กรุณาใช้ตัวระบุนี้เพื่ออ้างอิงหรือเชื่อมต่อรายการนี้: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29349

ชื่อเรื่อง: Субкультура як чинник зовнішнього впливу на споживача
ชื่อเรื่องอื่นๆ: Subculture as a factor of external impact on consumer
ผู้แต่ง: Федоришин, Тетяна
Бурліцька, Оксана Петрівна
Fedoryshun, Tetyana
Burlitska, Oksana
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Федоришин Т. Субкультура як чинник зовнішнього впливу на споживача / Федоришин Тетяна, Бурліцька Оксана // Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів, 8 листопада 2019 року. — Т : ТНТУ, 2019. — С. 83–84. — (Концептуальні аспекти розвитку економіки).
Bibliographic description (International): Fedoryshun T., Burlitska O. (2019) Subkultura yak chynnyk zovnishnoho vplyvu na spozhyvacha [Subculture as a factor of external impact on consumer]. Materialy Ⅹ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv (Tern., 8 November 2019), pp. 83-84 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2019
Conference/Event: Ⅹ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
วันที่เผยแพร่: 8-พฤศ-2019
Date of entry: 27-พฤศ-2019
สำนักพิมพ์: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 8 листопада 2019 року
8 November 2019
UDC: 339.13
Number of pages: 2
Page range: 83-84
Start page: 83
End page: 84
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29349
Content type: Conference Abstract
ปรากฏในกลุ่มข้อมูล:Ⅹ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2019)

แฟ้มในรายการข้อมูลนี้:
แฟ้ม รายละเอียด ขนาดรูปแบบ 
RSPIC_2019_Fedoryshun_T-Subculture_as_a_factor_83-84.pdf295,56 kBAdobe PDFดู/เปิด
RSPIC_2019_Fedoryshun_T-Subculture_as_a_factor_83-84.djvu18,68 kBDjVuดู/เปิด
RSPIC_2019_Fedoryshun_T-Subculture_as_a_factor_83-84__COVER.png262,91 kBimage/pngดู/เปิด


รายการทั้งหมดในระบบคิดีได้รับการคุ้มครองลิขสิทธิ์ มีการสงวนสิทธิ์เว้นแต่ที่ระบุไว้เป็นอื่น