Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26515
Tüm üstveri kaydı
Dublin Core AlanıDeğerDil
dc.contributor.advisorНазаревич, Олег Богданович-
dc.contributor.authorБранець, Роман Володимирович-
dc.date.accessioned2018-12-22T10:40:03Z-
dc.date.available2018-12-22T10:40:03Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationБранець Р. В. Інформаційні технології біометричної ідентифікації користувачів на прикладі рекламного агентства ,,Маркетингові технології ПБС” : автореферат дипломної роботи магістра за спеціальністю „124 — системний аналіз“/ Р. В. Бранець. — Тернопіль: ТНТУ, 2018. — 10 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26515-
dc.descriptionВ дипломній роботі проведено аналіз інформаційних технології біометричної ідентифікації користувачів на підприємстві на прикладі рекламного агентства ,,Маркетингові технології ПБС”. Проведено порівняння системи біометричного контролю доступу з метою вибору найбільш оптимальної для її впровадження на підприємстві. Також виконано порівняння технічних засобів обраної системи біометричного контролю доступу. Впроваджено технічних прилад для сканування відпечатків пальців.uk_UA
dc.description.abstractМетою дипломної роботи є проведення аналізу найактуальніших біометричних систем контролю доступу та вибору однієї з них з метою впровадження її на підприємстві. Об’єктом дослідження дипломної роботи є біометричні системи та відповідні інформаційні технології біометричної ідентифікації користувачів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectбіометрична ідентифікаціяuk_UA
dc.subjectсистемний аналізuk_UA
dc.subjectвідбиток пальцівuk_UA
dc.subjectbiometric identificationuk_UA
dc.subjectfingerprintuk_UA
dc.subjectscanning systemuk_UA
dc.titleІнформаційні технології біометричної ідентифікації користувачів на прикладі рекламного агентства ,,Маркетингові технології ПБС”uk_UA
dc.title.alternativeUsers biometric identification IT (advertising agency "Marketing technologies PBS" as a case of study)uk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
dc.rights.holderБранець Р.В.uk_UA
dc.coverage.placenameТернопільuk_UA
dc.subject.udc004.42uk_UA
dc.identifier.citationenBranets R.V. Users biometric identification IT (advertising agency "Marketing technologies PBS" as a case of study) : abstract of master's degree on specialty "124 - system analysis" / R. V. Branets — Ternopil: TNTU, 2018. — 10 p.uk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Koleksiyonlarda Görünür:124 — системний аналіз

Bu öğenin dosyaları:
Dosya Açıklama BoyutBiçim 
0_Автореферат_Бранець.pdfАвтореферат Бранець Р.В. (pdf)170,31 kBAdobe PDFGöster/Aç
0_Автореферат_Бранець.docxАвтореферат Бранець Р.В. (docx)31,71 kBMicrosoft Word XMLGöster/Aç


DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.

Yönetim Araçları