Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29041

Назва: Особливості розвитку втомних тріщин в елементах статично невизначуваних рамних систем мобільних машин
Інші назви: Features of development of fatigue cracks in elements of the statically indeterminate frame systems of mobile machines
Автори: Підгурський, Микола Іванович
Pidgursky, M.
Приналежність: Тернопільський державний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Підгурський М. І. Особливості розвитку втомних тріщин в елементах статично невизначуваних рамних систем мобільних машин / М. Підгурський // Вісник ТДТУ. — Т. : ТДТУ, 2007. — Том 12. — № 3. — С. 107–112. — (Машинобудування, автоматизація виробництва та процеси механічної обробки).
Bibliographic description: Pidgursky M. (2007) Osoblyvosti rozvytku vtomnykh trishchyn v elementakh statychno nevyznachuvanykh ramnykh system mobilnykh mashyn [Features of development of fatigue cracks in elements of the statically indeterminate frame systems of mobile machines]. Scientific Journal of TSTU (Tern.), vol. 12, no 3, pp. 107-112 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Вісник Тернопільського державного технічного університету, 3 (12), 2007
Scientific Journal of the Ternopil State Technical University, 3 (12), 2007
Журнал/збірник: Вісник Тернопільського державного технічного університету
Випуск/№ : 3
Том: 12
Дата публікації: 4-вер-2007
Дата подання: 12-лип-2007
Дата внесення: 24-жов-2019
Видавництво: ТДТУ
TSTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
УДК: 631.3
531.011
Кількість сторінок: 6
Діапазон сторінок: 107-112
Початкова сторінка: 107
Кінцева сторінка: 112
Короткий огляд (реферат): Проведено порівняльний аналіз кінетики розвитку тріщини у статично визначуваних і невизначуваних системах. Здійснено моделювання розвитку тріщин в статично невизначуваних рамних конструкціях. Проведено їх порівняння з експериментальними даними. Результати досліджень уточнюють напружений стан в елементі статично невизначуваної системи з тріщиною.
The comparative analysis of kinetics of development of crack is conducted in the systems statically indeterminate and determinate. The design of development of cracks is carried out in the statically indeterminate frame. Their comparison is conducted with experimental data. The results of researches specify the stress behavior in the element of the statically indeterminate system with a crack.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29041
ISSN: 1727-7108
Власник авторського права: © Тернопільський державний технічний університет імені Івана Пулюя МОН України, 2007
Перелік літератури: 1. Развитие трещин в металлоконструкциях тракторов и других машин / С. С. Дмитриченко, Н. М. Панкратов, Л. П. Шевченко, Н. Г. Троян // Тракторы и сельхозмашины, 1977.-№4.-С.37-39.
2. Ускоренные испытания на усталость несущих систем тракторных прицепов и кормораздатчиков /Л. В. Погорелый., Г. В. Макушин, Э. Я. Филатов, М. С. Тракало // Тракторы и сельхозмашины, 1981.-№10.-С.3-33.
3. Рыбак Т. И. Методы оценки несущей способности и долговечности машин для химической защиты в растениеводстве. - К.: Наук. думка, 1986. – 232 с.
4. Механика разрушения и прочность материалов / Под общ. ред. Панасюка В. В. – Т.4.: Усталость и циклическая трещиностойкость конструкционных материалов / Романив О. Н., Ярема С. Я., Никифорчин Г. Н. и др. – 1990. – 680 с.
5. Статистические закономерности развития трещин в раме трактора с учетом дефектов сварки / Л. Н. Перельштейн, Н. М. Панкратов, В. А. Артемов, А. И. Округ // В сб. : Оценка прочности тракторных конструкций. М.: НПО “НАТИ”-1985. – С.37-47.
6. Підгурський М.І. Закономірності зародження і розвитку поверхневих тріщин малоциклової втоми у зварних з’єднаннях // Вісник ТДТУ, 1997. – Т.2.-№1.-С.50-55.
7. Титаренко В.Є. Напружено-деформований стан і довговічність рам напівпричепів / Автореферат канд. дисертації. – Тернопіль: ТДТУ, 2006. – 20 с.
8. Трофимов В.А., Панкратов Н.М. Исследование перераспределения напряжений в элементах рамы при развитии повреждений // Автомобильная промышленность, 1976. – №2. – С. 22-23.
9. Вайншток В. А. Инженерный метод расчета коэффициентов интенсивности напряжений для трещин в статически неопределенных системах // Пробл. прочности, 1987.-№6.-С.46-49.
10. Cheng W. Determination of the mоde I stress intensity factors for a edge-cracked beam with fixed ends // Eng. Fract. Mech., 1999.-№63. – P. 193-208.
11. Киселев В.А. Строительная механика. – М.: Стройиздат, 1976. – 511 с.
12. Басов К.А. АNSYS: справочник пользователя. –М.: ДМК Пресс, 2005.- 640 с.
13. Підгурський М.І., Сташків М.Я. Методи визначення КІН для дефектних елементів відкритого профілю // Вісник ТДТУ, 2006. – Т. 2. - №2. – С.92-108.
References: 1. Razvitie treshchin v metallokonstruktsiiakh traktorov i druhikh mashin, S. S. Dmitrichenko, N. M. Pankratov, L. P. Shevchenko, N. H. Troian, Traktory i selkhozmashiny, 1977.-No 4.-P.37-39.
2. Uskorennye ispytaniia na ustalost nesushchikh sistem traktornykh pritsepov i kormorazdatchikov /L. V. Pohorelyi., H. V. Makushin, E. Ia. Filatov, M. S. Trakalo, Traktory i selkhozmashiny, 1981.-No 10.-P.3-33.
3. Rybak T. I. Metody otsenki nesushchei sposobnosti i dolhovechnosti mashin dlia khimicheskoi zashchity v rastenievodstve, K., Nauk. dumka, 1986, 232 p.
4. Mekhanika razrusheniia i prochnost materialov, by gen. ed. Panasiuka V. V, V.4., Ustalost i tsiklicheskaia treshchinostoikost konstruktsionnykh materialov, Romaniv O. N., Iarema S. Ia., Nikiforchin H. N. and other – 1990, 680 p.
5. Statisticheskie zakonomernosti razvitiia treshchin v rame traktora s uchetom defektov svarki, L. N. Perelshtein, N. M. Pankratov, V. A. Artemov, A. I. Okruh, V sb. : Otsenka prochnosti traktornykh konstruktsii. M., NPO "NATI"-1985, P.37-47.
6. Pidhurskyi M.I. Zakonomirnosti zarodzhennia i rozvytku poverkhnevykh trishchyn malotsyklovoi vtomy u zvarnykh ziednanniakh, Visnyk TDTU, 1997, V.2.-No 1.-P.50-55.
7. Tytarenko V.Ye. Napruzheno-deformovanyi stan i dovhovichnist ram napivprychepiv, Avtoreferat kand. dysertatsii, Ternopil: TDTU, 2006, 20 p.
8. Trofimov V.A., Pankratov N.M. Issledovanie pereraspredeleniia napriazhenii v elementakh ramy pri razvitii povrezhdenii, Avtomobilnaia promyshlennost, 1976, No 2, P. 22-23.
9. Vainshtok V. A. Inzhenernyi metod rascheta koeffitsientov intensivnosti napriazhenii dlia treshchin v staticheski neopredelennykh sistemakh, Probl. prochnosti, 1987.-No 6.-P.46-49.
10. Cheng W. Determination of the mode I stress intensity factors for a edge-cracked beam with fixed ends, Eng. Fract. Mech., 1999.-No 63, P. 193-208.
11. Kiselev V.A. Stroitelnaia mekhanika, M., Stroiizdat, 1976, 511 p.
12. Basov K.A. ANSYS: spravochnik polzovatelia. –M., DMK Press, 2005, 640 p.
13. Pidhurskyi M.I., Stashkiv M.Ya. Metody vyznachennia KIN dlia defektnykh elementiv vidkrytoho profiliu, Visnyk TDTU, 2006, V. 2, No 2, P.92-108.
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Вісник ТДТУ, 2007, том 12, № 3



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.