Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26833
Назва: «Розробка стратегії конкурентоспроможності підприємства» (на прикладі ТК «Бамбуча Тур»)»
Автори: Цимбалюк, Михайло Сергійович
Бібліографічний опис: Цимбалюк М.С. «Розробка стратегії конкурентоспроможності підприємства» (на прикладі ТК «Бамбуча Тур»)»: автореферат дипломної роботи магістра за спеціальністю „075 — маркетинг“/ М.С. Цимбалюк. — Тернопіль: ТНТУ, 2018. — 14 с.
Дата публікації: гру-2018
Дата внесення: 27-гру-2018
Видавництво: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя 2018
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопіль ТНТУ ім І. Пулюя
Науковий керівник: Голда, Надія Михайлівна
Члени комітету: Винник, Тетяна Михайлівна
УДК: УДК339.13
Теми: 075
маркетинг
Master Thesis
ринок
конкуренція
конкурентна стартегія
Короткий огляд (реферат): Цимбалюк М. «Розробка стратегії конкурентоспроможності підприємства» (на прикладі ТК «Бамбуча Тур». Рукопис.)Дослідження на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра за спеціальністю 075 «Маркетинг» – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. – Тернопіль, 2018. У роботі проведено огляд ринку туристичних послуг в Україні та подано загальну характеристика господарської діяльності ТК «Бамбуча Тур». Проведено аналіз маркетингової діяльність ТК «Бамбуча Тур». У дипломній роботі розроблена конкурентна стратегія підприємства та запропоновано модель ¬ процесу маркетингового управління туристичною фірмою.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26833
Власник авторського права: © ТНТУ ім. І Пулюя, 2018р.
Тип вмісту: Thesis Abstract
Розташовується у зібраннях:075 — маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Цимбалюк_автореферат.PDF593,33 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора