Моля, използвайте този идентификатор за цитиране или линк към този публикация: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/27863

Пълен Запис на метаданни
DC ПолеСтойностЕзик
dc.contributor.authorКраузе, Ольга Ігорівна-
dc.contributor.authorKrause, Olga-
dc.date.accessioned2019-03-06T06:43:30Z-
dc.date.available2019-03-06T06:43:30Z-
dc.date.created2018-01-31-
dc.date.issued2018-01-31-
dc.date.submitted2017-09-03-
dc.identifier.citationКраузе О. І. Становлення та тенденції розвитку автомобілебудівної промисловості Польщі / Ольга Краузе // Галицький економічний вісник. — Т. : ТНТУ, 2017. — Том 53. — № 2. — С. 5–15. — (Економіка та управління національним господарством).-
dc.identifier.issn2409-8892-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/27863-
dc.description.abstractНа початку 90-х років минулого століття польський автопром знаходився в стані занепаду, спричинено застарілим устаткуванням та технологіями, зростанням відсотків за банківськими кредитами, зменшенням обсягів інвестицій, відсутністю кваліфікованих кадрів. У зв’язку з цим польським урядом було впроваджено ряд заходів з метою приваблення іноземних інвесторів. Значні інвестиції були розміщені компаніями Fiat, Daewoo та General Motors, що дало поштовх для розвитку автомобілебудування. Автомобілебудівна промисловість Польщі представлена значною кількістю автозаводів з різноманітним профілем. Виробництво легкових автомобілів зосереджено у Варшаві, Плонську, Бєльсько-Бялій, Нисі, Познані та Любліні. Випуск вантажних автомобілів налагоджено у містах Єльч та Страховіце, автобусів – Єльч та Сянок. Автомобільна промисловість є однією з найважливіших галузей польської економіки, за обсягами продажу вона займає друге місце після харчової промисловості. Автомобілебудівний сектор економіки Польщі дає 3,8% надходжень ВВП до бюджету-
dc.description.abstractIn the early 90's of the last century, the Polish automotive industry was in a state of deterioration due to obsolete equipment and technologies, an increase in interest on bank loans, a decrease in investment volumes, and lack of skilled personnel. In this regard, a number of measures have been implemented by the Polish government to attract foreign investors. Significant investments were made by Fiat, Daewoo and General Motors, which gave impetus to the development of automotive. The Polish automotive industry is represented by a large number of car factories with a diverse profile. The production of cars is concentrated in Warsaw, Plonsk, Bielsko-Biali, Nysa, Poznan and Lublin. The production of trucks was established in the cities of Yelch and Strahovitsy, and the buses are Yelch and Syanok. The automotive industry is one of the most important branches of the Polish economy, with the sales volume it is second only to the food industry. The Polish auto industry sector provides 3,8% of GDP revenues to the budget.-
dc.format.extent5-15-
dc.language.isouk-
dc.publisherТНТУ-
dc.publisherTNTU-
dc.relation.ispartofГалицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університету, 2 (53), 2017-
dc.relation.ispartofGalician economic bulletin of the Ternopil National Technical University, 2 (53), 2017-
dc.relation.urihttp://moto22.eu/237-lat-historii-motoryzacji-czesc-druga-
dc.relation.urihttp://www.fsosa.com.pl/pl-PL/historia_fso.html-
dc.relation.urihttps://en.wikipedia.org/wiki/Fabryka_Samochod%C3%B3w_Ma%C5%82olitra%C5%BCowych-
dc.relation.urihttp://absta.pl/rozdzia-i-pojcie-i-formy-inwestycji-zagranicznych-6-rozdzia-ii.html?page=3-
dc.relation.urihttp://www.oica.net/category/production-statistics/2016-statistics/-
dc.relation.urihttp://fleet.com.pl/fleet/wiadomosci/branza-flotowa/ekologia/rok-2018-pod-znakiem-elektromobilnosci/-
dc.relation.urifile:///C:/Users/sergiy/Downloads/Raport%20KPMG%20Stan%20branzy%-
dc.subjectавтомобілебудівна промисловість-
dc.subjectавтопром-
dc.subjectтранснаціональне підприємство-
dc.subjectавтозавод-
dc.subjectспільне підприємство-
dc.subjectконкуренція-
dc.subjectобсяг виробництва-
dc.subjectвнутрішній ринок-
dc.subjectзовнішній ринок-
dc.subjectautomobile industry-
dc.subjectautomobile industry-
dc.subjecttransnational enterprise-
dc.subjectautomobile plant-
dc.subjectjoint venture-
dc.subjectcompetition-
dc.subjectvolume of production-
dc.subjectdomestic market-
dc.subjectforeign market-
dc.titleСтановлення та тенденції розвитку автомобілебудівної промисловості Польщі-
dc.title.alternativeStart-up and tendencies of the development of Polish automotive industry-
dc.typeArticle-
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2017-
dc.format.pages11-
dc.subject.udc329.321-
dc.relation.references1. 237 lat historii motoryzacji -cześć II. [Електронний ресурс], 27.01.2013. – Режим доступу: http://moto22.eu/237-lat-historii-motoryzacji-czesc-druga-
dc.relation.references2. Narodziny fabryki samochodów osobowych. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.fsosa.com.pl/pl-PL/historia_fso.html-
dc.relation.references3. Fabryka Samochodów Małolitrażowych. [Електронний ресурс]. – Режим доступу:https://en.wikipedia.org/wiki/Fabryka_Samochod%C3%B3w_Ma%C5%82olitra%C5%BCowych-
dc.relation.references4. Bulińskiego, J. Przemysł samochodowy w Polsce /J. Bulińskiego – Departament Informacji Gospodarczej Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych S.A. – Warszawa 2010. – 9 s.-
dc.relation.references5. Inwestycje zagraniczne w sektorze motoryzacji. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://absta.pl/rozdzia-i-pojcie-i-formy-inwestycji-zagranicznych-6-rozdzia-ii.html?page=3-
dc.relation.references6. International Organization of Motor Vehicle Manufacturers OICA is the voice speaking on automotive issues in world forums. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.oica.net/category/production-statistics/2016-statistics/-
dc.relation.references7. Rok 2018 pod znakiem elektromobilności. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://fleet.com.pl/fleet/wiadomosci/branza-flotowa/ekologia/rok-2018-pod-znakiem-elektromobilnosci/-
dc.relation.references8. Stan branży motoryzacyjnej oraz jej rola w polskiej gospodarce. Raport KPMG w Polsce z inicjatywy Polskiego Związku Przemysłu Motoryzacyjnego Michna. [Електронний ресурс]. – Wrzesień 2017. – Режим доступу: file:///C:/Users/sergiy/Downloads/Raport%20KPMG%20Stan%20branzy% 20motoryzacyjnej%20oraz%20jej%20rola%20w%20polskiej%20gospodar_ost.pdf-
dc.relation.referencesen1. 237 lat historii motoryzacji -cześć II. [Electronic resource], 27.01.2013, Access mode: http://moto22.eu/237-lat-historii-motoryzacji-czesc-druga-
dc.relation.referencesen2. Narodziny fabryki samochodów osobowych. [Electronic resource], Access mode: http://www.fsosa.com.pl/pl-PL/historia_fso.html-
dc.relation.referencesen3. Fabryka Samochodów Małolitrażowych. [Electronic resource], Access mode:https://en.wikipedia.org/wiki/Fabryka_Samochod%P.3%B3w_Ma%P.5%82olitra%P.5%BCowych-
dc.relation.referencesen4. Bulińskiego, J. Przemysł samochodowy w Polsce /J. Bulińskiego – Departament Informacji Gospodarczej Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych S.A, Warszawa 2010, 9 s.-
dc.relation.referencesen5. Inwestycje zagraniczne w sektorze motoryzacji. [Electronic resource], Access mode: http://absta.pl/rozdzia-i-pojcie-i-formy-inwestycji-zagranicznych-6-rozdzia-ii.html?page=3-
dc.relation.referencesen6. International Organization of Motor Vehicle Manufacturers OICA is the voice speaking on automotive issues in world forums. [Electronic resource], Access mode: http://www.oica.net/category/production-statistics/2016-statistics/-
dc.relation.referencesen7. Rok 2018 pod znakiem elektromobilności. [Electronic resource], Access mode: http://fleet.com.pl/fleet/wiadomosci/branza-flotowa/ekologia/rok-2018-pod-znakiem-elektromobilnosci/-
dc.relation.referencesen8. Stan branży motoryzacyjnej oraz jej rola w polskiej gospodarce. Raport KPMG w Polsce z inicjatywy Polskiego Związku Przemysłu Motoryzacyjnego Michna. [Electronic resource], Wrzesień 2017, Access mode: file:///C:/Users/sergiy/Downloads/Raport%20KPMG%20Stan%20branzy% 20motoryzacyjnej%20oraz%20jej%20rola%20w%20polskiej%20gospodar_ost.pdf-
dc.identifier.citationenKrause O. (2017) Stanovlennia ta tendentsii rozvytku avtomobilebudivnoi promyslovosti Polshchi [Start-up and tendencies of the development of Polish automotive industry]. Galician economic bulletin (Tern.), vol. 53, no 2, pp. 5-15 [in Ukrainian].-
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu2017.02.005-
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Тернопіль, Україна-
dc.contributor.affiliationTernopil Ivan Puluj National Technical University, Ternopil, Ukraine-
dc.citation.journalTitleГалицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університету-
dc.citation.volume53-
dc.citation.issue2-
dc.citation.spage5-
dc.citation.epage15-
Показва се в Колекции:Галицький економічний вісник, 2017, № 2 (53)



Публикацияте в DSpace са защитени с авторско право, с всички права запазени, освен ако не е указно друго.