Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29396

Tytuł: Прийоми з мерчендайзингу для інтернет-магазинів
Inne tytuły: Traditions for merchandising for internet shops
Authors: Шульгін, Олександр
Shulhin, Oleksandr
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Шульгін О. Прийоми з мерчендайзингу для інтернет-магазинів / Шульгін Олександр // Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів, 8 листопада 2019 року. — Т : ТНТУ, 2019. — С. 175–176. — (Сучасні тенденції розвитку маркетингу в умовах мінливого ринкового середовища).
Bibliographic description (International): Shulhin O. (2019) Pryiomy z merchendaizynhu dlia internet-mahazyniv [Traditions for merchandising for internet shops]. Materialy Ⅹ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv (Tern., 8 November 2019), pp. 175-176 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2019
Konferencja/wydarzenie: Ⅹ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/kolekcja: Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Data wydania: 8-lis-2019
Date of entry: 27-lis-2019
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Тернопіль
Ternopil
Zakresu czasowego: 8 листопада 2019 року
8 November 2019
UDC: 339.13
Strony: 2
Zakres stron: 175-176
Główna strona: 175
Strona końcowa: 176
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29396
Typ zawartości: Conference Abstract
Występuje w kolekcjach:Ⅹ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2019)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi