Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26978
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorФриз, Михайло Євгенович-
dc.contributor.authorДмитрів, Діана Дмитрівна-
dc.date.accessioned2019-01-02T12:32:07Z-
dc.date.available2019-01-02T12:32:07Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationДмитрів Д.Д.. Назва : Методи і засоби просування підприємств та організацій в соціальних медіа та мережах: автореферат дипломної роботи магістра за спеціальністю „122 — комп’ютерні науки“/Д.Д. Дмитрів. — Тернопіль: ТНТУ, 2018. — 8 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26978-
dc.descriptionДипломна робота присвячена дослідженню методів і засобів просування підприємств та організацій в соціальних медіа та мережах. В першому розділі дипломної роботи розглянуто види соціальних медіа, потребу залучення соціальних медіа для розвитку промислового бренду або компанії. Описано етапи роботи з соціальними медіа, які необхідні для продуктивного розвитку рекламної кампанії в Інтернеті. Висвітлено мету присутності компанії в соціальних медіа. В другому розділі дипломної роботи розглянуто план для ефективної стратегії просування в соціальних медіа. Наведено рекомендації як оптимізувати контент і правильно оцінити результати. Запропоновані рішення для того, щоб забезпечити кращі форми повідомень. Розроблений план для ефективної контент-компанії та висвітлено основні принципи контент-планування. В третьому розділі дипломної роботи розглянуто етапи SEO-просування веб-сайту. Наведено рекомендації щодо аналізу сайту, тематики та конкурентів. Досліджено формування первинного ядра пошукових запитів та широкої структури сайту. Також подано принципи формування завдання на внутрішню оптимізацію. Розглянута організація внутрішньої перелінковки. Наведено поради для оптимізації контенту та покращення юзабіліті сайту. Висвітлено принципи роботи з краулінговим бюджетом. Проаналізовано яким типам бізнесу необхідна зовнішня оптимізація сайту. Запропоновані рішення для збільшення конверсії «Відвідувач – Клієнт». Розроблено поетапну оптимізацію сторінок. В четвертому розділі дипломної роботи розглянуто інструкцію створення бота без навичок програмування та розроблено бот для отримання інформації про криптовалютний гаманець Dogecoin.uk_UA
dc.description.abstractОб’єкт дослідження: соціальні медіа ресурси та мережі. Предмет дослідження: інформаційні ресурси підприємств та організацій. Мета роботи: дослідити ключові етапи рекламної кампанії в соціальних мережах та засоби для їх реалізації. Основні результати: створення боту інтерактивного месенджера.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectбази данихuk_UA
dc.subjectінформаційно-довідкові системиuk_UA
dc.subjectсоціальні мережіuk_UA
dc.titleМетоди і засоби просування підприємств та організацій в соціальних медіа та мережахuk_UA
dc.title.alternativeMeans and methods of enterprises and organizations promotion in social media and networksuk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
dc.contributor.committeeMemberМихайлишин, Михайло Стахович-
dc.coverage.placenameТернопільuk_UA
dc.subject.udc004.42uk_UA
dc.identifier.citationenDmytriv D.D.. Means and methods of enterprises and organizations promotion in social media and networks: abstract of master`s degree on speciality "122 - computer science" /D.D.Dmytriv. — Ternopil: TNTU, 2018. — 8 p.uk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:122 — комп’ютерні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Автореферат-Дмитрів (1).doc91,5 kBMicrosoft WordПереглянути/відкрити
Автореферат-Дмитрів.pdf308 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора