Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26508
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorФалович, Володимир Андрійович-
dc.contributor.authorВенгер, Юлія Василівна-
dc.date.accessioned2018-12-22T09:44:06Z-
dc.date.available2018-12-22T09:44:06Z-
dc.date.issued2018-12-
dc.identifier.citationВенгер Ю.В. Вдосконалення маркетингової комунікаційної політики СГ ПП агрофірми «Горинь» : автореферат дипломної роботи магістра за спеціальністю „075 — маркетинг“/ Ю.В. Венгер— Тернопіль: ТНТУ, 2018. — 8 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26508-
dc.description.abstractДипломна робота на тему «Вдосконалення маркетингової комунікаційної політики СГ ПП агрофірми «Горинь» Венгер Юлії Василівни. – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Факультет економіки та менеджменту, Кафедра промислового маркетингу, група ПМм–61 // Тернопіль, 2018. C. – 129, рис. – 6, табл. – 16, додат. – 3, бібліогр. – 93. Метою дипломної роботи є дослідження маркетингової комунікаційної політики СГ ПП агрофірми «Горинь» та вдосконалення її. Методичною базою дослідження є системний підхід, що забезпечує комплексне дослідження маркетингової політики комунікацій на підприємстві. В процесі дослідження, обробки і аналізу інформації використовувались методи наукової абстракції, аналізу, опитування, спостереження, традиційні методи та прийоми економічного аналізу. Дослідження стану підприємства із використанням SWOT-аналізу. Проведенно опитування експертів та кінцевих споживачів. Результатом роботи є створення відділу маркетингу на підприємстві, а також вдосконалення комунікаційної політики СГ ПП агрофірми «Горинь».uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subject075uk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectMaster Thesisuk_UA
dc.subjectРЕКЛАМА, КОМУНІКАЦІЙНА ПОЛІТИКА, РЕКЛАМА, ЗВ'ЯЗКИ З до 10 слів ГРОМАДСЬКІСТЮ, ПРОСУВАННЯ, ПРОДАЖ, ВЕБ-САЙТuk_UA
dc.subjectВ'ЯЗКИ З ГРОМАДСЬКІСТЮuk_UA
dc.subjectКОМУНІКАЦІЙНА ПОЛІТИКА,uk_UA
dc.subjectПРОДАЖ,uk_UA
dc.subjectПРОСУВАННЯ,uk_UA
dc.subjectВЕБ-САЙТuk_UA
dc.titleВдосконалення маркетингової комунікаційної політики СГ ПП агрофірми «Горинь»uk_UA
dc.typeThesis Abstractuk_UA
dc.contributor.committeeMemberБажанова, Наталія Володимирівна-
dc.coverage.placenameТернопіль ТНТУ ім І. Пулюяuk_UA
dc.subject.udc339.138uk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:075 — маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
автореферат Венгер Ю. (pdf.io).pdf94,04 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора