системе маркетинга/Е. Ромат — Харьков: НВФ «Студцентр», 1995. — 229 с. 52. Росситер Дж. Реклама и продвижение товаров /Джон Р.Росситер, Лари Перси., пер. с англ. – СПб.: Питер, 2001.- 651 с. 53. Савченко В. Я. Аудит : навчальний посібник/ В. Я. Савченко. — К. : КНЕУ, 2005. — 322 с. 54. Сергєєв, І.В. Економіка підприємства: Навчальний посібник / І.В.Сергєєв - М.: Фінанси і статистика, 1999 - 304 с.; 55. Синяева І.М. Паблік рілейшнз в комерційній діяльності/ І.М.Стняева Підручник.-М.: Юніті, 2000.-287с. 56. Скибінський С.В. Маркетинг. . [навчальний посібник] С.В.Скибінський Ч.1: Підручник. – Л., 2000. – 640 с. 57. Соколова Т.В. Аромамаркетинг: использование запаха для привлечения покупателя / Т. В. Соколова. // Маркетинг Менеджмент. – 2008. – №2. – 35 с. 58. Старостіна А.О., Маркетинг: Черваньов Д.М., Зозульов О.В.Старостіна А.О. Навч. посіб. К.: Знання - Прес, 2002. - 191 с. 59. Уеллс У, Реклама: принципи і практика Уеллс У., Моріарті С. і Дж. Бернетт; Спб.: Вид-во Пітер; 2008, с.733 60. Федько В. П., Основи маркетингу /Федько Н.Г., Шапорев О.А .; Під. Ред. Федько В. П. - Ростов-на-Дону: Фенікс, 2001. 521с. 61. Голенко Ю.Б. Ринок маркетингових комунікацій в Україні [Електронний ресурс] / Ю.Б. Голенко, Л.О. Юзик – Режим доступу до ресурсу: http://www.rusnauka.com/. 62. ДБН В.2.5-28-2006 «Природне і штучне освітлення». [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.infobuild.com.ua/normativ/detail.php?ID=45079. 63. ДСН 3.3.6.042-99 Санітарні норми мікроклімату виробничих приміщень [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http//www.dnaop.com. 64. Зоткін А.Ю. Бренд як основа сучасного бізнесу [Електронний ресурс] / А.Ю. Зоткін – Режим доступу до ресурсу: www.marketingmix.kiev.ua. 65. Офіційний сайт Агентства MPP Consulting [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: http://mppconsulting.com.ua/about.html. 66. Офіційний сайт Всеукраїнської рекламної коаліції [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: http://www.adcoalition.org.ua/ 67. Офіційний сайт Консалтингової групи MDpromotion - Продукт плейсмент [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: http://mdpromotion.ru/promotion/pp.html 68. Офіційний сайт Корпорації ROSHEN [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: - http://roshen.com/ua 69. Офіційний сайт Ліга підприємців «Українська справа» [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: http://ukrsprava.te.ua/iz-zhyttia-lihy/231- kondyterskyi-dim-blazhevskykh-solodkyi-brend-ternopolia 70. Офіційний сайт Української Асоціації зі зв’язків з громадськістю [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: http://www.uapr.com.ua/ua 71. Прикладні моделі оцінки конкурентоспроможності потенціалу підприємства: [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://pidruchniki.com/2008021554088/ekonomika/prikladni_modeli_otsinki_konkur entospromozhnosti_potentsialu_pidpriyemstva 72. Фалович В.А. Концептуальні підходи до управління ризиками на промислових підприємствах / В.А. Фалович, Г.В. Ціх, М.М. Тиммошик // Економічні, соціальні та психологічні аспекти сучасних маркетингових технологій: кол.моногр. – Тернопіль: 2019. – С.172-182. 73. Фалович В.А. Інноваційність як засіб забезпечення розвитку емерджентних якостей в ланцюгах поставок інвестиційних товарів / В.А. Фалович, Л.Я. Якимишин // Науковий журнал «Інтелект ХХІ». – 2018. Вип. 3. – С. 129-132. – URL: http://www.intellect21.nuft.org.ua/journal/2018/2018_3/27.pdf 74. Шпилик С. Вірусний маркетинг як спосіб просування товару / С.В. Шпилик, О.М.Вовчук // Стратегії та інновації: актуальні управлінські практики: матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції. – Кривий Ріг: Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського, 2018. – 559 с. –С. 448-451ж 75. Шпилик С. Екомаркетинг як інструмент поліпшення іміджу підприємства [Електронний ресурс] / С. Шпилик, В. Фалович // Соціальноекономічні проблеми і держава. — 2012. — Вип. 2 (7). — С. 289-298. — Режим доступу до журн. : http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2012/12ssvpip.pdf. 76. Шпилик С. В. Інтернет як ефективний маркетинговий інструмент сучасного підприємства / Світлана Василівна Шпилик // Галицький економічний вісник, — Т. : ТНТУ, 2015 — Том 49. — № 2. — С. 212-223. — (Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі). 77. Шпилик С.В. Освітні заклади як особливі суб’єкти інноваційного розвитку суспільства // Тенденції розвитку маркетингу в умовах економічних трансформацій: колективна монографія / С.В. Шпилик, С.Б. Семенюк; за ред. проф. Р. В. Федоровича. – Тернопіль: ФО-П Шпак В. Б., 2017. – 303 с. – С. 185-
Тип вмісту: Thesis Abstract
Розташовується у зібраннях:075 — маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Огінський_автореферат.pdf564,21 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Огінський_магістерська.pdf1,47 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора