Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/30004
Назва: Дослідження організації діяльності публічної установи та розробка шляхів її вдосконалення, на прикладі ТНТУ ім. І Пулюя (м. Тернопіль, вул. Руська, 56)
Інші назви: Research of organization of activity of public institution and development of ways of its improvement, on the example of TNTU (56, Ruska Street, Ternopil)
Автори: Оксентюк, Сергій Олегович
Oksentiuk, S.O.
Бібліографічний опис: Окceнтюк C.О. Доcлiджeння оргaнiзaцiї дiяльноcтi пyблiчної ycтaнови тa розробкa шляхiв її вдоcконaлeння, нa приклaдi ТНТУ iм. I. Пyлюя (м. Тeрнопiль, вyл. Рycькa, 56) [Рyкопиc]: дипломнa роботa нa здобyття квaлiфiкaцiї мaгicтрa зa cпeцiaльнicтю 281 / Ceргiй Олeгович Окceнтюк; ТНТУ. – Тeрнопiль: ФО-П Шпaк В. Б., 2019. – 154 c.
Bibliographic description: Oksentyuk S.O. Research of organization of activity of public institution and development of ways of its improvement, on the example of TNTU (56, Ruska Street, Ternopil) [Manuscript]: comprehensive thesis for obtaining the qualification master's degree in 281 / Serhhiy Oksentyuk; TNTU. – Ternopil: IE Shpak V.B., 2019. - 154 p. Master
Дата публікації: гру-2019
Дата подання: гру-2019
Дата внесення: 2-січ-2020
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Науковий керівник: Гарматюк, Оксана Олегівна
Члени комітету: Стойко, Ігор Іванович
УДК: 339.378
Теми: ринок
оcвiтнi поcлyги
попит
пропозицiя
конкyрeнтоcпроможнicть
рeклaмнa дiяльнicть
market
educational services
demand
supply
competitiveness
public relations
Короткий огляд (реферат): Дипломнa мaгicтeрcькa роботa: 154 c., 12 риc., 14 тaбл., 7 додaткiв, 96 лiтeрaтyрних джeрeл. Об’єкт доcлiджeння – дiяльнicть Тeрнопiльcького нaцiонaльного тeхнiчного yнiвeрcитeтy iмeнi Iвaнa Пyлюя. Мeтою роботи є тeорeтичнe обґрyнтyвaння тa розробкa рeкомeндaцiй щодо вдоcконaлeння дiяльноcтi ТНТУ iм. I. Пyлюя. Мeтоди доcлiджeння − нayковi розробки вiтчизняних i зaкордонних вчeних, cиcтeмного aнaлiзy, aнaлiзy тa cинтeзy, cтaтиcтичнi мeтоди, cоцiологiчнi (опитyвaння) мeтоди, кiлькicного aнaлiзy тa порiвняння. Доcлiджeно пyблiчнy дiяльнicть пiдприємcтвa, визнaчeно пeрcпeктивнi нaпрями cтрaтeгiчного розвиткy ринкy оcвiтнiх поcлyг зaклaдy вищої оcвiти, доcлiджeно eфeктивнicть yпрaвлiння рeклaмною дiяльнicтю yнiвeрcитeтy, розроблeно рeкомeндaцiї щодо вдоcконaлeння рeклaмної кaмпaнiї тa PR тa пiдвищeння eфeктивноcтi дiяльноcтi ТНТУ iм. I. Пyлюя. Рeзyльтaти впровaджeнi в дiяльнicть Тeрнопiльcького нaцiонaльного тeхнiчного yнiвeрcитeтy iмeнi Iвaнa Пyлюя.
Master Degree thesis contains of 154 pages, 12 pictures, 14 tables, 7 additions, 96 literature sources. The Object of Investigation – activity of Ternopil Ivan Puluj National Technical University. The Aim of the Work is the theoretical substantiation and development of recommendations for improvement activity of TNTU. The Methods of Investigation – scientific development of domestic and foreign scientists, system analysis, analysis and synthesis, statistical methods, sociological (interrogation) methods, quantitative analysis and comparison. The public activity of the enterprise is investigated, the perspective directions of strategic development of the market of educational services of higher education institution are determined, the effectiveness of management of advertising activity of the university is investigated, the recommendations on perfection of advertising campaign and PR and increase of efficiency of TNTU. The results were implemented in the activities of the Ternopil Ivan Puluj National Technical University.
Зміст: ВCТУП РОЗДIЛ 1 ТEОРEТИЧНI ЗACAДИ ОЦIНКИ РИНКУ ОCВIТНIХ ПОCЛУГ ВИЩИХ НAВЧAЛЬНИХ ЗAКЛAДIВ 1.1 Cиcтeмнi зв’язки тa eкономiчнi кaтeгорiї ринку оcвiтнiх поcлуг 1.2 Cтруктурa, динaмiкa тa збaлaнcувaння ринку оcвiтнiх поcлуг 1.3 Оргaнiзaцiя оcвiтнього процecу у вищому нaвчaльному зaклaдi РОЗДIЛ 2 ХAРAКТEРИCТИКA ДIЯЛЬНОCТI ТНТУ IМ. I.ПУЛЮЯ НA РИНКУ ОCВIТНIХ ПОCЛУГ 2.1 Зaгaльнa хaрaктeриcтикa тa aнaлiз оргaнiзaцiйної cтруктури 2.2 Aнaлiз оcновних покaзникiв дiяльноcтi унiвeрcитeту 2.3. SWOT-aнaлiз дiяльноcтi ТНТУ iмeнi Iвaнa Пулюя РОЗДIЛ 3 РОЗРОБКA ШЛЯХIВ ВДОCКОНAЛEННЯ ДIЯЛЬНОCТI ТНТУ IМ. I ПУЛЮЯ 3.1. Нaпрями cтрaтeгiчного розвитку ринку оcвiтнiх поcлуг зaклaду вищої оcвiти 3.2 Eфeктивнicть упрaвлiння рeклaмною дiяльнicтю ТНТУ iм. I. Пулюя 3.3 Вдоcконaлeння рeклaмної кaмпaнiї тa PR ТНТУ iм. I. Пулюя РОЗДIЛ 4 CПEЦIAЛЬНA ЧACТИНA 4.1 Aнaлiз розвитку оcвiтньої гaлузi Тeрнопiльcької облacтi 4.2 Aнaлiз зaконодaвчої бaзи тa прaвового зaбeзпeчeння дiяльноcтi унiвeрcитeту РОЗДIЛ 5 ОБГРУНТУВAННЯ EКОНОМIЧНОЇ EФEКТИВНОCТI 5.1 Оргaнiзaцiйнi зaходи оцiнки eфeктивноcтi 5.2 Оцiнкa eфeктивноcтi зaпропоновaних зaходiв для ТНТУ iм. I.Пулюя РОЗДIЛ 6 ОХОРОНA ПРAЦI ТA БEЗПEКA В НAДЗВИЧAЙНИХ CИТУAЦIЯХ 6.1 Оргaнiзaцiя роботи з охорони прaцi у нaвчaльному зaклaдi 6.2 Роботa вiддiлу охорони прaцi в нaвчaльному зaклaдi 6.3 Оргaнiзaцiя хaрчувaння i зaбeзпeчeння обмiнним одягом оcобового cклaду формувaнь ЦЗ. Дотримaння caнiтaрно-гiгiєнiчних вимог 6.4 Провeдeння розрaхунку eкономiчного eфeкту вiд зacтоcувaння зaходiв зaхиcту нaceлeння i тeриторiй вiд НC РОЗДIЛ 7 EКОЛОГIЯ 7.1 Нaуково-тeхнiчний прогрec i охоронa нaвколишнього ceрeдовищa 7.2 Роль eкологiчної оcвiти у формувaннi cвiтогляду cучacного фaхiвця ВИCНОВКИ ТA ПРОПОЗИЦIЇ CПИCОК ВИКОРИCТAНИХ ДЖEРEЛ ДОДAТКИ
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/30004
Власник авторського права: Оксентюк Сергій Олегович
Перелік літератури: ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 1. Конституція України [прийнято ВР 28.06.96 р.] // [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/254к/96-вр 2. Закон України «Про освіту» // [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2145-19 3. Закон України «Про вищу освіту» // [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://zakon.help/law/1556-VII 4. Закон України «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах» // [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/80/94 5. Закон України «Про рекламу» // [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/270/96-вр 6. Закон України «Про охорону праці» // [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://dnaop.com/html/3428/doc-zakon-ukrajini-pro-ohoronu-praci 7. Андрущенко В. Освіта в пошуках нових стратегій мислення // Вища освіта України, 2003.- №2.- С.5-7. 8. Ассэль Г. Маркетинг: принципы и стратегия: Пер. с англ. / Г. Ассэль. – М.: ИНФРА-М, 1999. – 804с. 9. Астахова Е.В. Социальная характеристика кадрового потенциала высшей школы: украинский вариант / Е.В. Астахова // Инновации в образовании, 2013. – №1. – С.27-52. 10. Белаш О.Ю. О маркетинговой деятельности в государственном техническом вузе / О.Ю. Белаш // Маркетинг в России и за рубежом. – 2012. – № 1(51). – С.97-107. 11. Болонський процес – структурна реформа вищої освіти на європейському просторі // [Електронний ресурс]. – Режим доступу: www.kpi.ua/education/bologna.pgp 12. Братко О.С. Концептуальні основи маркетингу вищого навчального закладу / О.С. Братко // Зб. наук. пр. – Тернопіль – Катовіце: Джура, 2011.- 156с. 13. Буряк П.Ю. Маркетинг: Навч. посіб. / П.Ю. Буряк, Б.А. Карпінський, Я.Ю. Карпова. – К.: ВД «Професіонал», 2015. – 320с. 14. Бутенко А.І. Кон’юнктурний аналіз товарного ринку / А.І. Бутенко, В.Р. Кучеренко, Є.В. Рак, В.А. Ягорлицький. – Одеса: ТОВ «Автограф», 2000. – 156с. 15. Васильченко Н. Маркетинговые исследования рынка образовательных услуг в регионе / Н.Васильченко, Е.Бурлюкина, В.Секерин // Маркетинг. – 2013 – №1(68). – С.21-27. 16. Вачевський М.В., Скотний В.Г. Маркетинг в сферах послуг: навчальний посібник / М.В. Вачевський, В.Г. Скотний. – Київ: Центр навчальної літератури, 2016. – 232с. 17. Вища освіта в Україні: Навчальний посібник / За ред. В.Г.Кременя, С.М.Ніколаєнка. – Київ: Знання, 2009. – 327с. 18. Вища освіта України: методологічні та соціально-виховні проблеми модернізації. Кн.6. Монографія / За ред.. Андрущенка В.П., Михальченка М.І., Кременя В.Г. – К.: ДЦССМ, 2011. – 440с. 19. Войчак А.В. Маркетинговий менеджмент: Підручник / А.В. Войчак. – К.: КНЕУ, 2000. – 268с. 20. Войчак А.В. Маркетингові дослідження. Навч.-метод. посібник для вивчення дисциплін / А.В.Войчак. – К.: КНЕУ, 2001.- 119с. 21. Волкова М.М., Звездова А.Б. Маркетинговые исследования в области образовательных услуг // [Електронний ресурс]. – Режим доступу: www.dis.ru/market/thems/arhiw 22. Гапон В.В. Вимоги до підготовки спеціалістів в галузі освіти у сучасних умовах та прогнозування соціально-економічних показників діяльності ВНЗ / В.В. Гапон // Проблеми освіти. – 2015. – №28. – С. 81. 23. Горбунова Ю.А. Маркетинг в сфере высшего образования: пример университета Калабрии / Ю.А. Горбунова // Маркетинг в России и за рубежом, 2005. – №5(49). – С.44-47. 24. Грабовецький Б.Є. Економічне прогнозування і планування: Навч. посіб. / Б.Є. Грабовецький. – Київ: Центр навчальної літератури, 2015. – 188с. 25. Грішнова О. Освіта – головний чинник економічного і соціального розвитку України / О. Грішнова // Вісник ТАНГ, 2009. – №5/2. – С.17-53. 26. Дерев’яненко Т.Є. Маркетинговий аналіз кон’юнктури товарного ринку / Т.Є. Дерев’яненко // Маркетинг в Україні. – 2011. – №3. – С.35-37. 27. Дмитренко Г.А. Стратегічний менеджмент в системі освіти: Навч. посіб. / Г.А. Дмитренко – К.: МАУП, 2001. – 176с. 28. Дэвис Б. Стратегический маркетинг для школ / Б.Дэвис, Л.Эллисон. – Лондон, 2007. – С. 9-20. 29. Жиляев И. Развитие системы платного образования в Украине / И. Жиляев // Общество и экономика. – №10. – 2013. – С.179-188. 30. Инновации и маркетинг в сфере образовательных услуг / Е.А. Ковчуго. – М.: ИНИЦ Роспатента, 2011.-48с. 31. Іващук О.Т. Економетричні методи та моделі: Навч. посіб. / О.Т.Іващук. – Тернопіль: ТАНГ «Економічна думка», 2002. – 348с. 32. Казнова М.І. Ціна на послуги в освітніх закладах / М.І. Казнова // Фінанси України, 2014. – №3. – С. 69-73. 33. Карпов В.А., Кучеренко В.Р. Маркетинг: прогнозування кон’юнктури ринку: Навч. посіб. / В.А. Карпов, В.Р. Кучеренко. – 2-ге вид., випр. і доп. – К.: Т-во «Знання», КОО, 2013.- 284с. 34. Качан Є.П. Регіональна політика ринку праці. Монографія / Є.П.Качан, О.О.Обухівський. – Тернопіль: Економічна думка, 2005. – 176с. 35. Коломінський Н.Л. Психологія менеджменту в освіті / Н.Л. Коломінський. – К.: МАУП, 2010. – 286с. 36. Корсак К.В. Реформи в освіті: Узагальнення закордонного досвіду // [Електронний ресурс]. – Режим доступу: www.park.kiev.ua. 37. Костенко О.А. Высшее учебное заведение как субъект рыночных отношений // [Електронний ресурс]. – Режим доступу: www.marketing.spb.ru. 38. Котлер Ф. Основы маркетинга: Пер. с англ.- 2-е европ.изд. / Ф. Котлер, Г.Армстронг, К.Сондерс., В.Вонг. – М.;СПб.: Издательский дом «Вильямс», 2000. – 944с. 39. Кратт О. Методика аналізу кон’юнктури ринку послуг вищої освіти / О. Кратт // Економіст. – 2014. – № 3. – С. 69-71. 40. Кремер Н.Ш., Путко Б.А. Эконометрика: Учебник для вузов / Под ред. проф. Н.Ш. Кремера. – М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2004.- 311с. 41. Крикавський Є.В. Маркетингові дослідження: Навч. посіб. / Є.В., Н.С. Косар, О.Б. Мних, О.А. Сорока – Національний університет «Львівська політехніка», «Інтелект-Захід», 2014. – 288с. 42. Кряжев П. Зарубіжний досвід реформування освіти / П.Кряжев // Науковий світ, 2004. – №12. – С.8-10. 43. Кучеренко В.Р., Карпов В.А. Основи економічної кон’юнктури: Навч. посіб. / В.Р. Кучеренко, В.А. Карпов. – Київ: Центр навчальної літератури, 2004. - 224с. 44. Ламбен Жан-Жак. Стратегический маркетинг. Европейская перспектива: Пер. с фр. / Жан-Жак Ламбен. – СПб.: Наука, 2000. – 589с. 45. Лісогор Л. Реформування системи освіти як чинник формування конкурентного середовища на ринку праці в України в умовах глобалізації світової економіки / Л.Лісогор // Вісник ТАНГ, 2003. – №5. – С.159-162. 46. Макконелл К.Р., Брю С.Л. Экономикс: Принципы, проблемы и политика: Пер. с англ.: В 2т. / К.Р.Макконелл, С.Л. Брю. – М.: Республика, 1992. – Т.1. – 399с. 47. Маркова В.Д. Маркетинг услуг / В.Д. Маркова. – М.: Финансы и статистика, 2000. – 316с. 48. Матвіїв М.Я. Методологія та організація маркетингового менеджменту в сфері вищої освіти: Монографія / М.Я. Матвіїв. – Тернопіль: Економічна думка, 2015. – 560с. 49. Медведєва В.М., Міщенко Г.Г. Інформаційний бізнес у сфері освіти, культури і мистецтва / В.М. Медведєва, Г.Г. Міщенко. – К.: 2000. – 96 с. 50. Міщенко Г.Г. Маркетинг і вища освіта / Г.Г. Міщенко // Вісник книжкової палати. – 2004. – №8. – С.38-41. 51. Наконечний С.І., Савіна С.С. Математичне програмування: Навч. посіб / С.І. Наконечний, С.С. Савіна.- К.: КНЕУ, 2013.- 452с. 52. Ніколаєнко С.М. Вища освіта в Україні – завдання та перспективи. Проблеми з життя вищої школи // [Електронний ресурс]. – Режим доступу: www. mon.gov.ua/newstmp/2007/25.01/doc 53. Оболенська Т.Є. Дослідження навчальними закладами потенціалу ринку освітніх послуг / Т.Є. Оболенська // Регіональні аспекти розвитку і розміщення продуктивних сил України. – 2002.- Вип.7. 54. Оболенська Т.Є. Маркетинг освітніх послуг: вітчизняний та зарубіжний досвід: Монографія / Т.Є. Оболенська. – К.: КНЕУ, 2001.- 208с. 55. Оксентюк Б., Фроленко О. Інформація в системі маркетингового управління підприємством / Б. Оксентюк, О.Фроленко // Галицький економічний вісник. – № 2 (49). – 2015. – С. 192-198. 56. Оксентюк А. О., Оксентюк Б.А., Оксентюк Р.А. Ефективне управління персоналом – запорука успішного функціонування організації [Електронний ресурс] / А. О. Оксентюк, Б.А. Оксентюк, Оксентюк Р.А. // Соціально-економічні проблеми і держава. – Вип. 2 (5). – 2011. – Режим доступу до журн.: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2011/11fkadup.pdf. 57. Петрова Т. Ринок освітніх послуг та ринок праці: проблеми взаємодії та взаємозв’язку / Т. Петрова // Україна: аспекти праці, 2006.-№ 6.- С.3-7. 58. Петруня Ю. Маркетинг на ринку освітніх послуг / Ю. Петруня, М. Залесов, В. Брижатий // Вісник ТАНГ. – 2010. - №5-1. – С.163-167. 59. Пінчук Н.С. Інформаційні системи та технології в маркетингу: Навч. посібник / Н.С. Пінчук, Г.П. Галузинський, Н.С. Орленко. – К:. КНЕУ, 2000.- 328с. 60. Положення про освітньо-кваліфікаційні рівні (етапна освіта): Затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 20.01.98, №65 // Офіційний вісник України. – 2008. – №3 (05.02.98); ст.108. – С.202-207. 61. Прасол Д. Структура прогностичного компонента та його роль в управлінській діяльності / Д. Прасол // Соціальна психологія. – 2012. – №5(13). – C. 38-45 62. Про результати перевірки використання коштів держбюджету України на підготовку кадрів за економічними спеціальностями вищими навчальними закладами, К: Рахункова палата України, 2005. – Випуск 22. 63. Проблеми освіти. Випуск 40: Науково-методичний збірник. – Київ: НМЦВО, 2014.- 164с. 64. Рассудов Л.Н. Прогнозирование потребности в специалистах на базе региональных центров содействия трудоустройству и занятости / Л.Н. Рассудов / Материалы школы-семинара, 2002. – 71с. 65. Реформування освіти наблизить Україну до Європи // Інформаційний бюлетень Міжнародного центру перспективних досліджень. – 2000. – №76. – C.24. 66. Решетілова Т.Б. Методичний підхід до оцінки конкурентоспроможності ВНЗ / Т.Б. Решетілова // Маркетинг в Україні. – 2015. – №3. – С.6-10. 67. Сагинова О.В. Природа и характеристики образовательных услуг / О.В. Сагинова // Маркетинг. – 2005. – №3. – С.53-63. 68. Сафонова В.Є. Інноваційні підходи до методології прогнозування розвитку вищої освіти / За ред. В.П.Андрущенко // Вища освіта України. Науково-методичний часопис. – К., 2014. - №1. – C.54-58. 69. Семенюк С.Б. Оцінка кон’юнктури ринку освітніх послуг та шляхи її оптимізації / С.Б. Семенюк // Галицький економічний вісник, 2007. - №3. – С.84-86. 70. Семенюк С.Б. Оцінка кон’юнктури ринку послуг вищої освіти в України: стан і проблеми / С.Б. Семенюк // Економіка розвитку, 2007.- №1(41).- С.116-117. 71. Скибінський С.В. Маркетинг: У 2 ч. – Львів: Вид-во Львівської комерційної академії / С.В. Скибінський, 2000. – Ч1. – 640с. 72. Современный маркетинг: настольная книга по исследованию рынка: Учебное пособие / Под ред. В.Е.Хруцкого. – М.: Финансы и статистика, 1999. – 528с. 73. Сотніков В.С. Дослідження процесу формування потреби в освіті (регіональний аспект) // [Електронний ресурс]. – Режим доступу: www.dis.ru/market/thems/arhiw 74. Специфіка розвитку вищої освіти в період глобалізації // [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http/:shpargalka.org.ua/r/0/331/html 75. Стрижков А.М. Понятия качества образовательной услуги в условиях рыночных отношений / А.М. Стрижков // Стандарты и мониторинг в образовании. – 2009.- №3. – С.47-50. 76. Трансформація української освіти в контексті європейської інтеграції // [Електронний ресурс]. – Режим доступу: www.icps.kiev.ua 77. Хаксевер К., Рендер Б., Рассел Р., Мердик Р. Управление и организация в сфере услуг. – 2-е изд. / Пер. с англ. под ред. В.В.Кулибановой. – СПб.: Питер, 2002. – 752с. 78. Чернецький Ю.О. Шляхи запозичення досвіду США у сфері вищої економічної освіти / Ю.О. Чернецький // Економічна теорія, 2004. – №2. – С.25-28. 79. Черчилль Г.А. Маркетинговые исследования / Черчилль Г.А. – СПб.: Питер, 2000. – 748с. 80. Четыркин Е.М. Статистические методы прогнозирования. – 2-е узд. перераб. и доп. / Е.М. Четыркин. – М.: Статиспоэд, 1997. – 200с. 81. Чухломин В.Д. Ценообразование на образовательные услуги с учетом факторов внутренней среды организации / В.Д. Чухломин // Маркетинг в России и за рубежом. - № 6 (38). – 2013.- С.107-113 82. Шведенко В.В., Тяжов А.И. Маркетинговая концепция: в системе понятий и категорій, в схемах, графиках, тестах, задачах и упражнениях / В.В. Шведенко, А.И. Тяжов. – Кострома: Изд-во Костромського госпедуниверситета им. Н.А.Некрасова, 2008. – 117с. 83. Штефанич Д.А., Семенюк С.Б. Кон’юнктура ринку освітніх послуг та її складові елементи / Д.А. Штефанич, С.Б. Семенюк // Зб. наук. пр. Луцького державного технічного університету. – Випуск 3(10) – Ч.2. – Луцьк, 2006. – С.214-221. 84. URL: http://tntu.edu.ua/?p=uk/main/ – офіційний сайт Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя 85. URL: http://tntu.edu.ua/?p=uk/info/documents – [Електронний ресурс]. – Організація освітнього процесу в Тернопільському національному технічному університеті імені Івана Пулюя 86. URL: https://pidruchniki.com/1821071256691/ekologiya/ekologichna_osvita_vihovannya_kultura – [Електронний ресурс]. – Екологічна освіта, виховання і культура. 87. URL: http://archive.mama-86.org/archive/ecodemocracy/skyba_u.htm – [Електронний ресурс]. – Екологічна освіта як складова частина стратегії сталого розвитку. 88. URL: https://buklib.net/books/28151/ – [Електронний ресурс]. – Науково-технологічний прогрес та головні складові його впливу на довкілля. 89. URL: http://osvita.ua/vnz/reports/ecology/21287/ – [Електронний ресурс]. – Науково-технічний прогрес: екологічні наслідки. 90. URL: https://subject.com.ua/textbook/physics/11klas/55.html – [Електронний ресурс]. – Науково-технічний прогрес і проблеми екології. 91. URL: https://rizunenkove-nvk.kh.sch.in.ua – [Електронний ресурс]. – Методичні рекомендації щодо організації роботи з охорони праці в закладах освіти. 92. URL: https://studfile.net/preview/4497474/page:3/ – [Електронний ресурс]. – Організація роботи з охорони праці в навчально-виховних закладах. 93. URL: http://nmc.if.ua/wp-content/uploads/2016/11/2_23-Дії-МТЗ-СП – [Електронний ресурс]. – Навчально-методичний центр цивільного захисту та безпеки життєдіяльності Івано-Франківської області. 94. URL: http://ir.znau.edu.ua›bitstream›Tsyvilnyi_zakhyst – [Електронний ресурс]. – Цивільний захист: навч. посіб. 95. URL: http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/publication/main/ua/20090/strateg2020z.pdf – [Електронний ресурс]. – Стратегія розвитку Тернопільської області на період до 2020 року. 96. URL: http://tntu.edu.ua/storage/pages/00000494/zvit-rektora-2018-MON.pdf – [Електронний ресурс]. – Звіт ректора Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя 2018 рік.
Тип вмісту: Master Thesis
Розташовується у зібраннях:281 — публічне управління та адміністрування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Автореферат_Оксентюк.pdf390,17 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Магістерська_робота_Оксентюк.pdf22,8 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора