กรุณาใช้ตัวระบุนี้เพื่ออ้างอิงหรือเชื่อมต่อรายการนี้: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29381

ชื่อเรื่อง: Ремаркетинг, як важлива складова інтернет-маркетингу
ชื่อเรื่องอื่นๆ: Remarketing as an important constituent of internet marketing
ผู้แต่ง: Полегонька, Наталія
Polehonka, Nataliia
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Полегонька Н. Ремаркетинг, як важлива складова інтернет-маркетингу / Полегонька Наталія // Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів, 8 листопада 2019 року. — Т : ТНТУ, 2019. — С. 145–146. — (Сучасні тенденції розвитку маркетингу в умовах мінливого ринкового середовища).
Bibliographic description (International): Polehonka N. (2019) Remarketynh, yak vazhlyva skladova internet-marketynhu [Remarketing as an important constituent of internet marketing]. Materialy Ⅹ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv (Tern., 8 November 2019), pp. 145-146 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2019
Conference/Event: Ⅹ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
วันที่เผยแพร่: 8-พฤศ-2019
Date of entry: 27-พฤศ-2019
สำนักพิมพ์: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 8 листопада 2019 року
8 November 2019
UDC: 339.13
Number of pages: 2
Page range: 145-146
Start page: 145
End page: 146
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29381
Content type: Conference Abstract
ปรากฏในกลุ่มข้อมูล:Ⅹ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2019)

แฟ้มในรายการข้อมูลนี้:
แฟ้ม รายละเอียด ขนาดรูปแบบ 
RSPIC_2019_Polehonka_N-Remarketing_as_an_important_145-146.pdf308,25 kBAdobe PDFดู/เปิด
RSPIC_2019_Polehonka_N-Remarketing_as_an_important_145-146.djvu19,62 kBDjVuดู/เปิด
RSPIC_2019_Polehonka_N-Remarketing_as_an_important_145-146__COVER.png258,85 kBimage/pngดู/เปิด


รายการทั้งหมดในระบบคิดีได้รับการคุ้มครองลิขสิทธิ์ มีการสงวนสิทธิ์เว้นแต่ที่ระบุไว้เป็นอื่น