Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29276
Název: Химич І.Г. Необхідність таргетованої реклами в сучасних умовах як одного із елементів додаткового заробітку / І.Г. Химич // Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій: Матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції (1 листопада, 2019 р). – Луцьк: ІВВ Луцького НТУ, 2019. – С. 210-211.
Další názvy: Химич І.Г. Необхідність таргетованої реклами в сучасних умовах як одного із елементів додаткового заробітку / І.Г. Химич // Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій: Матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції (1 листопада, 2019 р). – Луцьк: ІВВ Луцького НТУ, 2019. – С. 210-211.
Autoři: Химич, Ірина Григорівна
Affiliation: ТНТУ ім. І. Пулюя, каф. ЕФ
Bibliographic description (Ukraine): Химич І.Г. Необхідність таргетованої реклами в сучасних умовах як одного із елементів додаткового заробітку / І.Г. Химич // Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій: Матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції (1 листопада, 2019 р). – Луцьк: ІВВ Луцького НТУ, 2019. – С. 210-211.
Datum vydání: lis-2019
Submitted date: lis-2019
Date of entry: 20-lis-2019
Nakladatel: Луцьк: ІВВ Луцького НТУ, 2019
Country (code): UA
Place of the edition/event: Луцьк: ІВВ Луцького НТУ, 2019
Klíčová slova: реклама; таргетована реклама; бренд; імідж
Page range: 210-211
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29276
Copyright owner: Химич І.Г.
Content type: Proceedings Book
Vyskytuje se v kolekcích:Наукові публікації працівників кафедри економіки та фінансів

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій_2019 (1).pdf3,58 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.

Εργαλεία διαχειριστή