Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/27884

Affichage complet
Élément Dublin CoreValeurLangue
dc.contributor.authorСеменюк, Світлана Богданівна-
dc.contributor.authorSemeniuk, Svitlana-
dc.date.accessioned2019-03-19T07:23:08Z-
dc.date.available2019-03-19T07:23:08Z-
dc.date.created2019-01-22-
dc.date.issued2019-01-22-
dc.date.submitted2018-11-12-
dc.identifier.citationСеменюк С. Б. Ефективний пошук покупців – основа бізнесу / Світлана Семенюк // Галицький економічний вісник. — Т. : ТНТУ, 2018. — Том 55. — № 2. — С. 98–105. — (Економіка та управління підприємствами).-
dc.identifier.issn2409-8892-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/27884-
dc.description.abstractВикладено основні правила ефективного пошуку покупців, зокрема, проаналізовано підходи до формування основних груп покупців (клієнтів). Визначено джерела пошуку клієнтів, серед яких основним є реклама, тому доведена необхідність використання широкого кола рекламних інструментів. Розглянуто інші способи пошуку клієнтів, а саме, активніше використання нинішніх і колишніх клієнтів, участь у різноманітних виставках, семінарах, форумах, використання прийомів «свій серед чужих», «в потрібному місці», «в потрібний час», періоду вимушеного очікування, телефонний маркетинг, «сарафанне радіо», пропонування послуг прямо на вулиці в місцях з високою прохідністю людей. Викладено практичні рекомендації до формування алгоритму роботи зі скаргами клієнтів та поради як працювати з незадоволеними клієнтами. Розглянуто види додаткових сервісних послуг, які надаються покупцям (клієнтам), а також форми організації післяпродажного обслуговування-
dc.description.abstractThe article outlines the basic rules for effective search of buyers, in particular, the approaches to forming the main groups of buyers (clients) are analyzed. The sources of search for clients, among which advertising is the main one, is determined, therefore the necessity of using a wide range of advertising tools is proved. Other ways of searching for clients are considered, namely, more active use of current and former clients, participation in various exhibitions, seminars, forums, use of techniques "among others", "in the right place", "at the right time", the period of forced waiting, telephone marketing , "Sundress radio", offering services directly on the street in places with high passableness of people. The practical recommendations for forming an algorithm for dealing with complaints of clients and advice how to work with dissatisfied clients are outlined. The article also examines the types of additional services provided to customers (customers), as well as forms of organization of after-sales service-
dc.format.extent98-105-
dc.language.isouk-
dc.publisherТНТУ-
dc.publisherTNTU-
dc.relation.ispartofГалицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університету, 2 (55), 2018-
dc.relation.ispartofGalician economic bulletin of the Ternopil National Technical University, 2 (55), 2018-
dc.relation.urihttp://asu21.ru/clientbaseopt.htm-
dc.subjectпокупець-
dc.subjectклієнт-
dc.subjectпродажі-
dc.subjectцільові клієнти-
dc.subjectперспективні покупці-
dc.subjectпошук клієнтів-
dc.subjectскарги клієнтів-
dc.subjectсервісні послуги-
dc.subjectbuyer-
dc.subjectcustomer-
dc.subjectsales-
dc.subjecttarget customers-
dc.subjectprospective buyers-
dc.subjectcustomer search-
dc.subjectcustomer complaints-
dc.subjectservice-
dc.titleЕфективний пошук покупців – основа бізнесу-
dc.title.alternativeThe effective buyers’ search as a basis for business-
dc.typeArticle-
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2018-
dc.format.pages8-
dc.subject.udc339.138-
dc.relation.references1. Волгін, В.В. Автосервіс і права споживачів [Текст] / В.В. Волгін. – 2-е вид. – М.: Видавничо-торгова корпорація «Дашков і К°», 2006. – 160 с.-
dc.relation.references2. Джоббер, Д., Продажи и управление продажами: учеб. пособие для вузов [Текст] / Д. Джоббер, Дж. Ланкастер. – М. : ЮНИТИ-ДАНА, 2002. – 622 с.-
dc.relation.references3. Зельцерман, К.Б. Оптимизация клиентской базы [Текст] / К.Б. Зельцерман // Управление сбытом. – № 10. – 2005. [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://asu21.ru/clientbaseopt.htm-
dc.relation.references4. Зозулев, А.В. Маркетинг: учеб. пособ. [Текст] / А.В. Зозулев, Н.С. Кубышина. – К.М.: «Знання», «Рыбари», 2011. – 421 с.-
dc.relation.references5. Кислюк, К.В. Спеціальне документознавство: модульний курс : навч. посібник [Текст] / К.В. Кислюк. – Київ : Кондор, 2011. – 192 с.-
dc.relation.references6. Організація торгівлі: підручник [Текст] / В.В. Апопій, І.П. Міщук, В.М. Ребицький, С.І. Рудницький, Ю.М. Хом’як; за редакцією В.В. Апопія. – К. : Центр учбової літератури, 2009. – 632 с.-
dc.relation.references7. Пашкина, Т.И. Основы менеджмента: практикум [Текст] / Т.И. Пашкина. – Уфа: ООО «ДизайнПолиграфСервис», 2006. – 90 с.-
dc.relation.references8. Тургунов, М. Партизанские продажи. Как увести клиента у конкурентов [Текст] / Мурат Тургунов. – М.: Изд-во «Альпина Паблишер», 2013. – 191 с.-
dc.relation.references9. Шейнов В.П. Искусство торговли. Эффективная продажа товаров и услуг [Текст] / В.П. Шейнов. – М.: ACT, Минск.: Харвест, 2007. – 177 с.-
dc.relation.references10.Шпитонков С.В. Эффективное управление продажами FMCG. Проверено опытом [Текст] / С.В. Шпитонков. – СПб.: Питер, 2006. – 224 с.-
dc.relation.referencesen1. Volhin, V.V. Avtoservis i prava spozhyvachiv [Text], V.V. Volhin, 2-e vyd, M., Vydavnycho-torhova korporatsiia "Dashkov i K°", 2006, 160 p.-
dc.relation.referencesen2. Dzhobber, D., Prodazhi i upravlenie prodazhami: ucheb. posobie dlia vuzov [Text], D. Dzhobber, Dzh. Lankaster, M. : IuNITI-DANA, 2002, 622 p.-
dc.relation.referencesen3. Zeltserman, K.B. Optimizatsiia klientskoi bazy [Text], K.B. Zeltserman, Upravlenie sbytom, No 10, 2005. [Electronic resource], Access mode: http://asu21.ru/clientbaseopt.htm-
dc.relation.referencesen4. Zozulev, A.V. Marketinh: tutorial [Text], A.V. Zozulev, N.S. Kubyshina, K.M., "Znannia", "Rybari", 2011, 421 p.-
dc.relation.referencesen5. Kysliuk, K.V. Spetsialne dokumentoznavstvo: modulnyi kurs : navch. posibnyk [Text], K.V. Kysliuk, Kyiv : Kondor, 2011, 192 p.-
dc.relation.referencesen6. Orhanizatsiia torhivli: pidruchnyk [Text], V.V. Apopii, I.P. Mishchuk, V.M. Rebytskyi, S.I. Rudnytskyi, Yu.M. Khomiak; za redaktsiieiu V.V. Apopiia, K. : Centre of Educational Literature, 2009, 632 p.-
dc.relation.referencesen7. Pashkina, T.I. Osnovy menedzhmenta: praktikum [Text], T.I. Pashkina, Ufa: OOO "DizainPolihrafServis", 2006, 90 p.-
dc.relation.referencesen8. Turhunov, M. Partizanskie prodazhi. Kak uvesti klienta u konkurentov [Text], Murat Turhunov, M., Izd-vo "Alpina Pablisher", 2013, 191 p.-
dc.relation.referencesen9. Sheinov V.P. Iskusstvo torhovli. Effektivnaia prodazha tovarov i usluh [Text], V.P. Sheinov, M., ACT, Minsk., Kharvest, 2007, 177 p.-
dc.relation.referencesen10.Shpitonkov S.V. Effektivnoe upravlenie prodazhami FMCG. Provereno opytom [Text], S.V. Shpitonkov, SPb., Piter, 2006, 224 p.-
dc.identifier.citationenSemeniuk S. (2018) Efektyvnyi poshuk pokuptsiv – osnova biznesu [The effective buyers’ search as a basis for business]. Galician economic bulletin (Tern.), vol. 55, no 2, pp. 98-105 [in Ukrainian].-
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu2018.02.098-
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Тернопіль, Україна-
dc.contributor.affiliationTernopil Ivan Pul’uj National Technical University, Ternopil, Ukraine-
dc.citation.journalTitleГалицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університету-
dc.citation.volume55-
dc.citation.issue2-
dc.citation.spage98-
dc.citation.epage105-
Collection(s) :Галицький економічний вісник, 2018, № 2 (55)



Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.